![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.telegraaf.nl/binnenland/m...rbetoon__.html
"Beroemde gezichten van de zender uitten hun respect. „God zegene Nederland voor hoe deze mensen worden ontvangen op het eerste deel van hun weg naar huis”, liet Anderson Cooper weten. Christiane Amanpour vergeleek de aankomst van de slachtoffers met de begrafenistrein van New York naar Washington van de Amerikaanse politicus Robert F. Kennedy waar in 1968 duizenden mensen langs het spoor stonden. Ongelooflijk eerbetoon van de Nederlanders en hoe ze deze slachtoffers eren. Mensen staan staan opgesteld langs de snelweg en huilen. Ware klasse en waardigheid”, zei CNN-chef Mallory Simon" |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juli 2014 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er genoeg die nu roepen om respect en morgen weer staan te lachen als er een of andere moslim omkomt. Nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is het dan dit niet wat u doet?
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat weet jij ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind jullie intellectuele gespeculeer triest, niet meer niet minder. Maar ga er vooral mee door als je daar gelukkig van wordt. Ik heb mijn principes, maar ben ook liberaal . Individuele vrijheid ftw !.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In alle andere gevallen maakt het politiek niets uit wie waarmee geschoten heeft, tenzij deze identificatie zou worden misbruikt zoals het voorval zelf al meteen werd misbruikt: om aan te sturen op nog meer moorden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag. Maar dat doe je buiten dit forum mijns inziens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het omgaat is dat men hier met het vingertje begint te wijzen. Rusland is schuldig, het westen is schuldig enz enz. Enkel en alleen gebaseerd op wat dubieuze bronnen. Er zijn alleen ook echte feiten, en die zijn dat er heel wat mensen in een klap dierbare zijn kwijtgeraakt. 80 kinderen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste vorm van respect voor de slachtoffers is de waarheid geen geweld pogen aan te doen. In die zin heb je gelijk je te ergeren aan de beschuldigingen voordat duidelijk is wat er precies gebeurd is. Ben benieuwd of de Nederlandse autoriteiten dat respect zullen opbrengen. Of dat ze verkiezen mee te gaan in een andere logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
............. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs het Golf van Tonkin incident wordt in de VS geschiedenisboeken nog steeds verkeerd uitgelegd als een agressie van Vietnam. Het is de officiële versie die het langst overleefd zolang het regime aan de macht blijft. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juli 2014 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mag ik niet speculeren? Het is al wat ik kan en elke bron is dubieus, van elk kamp. Maar ik woon hier, heb toegang tot de bronnen die ik ter beschikking heb en die ik versta. Ik ben daar beperkt in (versta geen Russisch, Arabisch of Chinees bijvoorbeeld) maar probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen en vorm daar een mening over. Of ik daar gelukkig van word? Nee, maar ik heb er wel behoefte aan. Goed dat u principes hebt, bravo. Maar dring ze vooral niet op aan anderen want dat is namelijk gemoraliseer.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 23 juli 2014 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben gewoon aan het kijken of de empathie nog niet compleet is weggevaagd in jullie warme zolderkamer. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 23 juli 2014 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pak families van nabestaanden gaan niet opgezet zijn met de recuperatie van de lijken op CNN. CNN speelt vuil spel op kap van de lijken, op kap van de emoties van simpele zieltjes. Rouw is intern, en rouw is privé.
![]() |
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens is het menselijk hoor. Men is verdrietig en kwaad en wil een schuldige aanwijzen. Dan nemen irrationele reacties soms de overhand. Van een forummer kan ik dat aanvaarden, maar niet van beleidsmakers. Die zouden moeten terecht gewezen worden wanneer ze politiek vooropstellen bij zo'n ramp.
|
![]() |
![]() |