Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2011, 15:30   #961
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De islam legt geen beperkingen op wat huwbare leeftijd betreft en maar al te vaak worden kinderen bij geboorte al aan een partner beloofd. Praten met moslims kan helpen om dat te ontdekken!
In landen zoals Pakistan, Afghanistan, India ( leven ook moslims!) maar ook Soedan worden meisjes zo snel mogelijk uitgehuwelijkt, evengoed zie je dit nog in Marokko en Turkije ookal hebben de laatste wel leeftijdsbeperkingen.
Die worden omzeild door jonge meisjes al toe te vertrouwen aan huishoudens van hun toekomstige mannen, zo kan hun schoonmoeder hen al kneden om goed mee te draaien in de huishouding, op het platteland is het nog heel gewoon levenslang in te wonen bij schoonouders voor bruiden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 15:40   #962
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De islam legt geen beperkingen op wat huwbare leeftijd betreft en maar al te vaak worden kinderen bij geboorte al aan een partner beloofd. Praten met moslims kan helpen om dat te ontdekken!
In landen zoals Pakistan, Afghanistan, India ( leven ook moslims!) maar ook Soedan worden meisjes zo snel mogelijk uitgehuwelijkt, evengoed zie je dit nog in Marokko en Turkije ookal hebben de laatste wel leeftijdsbeperkingen.
Die worden omzeild door jonge meisjes al toe te vertrouwen aan huishoudens van hun toekomstige mannen, zo kan hun schoonmoeder hen al kneden om goed mee te draaien in de huishouding, op het platteland is het nog heel gewoon levenslang in te wonen bij schoonouders voor bruiden.
Je Alice, in India leven ook moslims, maar in de reportage van Vranckx over kindhuwelijk in India, ging het wel degelijk over niet-moslims.

Je herinnert je toch nog onze vorige discussies over dit onderwerp?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 15:50   #963
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, er zijn nog moslimlanden, die dit zo afkeuren als Marokko.
Voor de tweede maal: welke zijn dat dan juist ?

Hier alvast een lijstje met het aantal moslimlanden in de wereld, keuze genoeg:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl...de-wereld.html

Kan voor u dus niet zo moeilijk zijn, om er nog één te vinden, die ook dat standpunt van Marokko inneemt.

Citaat:
1 Je verwacht van anderen dat men bewijst dat jou stelling verkeerd is, terwijl jij niet eens je eigens stelling kan bewijzen.
Omkering van bewijslast ?
U was het die met Marokko afkwam, terwijl u niet antwoord op mijn vraag of u nog andere moslimlanden kent, die kindhuwelijken expliciet afkeuren.
Ik hoef hier dus niks te bewijzen, in tegenstelling tot u.

Citaat:
2 Kan je eerst toegeven dat je stelling alweer verkeerd is.
Want een vorige keer heb je hier nog pagina's zitten krullen en draaien vooraleer je wilde toegeven dat er ook moslims solidair zijn met OWS.
Mijn zgn 'toegeving' zit uitsluitend in uw verbeelding, gezien u nergens een YT-video kon vinden waarin groepen moslims mee opstappen met het OWS.
Wat zou ik dus moeten toegeven ? Dat u er weer grandioos naast zit ?

Citaat:
Antwoord eens hierop.
Als het inherent is aan hun "cultuur" waarom is kindhuwelijk dan niet in ieder moslimland toegestaan?
Gezien u die stelling hier inneemt, bewijst u dat eerst maar eens.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 16:03   #964
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Kan voor u dus niet zo moeilijk zijn, om er nog één te vinden, die ook dat standpunt van Marokko inneemt.

Omkering van bewijslast ?
Inderdaad. Jij stelde "ooit al moslims".
Jij maakt een bewering en komt dan af met "ooit al moslims" dat is omkering van bewijslast.

Citaat:
U was het die met Marokko afkwam, terwijl u niet antwoord op mijn vraag of u nog andere moslimlanden kent, die kindhuwelijken expliciet afkeuren.
Ik hoef hier dus niks te bewijzen, in tegenstelling tot u.
Inderdaad, ik gaf een voorbeeld van je "ooit al moslims".

Citaat:
Mijn zgn 'toegeving' zit uitsluitend in uw verbeelding, gezien u nergens een YT-video kon vinden waarin groepen moslims mee opstappen met het OWS.
Wat zou ik dus moeten toegeven ? Dat u er weer grandioos naast zit ?
Je vroeg toen naar "al 1 moslim die solidair is met OWS gezien"
Die kreeg je
Je vroeg toen naar foto's en filmpjes.
Die kreeg je ook.

