Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2012, 16:30   #941
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
U slaagt er toch echt niet in om aan te tonen dat het statement van Philip De Winter niet racistisch is. U draait nogal veel de redenering om. Het is de schuld van de moslims. Ik ben zeker geen aanhanger van het moslim geloof, het staats inderdaad grotendeels haaks op onze normen en waarden. Maar dat betekent nog niet dat het geld in de pocket van Mohammed zit, want dat is gewoon niet zo. Ik denk dat er andere manieren zijn om de problematiek te behandelen. Op deze manier zal het echt niet gaan, maar dat is waarschijnlijk ook niet de bedoeling. Maar dat heeft u niet door. Het zal dan wel mijn wereldvreemdheid zijn zeker en niet de uwe. Ik denk dat Filip De Winter gewoon zijn zitje wil bestendigen.
U beschuldigt De Winter van racisme en vraagt mij hiervoor om tegenbewijzen aan te brengen ?
Zo werkt dat niet, P.
Toon jij anders maar eens aan waar De Winter racistische uitspraken doet en daarvoor eventueel al veroordeeld is.
Indien je dat niet kan - die Mohammed-pocket uitspraak is géén racisme - dan heb je gewoonweg de tong van een aftands viswijf en papegaai je de versie van het belgo-regime na.
De bewijslast ligt dus bij jou.
Citaat:
Natuurlijk dat federale beslissingen een invloed hebben op het Vlaamse. Vandaar ook dat zaken die vandaag nog steeds federale materie zijn op federaal niveau moet beslist worden.
Toink? Que ? Djééé…
Uw Vlaamse knechtschap aan l'état Belge is indrukwekkend.
Citaat:
U geeft mij hier in feite dus gelijk. Gebruik dat toestelleke maar zelf.
Serieus, P..,
Citaat:
Wie was er overigens aan het klagen over persoonlijke aanvallen ? Je spreekt jezelf nogal makkelijk tegen.
Wereldvreemdheid constateren moet je niet als een persoonlijke aanval zien, maar eerder als corrigerend.

Citaat:
Op de manier van het VB zal er nooit iets gerealiseerd worden, omdat jullie de andere partijen nooit gaan meekrijgen. En toch blijft u bij het VB. Rare jongen die VBers.
Tuurlijk zal het VB nooit iets realiseren, omdat de anderen niet mee willen en dit om de reeds gekende evidentie.
Klein verschil met uw tricolore versie daarover.

Citaat:
We zullen wel zien wat er eerst komt. De stap voor stap aanpak van het confederalime, of de one blow aanpak van het VB. Ik geef de eerste manier meer kans. Het VB zal altijd zeggen dat het niet genoeg is. Ik hoop dat we in 2014 voldoende elektoraal gewicht hebben.
Om wat te doen ?
Om weeral 4 jaar stap voor stap te slempen tot 2018, ondertussen na elke 3 stappen er 2 moeten terugzetten, wegens francofoons befehl ?
En daarna ? Nog eens 4 jaar van dezelfde afzuip ?
En dan nog 's ?
Hoelang, denk je, kan Vlaanderen zich nog een Belgisch beleid permiteren ?

Citaat:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat jullie wel graag zouden hebben dat N-VA in het cordon zit samen met jullie. Dat is jullie natte droom nietwaar. Je droomt ervan elke dag, en jullie nemen jullie dromen voor werkelijkheid. De bewijzen vliegen blijkbaar rond, geef er dan. Je zit er al dagen over te emmeren maar zonder er eentje aan te brengen. Aan welles nietes spelletjes doe ik niet mee. Dus doe je best.
Ik wens geen cordon rond NVA, ik wens geen cordon rond VB, ik wens dat NVA dat ook wenst, da’s al.
D�*t zou pas een natte droom zijn en een feestelijk hoogtepunt voor het merendeel van de Vlaamse bevolking.
Nu stelt u zich tevreden met een door uw leider beloofd orgasme, dat er echter nooit zal komen.
U kan dan in de ultieme illusie nog steeds de hand aan uzelf slaan, ntl.

