Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 mei 2012, 17:10   #941
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
kijk, hieruit blijkt uw onwetendheid.
Moslims verkiezen onder mekaar te wonen, omdat je dan in de buurt woont van de moskee, je vzw's, Turkse en Marokkaanse winkels en anderen ziet die je taal spreken. Denkt u nu echt dat bijvoorbeeld het hoge aantal .
Ik dacht eerder, dat ze bij elkaar wonen omdat ze allen opgekropt zitten in de sociale woningen, welke op de billijkste en onpartijdige manier door 'Sossen' beheerd worden.
Hun 'leitmotif' lijkt als volgt te klinken: "liever verlieslatend en 'Moslim' dan 'Autochtonen' men het risico op profijt!!!

Autochtonen moeten, door de band, véél langer wachten op een sociale woonst dan onze 'Oosterse' troetelvrienden. Wellicht omdat zijn met al hun miserietrukjes veel meer voorrangspunten kunnen bemachtigen dan ons eigen volk.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 17:22   #942
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Inderdaad, de vernieuwingen zijn beloofd in 2009. Raad eens? Niks van in huis gekomen! Ik ben vorig jaar nog in Sledderlo geweest, er is niks herbouwd of gerenoveerd door de overheid.

Wat verwacht je in godsnaam van een verkommerde wijk waar je allochtonen simpelweg in getto's duwt, zonder uitzicht op een betere toekomst. Ik zou ook wel weten waar mijn geld te halen in zo'n geval, als kleine criminaliteit mijn financiële problemen zou kunnen verlichten.
Wie duwt wie waar?

Worden de allochtonen met beestenwagons uit Marokko of Turkije gedeporteerd? om hier in verkrotte sociale woningen "geduwd" te worden, zonder uitzicht op betere toekomst? U zegt het maar hoor.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 17:30   #943
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Inderdaad, de vernieuwingen zijn beloofd in 2009. Raad eens? Niks van in huis gekomen! Ik ben vorig jaar nog in Sledderlo geweest, er is niks herbouwd of gerenoveerd door de overheid.

Wat verwacht je in godsnaam van een verkommerde wijk waar je allochtonen simpelweg in getto's duwt, zonder uitzicht op een betere toekomst. Ik zou ook wel weten waar mijn geld te halen in zo'n geval, als kleine criminaliteit mijn financiële problemen zou kunnen verlichten.
Wat een vergoeilijking van ordinaire criminaliteit...

Mogen de vlamingen dat ook werkloze allochtonen deporteren omdat de sociale zekerheid dit niet meer kan dragen ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 17:32   #944
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wie duwt wie waar?

Worden de allochtonen met beestenwagons uit Marokko of Turkije gedeporteerd? om hier in verkrotte sociale woningen "geduwd" te worden, zonder uitzicht op betere toekomst? U zegt het maar hoor.
nog even en het ghetto van warschau wordt gereciteerd om de 'vrijwillige segregatie van niet-geintegreerden een 'nazi' tintje te kunnen geven..

wat een bende kleuters die linksen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 17:39   #945
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Inderdaad, de vernieuwingen zijn beloofd in 2009. Raad eens? Niks van in huis gekomen! Ik ben vorig jaar nog in Sledderlo geweest, er is niks herbouwd of gerenoveerd door de overheid.

Wat verwacht je in godsnaam van een verkommerde wijk waar je allochtonen simpelweg in getto's duwt, zonder uitzicht op een betere toekomst. Ik zou ook wel weten waar mijn geld te halen in zo'n geval, als kleine criminaliteit mijn financiële problemen zou kunnen verlichten.
Dat w�*s NIEUWBOUW, waar ze in mòchten gaan wonen, n�*d�*t ze eerst Kolderbos zèlf verloederd, verkrot en laten verkommeren hebben, zèlf 'n stort van gemaakt. Niemand heeft hen gedwongen om er te gaan wonen, ze krègen 'n NIEUWE woning. Sledderlo is NIEUWER dan Kolderbos, gebouwd door dezelfde bouwfirma met dezelfde materialen.

Laatst gewijzigd door SDX : 30 mei 2012 om 17:40.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 17:50   #946
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Inderdaad, de vernieuwingen zijn beloofd in 2009. Raad eens? Niks van in huis gekomen! Ik ben vorig jaar nog in Sledderlo geweest, er is niks herbouwd of gerenoveerd door de overheid.

