Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2012, 00:28   #941
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Ja begraaf jezelf onder een berg schijtpapier, goed idee.
Jaloers?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 00:30   #942
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet ge wat ?
Oei, hij heeft weer een aanval van alzheimer. Rustig wachten tot het voorbij is, jonge.
Oud 25 oktober 2012, 00:34   #943
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

De walen delen al van in 1830 hier de lakens uit. Met andere woorden spelen ze de baas in België en de Vlamingen dansen naar hun pijpen. (Bazenpoepers.)

En ten tittel van inlichting;

Pijlen werden gesneden uit Buxus. Maar daar Buxus een zeer traag groeiende houtsoort is, en er steeds maar weer oorlogen gevoerd werden, raakte deze houtsoort al snel uitgeput en wisten sommige van geen hout meer pijlen maken.

Vandaar de gezegde.

Niet slecht hé voor iemand met bevroren hersenen.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 oktober 2012 om 00:43.
Oud 25 oktober 2012, 17:21   #944
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
De walen delen al van in 1830 hier de lakens uit. Met andere woorden spelen ze de baas in België en de Vlamingen dansen naar hun pijpen. (Bazenpoepers.)

En ten tittel van inlichting;

Pijlen werden gesneden uit Buxus. Maar daar Buxus een zeer traag groeiende houtsoort is, en er steeds maar weer oorlogen gevoerd werden, raakte deze houtsoort al snel uitgeput en wisten sommige van geen hout meer pijlen maken.

Vandaar de gezegde.

Niet slecht hé voor iemand met bevroren hersenen.
Amai nu moogt ge fier zijn ! Je bent erin geslaagd iets op te zoeken met google !!!
Hier nog wat meer informatie voor jou, nu kun je voort voor een jaar, om al die leerstof te begrijpen en op te slagen in je ...Ja, in wat eigenlijk ? In je volledig lege schedel zeker... Plaats genoeg.

Citaat:
BUXUS / PALM / BOXWOOD

Harde en zeer vaste lichtgekleurde houtsoort afkomstig van zeer langzaam groeiende bomen / struiken. Buxus wordt ook wel Palm genoemd maar heeft niks te maken met 'Palmbomen'.
Aardigheidje: de takjes van de buxus worden gebruikt bij 'Palmpasen' een Katholiek feest. En volgens de verhalen droeg de Romeinse keizer Julius Ceasar een 'kroon' van Palmtakjes.
Het is alleen in kleine afmetingen beschikbaar. Wordt gebruikt voor onder andere houten duimstokken, houtwaren en tanden van houten tandwielen in windmolens. Uitstekend te bewerken - kan bijvoorbeeld gedraaid worden tot slechts 0,5 mm dik ! Van deze houtsoort werden vroeger de heften gemaakt van de zogenaamde Zeeuwse messen
Nu zou ik enkel nog willen weten wat BUXUS met naturisme/nudisme te maken heeft ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 00:30   #945
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amai nu moogt ge fier zijn ! Je bent erin geslaagd iets op te zoeken met google !!!
Hier nog wat meer informatie voor jou, nu kun je voort voor een jaar, om al die leerstof te begrijpen en op te slagen in je ...Ja, in wat eigenlijk ? In je volledig lege schedel zeker... Plaats genoeg.

Nu zou ik enkel nog willen weten wat BUXUS met naturisme/nudisme te maken heeft ?
Daar hoef ik niet voor te Google hoor, is er waarschijnlijk niet eens in te vinden, anders had gij het er wel in gevonden.

En Buxus heeft niets te maken met naturisme maar wel met pijlen. En als ik mij goed herinner was jij het die met pijlen voor de dag bent gekomen en die hebben ook niets met naturisme te maken. Maar dat was in de hoop van mij de volle laag te geven. Zoek maar eens op waarvan dat dat gezegde komt, iemand de volle laag geven. Ik met mijn bevroren hersennen moet daar niet voor gaan Google hoor.

"Het hoofd koel houden", nog zoiets. Hoe moet ge dat nu doen met een hoed op. En toch liepen mensen vroeger haast nooit blootshoofd. Zonder hoed of hoofddeksel op straat, dat waren hoeren.

Tijden veranderen hé jong, behalve bij de Islam, die zitten nog in de prehistorie. Daar ga jij je goed bij thuis voelen hé ALI's GAT, OR not?

En ge ga me een tijdje moeten missen hoor, ik vertrek morgen vroeg naar 't buitenland voor een tijdje. Ik hoop dat ge nu geen afkickverschijnsel krijgt nu ge geen reacties meer krijgt op uw giftige postjes.

Ge had beter een cobra als avatar gekozen.

Ciao, arrivederla. A piu' tardi.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2012 om 00:57.
Oud 26 oktober 2012, 22:35   #946
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
lol:blablablabla...

