![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Atomen bestaan uit ruimteschepen. Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen. En in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot in de macrokosmos. ![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inhoud daar komt het op aan. En bovendien ben je nog steeds off topic. |
|
![]() |
![]() |
#947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() een vrij microwezentje in zijn ruimteschip |
![]() |
![]() |
#948 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je bent begonnen met in deze post een grove leugen over mij te vertellen: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=840 Dat is waar ik ben op in gegaan, DAT is de inhoud. En ik heb onmiddelijk bewezen dat dat je daar aan het liegen bent, met links en quotes. |
|
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat deed je pas later toen ik je er herhaalde malen op had gewezen. De trein van Einstein rijdt niet over de evenaar en van de relativiteitstheorie van Rizz heeft nog nooit iemand gehoord...... ![]() Maar hoe je het ook wendt of keert (eigen fantasie of van Einstein, toegegeven of niet) er deugt niks van je verhaal. Dus niet alleen Einsteins theorie, maar ook dat van jou is tegenstrijdig. En dat is waar het om gaat. Verder ben je nog steeds off topic en ook oervervelend. |
|
![]() |
![]() |
#952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een oneindige reeks van steeds hogere culturen.
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen, maar in die microwezens zitten nog veel kleinere mini-atomen, waarin de nog veel kleinere en nog veel intelligentere mini-microwezens wonen, en in die mini-microwezentjes wonen de nog veel intelligentere super-mini-microwezentjes, enzovoort, als een oneindige reeks van steeds verder ontwikkelde wezens en ruimteschepen (ruimtelijke bewoningen) en culturen. Die oneindige reeks van steeds hogere culturen in de microkosmos is de ruimtelijke realiteit van een eindeloze evolutie, die echter nooit eens voor het eerst begonnen is, want ze is eeuwig en heeft altijd al zo bestaan. Maar wel doorloopt die eindeloze reeks zich steeds weer van 1 tot oneindig, dus van de allerprimitiefste cultuur (dan zijn wij nu) naar eindeloos hoog in de microkosmos. Het is dus niet alleen statisch, maar evenzeer dynamisch. ![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je bent toen ook met die leugen afgekomen en toen heb ik je ook onmiddelijk op je plaats gezet, al vergeten? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1848 Je hebt hier dus voor een derde keer bewezen in deze draad dat je bereid bent te liegen om die onzin die je hier verkoopt te proberen ondersteunen. |
|
![]() |
![]() |
#954 |
Schepen
|
![]() een schuchtere aars laat zelden een vrolijke scheet (luther)
|
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze toekomstige ruimtevaartcultuur. En in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een volledige ruimtevaartcultuur. En daarmede gaan wij ook zelf die eindeloze evolutie in de microkosmos doorlopen. We gaan het allemaal herhalen op onze eigen unieke wijze, zoals ook het gewone leven is: een herhaling van wat er al was (bijvoorbeeld de herhaling van dag en nacht, de jaargetijden, de geslachten), maar steeds weer op een unieke wijze. Het is dus een cyclussysteem, maar nu in het groot gedacht. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 oktober 2013 om 13:38. |
![]() |
![]() |
#957 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ergo: Die vrije geest dient dus slaaf te worden van jouw schrijfsels. Over contradicties gesproken. ![]()
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem er eens een als je kunt. Van jou kan ik er al zo een noemen, want je meent een microwezentje te zijn en toch niet in mijn atoomtheorie te geloven..... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 oktober 2013 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
#959 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee. Dat bedoel ik niet.
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |