![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Tom/Conchita is géén transgender. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hoeveel vrouwen/mannen zouden bereid zijn tot groepsseks met de minnares(sen)/minnaar(s) van hun partner? Mocht ik ontdekken dat mijn echtgenoot een liefdesrelatie heeft met iemand anders, zou mijn reactie alvast niet zijn: "oh leuk, breng haar eens mee voor een potje groepssex". Laatst gewijzigd door Miauw! : 11 mei 2014 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Gouverneur
|
![]() En wederom is mijn vraag onbeantwoord (p.44) en heeft de draad een ietwat andere wending gekregen...
Citaat:
![]() Hoe dan ook: er is iets wat niet juist is. Indien dit was gebeurd op enig andere school, was de pers erop gesprongen langs alle kanten. Hier is er operatie 'doofpot' aan de gang, naar mijn mening, waarbij ook nog moet worden uitgemaakt wie (als afleidingsmanoeuvre) voor de leeuwen wordt gegooid (lees: pers). .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 11 mei 2014 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde enkel jouw beperkt inlevingsvermogen in vraag ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja ... je komt dan ook van Venus hé En zoals iedere Venusiaan is het benadrukken,cultiveren en exploiteren van de sekseveschillen met de bewoording dat mannen wel van mars moeten zijn wel te verwachten ![]() Neen, serieus je vergist je... het kan maar het is niet evident want zoals je zegt zodra allen tezamen gaan seksen ( zelfs in een perfect symmetrische driehoeksrelatie ) gaat er toch meestal wat spelen... al zeker als er een Venusiaan of twee bij te pas komt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Europees Commissaris
|
![]() Hm, ik moet toch eens naar Mars komen! Kwestie van mijn blikveld wat te verruimen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Muzikaal vind ik het nummer niet slechter dan de gewoonlijke Eurosong-troep, maar de tekst vind ik best wel interessant. Het wordt hoog tijd dat de Europeanen 'risen' als een 'phoenix'. Dat vooral oerconservatieve pilaarbijters en moskee-dweilers er een probleem mee hebben doet mij mateloos plezier. Viva Conchita! Viva Wurst! En fuck da bigots ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 mei 2014 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je?
"The typical male thinks with his dick" © CONSOLIDATED ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het NIET waar is wat er over haar de ronde doet had ze daar op één of andere manier (rechtstreeks) op gereageerd. Niet dus. Zelfs geen gemiauw is er te horen geweest. De directeur van die school had zich deze ellende kunnen besparen door �*lle betrokkenen bij de seksperikelen gelijk te behandelen. Uiteindelijk overtraden ze allemaal de regels. Regels waaraan in elitescholen zwaarder wordt getild dan in een "gewone" school. Ofwel had de directeur zowel de jongens als het meisje van school moeten sturen die zich niet aan de regels hielden, ofwel niemand. Maar dat deed hij om één of andere reden dus niet. Niemand maakt mij wijs dat de directeur die keuze zonder grondige reden maakte, goed wetend wie hem zou weten te vinden als hij de zoon van Milquet de laan uitstuurde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2014 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
okay maar zo te zien is ie niet bang van haar .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het waar is dat de directeur de woede van Milquet niet vreest moet hij daar een bijzonder goede reden voor hebben.
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Milquet is nu ook niet la reine d'Angleterre hé, ik overdrijf nu wat maar om directeur van dergelijk prestigieus college te zijn ben je denk ik ook niet direct de eerste de beste ... ik kan me natuurlijk vergissen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...het-land.dhtml
Citaat:
okay ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Miauw!;7135437]
Citaat:
![]() |
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#959 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het blijft een mooi interessant sociologisch experiment. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#960 |
Europees Commissaris
|
![]() Beweer je nu dat "wij" hier jaloers zijn omdat Milquet misbruik kan maken van haar macht en wij niet? Is het niet gerechtvaardigd om te verlangen dat (zéker) onze politici integer en onkreukbaar zijn en geen machtsmisbruik plegen? Sinds wanneer is dat "jaloezie"?
|
![]() |
![]() |