Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 22:37   #941
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Vlaanderen is democratisch, het is vredelievend, het is verdraagzaam.
Koop een knuffelbeer. Dat is misschien iets duurder dan jouw woorden hier, maar het gaat meer huggy-feely pleasure geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:39   #942
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Koop een knuffelbeer. Dat is misschien iets duurder dan jouw woorden hier, maar het gaat meer huggy-feely pleasure geven.
Je kattenbak stinkt weer: je scheidt teveel kattepis af. Bekes.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:39   #943
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Nog eens, waar is die aanslag gepleegd? Weke onschuldige zijn opgeblazen buiten die in Londen,Madrid en het WTC. Is gebeurd door de plaag die zich verspreidt over de ganse aardbol. Wat betreft idioten en debielen uit de lagere klasse, zo te horen zijt gij van de gegoede klasse, afgeven op de arbeider typisch voor links. De arbeider bezien als een dommerik en zij zullen in al hun intelligente wijsheid het wel voor hem opnemen met hun handen in de idiote arbeider zijn zakken. Begin gaan te denken dat daar die frustratie van links vandaan komt, de arbeider word te slim, begint de linkse zever niet meer te slikken is het daarom dat links zich nu richt op de allochtonen. Nieuwe voedingsbodem daar zitten nog mogelijkheden in, zou wel racistisch kunnen zijn de allochtonen behandelen als de nieuwe idiote debielen. Wat betreft "ongedierte" heb altijd respect gehad voor mensen die zich in weinig woorden kunnen omschrijven, dus profciat.
Ik ben blij dat er geen aanslag gepleegd is. En dat men is tussengekomen om mogelijke aanslagen te vermijden. Of dat ze nu van extreem-rechts zijn of van islamitische oorsprong. Als ik jou lees interesseert alleen die laatste jou. Die van extreem-rechts zijn blijkbaar te begrijpen ...

Ik ben een ultra-kapitalist, wat heeft dat met links te maken?

Ik heb respect voor mensen voor wie IK respect WIL hebben, niet voor diegenen die mij verplichten om voor iemand respect te hebben.

Laatst gewijzigd door AyneRand : 8 september 2006 om 22:43.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:43   #944
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Teken dat uw boma u niet goed kende, of anders heeft het mens het niet durven zeggen, wie weet tot wat ge in staat zou zijn geweest. Deze conclusie door de uitspraken die ik van u al heb gezien.
Supervoorbeeld alweer!

Iemand die tegengas geeft is een wolf en een roofdier en wie met bommen en plannen voor aanslagen loopt wordt met een kwinkslag een "bietekwiet" genoemd. Het wordt me echt wel duidelijk hoe menens het jullie is als jullie over onveiligheid en criminalitiet praten.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:46   #945
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
hetgeen me nog het meest opviel, was dat ze van plan waren de aanslagen op iemand anders te steken...

als ge een aanslag pleegt, kom er dan tenminste voor uit.

Het kan natuurlijk zijn dat ze zich door de Mossad hebben laten inspireren; die gebruiken dergelijke verwerpelijke tactiekjes ook.
Daar komt het rechtse antisemitisme weer naar de oppervlakte. is het strontfront soms weer gesloten dat je hier moet terugkeren?
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:47   #946
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Gewoon idioten en debielen uit de lagere klasse die met hun haat geen weg kunnen omdat ze te achterlijk en te dom zijn..
Ik vrees dat je ongelijk hebt: het zijn meestal rijkeluiszoontjes die uit verveling dergelijke hobbies beoefenen.
Het is atypisch voor kansarmen om in Lonsdale kledij bazooka's te gaan halen, legerofficieren om te kopen en een florisante wapenhandel op te richten.
Dit vergt poen. Ik denk dat bij gewone mensen niet de neiging noch de kans bestaat om zo'n dingen in mekaar te steken, noch de middelen: die zijn bezig met te overleven!
We zien in het daderprofiel niet bepaald kansarmen bij Van Temsche, en die gasten die zalen afhuren, en internationale bijeenkomsten houden zijn waarschijnlijk ook niet zo kansarm als jij denkt...
Terroristen al eens bekeken als profiel? Ingenieurs, journalisten, leraars, piloten enz... Weinig doppers hoor!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 september 2006 om 22:48.
Oud 8 september 2006, 22:51   #947
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand Bekijk bericht
ik zie blood & honour tot zoiets in staat in die zin dat ze het zouden "durven" wanneer ze dachten dat de tijd er rijp voor is

maar ik betwijfel of dat ze het ook "kunnen" uitvoeren.

btw ik ben ook nog niet overtuigd van de betrouwbaarheid van dat bericht. Ik heb eigenlijk enorm veel wantrouwen toe naar alle "verijdelde" aanslagen...

ergens begrijp ik je punt wel...
maar eens je ergens aanneemt dat belangengroep machtig genoeg is zulke sprookjes te doen verkopen... kan je ook stellen dat een belangengroep net zozeer sprookjes kan doen verkopen na een feitelijke aanslag
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:52   #948
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Daar komt het rechtse antisemitisme weer naar de oppervlakte. is het strontfront soms weer gesloten dat je hier moet terugkeren?
Het is nochtans geen slecht idee om de mossad hier bij te betrekken...
Die weten wel blijf met die gastjes. Een enorme besparing voor onze regering...
Oud 8 september 2006, 22:53   #949
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben blij dat er geen aanslag gepleegd is. En dat men is tussengekomen om mogelijke aanslagen te vermijden. Of dat ze nu van extreem-rechts zijn of van islamitische oorsprong. Als ik jou lees interesseert alleen die laatste jou. Die van extreem-rechts zijn blijkbaar te begrijpen ...