Citaat:
Gezien u die stelling hier inneemt, bewijst u dat eerst maar eens.
Bewijs jij nu eerst eens jouw eigen stelling, i.p.v. de bewijslast om te keren; en bij bewijzen nog je ongelijk niet te kunnen toegeven.
Oud 4 december 2011, 16:10   #965
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Jij stelde "ooit al moslims".
Jij maakt een bewering en komt dan af met "ooit al moslims" dat is omkering van bewijslast.

Inderdaad, ik gaf een voorbeeld van je "ooit al moslims".
Geen gezien.

Citaat:
Je vroeg toen naar "al 1 moslim die solidair is met OWS gezien"
Die kreeg je
Je vroeg toen naar foto's en filmpjes.
Die kreeg je ook.
Geen gezien.

Citaat:
Bewijs jij nu eerst eens jouw eigen stelling, i.p.v. de bewijslast om te keren; en bij bewijzen nog je ongelijk niet te kunnen toegeven.
Nog steeds niks gezien.
Hoe hou je dit leugentaaltje vol ? Dank zij een dijk van dissociatieve ontkenning ?
Oud 4 december 2011, 16:52   #966
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je Alice, in India leven ook moslims, maar in de reportage van Vranckx over kindhuwelijk in India, ging het wel degelijk over niet-moslims.

Je herinnert je toch nog onze vorige discussies over dit onderwerp?
het verschil met hindoes is dat het daar vooral gaat over kinderen van gelijke leeftijd. Niet over kinderen van 8 die uitgehuwelijkt worden aan een geilaard van 56.

Dit gezegd zijnde is het evenmin zo dat elke moslim graag op een kind van 8 zou kruipen (excuse my French, maar dat is wel wat er gebeurt). Net zomin als elke man homo wordt omdat het is toegestaan, zal elke moslim pedofiel worden omdat zijn profeet het was.

Feit blijft wèl dat pedofiele handelingen in islam als "na te volgen" voorbeeld van de profeet worden beschouwd (dus nee, niet VERPLICHT Artisjok) en dat vooral oude mannelijke geilaards met voldoende geld om zo'n kind aan te kopen, daar dus weldegelijk "vroom" gebruik van maken.

dit heeft niks te maken met het hindoestaans gebruik om kinderen reeds van bij de geboorte of iet later aan elkaar uit te huwelijken.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 december 2011 om 16:52.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 17:21   #967
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat het verboden is, duidt er op dat het niet aanvaard wordt.
Dat zijn nonsens.

Het is niet omdat sommige moslimlanden de sharia niet als wetgeving hebben dat de sharia niet inherent aan de islam zou zijn. Zo is het ook met het kindhuwelijk.

Citaat:
Waarop baseer jij je om dit te stellen?
Neen, de leeftijd van Aïcha toont dit niet aan. Maria was ook nog maar 12-13 jaar toen Jezus geboren werd.
Weeral nonsens die nergens op gebaseerd is, maar het gaat hier niet over Maria.

Citaat:
Zou je dat kunnen onthouden?
Dus je begrijp hoe ik het bedoelde? Houden zo. Dat is dan ook weer opgelost.

Citaat:
Toch wel, ik gaf die hier
http://forum.politics.be/showthread....80#post5840680[
Goed. Ik had het op een andere link maar soit. uw eigen link bevestigd wat ik zeg, nl dat het kindhuwelijk inherent is aan de islam, los van wat de staat daarvan zegt. Inherent aan de staat is niet hetzelfde als inherent aan elke moslimstaat.

Citaat:
Toch wel. Ik gaf die hier
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=948
Neen. Daar staat niks over soenitische stromIngen die het kindhuwelijk zouden verbieden.

Geen bron + link dus.

Citaat:
Die bewering is dus geen loze bewering.
Ja, het kindhuwelijk is ouder dan de islam.
Waar het kindhuwelijk bestond, en de bevolking moslim werd, wordt dit kindhuwelijk gelegitimeerd aan de hand van de islam.
Waar het kindhuwelijk niet bestond, en de bevolking moslim werd, wordt het nog altijd niet aanvaard.

Toch wel, ik citeerde het hier

Je vertelde het zelf, door te stellen dat het kindhuwelijk ouder is dan de islam.
Je kan anders niet verklaren waarom er streken zijn waar het kindhuwelijk aanvaard is terwijl de bevolking niet moslim is, en er moslimlanden zijn waar kindhuwelijk niet aanvaard wordt en verboden is.
Het gaat niet over waar het aanvaard wordt, maar door wie. En bij de islam is dat weldegelijk zo. Goed geprobeerd. Maar niet goed genoeg.

