Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2011, 19:32   #961
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ik ben niet zeker dat u wel de bedoeling heeft om een punt te maken...daarom zal ik ook niet vragen of u er eentje hebt...
Daar verteld Dewever keurig waarom VB niet kan en wil regeren, omdat het een populistisch racistisch prutpartijtje tegen Mohammed is.

Dat u dat wil negeren, kan ik best begrijpen
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 20:39   #962
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als ze voldoende bewijzen hebben dan kunnen ze die toch even met ons delen? Maarten deelt toch ook de berichten van Jurgen met ons mee. Overigens, mag je niet vergeten dat er onlangs iemand onterecht werd verbannen. Ik zeg niet dat het weer zo is met Wisord hé. Ik vraag gewoon naar een heldere verklaring.
Ik vraag mij oprecht af wat iemand drijft om tijd en geld te verspillen aan een aanklacht of rechtzaak...tegen een internetforum.
En of dat die persoon dat nu doet omdat hij gebannen is en zijn frustraties zo op een kleinzielige manier wil uitwerken, ........of die persoon doet dat omdat hij zaken leest op dat forum die niet in zijn kraam passen, het blijft mij eender.....Heeft die persoon dan zoveel vrije tijd? Geen job? Sociaal leven? Vrienden? Komaan zeg..... dit is een forum hé mensen!!! Een virtueel praatcafé als het ware.....je kan verbolgen zijn om wat je leest, ferm op je tenen getrapt of in je kruis getast, en ja ook oprecht kwaad tot razend zijn om wat je leest op het internet.....maar het is en blijft virtueel . Je hebt vrouwenfora die heel erg manonvriendelijk zijn....sommige mannen hun tenen zouden ferm krullen mochten ze daar bepaalde zaken lezen.....en omgekeerd ook, mannenfora die vrouwen afkraken en de grond in boren. Iemand die de dingen die hij of zij te lezen krijgt op fora zo enorm aantrekt en er bij mannier van spreken z'n slaap voor laat......die mankeerd toch serieus veel in z'n leven....op z'n minst een paar vijzen.Om dan zo'n drastische stappen te ondernemen als een aanklacht/rechtzaak....dan kan ik enkel maar medelijden hebben met de klager en zijn enggeestige kijk op de wereld . En hem één goeie raad geven: get a life !!

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 22 juni 2011 om 20:41.
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 20:41   #963
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Ik vraag mij oprecht af wat iemand drijft om tijd en geld te verspillen aan een aanklacht of rechtzaak...tegen een internetforum.
En of dat die persoon dat nu doet omdat hij gebannen is en zijn frustraties zo op een kleinzielige manier wil uitwerken, ........of die persoon doet dat omdat hij zaken leest op dat forum die niet in zijn kraam passen, het blijft mij eender.....Heeft die persoon dan zoveel vrije tijd? Geen job? Sociaal leven? Vrienden? Komaan zeg..... dit is een forum hé mensen!!! Een virtueel praatcafé als het ware.....je kan verbolgen zijn om wat je leest, ferm op je tenen getrapt of in je kruis getast, en ja ook oprecht kwaad tot razend zijn om wat je leest op het internet.....maar het is en blijft virtueel . je hebt vrouwenfora die heelo erg manonvriendelijk zijn....sommige mannen hun tenen zouden ferm krullen mochten ze daar bepaalde zaken lezen.....en omgekeerd ook, mannenfora die vrouwen afkraken en de grond in boren. Iemand die de dingen die hij of zij te lezen krijgt op fora zo enorm aantrekt en er bij manier van spreken z'n slaap voor laat......die mankeerd toch serieus veel in z'n leven....op z'n minst een paar vijzen.Om dan zo'n drastische stappen te ondernemen als een aanklacht/rechtzaak....dan kan ik enkel maar medelijden hebben met de klager en zijn enggeestige kijk op de wereld . En hem één goeie raad geven: get a life !!
Dat is zo. Die mening deel ik ook.
Oud 22 juni 2011, 20:43   #964
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
En of dat die persoon dat nu doet omdat hij gebannen is en zijn frustraties zo op een kleinzielige manier wil uitwerken, ........of die persoon doet dat omdat hij zaken leest op dat forum die niet in zijn kraam passen, het blijft mij eender.....Heeft die persoon dan zoveel vrije tijd? Geen job? Sociaal leven? Vrienden? Komaan zeg..... dit is een forum hé mensen!!! Een virtueel praatcafé als het ware.....je kan verbolgen zijn om wat je leest, ferm op je tenen getrapt of in je kruis getast, en ja ook oprecht kwaad tot razend zijn om wat je leest op het internet.....maar het is en blijft virtueel . Je hebt vrouwenfora die heel erg manonvriendelijk zijn....sommige mannen hun tenen zouden ferm krullen mochten ze daar bepaalde zaken lezen.....en omgekeerd ook, mannenfora die vrouwen afkraken en de grond in boren. Iemand die de dingen die hij of zij te lezen krijgt op fora zo enorm aantrekt en er bij mannier van spreken z'n slaap voor laat......die mankeerd toch serieus veel in z'n leven....op z'n minst een paar vijzen.Om dan zo'n drastische stappen te ondernemen als een aanklacht/rechtzaak....dan kan ik enkel maar medelijden hebben met de klager en zijn enggeestige kijk op de wereld . En hem één goeie raad geven: get a life !!
Misschien doen ze het voor de schadevergoeding die ze kunnen krijgen.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 20:47   #965
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Misschien doen ze het voor de schadevergoeding die ze kunnen krijgen.
Die zal hij niet krijgen.