Ik ben een ultra-kapitalist, wat heeft dat met links te maken?

Ik heb respect voor mensen voor wie IK respect WIL hebben, niet voor diegenen die mij verplichten om voor iemand respect te hebben.
hoeveel geld heb je? Of is héél je "fortuin" belegd?Want dan heb je met andere woorden geen rotte euro, en kan je van de éne dag op de andere alles verliezen...Hoeveel baar geld bezit je, even kijken of je wel het recht hebt in de "Miljonairs-club" binnen te komen ?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:54   #950
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat je ongelijk hebt: het zijn meestal rijkeluiszoontjes die uit verveling dergelijke hobbies beoefenen.
Het is atypisch voor kansarmen om in Lonsdale kledij bazooka's te gaan halen, legerofficieren om te kopen en een florisante wapenhandel op te richten.
Dit vergt poen. Ik denk dat bij gewone mensen niet de neiging noch de kans bestaat om zo'n dingen in mekaar te steken, noch de middelen: die zijn bezig met te overleven!
We zien in het daderprofiel niet bepaald kansarmen bij Van Temsche, en die gasten die zalen afhuren, en internationale bijeenkomsten houden zijn waarschijnlijk ook niet zo kansarm als jij denkt...
Terroristen al eens bekeken als profiel? Ingenieurs, journalisten, leraars, piloten enz... Weinig doppers hoor!
Feremans, ik denk dat jij niet begrijpt wie ik tot de lagere klasse bestempel ... zal ik je maar één vraag stellen? Wie van de aangehouden verdachten heeft meer dan 2 miljoen euro op zijn rekening staan, wie van hen is een bestuurder in een bedrijf, wie van hen heeft een succesvolle onderneming, ....
Oud 8 september 2006, 22:55   #951
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kattenbak stinkt weer: je scheidt teveel kattepis af. Bekes.
feremans heeft heel zijn intellectuele bagage in de strijd gegooid.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 8 september 2006, 22:56   #952
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aarde aan Eric. Rijkeluiszoontjes werken niet voor het leger.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 8 september 2006, 22:56   #953
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Effe geduld...

Eerst eens zien hoeveel aanhoudingen, hoeveel bevestigd en wat de concrete tenlastelegging zal zijn. Moeilijk om dat op één maand tijd rond te krijgen, dus héél vatbaar voor sfeerschepping.

En wat me ook opviel, was dat "blood & honour" nou net één van die groeperingen was die Dewael zich een paar dagen geleden al liet ontvallen.

Kritisch als altijd,

Desiderius
idd... toevalligheden dienen verrekend te worden naar beide kanten van het politieke spectrum
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:59   #954
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hoeveel geld heb je? Of is héél je "fortuin" belegd?Want dan heb je met andere woorden geen rotte euro, en kan je van de éne dag op de andere alles verliezen...Hoeveel baar geld bezit je, even kijken of je wel het recht hebt in de "Miljonairs-club" binnen te komen ?
Drie huizen, twee appartementen, een luxemburgse holding, een bedrijf met drie productieenheden in drie verschillende landen, 10 aandelen portefeuilles, een half miljoen euro netto als loon per jaar, ... nog iets schatje?
Oud 8 september 2006, 22:59   #955
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier waren het dan wel militairen, dacht toch niet zo precies rijkeluiszoontjes.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 22:59   #956
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoeveel rijkeluiszoontjes worden "boeffer"? Als ze wel naar het leger gaan, is dat via de officierenschool, en voor carrière te maken.Zaten er dan hogere officieren tussen de "samenzweerders" van de duivelse "Blood & Honour"? Ik wed van niet...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 8 september 2006 om 23:00.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 23:03   #957
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
hoeveel rijkeluiszoontjes worden "boeffer"? Als ze wel naar het leger gaan, is dat via de officierenschool, en voor carrière te maken.Zaten er dan hogere officieren tussen de "samenzweerders" van de duivelse "Blood & Honour"? Ik wed van niet...
Een aspirant offcier. Dat is alles.
Oud 8 september 2006, 23:03   #958
ericferemans

Standaard

Citaat:
Het gaat over in totaal een honderdtal mensen... tot dusver.
Het aantal wapens is ondertussen opgelopen tot HONDERDEN.
Het gaat niet over de soldaten alleen, natuurlijk, die allicht maar een schakeltje zijn.
Trouwens: de Bin Laden(s) van die gasten, zaten die niet in het parlement?
Oud 8 september 2006, 23:05   #959
ericferemans

Standaard

Citaat:
Feremans, ik denk dat jij niet begrijpt wie ik tot de lagere klasse bestempel ... zal ik je maar één vraag stellen? Wie van de aangehouden verdachten heeft meer dan 2 miljoen euro op zijn rekening staan, wie van hen is een bestuurder in een bedrijf, wie van hen heeft een succesvolle onderneming, ....
wat kosten honderden wapens, waarvan sommige erg gesofistikeerd?
Oud 8 september 2006, 23:05   #960
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Drie huizen, twee appartementen, een luxemburgse holding, een bedrijf met drie productieenheden in drie verschillende landen, 10 aandelen portefeuilles, een half miljoen euro netto als loon per jaar, ... nog iets schatje?
Ja, hoeveel hedde echt ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be