![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Reken daarbij nog het feit dat er vele ziekenhuis/rusthuisdoden niet áán corona gestorven zijn maar mét corona en zelfs degenen die gestorven zijn aan bv hartfalen of hersenbloeding, zijn als coronadoden opgetekend voor de ‘heilige statistieken’. En trouwens, er sterven jaarlijks zo’n 110.000 mensen in België, dus zo’n hoog verschil is dat niet en vermoed zelfs dat die oversterfte de volgende jaren zal gecompenseerd worden, door cijfers van ondersterfte ivm de 3 voorgaande jaren. Ik zou dus zeker niet te veel panikeren wat die dodencijfers betreft, die dienen eerder als schaamlapje om het falen van de beleidsoekazen te maskeren. Om een en ander qua ‘aantal coronadoden’ in perspectief te zetten, dit artikel uit De Tijd van 16 april ll, illustreert het pijnpunt van die hele dodensaga: “Meer en meer wordt duidelijk waarom België zoveel doden telt. Het telt en rapporteert anders dan andere landen. Dat zit zo. Ons land rapporteert niet alleen de overlijdens van wie na een coronatest 100 procent zeker is dat de doodsoorzaak Covid-19 is. Ons land neemt in de statistieken ook de overlijdens op van mensen in de rusthuizen van wie alleen vermoed wordt dat Covid-19 de doodsoorzaak is, net als van mensen die thuis overlijden. Uit de jongste cijfers van de overheidsdienst Volksgezondheid blijkt dat maar 63 van de 2.029 overlijdens in de rusthuizen bevestigde gevallen zijn na een afgenomen test (3%). De andere 1.966 sterfgevallen, 97 procent dus, zijn vermoedelijke gevallen. Het is voor de meeste landen onduidelijk hoe ze tellen en rapporteren.” https://www.tijd.be/politiek-economi.../10220849.html Het cijfer van 13.657 in dat krantenartikel is dus schromelijk overdreven en dient, zoals gezegd, als schaamlap voor het overheidsfalen dat op zich weer gebaseerd is op foutieve medische aannames. We worden gewoon voor de gek gehouden.
![]() |
![]() |
#942 | ||
|
![]() Citaat:
De schade die hier (op termijn) uit voortvloeit is (nog) niet volledig te becijferen, maar men kan nu al aan z’n natte vinger voelen dat het zal een pijnlijk gat zal slaan in de staatsbegrotingen van het komende decennium én een acute afkalving van de bevolkingsgezondheid en het algemene welzijn. Citaat:
Het feit dat er meer mensen ziek worden en sterven aan corona tov de griep, klopt volledig. Echter, als ouderen en zwakkeren die absoluut niet willen besmet worden, zich verantwoordelijk zouden gedragen en zich vrijwillig zouden lockdownen tot groepsimmuniteit en/of er ‘n vaccin op de markt is, dan is daar niks op tegen, integendeel. Iedereen dient z’n eigen handel en wandel af te stellen, rekening houdend met het besmettingsrisico dat hij/zij daarbij loopt in bepaalde omstandigheden. Handen en voorwerpen regelmatig ontsmetten, mondmasker dragen bij bezoek, winkelen en OV tijdens de stille uren en binnen blijven indien geen essentiële verplaatsingen op de agenda staan, enfin, de preventieve maatregelen die voor ouderen de oplossing zijn om niet besmet te raken. Kortom, als oma&opa zich vrijwillig die maatregelen zouden toe-eigenen (die nu aan iedereen worden verplicht op straffe van) en indien hun kinderen/kleinkinderen en het gezonde bevolkingsdeel deze zomer de kans hadden gekregen om zich onderling te besmetten, dan hadden oma, opa, hun de kinderen en kleinkinderen schouder aan schouder met de kerstdagen aan één tafel kunnen zitten. Net door de idiote paniekmaatregelen van de overheid is dat nu niet het geval, terwijl het ook voor veel grootouders dit eindejaar wsl de laatste keer zal zijn, om zo’n familiaal samenzijn nog te kunnen meemaken.
![]() |
![]() |
#943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men gooit alles dicht opdat men zo veel mogelijk andere medische levensnoodzakelijke zorgen of ingrepen wil kunnen laten doorgaan. Ik denk dat men dat al 1000 keer heeft uitgelegd. Zelfs in de kleuterklassen beginnen ze dat te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu dat dus niet het geval is, waarom worden de maatregelen dan niet opgeheven? Waarom moeten de ziekenhuizen nu terug leeg staan? Dit zou een PID regeling moeten zijn, die de maatregelen afstemt op het aantal beschikbare bedden. Maar in de plaats krijgen we een aan/uit regeling die maanden te laat reageert. In de industrie zouden ze de ceo al lang ontslagen hebben. Iemand die zo'n beleid voert is immers duidelijk onbekwaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een paar duizend mensen maal een paar maanden dus. in het beste geval een paar tienduizend mensen maal een paar maanden. daar moet je wel nog de 5000 doden die veroorzaakt zijn door de maatregelen van aftrekken, die zijn immers wel al dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het wel mee eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is er gewoon geen nieuws dus verzinnen ze maar wat. En als er een virus is vergelijkbaar met een licht griepje waar 0.00001% aan doodgaat. Triviaal / banaal of niet dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo'n goei: "het virus treft ons allemaal".
Vandaar dat ik persoonlijk maar twee mensen ken die het hebben gehad tot hiertoe, en die zien er terug zeer fris uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bladzijde vol octrooien voor pcr testen EN vaccin genaamd COVID 19.