Citaat:
Het enige waar ik met u in wil meegaan is dat de Waalse partijen wat graag N-VA ook achter een cordon zouden steken. Maar dat kunnen ze niet omdat wij ze daar in tegenstelling tot het VB geen reden toe geven. Vandaar ook dat ze ons proberen te associeren met zwartzakken, fascisten en VB light, wat redelijk zwakjes is allemaal.
En de Vlaamse zusterpartijen kraaien al decennia dapper het facistenliedje mee met de Waalse partijen, of had je dat nog niet door ?
Ooit al een Vlaamse partij een Waalse de mantel zien uitvegen, omdat die de NVA voor een stel facisten uitmaakt ?
U stelt blijkbaar meer vertrouwen in uw eeuwige vijand, dan in uw gegijzelde vriend, kapitaal foutje.
Citaat:
Stel dat het VB de score van N-VA had gehad, dan hadden er doodeenvoudig geen onderhandelingen met het VB geweest en had die regeringsvorming niet zo lang geduurd. Daar zit hem net het verschil met wel een cordon of geen cordon.

U gelooft nog steeds dat die ‘onderhandelingen’ met NVA bedoeld waren als leidraad voor een heuse regeringsvorming ? Echt ?
Djééééé…
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 16:59   #942
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
U gelooft nog steeds dat die ‘onderhandelingen’ met NVA bedoeld waren als leidraad voor een heuse regeringsvorming ? Echt ?
Djééééé…
Dan heeft u mijn posts daaromtrent toch niet goed gelezen.
Het is nooit de bedoeling geweest van de Waalse partijen om een regering op te zetten met N-VA. Maar omdat N-VA een partij is die niet achter het cordon zit, kon ze het niet maken om dat electoraal succes vanaf dag 1 zomaar langs de kant te zetten. Het idee moest rijpen, de bevolking moest het beu worden.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 17:30   #943
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Dan heeft u mijn posts daaromtrent toch niet goed gelezen.
Het is nooit de bedoeling geweest van de Waalse partijen om een regering op te zetten met N-VA. Maar omdat N-VA een partij is die niet achter het cordon zit, kon ze het niet maken om dat electoraal succes vanaf dag 1 zomaar langs de kant te zetten. Het idee moest rijpen, de bevolking moest het beu worden.
Goed dat u dat beseft.
Wat juist doet u dan denken, dat het dan wél los zal lopen tijdens de volgende onderhandelingen in 2014 ?
Oud 2 juni 2012, 17:42   #944
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed dat u dat beseft.
Wat juist doet u dan denken, dat het dan wél los zal lopen tijdens de volgende onderhandelingen in 2014 ?
Wat N-Va'ers blijkbaar nog niet doorhebben: ze zijn federaal niet gewenst.
Zo lang ze niet 100% van de Vlaamse stemmen halen, of met VB samenslaan, zullen er steeds grotere 'politieke families' het heft in handen kunnen nemen.

Herbekijk ook nog eens de onderhandelingsvaudeville, en let daarbij goed op hoe Di Rupo zich héél goed inhield om toe te happen toen De Wever hem het premierschap aanbood (als eerste tactische fout, maar dit terzijde)
Di Rupo wist drommels goed dat hij dit geschenk niet hoefde uit De Wevers handen te aanvaarden (en duur te betalen)
Hij zou het krijgen uit handen van diegene die de regering en ministers officiëel benoemt: het staatshoofd.

