![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#941 | |
|
Banneling
|
[quote][quote=Fieseler;3746666]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 12:34. |
|
|
|
|
|
|
#942 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#943 | |
|
Banneling
|
[quote=Anna List;3746851][quote=system;3746842]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 12:47. |
|
|
|
|
|
|
#944 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Daarom, Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2008 om 14:38. |
||
|
|
|
|
|
#945 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#946 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#947 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#948 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#949 | |
|
Banneling
|
[quote=Garry;3747178][quote=system;3746842]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#950 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja kom zeg. Als ze niet te slecht waren om door de Amerikanen, waaronder een hele boel joden, ingelijfd te worden, een nieuwe identiteit te bezorgen om ze te te vrijwaren van vervolging, om ze daarna in Amerika aan het werk te zetten voor bepaalde projecten te doen slagen waardat ze zelf te dom voor waren, dan zijn ze ook niet zo slecht dat de liederen, die ze ook wel destijds gezongen hebben, ook nu nog mogen gezongen worden he. 't Is toch maar muziek zeker. Iedereen zingt toch wat hij wil zeker. De Strangers zongen van de ziekekas en den bleke Algerijn en daar was ook al een hele boel zever rond. Straks is het nog verboden liedjes te zingen waar het woord zwarte piet in voor komt door al die zeikers hier in België. Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2008 om 15:23. |
|
|
|
|
|
|
#951 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zoals ik al zei: álle kulturen...
|
|
|
#952 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als gij de laatste Belg bent, dan zijn al die andere hier Walen en Vlamingen. Voor één man kunnen we die poppekast hier niet langen gaande houden he. De (Vlaamse) Blok er op zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2008 om 15:28. |
|
|
|
|
|
#953 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, niet "zomaar muziek", maar muziek die zeer uitdrukkelijk naar een bepaalde duistere ideologie en periode uit de geschiedenis verwijst. En iemand die dat soort liederen zingt (met de juiste tekst en al) heeft wel een zekere affiniteit met die ideologie.
Absoluut, maar diegenen die zulke liederen dan wensen te zingen, moeten dan achteraf niet komen janken als ze aan die ideologie gelinkt worden. De Strangers pariodeerden, wat totaal iets anders is. De liederen die de VB-parlementsleden zongen, waren de liederen zoals ze origineel waren.
Laatst gewijzigd door Pietje : 15 oktober 2008 om 15:37. |
|
|
|
|
|
#954 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#955 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, tenzij je mijn opmerkingen zou kunnen weerleggen.
|
|
|
#956 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weerleg jij dan maar eens eerder de mijne inplaats van er wat omheen te draaien.
Al zongen ze iedere uur van den dag de de"French cancan" in hunnen blote, wat kan mij dat bomme. Zij staan voor "salut België", en daar stem ik op, de rest kan me gestolen worden. Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2008 om 16:34. |
|
|
|
|
|
#957 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik draaide er niet omheen, ik sneed recht in de wonde, en die wonde stinkt.
|
|
|
#958 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#959 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al wat met het naziverleden te maken heeft wordt maar al te graag als een strontemmer over het VB uitgegoten. Daarbij zwijgen jullie in alle talen over anderen, sympathiserende personen en gemeenschappen die vroeger mee heulde met de nazi of er dankbaar van gebruik wisten te maken zoals onze eigen Koning destijds en de Amerikanen die nota bene voor een groot deel zelf uit een Joodse gemeenschap bestaan. En nu kom jij hier wat staan zeiken over meer dan 60 jaar oude liederen die hier en daar zouden gezongen worden. Weet je echt niets beter? |
|
|
|
|
|
|
#960 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het gaat over een Franstalige cameraploeg die het VB volgen en deze proberen te linken aan extreem rechts. Tijdens deze reportage gedraaid te lommel kan men duidelijk achtergrond muziek horen die men erbij heeft geplaatst en wat voor achtergrond muziek,
|
|