![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat gij heel die tijd koffie gezet hebt voor de oppositie! Boete opgelegd door POK-Justitie wegens niet-indienen van amendement: 100 peeschijven. P.S. We hebben de sleutel van de bar gevonden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#945 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De POK gaat ter ziele ten gevolge van overmatig drankmisbruik van sommige leden en onverschilligheid van andere leden.
De koffiemadam is de enige die zich nog bekommert om het welzijn van de partij. Dit gezegd zijnde schenkt zij een vers potje koffie op! ![]()
![]() |
#947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de pok is een janettenclubje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De POK is geboren.
Dat was de titel van dit draadje. Helaas, ik vrees dat de POK ondertussen begraven is. Jef zal veur ons gien kommissies nie mier doen ... (oep zèn aaa velooke) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Voorzitter heeft beslist dat alles goed gaat en opent tot nader order een "vragen staat vrij"-moment.
Alle geldige vragen (binnen de tijdslimiet en buiten de privé-sfeer van de Voorzitter) zullen beantwoord worden. Het hierbij horende "vragen staat vrij"-moment is hierbij officieel gestart. Men zegge het voort.
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het "vragen staat vrij"-moment heeft lang genoeg geduurd en wordt hierbij afgesloten.
De Voorzitter betreurt de lage opkomst van vragenstellers maar besluit hieruit dat alles in die mate goed gaat dat niemand echt belangrijke vragen heeft.
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik had een prangende vraag : wie betaalt mijn water om al die koffie te zetten??? 5 liter water voor 188 mensen op éne zondag dat is veel, zulle!
![]() |
![]() |
#956 | |
|
![]() Citaat:
![]() Edit : EN gratis en voor niks....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 9 augustus 2014 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natgeregend thuis gekomen! Dus ik was niet thuis terwijl het regende! Dus kon ik mijn potten en pannen toen niet buiten zetten! En nu schijnt hier de zon!
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez vooruit, de Voorzitter zal voor ene keer de overschreden tijdslimiet door de vingers zien en alsnog antwoorden op prangende kwestie. Hou er aub echter rekening mee dat uw vraag de Voorzitter op dit ogenblik weghoudt van andere dringende (en misschien zelfs dringendere) zaken. Het strikte agenda van de Voorzitter laat zulke uitzonderingen ook slechts sporadisch toe.
Ter zake; na wijs en lang beraad heeft de Voorzitter een antwoord geformuleerd op onderstaande vraag komende van een sujet genaamd "Marie van de koster". De Voorzitter heeft de pro en contra's zorgvuldig afgewogen, alle mogelijke opties onderzocht en is tot een wijs antwoord gekomen. Ter herinnering vind u hier een kopij van de originele vraag gevolgd door het weloverwogen en alom toegejuichte antwoord van de Voorzitter. Citaat:
![]() |
![]() |
#959 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oke, ik ben mee.
Citaat:
Wilt ge nu zeggen dat het automatisch stopt met regenen als gij thuiskomt? Het zonneke schijnt zolang gij maar binnenzit? Hebt gij ambras met Frank of Sabine ofzo? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#960 | |
|
![]() Citaat:
Ik constateer dat het daar in jouw buurt af en toe regent. Ik veronderstel dat je potten en pannen hebt, kwestie van te kunnen kokkerellen. Als je nu de potten en pannen die je niet aan 't gebruiken bent, buiten zet, dan heb je na de desgevallende gevallen regenval gratis water voor je koffie. En je moet daarvoor niet thuis zijn, hé. ![]()
![]() |