Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 1 maart 2014, 20:39   #9521
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Bent u zelf een moslim? Kwestie van een beetje duidelijkheid.
Zegt veel over typetjes zoals gij dat ge denkt dat iedereen die u tegenspreekt een moslim is.
julian is offline  
Oud 1 maart 2014, 21:02   #9522
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Bent u zelf een moslim? Kwestie van een beetje duidelijkheid.
Als je z'n eenzijdigheid bekijkt betreft de soorten moslims dan is ie een moslim maar z'n Amerikaanse adoratie maakt hem eerder een Jood, die 2 soorten liggen dan ook erg dicht bij elkaar.
BonBon is offline  
Oud 1 maart 2014, 21:08   #9523
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als je z'n eenzijdigheid bekijkt betreft de soorten moslims dan is ie een moslim maar z'n Amerikaanse adoratie maakt hem eerder een Jood, die 2 soorten liggen dan ook erg dicht bij elkaar.
Jodenhater en islamietenhater. Het was te denken .
Eignelijk ben ik gewoon een vlaming die niets dan afkeer voor een type zaols gij heeft. Zo zijn er veel.
julian is offline  
Oud 1 maart 2014, 21:22   #9524
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Jodenhater en islamietenhater. Het was te denken .
Eignelijk ben ik gewoon een vlaming die niets dan afkeer voor een type zaols gij heeft. Zo zijn er veel.
Door ge en gij te gebruiken maakt je nog geen vlaming.

Je denkt te veel in een bepaalde richting om neutraal te zijn, je komt echt over als een moslim. Ne gewone politiek correcte lul ook niet echt want dan zou je anti Amerikaans zijn, ik blijf bij een Jood.

Islamietenhater ja, maar waarom zou ik een Jodenhater zijn? Het zijn de meest normale in die streek al is het in een land met apartheid.
BonBon is offline  
Oud 2 maart 2014, 01:01   #9525
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die buitenlandse terroristen zaten al in het land
tuurlijk jij kan zoveel beweren en nu met bron aub!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 2 maart 2014, 01:06   #9526
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank u. Dat is een echt compliment, tegenhanger worden genoemd van deze religieuze zotten en moordenaars.
waar is je verontwaardiging tov die religieuze gekke moordenaar assad?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 2 maart 2014, 07:03   #9527
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tuurlijk jij kan zoveel beweren en nu met bron aub!
ISI werd opgericht in 2003 om tegen de VS te vechten, in fallulah was toen het laatste grote gevecht waar tot 2000 strijders (en 800 burgers) werden gedood met veel moeite. Daar zijn ze verdreven, denk je echt dat de grens van Syrië die zou tegenhouden? Ze zaten dus al jaren voor de oorlog in het land maar nog niet als strijders tegen Assad.
BonBon is offline  
Oud 2 maart 2014, 10:40   #9528
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zegt veel over typetjes zoals gij dat ge denkt dat iedereen die u tegenspreekt een moslim is.
Waarom zo agressief? Ik vraag dat enkel uit interesse. Ikzelf ben een atheïst. Dus ik ben geen moslimhatende christen. Trouwens er zijn hier verschillende moslims die zich verschuilen achter een Vlaamse naam.
Oud 2 maart 2014, 10:44   #9529
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Door ge en gij te gebruiken maakt je nog geen vlaming.

Je denkt te veel in een bepaalde richting om neutraal te zijn, je komt echt over als een moslim. Ne gewone politiek correcte lul ook niet echt want dan zou je anti Amerikaans zijn, ik blijf bij een Jood.

Islamietenhater ja, maar waarom zou ik een Jodenhater zijn? Het zijn de meest normale in die streek al is het in een land met apartheid.
Gij zegt veel over uzelf door wie u tegenspreekt automatisch als een jood te beschouwen. Ge kunt immers niet ontsnappen aan het feit dat uw standpunt een minderheidsstandpunt is dat maar door één politieke partij in Vlaanderen gedeeld wordt die in het verdomhoekje zit.
Nee, ik ben ben dus één van de vele vlamingen die het met u niet eens zijn .
Gij smijt alle islamieten op een hoop en daarmee verkoopt gij onzin.
julian is offline  
Oud 2 maart 2014, 10:45   #9530
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
waar is je verontwaardiging tov die religieuze gekke moordenaar assad?
Zolang die onder elkaar moorden interesseert mij dat geen zak. Maar zij moeten met hun poten van Westerlingen en christenen afblijven.
Oud 2 maart 2014, 10:45   #9531
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zo agressief? Ik vraag dat enkel uit interesse. Ikzelf ben een atheïst. Dus ik ben geen moslimhatende christen. Trouwens er zijn hier verschillende moslims die zich verschuilen achter een Vlaamse naam.
Wat gij zijt kan mij niet bommen. Ik heb het niet met typetjes die simplistische praat verkopen die alleen maar nuttig is voor links.
julian is offline  
Oud 2 maart 2014, 10:48   #9532
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gij zegt veel over uzelf door wie u tegenspreekt automatisch als een jood te beschouwen. Ge kunt immers niet ontsnappen aan het feit dat uw standpunt een minderheidsstandpunt is dat maar door één politieke partij in Vlaanderen gedeeld wordt die in het verdomhoekje zit.
U smijt ook alle islamieten op één hoop: u kan er geen enkel slecht woord over zeggen, ondanks dat er echt crapuul tussen zit.
Oud 2 maart 2014, 10:56   #9533
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
En boem, voor jou ben ik direct een Vlaams Blokker. Ken je dat spreekwoord van pot en ketel? Ik kom van links jong en stem nu op de meest linkse partij die ik nog kan vinden, de NVA.