Geen bron + link dus voor uw beweringen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2011 om 17:39.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 18:01   #968
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat zijn nonsens.
Waarom zijn dat nonsens?

Citaat:
Het is niet omdat sommige moslimlanden de sharia niet als wetgeving hebben dat de sharia niet inherent aan de islam zou zijn. Zo is het ook met het kindhuwelijk.
Dat heb je al een paar keer geschreven.
Het gaat hier niet over de sharia's, maar over kindhuwelijk.
Je hebt nog altijd niet verteld waarop jij je baseert om te stellen dat het kindhuwelijk inherent zou zijn aan de islam.
Je hebt wel al verteld dat het kindhuwelijk al bestond voor de islam.

Citaat:
Weeral nonsens die nergens op gebaseerd is, maar het gaat hier niet over Maria.
Geen nonsens.
De leeftijd van Maria bij de geboorte wordt geschat op 12-13 jaar.
Eigenlijk gaat het in deze draad helemaal niet over kindhuwelijken!
Maar over de foutieve gevolgtrekkingen van mijnheer Dewinter

Citaat:
Dus je begrijp hoe ik het bedoelde? Houden zo. Dat is dan ook weer opgelost.
Ja.

Citaat:
Toch wel, ik gaf die hier
http://forum.politics.be/showthread....80#post5840680

Goed. Ik had het op een andere link maar soit. uw eigen link bevestigd wat ik zeg, nl dat het kindhuwelijk inherent is aan de islam, los van wat de staat daarvan zegt. Inherent aan de staat is niet hetzelfde als inherent aan elke moslimstaat.
Jij beweerde dat "Maar de islam heeft het weldegelijk overgenomen en eigen gemaakt." Uit het artikel blijkt dat Marokko dit niet heeft overgenomen en eigen gemaakt.
Geeft jij nu bron en link om aan te tonen dat de islam het kindhuwelijk wel degelijk heeft overgenomen en eigen gemaakt.

Citaat:
Toch wel. Ik gaf die hier

Neen. Daar staat niks over soenitische stromongen die het kindhuwelijk zouden verbieden.

Geen bron + link dus.
Je vroeg "bron + link waar het niet aanvaard wordt door soeniten...."
Het is duidelijk dat ook daar steeds meer soeniten tegen het kindhuwelijk zijn en een minimumleeftijd willen invoeren.
Onderwijl, mede dankzij Daiwa
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=959

Citaat:
Het gaat niet over waar het aanvaard wordt, maar door wie. En bij de islam is dat weldegelijk zo. Goed geprobeerd. Maar niet goed genoeg.
Bij de islam wordt dit niet algemeen aanvaard.
Bij de islam wordt het evengoed niet aanvaard.

Citaat:
Geen bron + link dus voor uw beweringen.

Paulus.
Hoeveel keer moet ik ze je nog geven voor je ze wil zien?

Typisch Paulus, argumenten en link's negeren.
De eigen stelling niet aantonen.
En argumenten weerleggen met "nonsens".

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 december 2011 om 18:02.
Oud 4 december 2011, 18:30   #969
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zijn dat nonsens?
Omdat de wetgeving van moslimstaten geen referentie zijn om te kunnen duiden wat inherent is aan de islam.

Citaat:
Dat heb je al een paar keer geschreven.
Inderdaad. Wat begrijp je er eigenlijk niet aan?

Citaat:
Het gaat hier niet over de sharia's, maar over kindhuwelijk.
Ik weet het. Ik gaf gewoon een vergelijkend voorbeeld omdat je zou snappen dat wat inherent is aan de islam, niet af te toetsen is aan wetgeving van moslimlanden.

Citaat:
Je hebt nog altijd niet verteld waarop jij je baseert om te stellen dat het kindhuwelijk inherent zou zijn aan de islam.
Omdat Mohammed himself een kind huwelijk aanging (dat zelgt zelfs uw eigen link) wordt het kindhuwelijk binnen de islam getollereerd.

Citaat:
Je hebt wel al verteld dat het kindhuwelijk al bestond voor de islam.
Inderdaad. Dat neemt niet weg dat de islam dat overgenomen heeft.

Ter vergelijking:

Mensen vergaven elkaar soms ook voor Christus werd geboren. Neemt niet weg dat "vergeving" inherent is aan de christelijke leer.

