![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#9521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9522 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eignelijk ben ik gewoon een vlaming die niets dan afkeer voor een type zaols gij heeft. Zo zijn er veel. |
|
![]() |
![]() |
#9524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je denkt te veel in een bepaalde richting om neutraal te zijn, je komt echt over als een moslim. Ne gewone politiek correcte lul ook niet echt want dan zou je anti Amerikaans zijn, ik blijf bij een Jood. Islamietenhater ja, maar waarom zou ik een Jodenhater zijn? Het zijn de meest normale in die streek al is het in een land met apartheid. |
|
![]() |
![]() |
#9525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk jij kan zoveel beweren en nu met bron aub!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#9526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar is je verontwaardiging tov die religieuze gekke moordenaar assad?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#9527 |
Banneling
|
![]() ISI werd opgericht in 2003 om tegen de VS te vechten, in fallulah was toen het laatste grote gevecht waar tot 2000 strijders (en 800 burgers) werden gedood met veel moeite. Daar zijn ze verdreven, denk je echt dat de grens van Syrië die zou tegenhouden? Ze zaten dus al jaren voor de oorlog in het land maar nog niet als strijders tegen Assad.
|
![]() |
![]() |
#9528 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zo agressief? Ik vraag dat enkel uit interesse. Ikzelf ben een atheïst. Dus ik ben geen moslimhatende christen. Trouwens er zijn hier verschillende moslims die zich verschuilen achter een Vlaamse naam.
#9529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, ik ben ben dus één van de vele vlamingen die het met u niet eens zijn . Gij smijt alle islamieten op een hoop en daarmee verkoopt gij onzin. |
|
![]() |
![]() |
#9530 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang die onder elkaar moorden interesseert mij dat geen zak. Maar zij moeten met hun poten van Westerlingen en christenen afblijven.
#9531 |
Banneling
|
![]() Wat gij zijt kan mij niet bommen. Ik heb het niet met typetjes die simplistische praat verkopen die alleen maar nuttig is voor links.
|
![]() |
![]() |
#9532 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#9533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik smijt niet alle islamieten op een hoop, maar als 30% van de islamieten mentale problemen hebben en nog meer genetische ziektes door hun inteelt dan mag je veralgemenen, dat is geen kleine minderheid meer. |
|
![]() |
![]() |
#9534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, ik weet dewelke gevaarlijk zijn. Gij smijt ze allemaal op een hoop. |
|
![]() |
![]() |
#9535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9536 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, fiets er maar lekker omheen. Hoe zit het met het uitmoorden van Christenen in moslimlanden. Geen grotere homohaters dan islamieten. Vrouwenmishandeling? Maar dat zullen volgens u dan weer geen echte moslims zijn. Zo hebben moslims natuurlijk altijd gelijk. Nu ben ik ook een gore Vlaamsblokker zeker?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 maart 2014 om 11:26. |
![]() |
![]() |
#9537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan nog altijd verschillen maken en ondermeer daarom heb ik het VB ook verlaten. |
|
![]() |
![]() |
#9538 |
Europees Commissaris
|
![]() U veralgemeent ook iedereen die voor het VB stemt, niet? Ik stem voor het VB en mijn schoonzoon is een Filipijn. die ik enorm respecteer. Volgens u ben ik een vulgaire racist gewoon omdat ik op het VB stem? Capito?
#9539 |
Banneling
|
![]() Gij hebt een extreme haat tegen alle islamieten en daarmee veralgemeent gij wat gewoon een feit is. Valt ook onder de wettelijke definitie van racisme wat niet betekent dat ik met die wet sympathiseer.
Laatst gewijzigd door julian : 2 maart 2014 om 12:07. |
![]() |
![]() |
#9540 |
Europees Commissaris
|
![]() U fietst er weer omheen.