Ik smijt niet alle islamieten op een hoop, maar als 30% van de islamieten mentale problemen hebben en nog meer genetische ziektes door hun inteelt dan mag je veralgemenen, dat is geen kleine minderheid meer.
BonBon is offline  
Oud 2 maart 2014, 11:17   #9534
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
U smijt ook alle islamieten op één hoop: u kan er geen enkel slecht woord over zeggen, ondanks dat er echt crapuul tussen zit.
Het zal daarom zijn zeker dat ik in een ellenlange discussie verzeild ben geraakt ter verdediging van de drone aanvallen.
Nee, ik weet dewelke gevaarlijk zijn. Gij smijt ze allemaal op een hoop.
julian is offline  
Oud 2 maart 2014, 11:19   #9535
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
En boem, voor jou ben ik direct een Vlaams Blokker. Ken je dat spreekwoord van pot en ketel? Ik kom van links jong en stem nu op de meest linkse partij die ik nog kan vinden, de NVA.

Ik smijt niet alle islamieten op een hoop, maar als 30% van de islamieten mentale problemen hebben en nog meer genetische ziektes door hun inteelt dan mag je veralgemenen, dat is geen kleine minderheid meer.
Gij kunt niet ontsnappen aan het feit dat uw standpunt over islamieten alleen gedeeld wordt door het VB. Met uw standpunt vliegt gij bij elke andere partij direct buiten want ze gaan dat als extreeem racistisch beschouwen.
julian is offline  
Oud 2 maart 2014, 11:20   #9536
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het zal daarom zijn zeker dat ik in een ellenlange discussie verzeild ben geraakt ter verdediging van de drone aanvallen.
Nee, ik weet dewelke gevaarlijk zijn. Gij smijt ze allemaal op een hoop.
Ja, fiets er maar lekker omheen. Hoe zit het met het uitmoorden van Christenen in moslimlanden. Geen grotere homohaters dan islamieten. Vrouwenmishandeling? Maar dat zullen volgens u dan weer geen echte moslims zijn. Zo hebben moslims natuurlijk altijd gelijk. Nu ben ik ook een gore Vlaamsblokker zeker?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 maart 2014 om 11:26.
Lukkas is offline  
Oud 2 maart 2014, 11:31   #9537
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, fiets er maar lekker omheen. Hoe zit het met het uitmoorden van Christenen in moslimlanden. Geen grotere homohaters dan islamieten. Vrouwenmishandeling? Maar dat zullen volgens u dan weer geen echte moslims zijn. Zo hebben moslims natuurlijk altijd gelijk. Nu ben ik ook een gore Vlaamsblokker zeker?
Gij veralgemeent zoals altijd en daarmee zit gij effectief op dezelfde golflengte als VB.
Ik kan nog altijd verschillen maken en ondermeer daarom heb ik het VB ook verlaten.
julian is offline  
Oud 2 maart 2014, 12:00   #9538
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gij veralgemeent zoals altijd en daarmee zit gij effectief op dezelfde golflengte als VB.
Ik kan nog altijd verschillen maken en ondermeer daarom heb ik het VB ook verlaten.
U veralgemeent ook iedereen die voor het VB stemt, niet? Ik stem voor het VB en mijn schoonzoon is een Filipijn. die ik enorm respecteer. Volgens u ben ik een vulgaire racist gewoon omdat ik op het VB stem? Capito?
Oud 2 maart 2014, 12:05   #9539
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
U veralgemeent ook iedereen die voor het VB stemt, niet? Ik stem voor het VB en mijn schoonzoon is een Filipijn. die ik enorm respecteer. Volgens u ben ik een vulgaire racist gewoon omdat ik op het VB stem? Capito?
Gij hebt een extreme haat tegen alle islamieten en daarmee veralgemeent gij wat gewoon een feit is. Valt ook onder de wettelijke definitie van racisme wat niet betekent dat ik met die wet sympathiseer.

Laatst gewijzigd door julian : 2 maart 2014 om 12:07.
julian is offline  
Oud 2 maart 2014, 12:52   #9540
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gij hebt een extreme haat tegen alle islamieten en daarmee veralgemeent gij wat gewoon een feit is. Valt ook onder de wettelijke definitie van racisme wat niet betekent dat ik met die wet sympathiseer.
U fietst er weer omheen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be