Citaat:
Geen nonsens.
De leeftijd van Maria bij de geboorte wordt geschat op 12-13 jaar.
Eigenlijk gaat het in deze draad helemaal niet over kindhuwelijken!
Maar over de foutieve gevolgtrekkingen van mijnheer Dewinter
Toch wel nonnens wat je over Maria zegt, maar soit. Daar gaat het hier niet over. Het gaat over uw bouwde beweringen die je maakt.

Citaat:
Jij beweerde dat "Maar de islam heeft het weldegelijk overgenomen en eigen gemaakt." Uit het artikel blijkt dat Marokko dit niet heeft overgenomen en eigen gemaakt.
Marokko is niet gelijk aan de islam en de islam is niet gelijk aan Marokko. Uw verdediging trekt dus nergens op.

Citaat:
Geeft jij nu bron en link om aan te tonen dat de islam het kindhuwelijk wel degelijk heeft overgenomen en eigen gemaakt.
http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.html

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...welijken.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-Marokko.dhtml

Citaat:
Inderdaad. Waar blijft ze?

Citaat:
Het is duidelijk dat ook daar steeds meer soeniten tegen het kindhuwelijk zijn en een minimumleeftijd willen invoeren.
Onderwijl, mede dankzij Daiwa
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=959
Neen, dat is helemaal niet duidelijk. Nergens staat dat het protest van de soenieten komt. Anders moet je het maar eens citeren.

Bovendien vroeg ik een link naar die soenitische stroming die het kindhuwelijk afkeurde.

U heeft duidelijk geen bron + link daarvoor.

Kan ook niet, want ze bestaat niet.

Citaat:
Bij de islam wordt dit niet algemeen aanvaard.
Bij de islam wordt het evengoed niet aanvaard.
Toch wel. Maar je moet natuurlijk naar de islam kijken en niet naar de wetgeving van islamstaten.

België staat genoteerd als overwegend katholiek. Maar als je wil weten wat de katholieke leer inhoudt, moet je niet naar de Belgische wetgeving refereren.

Citaat:
Hoeveel keer moet ik ze je nog geven voor je ze wil zien?
Nog een keer geven?

U gaf juist niks. Uw links zijn naast de kwestie en dat weet je maar al te goed.

Ene keer is voldoende.

Citaat:
Typisch Paulus, argumenten en link's negeren.
De eigen stelling niet aantonen.
En argumenten weerleggen met "nonsens".
Precies omdat ik uw links niet genegeerd heb, maar gelezen, weet ik dat wat daarin staat geenszins uw stelling fundeert of bewijst. Citeer het anders eens uit uw link. Dan sta ik te kijk ipv jij.

En als ik zeg "nonsens"... dan staat daar ook bij waarom.

Typisch voor u om dat te negeren.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2011 om 18:34.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 19:11   #970
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat de wetgeving van moslimstaten geen referentie zijn om te kunnen duiden wat inherent is aan de islam.
Dat beweerde ik niet.
Ik schreef :
Dat het verboden is, duidt er op dat het niet aanvaard wordt.
Typisch paulus.
Eerst "nonsens" schrijven, zonder uitleg, en dan een uitleg naast de kwestie.

Citaat:
Het toont niet aan dat het kindhuwelijk inherent is aan de islam.

Citaat:
Ik weet het. Ik gaf gewoon een vergelijkend voorbeeld omdat je zou snappen dat wat inherent is aan de islam, niet af te toetsen is aan wetgeving van moslimlanden.
Van je vergelijkende voorbeeld toonde je ook niet aan dat dit inherent is.
Dus waardeloos.

Citaat:
Omdat Mohammed himself een kind huwelijk aanging (dat zelgt zelfs uw eigen link) wordt het kindhuwelijk binnen de islam getollereerd.
Neen, het kindhuwelijk wordt niet getolereerd binnen de islam.
Toon dit anders aan.

Citaat:
Toon dit eindelijk eens aan.

Citaat:
Ter vergelijking:

Mensen vergaven elkaar soms ook voor Christus werd geboren. Neemt niet weg dat "vergeving" inherent is aan de christelijke leer.
Weten de christenen dit al, dat vergeven inherent zou zijn aan de christelijke leer?

Citaat:
Toch wel nonnens wat je over Maria zegt, maar soit. Daar gaat het hier niet over. Het gaat over uw bouwde beweringen die je maakt.
Ik dacht dat jij steeds uitlegde waarom iets nonsens is.
Citaat:
Marokko is niet gelijk aan de islam en de islam is niet gelijk aan Marokko. Uw verdediging trekt dus nergens op.
Het toont aan dat kindhuwelijk niet algemeen aanvaard wordt binnen de islam.

