Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2008, 12:34   #941
system
Banneling

Standaard

[quote][quote=Fieseler;3746666]
Citaat:

Zeker weten Sodomie, zeker weten.
Als Vlaams Nationalist ben ik voorstander van een open kijk op onze omringende landen, nabij én ver.
Vooral van nabij en soms met de Beierse bierpul in de hand neem ik aan. Draagt u in het week-end soms ook lederhosen?

Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 12:34.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 12:38   #942
Anna List
Banneling

Standaard

[quote=system;3746842][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Vooral van nabij en soms met de Beierse bierpul in de hand neem ik aan. Draagt u in het week-end soms ook lederhosen?
system, jij bent toch niet zo iemand die de éne cultuur meerderwaardig vindt tov van een andere hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 12:45   #943
system
Banneling

Standaard

[quote=Anna List;3746851][quote=system;3746842]
Citaat:

system, jij bent toch niet zo iemand die de éne cultuur meerderwaardig vindt tov van een andere hé
Neen, natuurlijk niet. Alleen lederhosen vind ik niet zo mooi, laat staan elegant. Maar goed, ieder zijn smaak zal ik dan maar zeggen om niemand te kwetsen.

Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 12:47.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 14:35   #944
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Sodomis, de bedoeling van figuren als "fieseler" is enkel wat verwarring trachten te zaaien om zo een thread, die hij iets te "gênant" vind, te laten ontsporen. Het is een beetje zijn "handelsmerk" qua argumentatie.
Ok...Hier zijn excuses wis en waarachtig op hun plaats.

Daarom,

Citaat:
Beste Piet,

U heeft er door de aard van uw tussenkomsten inderdaad nooit een geheim van gemaakt dat U op zijn minst als ontspoord kan worden gekatalogeerd.
Tot daar volg ik U volledig.
Maar als het mijn toedoen is dat ten grondslag van uw verwarring ligt zoals U hierboven in wanhoop exclameert dan wil ik U bij deze mijn meest nederige excuses aanbieden.

Semper Fi,

Fi

Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2008 om 14:38.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 14:51   #945
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kan worden gekatalogeerd.
Ikea Freak ......
Oud 15 oktober 2008, 14:53   #946
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

[quote=system;3746842][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Dat gaat toch niemand niet aan wat dat die draagt. Wat draag jij onder je Kilt?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 14:55   #947
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Wat draag jij onder je Kilt?
Oud 15 oktober 2008, 14:57   #948
Anna List
Banneling

Standaard

[quote=system;3746873][quote=Anna List;3746851]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Neen, natuurlijk niet. Alleen lederhosen vind ik niet zo mooi, laat staan elegant. Maar goed, ieder zijn smaak zal ik dan maar zeggen om niemand te kwetsen.
ja ... dat was een uitschuivertje hé
Oud 15 oktober 2008, 14:58   #949
Anna List
Banneling

Standaard

[quote=Garry;3747178][quote=system;3746842]
Citaat:
Dat gaat toch niemand niet aan wat dat die draagt. Wat draag jij onder je Kilt?
ne swastika gelijk iedereen zeker ?
Oud 15 oktober 2008, 15:20   #950
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sodomis, de bedoeling van figuren als "fieseler" is enkel wat verwarring trachten te zaaien om zo een thread, die hij iets te "gênant" vind, te laten ontsporen. Het is een beetje zijn "handelsmerk" qua argumentatie.
Nee, de nazi's waren Duitsers, en zingen dat die konden. Als ze die in het sportpaleis hadden laten optreden had het dak eraf gevlogen.

Ja kom zeg. Als ze niet te slecht waren om door de Amerikanen, waaronder een hele boel joden, ingelijfd te worden, een nieuwe identiteit te bezorgen om ze te te vrijwaren van vervolging, om ze daarna in Amerika aan het werk te zetten voor bepaalde projecten te doen slagen waardat ze zelf te dom voor waren, dan zijn ze ook niet zo slecht dat de liederen, die ze ook wel destijds gezongen hebben, ook nu nog mogen gezongen worden he. 't Is toch maar muziek zeker.

Iedereen zingt toch wat hij wil zeker. De Strangers zongen van de ziekekas en den bleke Algerijn en daar was ook al een hele boel zever rond. Straks is het nog verboden liedjes te zingen waar het woord zwarte piet in voor komt door al die zeikers hier in België.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2008 om 15:23.
Oud 15 oktober 2008, 15:24   #951
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Ikea Freak ......

Zoals ik al zei: álle kulturen...
Oud 15 oktober 2008, 15:28   #952
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Als gij de laatste Belg bent, dan zijn al die andere hier Walen en Vlamingen. Voor één man kunnen we die poppekast hier niet langen gaande houden he. De (Vlaamse) Blok er op zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2008 om 15:28.
Oud 15 oktober 2008, 15:36   #953
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
't Is toch maar muziek zeker.
Nee, niet "zomaar muziek", maar muziek die zeer uitdrukkelijk naar een bepaalde duistere ideologie en periode uit de geschiedenis verwijst. En iemand die dat soort liederen zingt (met de juiste tekst en al) heeft wel een zekere affiniteit met die ideologie.