Daterend vanaf de jaren 2015, 2016,2017,2018,2019 En de naam Covid 19 bestond nog niet in de aardse geschiedenis. https://www.facebook.com/10000163475...01542/?app=fbl ![]() Told you. (Naamgeving. Op 11 februari 2020 maakte de Wereldgezondheidsorganisatie bekend dat de nieuwe, onbekende virale ziekte de naam COVID-19 zou krijgen, een afkorting van coronavirus disease (coronavirusziekte), plus het jaartal van ontdekking.) Wel dit klopt dus niet meer.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 december 2020 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is raar. De kolom voor de datum op de overzichtspagina zou een databasefout ofzo kunnen zijn. Hoe weet ik dat die datums fout zijn (of toch niet wat ze lijken)? Mijn lijst staat gesorteerd op publicatiedatum. Maar de prioriteitsdatums staan willekeurig door elkaar. De echte datums die je vind bij doorklikken liggen wel op volgorde. Het oudste octrooi in mijn zoekactie is "Bibliografische gegevens: KR20200032050 (A) ? 2020-03-25". (De oudste zoekpagina prioriteitsdatum is 15 maart 2013, voor "US2020281972 (A1) ? 2020-09-10") Helemaal terecht om daar vragen over te stellen. Zoek vooral contact met ze voor tekst en uitleg. Maar om op basis van een dergelijk iets nu te suggereren dat er openlijke records zijn van een jarenlang complot om een virus te maken gaat mij een beetje ver. Er zijn veel simpelere verklaringen. Eerlijk gezegd, mijn eerste ingeving dat het een database fout zou zijn vind ik ook niet superlogisch door de manier waarop de voorpagina data gespreid zijn. Ik weet niet goed hoe octrooien en prioriteitsdata werken, maar ik vermoed dat het te maken heeft met al bestaande octrooien waar op voortgeborduurd vanwege COVID-19. Mensen die dezelfde vinding tegen COVID-19 eerder geregistreerd hebben dan jij hebben alsnog geen prioriteit omdat jij dezelfde vinding al eerder in de boeken had staan, zei het niet tegen COVID-19. Die oudste datum bijvoorbeeld, uit 2013? Dit is de omschrijving: Citaat:
![]() Het gaat dus inderdaad om een "continuation", voortbouwen op een ouder octrooi. Dus mijn eerste ingeving van een database error is fout. En dit verklaart de datums. Maar om dat soort dingen te vinden moet je wel een paar keer doorklikken. Zou jij deze vinding ook aan mevrouw Onwezen willen terugkoppelen? (Noot van de editor: ik ben niet aan het schelden hier, dat is haar naam.) Misschien vind zij het ook fijn om te horen. Dat mag door middel van linken naar deze post of elke andere manier die jij prettig vind.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 december 2020 om 23:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie bijdrage bovenbuur.
Ik leer van u. Maar dan toch dit. Prioriteitsdatum. Dit is de datum waarop u uw vinding in een eerste octrooiaanvraag registreert. Dit kan een Nederlands of een Belgisch octrooi zijn, of waar u uw octrooiaanvraag ook indient. Vanaf dit moment kunt u met uw vinding naar buiten treden. Dus die staan vast. Moet wel ook. En die kunnen onder geen enkele omstandigheden een fout zijn. En dan heb je nog die andere database die wereldwijd export bijhoudt. Ook daar vonden ze die datums. Na die ontdekking is nog geen 24 uur later daar een draai aan gegeven. Dat kan geen toeval van fouten meer zijn. Of wel?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 december 2020 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
|
![]() Citaat:
De informatie die ik gebruik om tot mijn conclusie te komen is ook niet binnen 24 uur na deze Facebook post toegevoegd. Die stond er gewoon al. Tenminste, ja, ik kan dat natuurlijk niet bewijzen, maar dat is best veel documentatie om te vervalsen voor al die entries binnen de 7 uur die die Facebook post oud was toen ik reageerde, in ieder geval als je ervan uitgaat dat dit systeem beheerd wordt door een samenzweerder die amateuristisch genoeg was om geheime samenzweerderspatenten (hoe werkt dat überhaupt, een geheim patent?) uit 2013 onder hun originele datum te publiceren. Ik ga er dus voorlopig vanuit dat de prioriteitsdatum inderdaad verbonden is aan de publicatiedatum van de originele vinding, en dat die niet per se veranderd bij het toevoegen van een nieuwe toepassing. En dat is goed, want dat betekent dus ook dat je niet zomaar een oude vinding kan patenteren als "en het zou ook kunnen helpen tegen COVID-19" en er dan weer 20 jaar patent op kan hebben. Maar ik ben verder dus geen octrooiadvocaat ofzo. Hebben we iemand hier die er een beetje verstand van heeft?
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die adviseren strijken inmiddels miljoenen op.
Via de door hun aangekochte aandelen. In vaccins bv. Welke ze u adviseren. Belangenvermenging dus. https://www.facebook.com/10000163475...79109/?app=fbl Wie zijn er nog?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 december 2020 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En degene die hier aan verdiend hebben terwijl zij als deskundige hebben aangeduid, moeten ze gewoon hun geld afpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
Staatssecretaris
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/coronasnel...cc7/180167758/
Niet China maar Cola is de verspreider van Corona virus ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spuitjes verdeling.
Medewerkers verpleeghuizen : pfizer 269000 Medewerkers gehandicapten : pfizer 178000 Medewerkers thuiszorg : pfizer 166000 Bewoners verpleeghuizen en kleine locaties : moderna. 147000 Mensen met een verstandelijke handicap : moderna.85000 ![]() Het klopt dus dat medewerkers en "geselecteerden" andere vaccin krijgen. Men had het voorspeld. En de voorspelling komt uit. Niet just he?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 december 2020 om 00:41. |
![]() |
![]() |