Wat verwacht je in godsnaam van een verkommerde wijk waar je allochtonen simpelweg in getto's duwt, zonder uitzicht op een betere toekomst. Ik zou ook wel weten waar mijn geld te halen in zo'n geval, als kleine criminaliteit mijn financiële problemen zou kunnen verlichten.
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen.

Als ik het relaas goed heb begrepen, dan hebben allochtonen eerst zelf van de wijk Kolderbos een ghetto gemaakt en er alles laten verkrotten en het tot een openbare stortplaats gemaakt. Daarna zijn de zielige allochtonen naar de splinternieuwe wijk Sledderlo mogen verhuizen, en daar hebben ze er nogmaals een puinhoop van gemaakt en is alles weer verkrot.

Overigens is dit soort verhalen overal te horen. Waar je in Europa ook gaat, overal, in alle wijken waar allochtonen neerstrijken, slaat de verkrotting binnen de kortste keren toe. Of dat nu in België is, in Nederland, in Frankrijk, Duitsland, of Zweden, het is altijd en overal hetzelfde liedje. En het zijn ook altijd dezelfde soorten allochtonen: mensen uit sub-Saharaans Afrika enerzijds, en die uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten anderzijds.

Ligt dat verkommeren dan aan de autochtonen?
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 19:26   #947
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent Bekijk bericht
Ik groeide -als Belg- op in een dergelijk huis.

Ik vind niet dat men mensen in krotten moet onderbrengen hoor. Maar ik vind wel dat ze zelf wat meer initiatief aan de dag zouden kunnen leggen. Een lekkende dakgoot bijvoorbeeld kun je met weinig kosten zelf repareren. Die onveilige balkons idem.

Kijk: ik ken die mensen niet maar ik vermoed dat hun voorwaarden thuis nog veel slechter waren. En dan komen ze naar hier en dan moet ineens alles voor hen gedaan worden. Ze willen verdorie zelfs niet eens onze taal deftig leren spreken.

Fred.
Ook mijn eerste idee, 100.000-en Belgen groeiden op in de massa's goedkope huizen die na de oorlog gebouwd werden (wet De Taeye!)
Alle huizen in onze wijk waren zo. In onze slaapkamers stonden in de winter de ijsbloemen op de ruiten, de zolder was 's zomers gloeiheet en 's winters ijskoud.
Zowat alle huisvaders waren na de uren en op hun weinige vrije dagen aan het werk in hun huis. De meeste van die huizen werden juweeltjes. Kelders kunnen droger gemaakt worden (behalve in een overstromingsgebied natuurlijk), voegen kunnen beter gedicht worden, er kwamen betere soorten verf op de markt, er werd hout getimmerd aan de binnenzijden van buitenmuren enzovoort.
Ja, die mensen staken hun handen uit de mouwen, ze deden er moeite voor doen en het was niet gemakkelijk. Maar ja, er moet een beetje goede wil zijn, hé!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 19:43   #948
Fred uit Gent
Staatssecretaris
 
Fred uit Gent's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2010
Locatie: Gent
Berichten: 2.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ook mijn eerste idee, 100.000-en Belgen groeiden op in de massa's goedkope huizen die na de oorlog gebouwd werden (wet De Taeye!)
't Was nog veel erger Marie. Het huis werd gebouwd rond 1900 en mijn moeder woont er nog steeds, sinds 1952. Er is eigenlijk niks aan verbouwd maar wel een nieuw dak, nieuwe ramen en deuren enz. natuurlijk.

Fred.
Fred uit Gent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 19:46   #949
Fred uit Gent
Staatssecretaris
 
Fred uit Gent's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2010
Locatie: Gent
Berichten: 2.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Alle huizen in onze wijk waren zo. In onze slaapkamers stonden in de winter de ijsbloemen op de ruiten, de zolder was 's zomers gloeiheet en 's winters ijskoud.
Ja, zo was het bij ons ook. En de WC stond buiten, zonder spoelbak en met oude gazetten om uw ..... af te vegen . Een badkamer was er niet. Ach, zo erg vonden wij dat niet hoor en we zijn er niet van gestorven.