En om het even daarover te hebben: ook gemerkt hoe kleinerend die laatste met De Wever omging?
Allen al die titel: clarificateur.... om hem met een kluitje het riet in te sturen, en tijd te rekken tot de essentiële spelers klaargestoomd waren om hun rol op te nemen.
De Wever is op de plaatsen waar echt beslist wordt persona non grata (hij weet wel wat dat betekent, lol)

Ik ben er gerust in: in 2014 regeren dezelfde partijen ongestoord verder, ofwel als lopend kabinet, ofwel als doorstartende regering als ze voldoende stemmen binnenrijven.
Oud 2 juni 2012, 17:46   #945
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed dat u dat beseft.
In 2014 zal de electorale score veel hoger liggen, toch zeker als de huidige trend aanhoudt. Wie weet is de score van dien aard dat de som van VB en N-VA werkelijk niet meer te omzeilen valt.
Superstaaf is daar misschien gerust in, maar de Waalse partijen niet. Anders zouden ze geen reden hebben om uitverkoop te houden aan de Fransen en zouden ze dus ook geen plan B nodig hebben.
Oud 2 juni 2012, 18:15   #946
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

1) Wat N-Va'ers blijkbaar nog niet doorhebben: ze zijn federaal niet gewenst.

...

2) Herbekijk ook nog eens de onderhandelingsvaudeville, en let daarbij goed op hoe Di Rupo zich héél goed inhield om toe te happen toen De Wever hem het premierschap aanbood (als eerste tactische fout, maar dit terzijde)
Di Rupo wist drommels goed dat hij dit geschenk niet hoefde uit De Wevers handen te aanvaarden (en duur te betalen)
Hij zou het krijgen uit handen van diegene die de regering en ministers officiëel benoemt: het staatshoofd.

En om het even daarover te hebben: ook gemerkt hoe kleinerend die laatste met De Wever omging?
Alleen al die titel: clarificateur.... om hem met een kluitje het riet in te sturen, en tijd te rekken tot de essentiële spelers klaargestoomd waren om hun rol op te nemen.
De Wever is op de plaatsen waar echt beslist wordt persona non grata (hij weet wel wat dat betekent, lol)

3) Ik ben er gerust in: in 2014 regeren dezelfde partijen ongestoord verder, ofwel als lopend kabinet, ofwel als doorstartende regering als ze voldoende stemmen binnenrijven.
1) Dat klopt.

2) Zéér goed geobserveerd, Supe®Staaf. Daar doe ik - bij gebrek aan hoed - mijn petje voor af!

3) De kans is inderdaad zeer groot dat het wereldrecord regerings-onderhandelen door de huidige titelhouder met glans wordt gebroken.

Een andere mogelijkheid is dat er doelbewust - d.m.v. een fel aangewakkerde en met alle middelen opgeblazen 'polarisation' - een 'burgeroorlog' wordt uitgelokt.

De RTBf heeft wellicht al een vervolg op "Bye Bye Belgium" in de schuif liggen, voor het geval dat ...

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 2 juni 2012 om 18:17.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 18:25   #947
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In 2014 zal de electorale score veel hoger liggen, toch zeker als de huidige trend aanhoudt. Wie weet is de score van dien aard dat de som van VB en N-VA werkelijk niet meer te omzeilen valt.
Superstaaf is daar misschien gerust in, maar de Waalse partijen niet. Anders zouden ze geen reden hebben om uitverkoop te houden aan de Fransen en zouden ze dus ook geen plan B nodig hebben.
Bereidt u er alvast maar op voor dat 'de Vlamingen' hoe dan ook flink zullen worden genaaid.

Onderschat uw tegenstanders NOOIT, beste "stuyckp", geen één seconde en onder geen enkel beding.

Het crapuul dat in la Belgique zowel voor als achter de schermen de touwtjes in handen houdt is van een uitermate taaie soort.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 18:26   #948
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan zijn , doch onze stemmen zullen niet gratis zijn. Dat komt ervan als je niet beleefd kan zijn.
Gezien de recente betichtingen van racisme (die de N-VA niet kan staven) en haar de facto goedkeuring van het cordon stijgt de prijs voor onze steun nu al dagelijks.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 18:35   #949
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Kan zijn , doch onze stemmen zullen niet gratis zijn. Dat komt ervan als je niet beleefd kan zijn.
Gezien de recente betichtingen van racisme (die de N-VA niet kan staven) en haar de facto goedkeuring van het cordon stijgt de prijs voor onze steun nu al dagelijks.
Toch benieuwd hoe diep jullie door de modder zullen kruipen als jullie een kans zien om aan de kruimels te geraken die er nog overblijven nadat Bart de taart heeft opgeëten
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 18:40   #950
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Hoeveel is dat...incontournable?
50%? nope
60%? nope
70%? nope

coclusie: het Scenelle scenario is de enige mogelijkheid..één probleem: de NVA wil niet...

