![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Vreemdeling
|
![]() yep so what?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ikke moeten beginnen veel sparen
![]() Volgende nieuwjaren worden kostelijke grapjes ![]() ----------------------------- Zoon 1 komt me rond 17 uur met zijn madame zeggen ... "Pa en ma ... we verwachten een baby in het voorjaar rond .... " ![]() ----------------------------- Zoon 2 komt rond 20 uur ook langs met zijn madame ... "Pa en ma ... we verwachten een baby in het voorjaar rond .... " ![]() ... 3 weken voor die van zoon 1 ------------------------------ Mama Silverback heeft de spaghettiesaus van een tijdje geleden waarschijnlijk veel te straf gemaakt ![]() Wij twee vielen van onze stoel en dan nog eens een bisnummer gegeven ![]() Moest het in een filmscenario staan, een mens zou het nooit geloven. En die waren dus niet afgesproken hé ![]() --------------------------------- Man toch , man toch, .... misere , misere ![]() Hoogachtend, pépé Silverbakkes ![]()
![]() |
#943 |
Vreemdeling
|
![]() [font=Arial]Amaai Silver, Das toch geweldig nieuws?! Alvast nen dikke proficiat, ook aan Scipia![/font]
[font=Arial]Nu je fysiek in topconditie bent zal het nog van pas komen om achter de kleine silverbackjes te crossen![/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#945 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @ Silverback,
Kun je dat nog eens vertellen van die spaghettisaus, en het recept eens doormailen? @ allen, Wat vind je van mijn avatar? Knap he? trekt een beetje op zijn baasje (even knap)
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik verdenk je er straf van om (ondanks die overdreven enscenering die voor de hele wereld zo doorzichtig was als een spa reine zou moeten zijn) met je geluk niet overweg te kunnen. Hoedanook, en ondanks het feit dat jouw inbreng in deze heuglijke gebeurtenissen nihil is: van harte proficiat. En doe zo voort... Enne, for something completely different: ik zit nu voor een wijltje in Morlaix.Wil je je intellectuele ontboezemingen voorlopig naar mijn yahoo-dinges doorsturen? 'k Zal mijn uiterste best doen om tussen mijn drukke bezigheden door nog eens mijn mailbox te bezoeken...
![]() |
![]() |
#947 |
Partijlid
|
![]() [quote=Jasper Wat vind je van mijn avatar? Knap he? trekt een beetje op zijn baasje (even knap)[/QUOTE]Hij kijkt zo triestig... da beest
![]()
als u ze allemaal op een rijtje hebt; hoedt u voor het domino-effect Laatst gewijzigd door sabine : 31 juli 2004 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#949 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Ik verdenk je er straf van om (ondanks die overdreven enscenering die voor de hele wereld zo doorzichtig was als een spa reine zou moeten zijn) met je geluk niet overweg te kunnen."
Ha, je weet het !! ![]() Maar geef toe ... 2 zonen ... 2 schone dochters ... En die komen je dezelfde dag ![]() ![]() ![]() Jongens, Scipia en ik wisten plotseling niet meer hoe we moesten reageren bij de tweede blije boodschap. We dachten eerst dat zoontje 2 met onze voeten aan het spelen was. Maar toen kwam hij af met een scanfototje van een minibaby, armpjes en beentjes incluis ... met de naam van schone dochter 2 erop. ![]() ![]() Ik zat na enkele ogenblikken te lachen ... en Scipia zat naast mij tranen met tuiten te bleiren ![]() Zou niet misstaan hebben in een tv-programma zoals destijds Banana Split ![]()
![]() |
#950 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Kun je dat nog eens vertellen van die spaghettisaus, en het recept eens doormailen?"
Daar werd nu vlug een patent voor aangevraagd door mijn persoonlijke toverkol van dienst, The Big Red Scipia Africana. ![]()
![]() |
#951 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Enne... daar gaat mijn fortuin hé! Op zoek naar een nieuwe ouwe rijke dus... ![]()
![]() |
![]() |
#952 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Op zoek naar een nieuwe ouwe rijke dus..."
Niet wanhopen ... We hebben nog 2 stinkendrijke suikertantes die in tamelijk slechte staat verkeren ... Er zal dus nog genoeg zijn voor iedereen ![]()
![]() |
#953 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Enne, for something completely different: ik zit nu voor een wijltje in Morlaix"
Groetjes aan Obelix Asterix en Assurancetourix ![]()
![]() |
#954 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @Silverback,
Deze Menapiër wenst de oppermachtige Romeinse veldheer (slijm, slijm) geluk met het toekomstig kroost; je staat er nog wel twee achter bij mij hoor, of het moesten twee tweelingen zijn. En als ze te hard krijsen als jij van dienst bent, de tutter eventjes in een glas Duvel soppen, en klaar is kees (je kunt dat daar in Breendonk toch langs de autostrade lezen he: hier slaapt de Duvel). @Sabine, Doe in het oude Gallische dorpje de groeten aan mijn neven, zij zitten in de politiek: kzienix, khoornix, kweetnix.
![]() |
![]() |
![]() |
#955 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "de tutter eventjes in een glas Duvel soppen,"
Duvel ? Duvel ??? Menapisch mietjesbier ... pfff ![]() In een glas Grimbergse Tripple gaan we die tutters soppen, nondedju ! Daar slapen jonge silverbackjes pas goed van, zie ![]()
![]() |
#956 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je kunt de papfles ook vullen met Grimbergse trippel, daar worden de Silverbackjes zeer vrolijk van.
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Eerst nog een tijdje pure natuurvoeding ... zonder fles !!!! ![]() ![]() Dat wil ik die mannekes niet afnemen hé ![]()
![]() |
![]() |
#958 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En natuurlijk zijn we een beetje vooruitziend
![]() Tuintafeltje wordt oud en ... beetje klein, rekening houdend met de aangekondigde zeer lokale bevolkingsexplosie. Hierbij besluiten en verkondigen wij dat we nu seffens overgaan tot de aanschaf van een nieuwe veel grotere tuintafel met supplementair tussenstuk, teneinde voorbereid te zijn op de verdere nefaste gevolgen van Scipia's onkuisheid bevorderende superspaghettisaus. So it will be written So it will be done The Big Bad Silverbacchus Pontifex Maximus
![]() |
#959 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een onkuisheid bevorderende keukentafel volgemorst met Scipiaanse spaghettisaus, jawadde, dat zal me het zicht wel wezen.
Als ik jou was zou ik toch al maar wat anders kopen: een 18+ verzekering, een vrachtwagen pampers, sokjes met strikjes, oordopjes, en begin ook al maar te sparen voor een elektrieken trein, babys zijn daar verzot op. (vergeet ook niet: een trommel en een basguitaar, en voetbalschoenen...ja dat is het voornaamste).
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "en begin ook al maar te sparen voor een elektrieken trein, babys zijn daar verzot op."
opa's ook , zenne ![]() Heb er hier nog eentje staan van 20 jaarkes oud in mijn stofferige crypte. Zal nog wel dienst kunnen doen voor nog een generatie silverbakjes.