En ge ga me een tijdje moeten missen hoor, ik vertrek morgen vroeg naar 't buitenland voor een tijdje. Ik hoop dat ge nu geen afkickverschijnsel krijgt nu ge geen reacties meer krijgt op uw giftige postjes.

Ge had beter een cobra als avatar gekozen.

Ciao, arrivederla. A piu' tardi.
Maak je niet ongerust, ik zal uw platte, vulgaire & boertige postings niet missen. Ga maar wat in uw bloot gat rondhuppelen in " het buitenland " Allee, in uw dromen, want je doet het niet " echt ".
Va fanculo.

Laatst gewijzigd door Aligator : 26 oktober 2012 om 22:42.
Oud 27 oktober 2012, 08:03   #947
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Meer naakt in de reclame en op TV.
Het kan, zonder probleem.

PS - Opgelet u wordt geconfronteerd met een blote man bij het openen van de link.

Citaat:
Naakte man tijdens reclameblok op Vier
vrijdag 26 oktober 2012, 03u00

Het wordt stilaan een beruchte gimmick, dat lijstje presentatoren van De snelste quiz ter wereld , het spelletje waarmee de reclameblokken tijdens De slimste mens op Vier worden opgevrolijkt. Na ‘familie van’ – onder anderen de zoon van Erik Van Looy – en het kransje ‘beroemde medemensen’ – vorige week nog voormalig premier Mark Eyskens – wordt nu de kaart van het bloot getrokken.

De presentator van dienst liet na elke vraag gezwind een kledingstuk verdwijnen, tot er niets meer restte. Na de nudist in Manneke Paul op VTM is naaktlopen nu officieel weer in. We zijn benieuwd naar wat er nog zit aan te komen.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...21025_00348350

Laatst gewijzigd door bartelx : 27 oktober 2012 om 08:09.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2012, 17:21   #948
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Meer naakt in de reclame en op TV.
Het kan, zonder probleem.

PS - Opgelet u wordt geconfronteerd met een blote man bij het openen van de link.
Elke belachelijke aandachtshoer denkt nu verplicht te zijn om zijn bloot achterwerk & apennootjes + bijhorend zwanworstje te laten bekijken op TV.
Hun moeder mag fier op hen zijn. Ze zijn nu " beroemd ".
Een triestige ontwikkeling, die de naturisten/nudisten in feite enkel belachelijk maakt. Dit gaat een omgekeerd effect teweegbrengen : mensen gaan er genoeg van krijgen om een reeks hansworsten hun broek te zien uitspelen op de beeldbuis.
Oud 3 november 2012, 22:24   #949
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak je niet ongerust, ik zal uw platte, vulgaire & boertige postings niet missen. Ga maar wat in uw bloot gat rondhuppelen in " het buitenland " Allee, in uw dromen, want je doet het niet " echt ".
Va fanculo.
Hahahaha. Sukkelaar. Zo'n uiting van opgekropte woede. Gewoonweg zielig. Geen antwoord meer waard eigenlijk.

En zoiets noemt zich een alligator.

Niet eens een vlooi in de pels van een muis waardig.

Classe basso

Laatst gewijzigd door Garry : 3 november 2012 om 22:26.
Oud 3 november 2012, 23:12   #950
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahahaha. Sukkelaar. Zo'n uiting van opgekropte woede. Gewoonweg zielig. Geen antwoord meer waard eigenlijk.

Niet eens een vlooi in de pels van een muis waardig en ik gebruikte tegen u dan nog LA FORMA DI CORTESIA.

Classe basso

Laatst gewijzigd door Garry : 3 november 2012 om 23:13.
Oud 4 november 2012, 00:17   #951
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:

Niet eens een vlooi in de pels van een muis waardig.

Classe basso
Ben je daar weer met uw agressief gezaag ? Hebben de Italianen je buitengestampt omdat je je je blote kont liet zien testa di cazzo ?
Levati dalle palle schifoso !
Oud 4 november 2012, 00:38   #952
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je daar weer met uw agressief gezaag ? Hebben de Italianen je buitengestampt omdat je je je blote kont liet zien testa di cazzo ?
Levati dalle palle schifoso !
Kun je nog iets anders dan van die platvloerse uitdrukkingen neerschrijven?

Hier gaat het om Naturisme. Maar gij geeft blijk van niet volwassen genoeg te zijn om serieus over dergelijk onderwerp te kunnen discuteren.

Blijkbaar zijn de pro argumenten die hier al herhaaldelijk zijn aangehaald, van een te doorslaggevend kaliber om nog aan wankelen te brengen met de niets omvattende contra argumenten van u, zodat u telkens opnieuw uw toevlucht zoekt in platvloerse, denigrerende, opmerkingen. Het taaltje van uitschot waarmee ik mij niet wens te vereenzelvigen.
Oud 4 november 2012, 00:51   #953
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Kun je nog iets anders dan van die platvloerse uitdrukkingen neerschrijven?