Fred.
Fred uit Gent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 20:29   #950
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ook mijn eerste idee, 100.000-en Belgen groeiden op in de massa's goedkope huizen die na de oorlog gebouwd werden (wet De Taeye!)
Alle huizen in onze wijk waren zo. In onze slaapkamers stonden in de winter de ijsbloemen op de ruiten, de zolder was 's zomers gloeiheet en 's winters ijskoud.
Zowat alle huisvaders waren na de uren en op hun weinige vrije dagen aan het werk in hun huis. De meeste van die huizen werden juweeltjes. Kelders kunnen droger gemaakt worden (behalve in een overstromingsgebied natuurlijk), voegen kunnen beter gedicht worden, er kwamen betere soorten verf op de markt, er werd hout getimmerd aan de binnenzijden van buitenmuren enzovoort.
Ja, die mensen staken hun handen uit de mouwen, ze deden er moeite voor doen en het was niet gemakkelijk. Maar ja, er moet een beetje goede wil zijn, hé!
M.a.w.; de mensen staken de handen uit de mouwen, met de weinige middelen die ze hadden probeerden ze er toch 'n leefbare en aangename thuis en omgeving van te maken, i.p.v. de criminele toer op te gaan.

Nu lijken sommigen te denken dat 't de normaalste zaak van de wereld is als allochtonen spiksplinternieuwe sociale woningen 'krìjgen', de boel zèlf laten verloederen en verkrotten, om dan als excuus crimineel te worden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2012, 21:57   #951
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Wat ook geregeld in het nieuws is: rattenplagen in verrijkte buurten.
Citaat:
AMSTERDAM-WEST - Nadat onlangs bekend werd dat de Kolenkit geterroriseerd wordt door een rattenplaag, wordt er momenteel alles aan gedaan het ongedierte weg te werken en tegen te gaan.

Zo verspreid de GGD momenteel folders waarin bewoners verteld wordt wat er gedaan kan worden om de ratten tegen te gaan, zoals geen voedsel meer in de tuin gooien en extra vaak vegen.
http://www.dichtbij.nl/amsterdam-wes...tenplaag-.aspx
En vanzelfsprekend zijn de vermelde folders in het Nederlands, Turks en Marokkaans.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 09:05   #952
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Wat ook geregeld in het nieuws is: rattenplagen in verrijkte buurten.

http://www.dichtbij.nl/amsterdam-wes...tenplaag-.aspx
En vanzelfsprekend zijn de vermelde folders in het Nederlands, Turks en Marokkaans.
Leuven zit ook vol met ratten. Tijd om studenten te gaan deporteren dan maar?
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 09:09   #953
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen.

Als ik het relaas goed heb begrepen, dan hebben allochtonen eerst zelf van de wijk Kolderbos een ghetto gemaakt en er alles laten verkrotten en het tot een openbare stortplaats gemaakt. Daarna zijn de zielige allochtonen naar de splinternieuwe wijk Sledderlo mogen verhuizen, en daar hebben ze er nogmaals een puinhoop van gemaakt en is alles weer verkrot.

Overigens is dit soort verhalen overal te horen. Waar je in Europa ook gaat, overal, in alle wijken waar allochtonen neerstrijken, slaat de verkrotting binnen de kortste keren toe. Of dat nu in België is, in Nederland, in Frankrijk, Duitsland, of Zweden, het is altijd en overal hetzelfde liedje. En het zijn ook altijd dezelfde soorten allochtonen: mensen uit sub-Saharaans Afrika enerzijds, en die uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten anderzijds.

Ligt dat verkommeren dan aan de autochtonen?
Nu mag u mij eens uitleggen hoe schimmel- en vochtplekken die verschijnen op de muren de schuld is van de huurders zelf? Nee, die vochtplekken waren er nog niet toen ze het huis kochten/huurden, dus dat konden ze niet weten. De plekken zijn er gekomen omdat de huizen weliswaar nieuw, maar lamentabel slecht waren. En dat is dan de schuld van de allochtonen? Als er etnische Vlamingen hadden in gewoond had u ongetwijfeld anders gekraaid. Maar als er een bruine binnen een straal van een paar kilometer woont moet het wel diens schuld zijn, nietwaar?
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 09:16   #954
Fred uit Gent
Staatssecretaris
 
Fred uit Gent's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2010
Locatie: Gent
Berichten: 2.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Leuven zit ook vol met ratten. Tijd om studenten te gaan deporteren dan maar?
Neen, maar net als ieder deftig mens moeten ook studenten leren hun vuiligheid niet zomaar op straat te gooien. In Gent is dit een ware plaag op de Graslei en de Blaarmeersen. En in migrantenbuurten dus ook. Niemand heeft het over deporteren hoor, enkel gij. Droomt ge daarvan misschien?