Maar let op!!!!....durf daar als Vlaams Nationalist vooral niets van te zeggen hoor...want dat is dan weer niet koosjer...

Citaat:
Superstaaf is daar misschien gerust in, maar de Waalse partijen niet.
Natuurlijk is Staaf daar gerust in...hij weet dat de NVA alleen geen 70%van de stemmen zal behalen én hij heeft goed naar de NVA mandatarissen geluisterd....de NVA heeft het voor iedereen én vooral de Belgofonie duidelijk gemaakt dat ze niet zullen gebruik maken van een eventuele electorale meerderheid van de V partijen.
Om deze voor de hand ligende vaststelling te doen heb je helemaal geen surdoué zoals Staaf nodig...je moet enkel tot honderd kunnen tellen en de gazet kunnen lezen...

Citaat:
Anders zouden ze geen reden hebben om uitverkoop te houden aan de Fransen en zouden ze dus ook geen plan B nodig hebben.
Denkt u nu echt dat de Belgofonen Vlaanderen al honderdtachtig jaar leegroven en hun aftocht richting heimat Frankrijk voorbereiden omdat ze schrik hebben van die Vlaamse partijen waarvan de grootste geeneens wil samenwerken met de kleinere?
man man man....inderdaad...met zulke vrienden heeft Vlaanderen geen vijanden nodig...
Oud 2 juni 2012, 18:43   #951
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Toch benieuwd hoe diep jullie door de modder zullen kruipen als jullie een kans zien om aan de kruimels te geraken die er nog overblijven nadat Bart de taart heeft opgeëten
Wij Vlaams Nationalisten zijn het al 180 jaar gewoon om in de modder te worden geduwd...dat bij de duwers nu ook de B-confederalisten zijn bijgekomen maakt ons eigenlijk weinig uit hé fonne....
Oud 2 juni 2012, 18:46   #952
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zonder ons komt Bart nooit aan den bak , zelfs niet met 38 procent van de stemmen. Behalve het VB is er geen enkele partij die ook maar een letter van zijn programma wil uitvoeren. Federaal zullen CD&V, OVLD en SP-A eventueel aangevuld met GROEN de regering met een Vlaamse minderheid gewoon verderzetten. Het is namelijk de wil van hun kiezers dat ze dat doen.
Na 2014 kan Dewever volgens de statuten van de N_VA trouwens geen voorzitter meer worden. Wie gaat dan voor de partij de meubelen redden? ze zijn daar lang niet allemaal zo welbespraakt als hij.
Bart verdwijn vroeg of laat van het toneel jongen en als hij enige troef is , is dat een ramp.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 18:56   #953
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb ik gemerkt ja. Philip De Winter kon niet snel genoeg zijn om opzij te stappen indien een coalitie in A'pen mogelijk zou zijn geweest.
Ofwel was hij er vrij gerust in dat het niet ging gebeuren.

Gratis en voor niks dus.
Oud 2 juni 2012, 19:45   #954
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Dat heb ik gemerkt ja. Philip De Winter kon niet snel genoeg zijn om opzij te stappen indien een coalitie in A'pen mogelijk zou zijn geweest.
Een schitterende zet waardoor Bart De Wever zijn eigen woorden moest opeten......