Hier gaat het om Naturisme. Maar gij geeft blijk van niet volwassen genoeg te zijn om serieus over dergelijk onderwerp te kunnen discuteren.

Blijkbaar zijn de pro argumenten die hier al herhaaldelijk zijn aangehaald, van een te doorslaggevend kaliber om nog aan wankelen te brengen met de niets omvattende contra argumenten van u, zodat u telkens opnieuw uw toevlucht zoekt in platvloerse, denigrerende, opmerkingen. Het taaltje van uitschot waarmee ik mij niet wens te vereenzelvigen.
Stel je niet zo aan man. Sei patso da legare. Ti considero un disputatore litigioso.
Oud 4 november 2012, 09:09   #954
Darwin_70
Vreemdeling

Standaard

Wie gaat alligator bannen? Melding naar moderator wil ik wel doen.
Darwin_70 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2012, 10:33   #955
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin_70 Bekijk bericht
Wie gaat alligator bannen? Melding naar moderator wil ik wel doen.
Welke reden ? Ik word brutaal aangevallen door een onbeschofte bullebak ( wiens nick ik niet vernoemen wil, ik ben geen verradende lafaard ) omdat ik niet pro-openbaar -naaktlopen ben, en dan komt gij voorstellen om mij te verbannen ? Wie ben je ? Een dubbelnick van de bullebak in kwestie ? Een blote-kont-huppeldehupper ?
Oud 4 november 2012, 11:03   #956
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke reden ? Ik word brutaal aangevallen door een onbeschofte bullebak ( wiens nick ik niet vernoemen wil, ik ben geen verradende lafaard ) omdat ik niet pro-openbaar -naaktlopen ben, en dan komt gij voorstellen om mij te verbannen ? Wie ben je ? Een dubbelnick van de bullebak in kwestie ? Een blote-kont-huppeldehupper ?
Misschien omdat je je druk maakt in iets dat je zaken eigenlijk niet zijn en dat dan nog eens op een tamelijk onbeleefde manier doet?

Nee, je hebt gelijk, daarvoor krijg je hier inderdaad geen ban. Anders zou er niet veel volk meer rondlopen.
Oud 4 november 2012, 12:27   #957
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Misschien omdat je je druk maakt in iets dat je zaken eigenlijk niet zijn en dat dan nog eens op een tamelijk onbeleefde manier doet?

Nee, je hebt gelijk, daarvoor krijg je hier inderdaad geen ban. Anders zou er niet veel volk meer rondlopen.
Als men op de openbare weg naakt rondloopt, zijn dat wél mijn zaken. Of OOK mijn zaken als je verkiest.
De openbare weg is namelijk van iedereen, en als mij dat tegen de borst stuit heb ik zeker en vast het recht om het te zeggen.
Maar daar gaat het al lang niet meer over in deze draad, ik heb al lang en breed uitgelegd wat ik erover denk, en voorlopig heb ik zelfs de bestaande wetgeving achter mij staan. Dus ik klaag niet.
Wat het onbeleefd zijn betreft, ik dien enkel van antwoord op mensen die mij aanvallen, en op dezelfde toon als zij gebruiken. ( één bepaalde onbeschofte & boertige bullebak vooral is geobsedeerd door mij en blijkbaar wil die ook het laatste woord hebben hetwelk ik hem niet gun )
Jij bvb, bent niet onbeleefd met mij. Dus antwoord ik evenmin op een onbeleefde manier.
Maar wat mij betreft, wat naaktlopen/nudisme betreft ben ik uitgepraat hoor. Als ik dus nog één en ander post in deze draad zijn het enkel antwoorden op opmerkingen die aan mij gericht zijn . Maar voor zulke kolder kan dit draadje evengoed naar K&K overgeplaats worden, dat we d�*�*r verderlachen.
Oud 9 november 2012, 20:14   #958
Vlanin
Banneling

Standaard

en in de winter : THERMEN !!
Vlanin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 16:16   #959
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Bloot in het openbaar terug iets meer aanvaard.

http://www.hbvl.be/limburg/houthalen...et-podium.aspx
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2013, 00:36   #960
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Er zijn altijd zo van die moraalridders die mennen iedereen en nog wat te moeten beschermen tegen naakt. Die zijn dan ook van mening dat zij beslist wel in de meerderheid zullen zijn.

Waarschijnlijk is het daarom dat de eroticabeurs zo plat gelopen wordt.

http://www.google.be/search?q=erotic...FYOphAeKyoCIDQ

Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2013 om 00:40.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be