![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9421 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Winnetou gesproken, ik ben vandaag in een Amerikaanse bui en luister dus naar wat country en zo.
https://www.youtube.com/watch?v=PEd79W8nxfI Dat liedje is toch ook wel erg anti-Indiaan! En ik hoorde Home on the Range altijd zo graag ![]() The Red man was pressed from this part of the west, He's likely no more to return, To the banks of the Red River where seldom if ever Their flickering campfires burn.
![]() |
#9423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Winnetou gesproken, ik ben vandaag in een Amerikaanse bui en luister dus naar wat country en zo.
https://www.youtube.com/watch?v=PEd79W8nxfI Dat liedje is toch ook wel erg anti-Indiaan! En ik hoorde Home on the Range altijd zo graag ![]() The Red man was pressed from this part of the west, He's likely no more to return, To the banks of the Red River where seldom if ever Their flickering campfires burn.
![]() |
#9424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh my darling Clementine is ook zo'n plezant liedje ... over een meisje met grote voeten
![]() Light she was and like a fairy, And her shoes were number nine Wearing boxes without topses Sandals weren't for Clementine.
![]() |
#9425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie kent er Sweet Betsy from Pike?
https://www.youtube.com/watch?v=FYFwOOH7tXM De tekst is echt plezant : Oh don't you remember sweet Betsy from Pike, Who crossed the wide prairie with her lover Ike, With two yoke of oxen, a big yellow dog, A tall Shangai rooster, and one spotted hog? CHORUS: Singing dang fol dee dido, Singing dang fol dee day. One evening quite early they camped on the Platte. 'Twas near by the road on a green shady flat. Where Betsy, sore-footed, lay down to repose -- With wonder Ike gazed on that Pike County rose. The Shanghai ran off, and their cattle all died; That morning the last piece of bacon was fried; Poor Ike was discouraged and Betsy got mad, The dog drooped his tail and looked wondrously sad. They stopped at Salt Lake to inquire of the way, Where Brigham declared that sweet Betsy should stay; But Betsy got frightened and ran like a deer While Brigham stood pawing the ground like a steer. They soon reached the desert where Betsy gave out, And down in the sand she lay rolling about; While Ike, half distracted, looked on with surprise, Saying, "Betsy, get up, you'll get sand in your eyes." Sweet Betsy got up in a great deal of pain, Declared she'd go back to Pike County again; But Ike gave a sigh and they fondly embraced, And they traveled along with his arm round her waist. The Injuns came down in a wild yelling horde, And Betsy was scared they would scalp her adored; Behind the front wagon wheel Betsy did crawl, And there fought the Injuns with musket and ball. They suddenly stopped on a very high hill, With wonder looked down upon old Placerville; Ike sighed when he said, and he cast his eyes down, "Sweet Betsy, my darling, we've got to Hangtown." Long Ike and Sweet Betsy attended a dance; Ike wore a pair of his Pike County pants; Sweet Betsy was dressed up in ribbons and rings; Says Ike, "You're an angel, but where are your wings?" 'Twas out on the prairie one bright starry night, They broke out the whiskey and Betsy got tight, She sang and she howled and she danced o'er the plain, And showed her bare legs to the whole wagon train. The terrible desert was burning and bare, And Isaac he shrank from the death lurkin' there, "Dear old Pike County, I'll come back to you." Says Betsy, "You'll go by yourself if you do." They swam wild rivers and climbed the tall peaks, And camped on the prairies for weeks upon weeks, Starvation and cholera, hard work and slaughter, They reached Californy, spite of hell and high water. A miner said, "Betsy, will you dance with me?" "I will, you old hoss, if you don't make too free. But don't dance me hard, do you want to know why? Doggone ye, I'm chock full of strong alkali." Long Ike and Sweet Betsy got married, of course, But Ike, getting jealous, obtained a divorce, While Betsy, well satisfied, said with a shout, "Goodbye, you big lummox, I'm glad you backed out!"
![]() |
#9426 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k Zal mijn collega
![]() |
#9427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9428 |
|
![]() Vanwege de aanwezigheid van weer eens zoveel geiten is mijn vorige post weer niet om aan te zien/lezen, dus hierbij de juiste tekst :
'k Zal mijn collega die dat probleem heeft ( ![]() ![]() Zo een documentje van over de 900 blzn......daar gaat wel iets meer dan een middag over om dat weer juist te zetten..... En er zijn er daarna nog zo'n kleine 100 van aan te pasen.... ![]() De eerste die nog durft beweren dat een komputter niks uit zichzelf doet ![]()
![]() |
#9429 | |
|
![]() Citaat:
![]() Niks anders dan mizerie....al kan 't ook liggen aan 't feit dat die van ICT ietwat geflaterd hebben bij de installatie ervan en het daarna hebben mogen overdoen.....en dan iets minder geflaterd, maar toch nog niet 100% juist... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als we het niet weten , weten we het wel , maar vooraleer het we weten , zal het geweten moeten worden , door hetgene dat we al weten ![]() Maar hoe we weten we dat dan ?? ![]() Damn , waarom is weten zo moeilijk ?? Wist iemand dat ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moi ??
![]() Ooit geprobeerd een steentje over ons te gooien , 1ste keer , maximaal bereikte hoogte , steen door de ruit van de slaapkamer ![]() Heb toen geoefend , en , ik ben er nadien wel in geslaagd ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kernvraag is eigenlijk : kan je iets weten zonder te weten dat je het weet.
Er zijn verhalen van mensen die in een droom dingen ontdekten. Dat lijkt er volgens mij op te wijzen dat ze die "ontdekking" eigenlijk al wisten, maar niet wisten dat ze het wisten, tot die droom de blokkage wegnam. Dus het lijkt erop dat dat kan. De leugenaarsparadox (Antwerpenaar zegt : alle Antwerpenaars zijn leugenaars) en de onvolledigheidsstellingen van Kurt Gödel (In wiskundige systemen zijn er stellingen die waar zijn, maar waarvan het onmogelijk is om te bewijzen dat ze waar zijn.) versterkt dat vermoeden. (Gödel is die in zijn bruin kostumeke in mijn avatar trouwens. Geniale kerel, maar jammer genoeg wat gestoord.)
![]() |
#9434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een (ongewild) belachelijke songtext is wel die van "Horse with no name" van de groep America.
https://www.youtube.com/watch?v=CpSdePGgVyQ Citaat:
Cause there ain't no one for to give you no pain
![]() |
![]() |
#9435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vista kan bijna niet, daar was niemand content van. 't Zal wel den 8 zijn ![]()
![]() |
![]() |
#9439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat het met Gödel hetzelfde is ![]()
![]() |
![]() |
#9440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan iedereen behalve bembem
![]() bembem heeft haar morgengroetje al gekregen en dan nog wel in 't Engels! Wat zijn we toch geleerd zeg, ikke en bembem, want wij kennen Engels! Wow!