Citaat:
Iedereen zingt toch wat hij wil zeker.
Absoluut, maar diegenen die zulke liederen dan wensen te zingen, moeten dan achteraf niet komen janken als ze aan die ideologie gelinkt worden.

Citaat:
De Strangers zongen van de ziekekas en den bleke Algerijn en daar was ook al een hele boel zever rond. Straks is het nog verboden liedjes te zingen waar het woord zwarte piet in voor komt door al die zeikers hier in België.
De Strangers pariodeerden, wat totaal iets anders is. De liederen die de VB-parlementsleden zongen, waren de liederen zoals ze origineel waren.

Laatst gewijzigd door Pietje : 15 oktober 2008 om 15:37.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:44   #954
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, niet "zomaar muziek", maar muziek die zeer uitdrukkelijk naar een bepaalde duistere ideologie en periode uit de geschiedenis verwijst. En iemand die dat soort liederen zingt (met de juiste tekst en al) heeft wel een zekere affiniteit met die ideologie.

Absoluut, maar diegenen die zulke liederen dan wensen te zingen, moeten dan achteraf niet komen janken als ze aan die ideologie gelinkt worden.

De Strangers pariodeerden, wat totaal iets anders is. De liederen die de VB-parlementsleden zongen, waren de liederen zoals ze origineel waren.
Is't al? Voor de rest geen opmerkingen?
Oud 15 oktober 2008, 16:13   #955
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is't al? Voor de rest geen opmerkingen?
Nee, tenzij je mijn opmerkingen zou kunnen weerleggen.
Oud 15 oktober 2008, 16:25   #956
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, tenzij je mijn opmerkingen zou kunnen weerleggen.
Weerleg jij dan maar eens eerder de mijne inplaats van er wat omheen te draaien.

Al zongen ze iedere uur van den dag de de"French cancan" in hunnen blote, wat kan mij dat bomme. Zij staan voor "salut België", en daar stem ik op, de rest kan me gestolen worden.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 oktober 2008 om 16:34.
Oud 15 oktober 2008, 16:43   #957
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weerleg jij dan maar eens eerder de mijne inplaats van er wat omheen te draaien.
Ik draaide er niet omheen, ik sneed recht in de wonde, en die wonde stinkt.
Oud 15 oktober 2008, 17:14   #958
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Als gij de laatste Belg bent, dan zijn al die andere hier Walen en Vlamingen. Voor één man kunnen we die poppekast hier niet langen gaande houden he. De (Vlaamse) Blok er op zou ik zeggen.
Iemand heeft 't er jouw licht al uitgedaan.
Oud 15 oktober 2008, 17:26   #959
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik draaide er niet omheen, ik sneed recht in de wonde, en die wonde stinkt.
Nee mijn beste. Die ondraaglijke stank die U ruikt, zijn de Vlaamse huichelaars die volop door de hopen drek van de Franstalige aan het kruipen zijn voor het behoud van België. En alle redenen die ze zich ook maar kunnen bedenken om, wat hun zo nauw aan het hart liggende België, mogelijks in gevaar zou kunnen brengen, te kunnen bekladden, zijn goed.

Al wat met het naziverleden te maken heeft wordt maar al te graag als een strontemmer over het VB uitgegoten. Daarbij zwijgen jullie in alle talen over anderen, sympathiserende personen en gemeenschappen die vroeger mee heulde met de nazi of er dankbaar van gebruik wisten te maken zoals onze eigen Koning destijds en de Amerikanen die nota bene voor een groot deel zelf uit een Joodse gemeenschap bestaan. En nu kom jij hier wat staan zeiken over meer dan 60 jaar oude liederen die hier en daar zouden gezongen worden. Weet je echt niets beter?
Oud 15 oktober 2008, 17:27   #960
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje;3747280
[QUOTE
Heb een fragementje van youtube gezien op een ander onderwerp geplaatste door "drolleke". Ge weet wel iemand van uw strekking en even goed in het verzinnen van verhalen en deze aan de man proberen te brengen als "waarheid".

Het gaat over een Franstalige cameraploeg die het VB volgen en deze proberen te linken aan extreem rechts.

Tijdens deze reportage gedraaid te lommel kan men duidelijk achtergrond muziek horen die men erbij heeft geplaatst en wat voor achtergrond muziek, de "HORST WESSEL" nogwel. Wat zegt dit volgens u pietje over deze camera ploeg. Welke symphatie zouden deze personen hebben aangezien ze zulke liederen draaien. Of zou het zowat in de lijn liggen van een verstrepen, we draaien een lied of in een verstrepen zijn geval, ik slaag wat uit mijn kl.... en de bal is aan het rollen. Simpele zijn makkelijk te manipuleren hé piet. Achter wat waarheid en feiten zijn wordt tot vreugde van linkse slinkse personen niet veel gevraagd hé.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be