En ondertussen moeten de mods en de beheerder er voor opdraaien. Ach ja, eigenlijk vraag ik me oprecht af wie het in godsnaam in zn hoofd haalt van mod te spelen. Niet anders dan gezeik en miserie en ge wordt er niet eens voor betaald
Oud 22 juni 2011, 20:49   #966
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Die zal hij niet krijgen.

En ondertussen moeten de mods en de beheerder er voor opdraaien. Ach ja, eigenlijk vraag ik me oprecht af wie het in godsnaam in zn hoofd haalt van mod te spelen. Niet anders dan gezeik en miserie en ge wordt er niet eens voor betaald
inderdaad. En je moet je materiaal en connectie zélf betalen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 20:55   #967
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dus? Start getting a life now!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 20:59   #968
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Inderdaad, stoppen met dat zeiken over een volgens de mods terecht geband forumlid.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 21:01   #969
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Persoonlijk aanvalletje?
Oud 22 juni 2011, 21:05   #970
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ze hebben daar bij het cgkr een copy van het hele forum mijn gedacht.
Volgens mij werkt die hele clan er.
Beweringen dat er bij haar 16 nationaliteiten werken bv, waar ergens werken zoveel nationaliteiten?
Zelfde ip voor nen hoop uit de linkse clan.
Ze weten alles van elkaar.
Suquar beweerd dat ze cgkr heel goed kent.
Komt er ene in moeilijkheden zijn ze er plots allemaal enz. enz.
Ik krijg echt het vermoeden dat ze van daaruit gewoon dit forum naar de boem willen helpen.
Kijk eens onder je bed of er daar geen zitten: je weet maar nooit, hé.
Oud 22 juni 2011, 21:06   #971
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
2

Zelf ben ik héééél lange tijd mod geweest op de tv-chat van 2B (toen nog kanaal 2 ) ..... onze mod-nick was dezelfde als waarmee we buiten onze 'shifts op chat kwamen. Je kan niet geloven wat voor gezaag en geneut je over je heen kreeg als je iemand een ban gaf. Verwijten in de stijl van 'vriendjespolitiek' waren nooit veraf....maar als het regelment zegt geen telefoonnummers op de chat geven, dan is het logisch dat iemand die een telefoonnummer post een ban krijgt.
En wat jullie hier zeggen over strenger optreden tegen wat jullie racisme noemen.....laat ons aub niet zo ver gaan als op de 2B chat.....daar ging de cencuur zo ver dat je een "ongeldig bericht"-melding kreeg als je gewoon maar postte dat je die avond spinazie ging eten, of liet weten dat je u agenda nog eens ging nazien ..... maar ook een onnozel iets als : ho ho ho er staat een kerstman voor je deur ....kreeg je totaal niet gepost wegens ongeldig.