Fred.
Fred uit Gent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 09:58   #955
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
.. Maar als er een bruine binnen een straal van een paar kilometer woont moet het wel diens schuld zijn, nietwaar?
Wist je dat nog niet?

Al worden er nog zo veel miljarden gestolen via de DEXIA's en aanverwante artikelen, het eigenvolk gaat ondertussen vrolijk en onverstoorbaar door tot ze een islamitische fietsendief te pakken hebben.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 13:25   #956
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Nu mag u mij eens uitleggen hoe schimmel- en vochtplekken die verschijnen op de muren de schuld is van de huurders zelf? Nee, die vochtplekken waren er nog niet toen ze het huis kochten/huurden, dus dat konden ze niet weten. De plekken zijn er gekomen omdat de huizen weliswaar nieuw, maar lamentabel slecht waren. En dat is dan de schuld van de allochtonen? Als er etnische Vlamingen hadden in gewoond had u ongetwijfeld anders gekraaid. Maar als er een bruine binnen een straal van een paar kilometer woont moet het wel diens schuld zijn, nietwaar?
Door de band genomen stellen de allochtonen geen belang in netheid, laat staan hygiëne en dergelijke. Sossen vinden het schandalig dat allochtonen en mensonwaardige huisvesting zitten, maar ooit al eens nagedacht wat die immigranten er zélf van denken. Het interesseert hun geen bal om in propere huizen te wonen. En als ze zo eentje op een blaadje aangeboden krijgen is het binnen de kortste keren een puinhoop.
Kijk eens rond het Zuidstation hoe allochtonen een pintje pakken op terras. Een vuilbak onder hun voeten. Zij vinden dat normaal. Dat zijn de maatstaven van hun cultuur. En wij moeten daar dan nog respect voor hebben ook nog.

Laatst gewijzigd door kwantum : 31 mei 2012 om 13:26.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 13:36   #957
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Nu mag u mij eens uitleggen hoe schimmel- en vochtplekken die verschijnen op de muren de schuld is van de huurders zelf?
Als je dat niet weet, dan is dat een goeie reden om jou nooit een huis te verhuren, en ook niet aan 't soortje dat in zijn living schapen keelt, vrouwen besnijdt, en handen afhakt.
Dat is naast gebrek aan verwarming, verluchting en onderhoud ook niet goed voor schimmel en vocht.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 13:37   #958
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wist je dat nog niet?

Al worden er nog zo veel miljarden gestolen via de DEXIA's en aanverwante artikelen, het eigenvolk gaat ondertussen vrolijk en onverstoorbaar door tot ze een islamitische fietsendief te pakken hebben.
DEXIA heeft maar een beperkt aantal bestuurders.
Islamieten met gestolen fiets zijn er veel meer.
Da's makkelijker.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 21:29   #959
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ook mijn eerste idee, 100.000-en Belgen groeiden op in de massa's goedkope huizen die na de oorlog gebouwd werden (wet De Taeye!)
Alle huizen in onze wijk waren zo. In onze slaapkamers stonden in de winter de ijsbloemen op de ruiten, de zolder was 's zomers gloeiheet en 's winters ijskoud.
Zowat alle huisvaders waren na de uren en op hun weinige vrije dagen aan het werk in hun huis. De meeste van die huizen werden juweeltjes. Kelders kunnen droger gemaakt worden (behalve in een overstromingsgebied natuurlijk), voegen kunnen beter gedicht worden, er kwamen betere soorten verf op de markt, er werd hout getimmerd aan de binnenzijden van buitenmuren enzovoort.
Ja, die mensen staken hun handen uit de mouwen, ze deden er moeite voor doen en het was niet gemakkelijk. Maar ja, er moet een beetje goede wil zijn, hé!
Zo herkenbaar!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 21:32   #960
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Maar 't is de schuld van de autochtonen!
Natuurlijk!
Wist je dat nog niet?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be