Citaat:
Ofwel was hij er vrij gerust in dat het niet ging gebeuren.
Inderdaad...en dat maakte die zet gewoon briljant...FDW wist goed genoeg dat het BDW helemaal niet om die "harde lijn" te doen is maar dat hij enkel wil scoren bij het establishment...

Citaat:
Gratis en voor niks dus.
Yep...gewoon geniaal onze Filip...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 juni 2012 om 19:47.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 19:56   #955
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Wat N-Va'ers blijkbaar nog niet doorhebben: ze zijn federaal niet gewenst.
Zo lang ze niet 100% van de Vlaamse stemmen halen, of met VB samenslaan, zullen er steeds grotere 'politieke families' het heft in handen kunnen nemen.
Check.
Citaat:
Herbekijk ook nog eens de onderhandelingsvaudeville, en let daarbij goed op hoe Di Rupo zich héél goed inhield om toe te happen toen De Wever hem het premierschap aanbood (als eerste tactische fout, maar dit terzijde)
Check
Citaat:
Allen al die titel: clarificateur.... om hem met een kluitje het riet in te sturen, en tijd te rekken tot de essentiële spelers klaargestoomd waren om hun rol op te nemen.
Check
Citaat:
Ik ben er gerust in: in 2014 regeren dezelfde partijen ongestoord verder, ofwel als lopend kabinet, ofwel als doorstartende regering als ze voldoende stemmen binnenrijven.
And check again.

Zoals steeds to the point.

Ongezien, belgicisten en VL-nationalisten die dezelfde mening delen en onze NVA-adepten hebben nog steeds niets in de gaten.
In plaats daarvan gaan ze 't warm water nog 's uitvinden...
Oud 2 juni 2012, 20:01   #956
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Eens zien hoe diep de NVA door de modder zal kruipen, als jullie een kans zien om aan kruimels te geraken die er nog overblijven, nadat de belgicistische partijen de federale taart hebben opgegeten.
Oud 2 juni 2012, 22:07   #957
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder ons komt Bart nooit aan den bak , zelfs niet met 38 procent van de stemmen. Behalve het VB is er geen enkele partij die ook maar een letter van zijn programma wil uitvoeren. Federaal zullen CD&V, OVLD en SP-A eventueel aangevuld met GROEN de regering met een Vlaamse minderheid gewoon verderzetten. Het is namelijk de wil van hun kiezers dat ze dat doen.
Dit lijkt mij een correcte analyse, die mij als belgicist geruststelt.

Citaat:
Na 2014 kan Dewever volgens de statuten van de N_VA trouwens geen voorzitter meer worden.
Daar leg ik mijn boontjes niet op te week.
Bij Agalev bestond er iets dergelijks: de rotatieregel.
Toen dit de 1e maal moest toegepast worden veegde Maria Vogels er met graagte haar groene gleuf aan, weliswaar geplebisciteerd door de (nog) minder begaafde groene aanhang.
De N-Va kuddebeesten, acht ik even manipuleerbaar om De Wevers voorzitterschap ad nauseam et ad infinitum te prolongeren.
.
Citaat:
Wie gaat dan voor de partij de meubelen redden? ze zijn daar lang niet allemaal zo welbespraakt als hij.
Zéér juist.
Hij heeft de gave van het woord.
Voor een onvoorbereid live debat tegen die kerel, zou ik passen.
Zijn apostelen daarentegen, daar verslind ik er elke morgen tien van op één klein beschuitje.
Citaat:
Bart verdwijn vroeg of laat van het toneel jongen en als hij enige troef is , is dat een ramp.
't Is een soort Pim Fortuyn.
Hoewel ik die nooit op een leugen kon betrappen.
Oud 2 juni 2012, 22:15   #958
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ongezien, belgicisten en VL-nationalisten die dezelfde mening delen en onze NVA-adepten hebben nog steeds niets in de gaten.
In plaats daarvan gaan ze 't warm water nog 's uitvinden...
Kijk, ik vind het bijna pijnlijk voor de Vlaamsnationalisten.
Tenslotte geloven ze heilig dat hun luchtkasteel voor onze regio een goede zaak zal zijn.
Maar ik vrees echt, dat hun blinde vertrouwen in, en enthousiasme voor de zoveelste heil- en verlossing brengende leider (wat hebben ze daar toch mee?).... weerom een maat voor niks is.

