![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9721 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#9722 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#9723 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#9724 |
|
Europees Commissaris
|
ik heb nog es geprobeerd : de Matrix
|
|
|
#9725 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#9726 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mijn laatst bekeken film is Snatch (2000). Komische gangsterfilm over een samenloop van omstandigheden.
|
|
|
|
|
|
#9727 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Errol Morris' documentaire Amercian Dharma over enfant terrible Steve Bannon.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 maart 2023 om 08:09. |
|
|
|
|
|
#9728 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9729 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Clarcksons Farm
Seizoen 2 op Amazon Prime, ... Gerald zijn uitleg is weer de max. https://www.youtube.com/watch?v=jLj_GARcO20 Laatst gewijzigd door Herr Flick : 8 maart 2023 om 09:16. |
|
|
|
|
|
#9730 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bedankt. Die heb ik nog niet gezien. Van dezelfde regisseur, dus dat belooft.
Laatst gewijzigd door Weyland : 8 maart 2023 om 13:05. |
|
|
|
|
|
#9731 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kijk bijna nooit films maar als Catherina Zeta Jones of Jennifer Lawrence er in meedoen wil ik wel eens een uitzondering maken.
Ja, ik weet het. Verhalen interesseren me geen kloten. Zolang er maar lekkere wijven in meedoen!
|
|
|
#9732 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De nieuwste Luther op Netflix. Het is nog altijd beter dan de gemiddelde big budget spektakel bioscoopfilms maar het gaat wel die kant op.
|
|
|
#9733 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The Entity. Van in een periode dat mainstream horror nog redelijk zeldzaam was. Goeie film.
|
|
|
#9734 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The hatchet wielding hitchiker.
Weird stuff!
|
|
|
#9736 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
MON CRIME
Voor allen die van Franse films met de nodige verdoken humor houden is dit een aanrader. Een sublieme film. n de jaren dertig wordt Madeleine Verdier, een jonge en vrij straatarme en talentloze actrice, in Parijs beschuldigd van de moord op een beroemde producer. Geholpen door haar beste vriendin Pauline, een jonge werkloze advocaat, wordt ze vrijgesproken wegens zelfverdediging. Dan begint een nieuw leven, gemaakt van glorie en succes, totdat de waarheid aan het licht komt. |
|
|
|
|
|
#9737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Not another Teen Movie. Het is onnozel, platvloers, kaka, pipi, blote tetten, kortom alles wat je van een ‘high-school film’ kan verwachten.
Toppie! ![]()
|
|
|
#9738 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb aardig wat films liggen maar diegene die ik telkens weer als eens bekijk is:
Misschien heeft het te maken met een regel die George Clooney zegt in de film met dat ik die vergelijk met wat er op huidig ogenblik aan de gang is in deze wereld. Uit de subtitle, Clooney zijn tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2023 om 21:31. |
|
|
|
|
|
|
#9739 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.youtube.com/watch?v=MXeH...l=ReelblackOne
"Hollywoodism: How The Jews Invented Hollywood" Zeer informatief. |
|
|
|
|
|
#9740 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jeruzalem of Athene?
Is dat zelfs een keuze. De Attica en Troje. Of de Bijbel en Bethlehem. Neen, maar je hebt daar wel het "theologische" en "filosofische" centrum even opgenoemd. En toen kwamen de Romeinen op de proppen. Was niet volgens het plan... 2 honden vechten om een been. Je kent het wel. |
|
|
|