Leuk hé , een forum/chat met cencuur ?

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 22 juni 2011 om 21:10.
Oud 22 juni 2011, 21:10   #972
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
2

Zelf ben ik héééél lange tijd mod geweest op de tv-chat van 2B (toen nog kanaal 2 ) ..... onze mod-nick was dezelfde als waarmee we buiten onze 'shifts op chat kwamen. Je kan niet geloven wat voor gezaag en geneut je over je heen kreeg als je iemand een ban gaf. Verwijten in de stijl van 'vriendjespolitiek' waren nooit veraf....maar als het regelment zegt geen telefoonnummers op de chat geven, dan is het logisch dat iemand die een telefoonnummer post een ban krijgt.
En wat jullie hier zeggen over strenger optreden tegen wat jullie racisme noemen.....laat ons aub niet zo ver gaan als op de 2B chat.....daar ging de cencuur zo ver dat je een "ongeldig bericht"-melding kreeg als je gewoon maar postte dat je die avond spinazie ging eten, of liet weten dat je u agenda nog eens ging [b]na zi[b]en ..... maar ook een onnozel iets als : ho ho ho er staat een kerstman voor je deur ....kreeg je totaal niet gepost wegens ongeldig.

Leuk hé , een forum/chat met cencuur ?
Zo ver ben ik nooit gegaan, toch.

En modereren onder je forum nick? Meestal wél. Wel altijd een aanleiding om flames te krijgen. (die dan weer tot bans leiden)
Oud 22 juni 2011, 21:24   #973
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Het is duidelijk dat links niet zal stoppen met hun gezever tot iedereen de mond gesnoerd wordt, behalve diegenen die volledig het links-multi-kul dogma napapegaaien... zie ook Wilders in Holland.

Feit blijft dat die links-totalitaire houding (het zwijgen opleggen aan iedereen die maar iets fout durft zeggen over iemand dat niet blank en christelijk is) grotendeels verantwoordelijk is voor de grootste problemen tussen allochtonen en autochtonen; als men (buiten het VB) een gesprek had durven voeren bvb 25 jaar geleden over onveiligheid en allochtone jongeren waren de problemen wellicht minder groot geweest. In de plaats van een volwassen gesprek kwam er uit linkse hoek (met collaboratie van alle trationele partijen weliswaar) er enkel geschreeeuw: Racist, racist, racist!
Schandalig die mensen. Arrogantie van hier tot ginder en terug... zij weten het altijd beter.

Doe gewoon zo verder politics.be, en laat die kerel voor wat hij is... (op de spam lijst zetten zou mijn persoonlijke reactie zijn, maar wie ben ik?)
Oud 22 juni 2011, 21:27   #974
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zo ver ben ik nooit gegaan, toch.

En modereren onder je forum nick? Meestal wél. Wel altijd een aanleiding om flames te krijgen. (die dan weer tot bans leiden)
inderdaad, maar daar kon je ook niet anders omdat elke registratie een serienummer kreeg. . Of je moest idd over verschillende simkaaren beschikken. En ja er waren er die dat deden....zowel mods als chatters. Maar vroeg of laat vallen die toch door de mand, gewoon door hun schrijfstijl of het feit dat ze dezelfde mensen bleven aanvallen.

En ja daar waren ook chatters die af en toe de pedalen verloren omwille van een berisping of ban....die gingen dan ook over tot dreigementen in de aard van "ik doe je een proces aan" ....tot dreigementen van " jij woont in die straat op dat nummer en ik zal je weten te vinden" .... Maar dat betrof dan ook meestal chatters die de chat als real life zagen en van 's ochtends tot 's avonds voor hun scherm zaten gekluisterd..... sorry dat ik het zo cru stel, maar zo iemand noemden wij marginalen.