Op gans dit forum is er bij de N-Va'ers m.i. maar één pragmatische geest, die de zaken ziet zoals ze (kunnen) zijn, en dat is E.Gidius.
Gelukkig voor mij en alle andere belgicisten, beschouwen ze zijn strategie en opinies zelfs in eigen kringen als 'not-done'.
Hij zou een formidabele aanwinst zijn voor het Belgicistische kamp.
Oud 2 juni 2012, 22:42   #959
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Kijk, ik vind het bijna pijnlijk voor de Vlaamsnationalisten.
Tenslotte geloven ze heilig dat hun luchtkasteel voor onze regio een goede zaak zal zijn.
Maar ik vrees echt, dat hun blinde vertrouwen in, en enthousiasme voor de zoveelste heil- en verlossing brengende leider (wat hebben ze daar toch mee?).... weerom een maat voor niks is.
Het zal na 2014 pijnlijk ontwaken worden voor NVA-ers die nog in 'heil en verlossing' geloven.
Spijtig is ook dat daarmee de Belgo-discriminatie annex Vlaamse machteloosheid wordt bestendigd en zelfs wordt verstevigd, uiteraard ten koste van de Vlaamse welvaart tout court.

Citaat:
Op gans dit forum is er bij de N-Va'ers m.i. maar één pragmatische geest, die de zaken ziet zoals ze (kunnen) zijn, en dat is E.Gidius.
Gelukkig voor mij en alle andere belgicisten, beschouwen ze zijn strategie en opinies zelfs in eigen kringen als 'not-done'.
Hij zou een formidabele aanwinst zijn voor het Belgicistische kamp.
Net door mensen als E, zal het NVA op z'n tijd wel opgaan in een harde en een zachte vleugel.
De interne verdeling van hun leden, net door het diverse pluimage dat NVA bevolkt én de belgo-trouw van grote roerganger Bart, zal dan wel zorgen voor een evenredige implodering van machtsinvloed, waarbij de huidige partijkoppen zullen beloond worden met een zitje in een of ander een federaal bezemhok.

Sad but true, schud je tricolore hoofdkussen nog maar 's goed op, Staaf, je kan op je 2 oren slapen dat Belgie morgen nog bestaat en overmorgen ook nog en héél héél lang daarna ook nog.
Lucky bastard.
Oud 2 juni 2012, 23:29   #960
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zal na 2014 pijnlijk ontwaken worden voor NVA-ers die nog in 'heil en verlossing' geloven.
Spijtig is ook dat daarmee de Belgo-discriminatie annex Vlaamse machteloosheid wordt bestendigd en zelfs wordt verstevigd, uiteraard ten koste van de Vlaamse welvaart tout court.

Net door mensen als E, zal het NVA op z'n tijd wel opgaan in een harde en een zachte vleugel.
De interne verdeling van hun leden, net door het diverse pluimage dat NVA bevolkt én de belgo-trouw van grote roerganger Bart, zal dan wel zorgen voor een evenredige implodering van machtsinvloed, waarbij de huidige partijkoppen zullen beloond worden met een zitje in een of ander een federaal bezemhok.

Sad but true, schud je tricolore hoofdkussen nog maar 's goed op, Staaf, je kan op je 2 oren slapen dat Belgie morgen nog bestaat en overmorgen ook nog en héél héél lang daarna ook nog.
Lucky bastard.
Eind goed, al goed.

Of zo had het kunnen zijn, maar het verhaal is nog niet voorbij, we gaan gewoon verder. De groep Vlamingen die op anti-Belgische partijen stemmen die is de laatste dertig jaar alleen maar groter geworden. Het komt op termijn niet goed met Belgie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be