![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, politieke recuperatie door het Vlaams Blok is aanstootgevend.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Banneling
|
![]() Wat een racistische gedachte er zo van uitgaan dat de plaatselijke """jongeren""" meteen gaan rellen bij een stille herdenking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Banneling
|
![]() Welke politieke recuperatie? Mogen VB-ers geen herdenkingsplechtigheden houden? PS-ers, SP-ers en anderen mochten dat bij het busongeval in Sierre wel. Wat voor een racistische ingesteldheid heb jij toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "stille herdenking" van de dood van Patrick Mombaerts door het Vlaams Blok.
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Contradictio in terminis. Het Vlaams Blok staat niet meteen bekend voor "stille" plechtigheden, is het wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 april 2012 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Ik ben een rustige jongen.
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Banneling
|
![]() Aandoenlijk in elk geval hoe ze het geval aangrijpen om er terug een extra weekje verlof van te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet tussen de lijnen lezen, en ik weet dat je dat kan ![]() .
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
Minister-President
|
![]() Ik wacht tot de "allochtone" gemeenschap dit "fait divers" veroordeelt.
Een "fait divers" gepleegd tov een "allochtoon" Wat wil je niet begrijpen !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op politics voeren mensen debatten waarbij blijkt dat vooral het multicultureel samenleven tot verhitte discussies leidt waarbij vaak goede argumenten geleverd worden, de bedoeling denk ik van een discussieforum en om die reden ook erg boeiend. Maar voor wie zelf zwak is in argumenteren moet teruggrijpen naar cliché's die eerder iets over hun vermogen tot debat dan andere forummers zegt, aan u te bepalen of u daaronder wilt vallen! ![]() |
|
![]() |
![]() |