![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is 't al zo laat? En ik moet nog beginnen aan het eten ...
Allee, allemaal dada!
![]() |
#9442 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach nee ? Je mag altijd eens met de mijne komen spelen....
![]() 1/Ik heb hier bijv. een document met de naam 'Savec Njet' staan dat een copie is van een document met een door mij gegeven naam. Geen kat, ik niet, ICT niet, niemand niet, weet hoe dat 'tot stand gekomen is'......maar 't is er wal, hé.... ![]() Ik heb het speciaal op mijn bureaublad geplaatst om mij er aan te herinneren om elke dag minstens 1 keer mijn veranderde en nieuwe bestanden op een extern geheugen te placeren..... ![]() 2/Om de zoveel dagen moet ik 's morgens op mijn bureaublad op zoek naar waar een bepaald icoontje staat. Ik zet het telksen vlam in 't midden.....maar af en toe staat dat weer op een andere plaats...... 3/Enz...enz... Neenee, een computter doet absoluut niks uit zichzelf.....'t spookt hier zjust maar. En dan de ambtenaren verwijten dat ze zo moe zijn dat ze niks kunnen doen...... ![]()
![]() |
#9443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() A propos, is dat Russisch "Savec Njet"?
![]() |
![]() |
#9444 | |
|
![]() Citaat:
Ik was ook al zo aan dat Russisch virus aan 't denken....maar 't schijnt er niks mee te maken te hebben..... de naam zegt het overigens zelf...'njet' ![]()
![]() |
![]() |
#9445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen 11.000 posts in deze draad.
Het einde is nabij... Volg het einde van de wereld live : https://www.youtube.com/watch?v=ooMC...yt-cl=84503534 (Moest 't steentje missen en de aantrekkingskrachten zijn te slap om de aarde uit de baan te sleuren wachten we effe op 't volgende einde van de wereld.) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedensmorgens iedereen
![]() Het is bewezen , mijn hersens zijn overbelast ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't worry cookie, die van mij zijn ook overbelast ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja , al die vuile lucht , het internet , de mensen , gedachte , ....
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9452 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ajuuzzzz , kgon maffeuuuuh , zzzzebiet
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat forum gaat hier weer niet vooruit. Ik wou dus in mijn vorige post zeggen dat ik met een goed gevoel het einde wil meemaken. Maar het forum geeft me het "edit"-kadertje niet
![]() ![]()
![]() |
#9456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer anders al jarenlang hem (het) op de baan te sturen om hem in huis kwijt te geraken. Maar 't is een koppigaard!
![]()
![]() |
#9457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen beste bezoekers van K & K
![]()
![]() |
#9458 |
|
![]() Geef het/hem/haar een jobke bij de POK. Dan weet het/hij/zij wat gedaan. Wel eerst goeie afspraken maken over wie wanneer de pc mag gebruiken, natuurlijk.
![]() |
#9459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dan gaat het/hij/zij nog baas spelen over de koffiemadam zeker! Niks van!
![]() |
#9460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het draadje van TPE "Openbaar eens een geheim" heb ik bijna automatisch - na al die idioterieën over verliefdheden te lezen - het volgende geschreven : Ik ben verliefd op niemand en daar ben ik blij om!
En daarna begon ik mij af te vragen of ik dat echt meen. Als ik terug denk aan mijn eerste grote verliefdheid, traantjes. Als ik denk aan mijn ex waar ik helemaal in het begin toch ook heel verliefd op was : tranen, hartpijn, veel miserie en ellende en op de koop toe woede op mezelf omdat ik me dat allemaal liet aandoen. Mijn laatste verliefdheid, wel triest afgelopen, maar geweend heb ik om hem niet. Mijn voorlaatste verliefdheid : ik werd bedrogen en dat ik dat niet door had, maakte me woedend maar het was mijn eigen schuld, ik had toch al meer dan genoeg ervaring intussen. Daarvoor kleine verliefdheidjes, flirts, plezierrelaties : praktisch altijd een goed gevoel erna, soms zelf van de mannen geprofiteerd, een beetje uit wraak voor wat zij me aandeden of probeerden aan te doen. Eén keer een heel grote liefde toen ik nog getrouwd was, ik heb het zelf uitgemaakt omdat ik schuldgevoelens had tegenover mijn ex maar vooral tegenover mijn kinderen. Veel verdriet heb ik daarover gehad. Dus ja, ik ben blij dat ik niet meer verliefd ben en ik weet zeker dat ik nooit meer zo stom zal zijn!