Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2025, 12:52   #941
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Al die godsdiensten is de pest voor de wereld.
De macht en invloed vd rkk werd hier in W-Europa, (samen met "links" waarvoor dank) zo goed als volledig geneutraliseerd. Maar tegelijkertijd vond "links" het wel nodig hier de rode loper uit te rollen voor de perfide islam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 juni 2025 om 12:54.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2025, 13:28   #942
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Christelijke Palestijnen worden evenzeer met uitroeiing bedreigd door Israël. En in Syrië is de achtervolging van christenen gelinkt aan het religieus extremistische Al Qaeda regime door het westen aan de macht gebracht na verdrijving van de seculiere Assad.

Dus kijk in eigen boezem zou ik zeggen.
Waarom zou ik in godsnaam in eigen boezem moeten kijken? Ik heb nergens gesteld dat de verwijdering van Assad een goed plan was. Er zijn hier echter genoeg sujetten die de verwijdering fantastisch vonden en nu zwijgen wanneer de genocide zich ontplooit en er een nieuwe Islamitische staat ontwikkeld.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2025, 16:17   #943
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
In Syrië werkt Israël aan het groot Israël project door meer grondgebied van dat land in te nemen. Daar hebben de machthebbers over 'het westen' dan weer geen probleem mee. Dat steunen ze door Israël wapens te leveren onder andere. Hypocrisie Inc.
Ik begrijp uw statement van hypocrisie niet. Wat goed is, is wanneer het westen overheerst, en wat slecht is, is wanneer anderen overheersen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen ? Dezelfde soort acties kunnen goed dan wel slecht zijn, naargelang ze voordeel of nadeel voor het westen opbrengen he.

Wat gij doet is zeggen dat Club Brugge supporters hypocriet zijn: als de eigen ploeg een doel schiet, juichen ze, en als de tegenpartij scoort, zijn ze niet blij. Zo moeilijk is dat toch niet om te verstaan ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be