![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben slechts maar een tikkie aan't freaken
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rode man kiest vera vera kiest rode man daan verkiest moer En dan ga ik nu ![]() zzzzaalllluuttttoozzzz ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen wie van glinsterstippen houdt
![]()
![]() |
#9768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar die glinsterstippen? Ik zag net de regendruppels op het raam en moest aan het gedicht van Karel van de Woestijne denken :
Gezapigals den zoen van koele kinderlippen en zoeler dan 't gezoef van bloezem-zoeten wind, o kleine regen, heeft van duizend glinsterstippen uw stuivend licht mijn haar met perelen gepint. En zonder roeren, dan te voelen hoe mijne oogen vergrooten, naar me uw peerlen-weelde zonne-wijdt, sta 'k als een smalle bruid, tot weenens toe bewogen van vreemd verwachte' en wonder-zachte zekerheid. Is dat niet wondermooi?
![]() |
#9769 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k Weet niet hoe 't komt, maar ik heb een geestelijke én lichamelijke afkeer van gedichten.... Waarschijnlijk op school teveel van dat 'gedichtenontleding' ondergaan ![]()
![]() |
![]() |
#9770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik houd geen rekening met uw schooltrauma's ![]()
![]() |
![]() |
#9771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6.000 dus op een jaar tijd. Zo veel wijsheden kan een mens moeilijk slikken. Naar de 20.000 dit jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9772 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar is de tijd.... Uren aan een stuk, zelfs dagen konden zo'n ruzies duren..... Jaja, nu weet ik weer waar die schooltrauma's vandaan komen ![]() Waarover ging 't ook alweer ? ![]()
![]() |
![]() |
#9773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover dat 't ging? Vergeten ... Maar ik had gelijk want ik heb altijd gelijk ![]()
![]() |
![]() |
#9775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... en een stomme trut! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor Klojo, een heel mooi klein gedichtje
![]() Hadde ik al de schatten van de wereld, ik Gaf ze voor een kinderherte geren, ik ! Guido Gezelle (1860 )
![]() |
#9777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stormram , dit is K&K , hier wordt lol getrapt
![]() Cookie is lief ![]() ![]() Monster , ben ik ![]() ![]() Mijn laatste anagrammen ivm Marie van de Koster: mosterd van kia-eer marie vader kosten vader en marie'kost marine vader koest marine vader koets marinekoets , daver marie van de kotser (ik ben nu wel heeeel gemeen ![]() reekse aroma vindt aroma kent diva-eer moerae vindt asrek stereovarken dima koester drie van ma verdorie man koest verdorie , koetsman eva dries koetsman eva dries nam koets mast roken daver ei ma eist dover raken vader , stoma-inkeer vader , keer in stoma keer vader in stoma keer in stoma , vader ma stroken daver ei eva drie ma stroken ma eva drie stroken verdorie ma , staken kots van meneer rida martino de keveras Va' , Tine Mars koerde Va' , Tine koerde Mars Va' , Martines' koerde vader koe Ine Smart kater van de miekos mieko van de kaster de katers van mieko marievandekoster De rest mag het nu verder uitzoeken , als ze dat willen ![]() Sebiet Familie kijken , ik heb nog 3 afleveringen te gaan ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9778 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat geloof ik toch niet. Citaat:
![]() Citaat:
Da's een goeike ![]()
![]() |
![]() |
#9779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen liefhebbers van boterhammen met choco!
![]()
![]() |
#9780 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |