![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9701 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is de massaconsumptie van ons (als gebruiker) dat tot massaproductie leidt. Ik ga alleszins informeren achter Vitafish bij mijn lokale winkels. Ik denk eigenlijk stiekem dat iedereen nu beter informeert naar beter vlees. Zo gaat dat balletje misschien aan het rollen he?
![]() |
![]() |
#9702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zou beter zijn.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9704 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge kent mij mss op dat vlak al een beetje.
Ik ben snel ontroerd. En GAIA heeft mij doeltreffend geraakt. De researchen via het net al te meer. Ik moet mijn verantwoordelijkheid daarin ook opnemen. Ik ben eigenlijk een vrij onbewust verbruiker. Ik ga er alles aan doen mijn leven centraal te stellen met de rechtvaardigheid die het verdient. Ik ben een werkelijk voelmens, en ik voel me helemaal niet goed bij hoe ik de afgelopen jaren in onwetenheid heb geleefd. Maar nu ik mij beetje per beetje bewuster word, kan ik een betere harmonie in mijn consumptiegedrag creëren. Ik vind dat geen zweverig gedrag van mezelf. Ik vind dit bittere ernst waarvan we onze rug niet mogen afdraaien. The awakening is manifesting on so many levels these days. Praised be all.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 29 november 2009 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9705 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk, een mens leeft zoals hij wenst he.
Ik wil toch verandering in den boel. En die kan ik alleen maar eisen door bij mezelf te beginnen ![]() Ik heb hier nog een klein meiske rondlopen dat nog eigen kindjes op de wereld zal zetten misschien. Ik denk nu vooruit op de tijd, niet meer aan mezelf, enfin, minder. De massaproductie leidt gelijk tot veel weggegooid vlees. Weggegooid voedsel. Overstock. Al die dingen, ik begin er wakker van te liggen. Maar waarvoor ik u even quote, vitafish verkoopt alleen tilapia vis he? Dat zal snel eentonig worden en gaat voor minder goede variatie in de weekmenu's zorgen. Nevertheless, ik informeer achter vis ernaar en zal er eens een lekker vispotje van stoven.
![]() |
#9706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb ik ontzettend veel goesting in nen Bluffer special met curry ketschup en extra ajuin.
![]() |
#9707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GAIA zijn op de flikken, InBev en greenpeace na, de grootste klootzakken die ik ken
![]()
![]() |
![]() |
#9708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9709 |
Minister-President
|
![]() Waarom?
![]() |
#9710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Greenpeace heeft eigenlijk wel gelijk.
Zeeën zonder Walvissen ![]() ![]() ![]() ![]() En er op hameren dat groene energie belangrijk is is wel belangrijk. Daarnaast zijn GAIA een bende gefrustreerde groene klootzakken die niets beters te doen hebben dan de mensen kloten af te draaien. Wtf, waar is het emogezeik van 'koeitjes laten leven' goed voor? ![]() En wat met dat dierenleed altijd, jezus. Who cares wat er tussen zijn hamburger zit? Als het maar goed smaakt. En dat doet het meestal. Wees blij dat ge uw mond kunt zetten in de luxe des leven: vlees! Het was ooit anders. Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 november 2009 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En eigenlijk intereseert het mij geen zak wat iemand op zijn eigen bord legt, ma kvind het raar dat mensen geen vlees eten. Kzie niet in waar het goed voor is (integendeel zelf).
Maar danze es stoppen met al da emogezeik tegen de mensen die wel graag vlees eten en niet zonder kunnen. Vlees, superieur voedsel. Da's toch ook onze keuze? Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 november 2009 om 02:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9712 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat er zo idioot is om even aan het welzijn van dieren te denken tijdens uw levenswandel. Integendeel. Citaat:
Zeiken tegen mensen die wel graag vlees eten is in dat opzicht dus helemaal niet onlogisch, aangezien het de consumenten zijn die die industrie haar bestaansrecht geven. Overigens valt het me op dat vleeseters vaak klagen over vegetariërs die zitten te zeiken, maar meestal is het omgekeerd: vegetariërs moeten zich steevast verantwoorden, er wordt gelachen met hun keuze en kregen flauwe, ongefundeerde meningen naar hun kop gesmeten. Dan is het ook logisch dat zij iets terugzeggen, toch? En ach ja, 'keuze'. Voor de meeste vleeseters is het helemaal geen keuze om vlees te eten: zij conformeren zich gewoon aan de rest en weten meestal geen sikkepit van de vleesindustrie of de gezondheidsimplicaties om een geïnformeerde keuze te kunnen maken.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 30 november 2009 om 02:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9714 |
Minister-President
|
![]() Als je zegt dat je niet eens inziet waar geen vlees eten goed voor is, betwijfel ik dat ten zeerste.
![]() |
#9715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9716 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er moeten toch alarmbeltrekkers zijn in onze samenleving? Wat de beelden toonden ging boven alle proporties en raakte mij diep ![]() @BigF, Ik eet geen vlees meer. Maar ge kunt dat nog goe opvangen met tofu en noten hoor. Studentenhaver enzo. En ik eet veel gekweekte scampi nu, zalm en kabeljauw. Krab gaat er ook nog goed in en weldra een lekker kreeftje. Ik heb geen compassie met die beesten. Maar als men zoogdieren van jongs af bruut begint te behandelen voor geld, dan gaat er bij mij wel een lampje aan. Ik daag iedereen uit wat ramptoerist te gaan spelen en de slachtingen nauw op de voet te volgen via youtube. Er zitten krijsende varkens bij die tot vijftal minuten lang in pure pijn teren tot ze uiteindelijk volledig leeggebloed zijn. Wreed gewoon! http://www.youtube.com/watch?v=W0dmE_w-54Y We zitten letterlijk in een overproductie. We verbruiken echt (gigantisch veel) meer dan nodig is. Wel, ik heb graag een tamelijk zuiver geweten. En ik ga soms heel diep in mezelf, het is dan beter rein van lichaam en zuiver van geest te zijn. Of het konijnenhol dat oh zo diep reikt kan zich wel eens vertonen tot iets dat uw gruwelijkste nachtmerries overtreft. Ik zit op mijn levensweg, en momenteel voel ik me niet goed bij vlees. Ik moet -zoals mij keer op keer duidelijk wordt na verloop van tijd- nu eenmaal mijn hoogste gevoel volgen.
![]() |
![]() |
#9717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kervelsoep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9718 |
Minister-President
|
![]() Een stuk stokbrood met gerookte zalm. En een glas witte wijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#9719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9720 | |
Secretaris-Generaal VN