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 22 juni 2011 om 21:29.
Oud 22 juni 2011, 21:45   #975
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Persoonlijk aanvalletje?
Zie jij nu in alles spoken? Je doet je nick in ieder geval geen eer aan.
Je moet er niet meer uit proberen op te maken dan wat er staat. je kunt blijven janken en zeuren. Wie op dit forum zijn zeg wilt hebben, moet zich neerleggen bij de beslissingen van de mods of.. ergens anders gaan l*llen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 21:53   #976
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Neen.

"FIFY" is zo'n typische Internet-gebruikers-afkorting, betekent "fixed it for you", en wordt hier door "Alboreto" aangewend om u er op te wijzen dat hij in het geciteerde berichtje een kleine aanpassing heeft aangebracht.

Meer dan dat is er niet aan de hand.
o maar FYFY is ook zoiets dat mods graag in grote hoeveelheden slikken, het lijkt wel een drug.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 22:05   #977
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Ken ik niet.
hoe kan je in hemelsnaam een mening hebben over politiek als je bert den bleiter ni kent?

Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 22:08   #978
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie jij nu in alles spoken? Je doet je nick in ieder geval geen eer aan.
Je moet er niet meer uit proberen op te maken dan wat er staat. je kunt blijven janken en zeuren. Wie op dit forum zijn zeg wilt hebben, moet zich neerleggen bij de beslissingen van de mods of.. ergens anders gaan l*llen.
Deed hij al ooit zijn nick eer aan? Ik zag nog nooit diepzinnige gedachten door hem verspreid, noch bezit hij de eigenschap de dingen "filosofisch" op te pakken.

Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 22:16   #979
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Neen.

"FIFY" is zo'n typische Internet-gebruikers-afkorting, betekent "fixed it for you", en wordt hier door "Alboreto" aangewend om u er op te wijzen dat hij in het geciteerde berichtje een kleine aanpassing heeft aangebracht.

Meer dan dat is er niet aan de hand.
Indeed.
Oud 22 juni 2011, 22:16   #980
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nog het liefst van al dat ze dit forum sluiten.
Liever vandaag dan morgen.

Topics als deze zijn geen reclame voor dit forum.
Geen weldenkend mens die hier nog geen account heeft zal zich in zo een peutertuin willen begeven.
Ondertussen zijn er alsmaar minder nieuwe leden die iets deftigs te zeggen hebben en is er ook minder activiteit op dit forum.
Nu met deze mogelijkheid van gerechtelijke vervolging zullen ze zeker wegblijven.

Dat is de schuld van de bende die achter deze hele heisa zit.
Iedereen weet wie de leden zijn.
Het zijn de mensen die achter de klacht staan van "Jurgen".
Ze passeren allemaal de revue in dit topic.

Dit forum zal voor eeuwig de smet krijgen van een racistisch forum te zijn waartegen al eens klacht is ingediend.
Het CGKR, de technische partners, kifkif, minderhedenforum, ze zijn allemaal op de hoogte.

De moderatie laat ondertussen rustig begaan.
De leden die het forum zowel intern (trollen, draden laten ontsporen, dubbelnicks, persoonlijke aanvallen, leden het bloed van onder de nagels pesten) als extern (deze klacht) kapot willen maken mogen rustig blijven en hun ding blijven doen.
De moderatie blijft de mening behouden dat dit clubje, dat een eigen database aanlegt van dit forum, hier aanwezig is om de discussie aan te gaan.
Waarvoor dient die database? Is dat om de discussie aan te gaan? Of is dat om alles minutieus bij te houden zodat ze enerzijds een klacht kunnen indienen en anderzijds bepaalde leden die niet naar hun politieke overtuiging zijn op te jagen alsof het wilde dieren zijn?

Flanelcondoom gaf toe dat er hier zo een jacht aan de gang is.
Alleen zijn de doelwitten van deze linkse jacht niet meer de individuele leden, aangezien dat vruchteloos is gebleken.
Voor de loop van het geweer staat nu het gehele forum, met op kop de beheerders en de moderatie.

Arme moderatie. Arme beheerders.
Geef dit forum toch het genadeschot.
R.I.P. Politics.be
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be