![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vermelding van pro-lifers & de moorden op abortusdokters is de enige die ietswat van relevantie heeft, helaas kloppen de schaalverhoudingen hier niet echt eh?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En indien ze dit niet doen, wilt dat dan automatisch zeggen dat ze achter de daad staan? Tiens, ik heb die vraag nog ergens gehoord, nog niet zolang geleden en nog niet zo ver hier vandaan (genre in Antwerpen).
![]() |
![]() |
#943 | |||
|
![]() Citaat:
Nu, moest het geweld dat in naam van de islam uitgevoerd wordt van diezelfde orde zijn als de zaken die jij vernoemde, zou ik me er zelfs niet mee bezig houden, of van wakker liggen, helaas zijn de zaken van een grotere orde, en kosten ze aan veel meer mensen het leven. Gezien die feiten lijkt het me vanzelfsprekend dat een groep met dezelfde ideologische overtuigingen, maar gematigder, zulke zaken openlijk zou verwerpen. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 19 juli 2006 om 12:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat mag hé. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#945 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 19 juli 2006 om 13:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de joden pleegden massal zelfmoord, eerst tijdens de "Reconquista" en later onder Hitler, gewoon om de christenen te pesten Natuurlijk, circe, maar zeker circe, men komt dadelijk met je pilletjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
|
![]() Citaat:
Zozo volledig stammen uit Afrika overgevlogen op bevel van halfdictator Bush ????? Zijn dat die Cia vluchten dan soms ?? Leer mij aub iets bij en zeg eens welke stammen de laatse dagen zoal gedeporteerd zijn vanuit Afrika naar de USA... Hebben ze vers volk nodig op de kantoenplantages ??
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
|
![]() oeps filosoof de man(vrouw) aan het pakken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
|
![]() Citaat:
effe denken.... dat doet mij aan iets denken..... en ja ik merk een zeker overeenkomst.... De migranten van honderden jaren geleden die naar Amerika gingen deden dat om rijk te worden.... zo iets zoals de migranten van nu eigenlijk he... en de migranten van honderden jaren geleden trokken zich niets aan van de oorspronkelijke bewoners, ze wilden gewoon hun goud, hun eten, hun grond... zo iets als de migranten van nu eigenlijk he... die willen gewoon ons geld, en onze SZ... (die hadden de Indianen niet).. Wat is het droeve lot nu weer van de native Americans..... tja iets om over na te denken...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 19 juli 2006 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
|
![]() Mij kwam het eerder sarcastisch over, maar ja, wie ben ik?
Oh, ja, een verzuurde ouwe zak 8)
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu voel ik mij verplicht om iets te zeggen ...
![]() |
#954 | |
|
![]() Hoe zegt men ... ?
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Staatssecretaris
|
![]() Kunt ge mij daarover wat meer info geven? En vertel mij dan ook eens waarom ze niet massaal zelfmoord pleegden tijdens de verovering door de saracenen.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 19 juli 2006 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want (om helemaal on-topic terug te komen) indien je tégen multiculturaliteit zijt, wat het VB is, kan je enkel voor een monocultuur zijn, lijkt mij. Helaas is een monocultuur een systeem dat in een grote maatschappij (waar sociale controle ingewikkeld is) bijna per definitie enkel op een dictatoriale manier kan gehandhaafd worden: men moet vermijden dat iemand op een andere manier zou proberen te leven dan die die cultureel is bepaald, en dus moet je op zo'n mensen verplichten "in de pas te lopen", indien nodig met dwang.
![]() |