Jij geraakt niet verder dan "er zijn moslims die kindhuwelijk aanvaarden, en evengoed "er zijn moslims die kindhuwelijk niet aanvaarden".
Maar je toont niet aan dat "de islam het kindhuwelijk wel degelijk heeft overgenomen en eigen gemaakt. "

Citaat:
Die link over de goedkeuring tot scheiden.

Citaat:
Neen, dat is helemaal niet duidelijk. Nergens staat dat het protest van de soenieten komt. Anders moet je het maar eens citeren.
Ga je nu de kaart trekken van "het zijn geen echte soenieten"?

Citaat:
Bovendien vroeg ik een link naar die soenitische stroming die het kindhuwelijk afkeurde.

Neen je vroeg dat niet.
Je antwoordde daarnet nog daarop "inderdaad".

Citaat:
Toch wel. Maar je moet natuurlijk naar de islam kijken en niet naar de wetgeving van islamstaten.

België staat genoteerd als overwegend katholiek. Maar als je wil weten wat de katholieke leer inhoudt, moet je niet naar de Belgische wetgeving refereren.

Paulus.
Het spijt me voor jou, maar België is niet meer overwegend katholiek. Zeker niet volgens jouw definitie van "katholiek".

Dat het homohuwelijk gelegaliseerd is, duidt er wel op dat de Belgen in het algemeen, het homohuwelijk aanvaarden. Natuurlijk is er nog een minderheid die dit niet aanvaard.
Oud 4 december 2011, 19:35   #971
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
het verschil met hindoes is dat het daar vooral gaat over kinderen van gelijke leeftijd. Niet over kinderen van 8 die uitgehuwelijkt worden aan een geilaard van 56.

Dit gezegd zijnde is het evenmin zo dat elke moslim graag op een kind van 8 zou kruipen (excuse my French, maar dat is wel wat er gebeurt). Net zomin als elke man homo wordt omdat het is toegestaan, zal elke moslim pedofiel worden omdat zijn profeet het was.

Feit blijft wèl dat pedofiele handelingen in islam als "na te volgen" voorbeeld van de profeet worden beschouwd (dus nee, niet VERPLICHT Artisjok) en dat vooral oude mannelijke geilaards met voldoende geld om zo'n kind aan te kopen, daar dus weldegelijk "vroom" gebruik van maken.

dit heeft niks te maken met het hindoestaans gebruik om kinderen reeds van bij de geboorte of iet later aan elkaar uit te huwelijken.
Nog erger, vooral meisjes uit arme families worden aan oude mannen verkocht!
Oud 4 december 2011, 19:36   #972
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ter vergelijking:

http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.html

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...welijken.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-Marokko.dhtml

Nog een keer geven?

U gaf juist niks. Uw links zijn naast de kwestie en dat weet je maar al te goed.

Ene keer is voldoende.

Precies omdat ik uw links niet genegeerd heb, maar gelezen, weet ik dat wat daarin staat geenszins uw stelling fundeert of bewijst. Citeer het anders eens uit uw link. Dan sta ik te kijk ipv jij.

En als ik zeg "nonsens"... dan staat daar ook bij waarom.

Typisch voor u om dat te negeren.

Paulus.
Dat sharia kindhuwelijken mogelijk maakt, komt bij niemand op?
Oud 4 december 2011, 20:43   #973
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nog erger, vooral meisjes uit arme families worden aan oude mannen verkocht!
Inderdaad Alice, het heeft meer met armoede te maken dan met religie.
Oud 4 december 2011, 20:52   #974
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht

arti geeft niet thuis op deze uitleg ...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 20:55   #975
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook met wetgeving me dunkt.
Want armen van hier kunnen onmogelijk hun 8 jarige dochter uithuwelijken aan een 64 jarige geilaard.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 20:55   #976
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 december 2011 om 20:56.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 21:19   #977
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Daar heb ik al op geantwoord dat jij daar nog niet op had geantwoord en dat ging trouwens over iets anders, nl moslims en het OWS.
U verwart het ene met het andere.

Dus nogmaals:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga:

Ik wacht ...
Oud 4 december 2011, 21:26   #978
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar heb ik al op geantwoord dat jij daar nog niet op had geantwoord en dat ging trouwens over iets anders, nl moslims en het OWS.
U verwart het ene met het andere.

Dus nogmaals:

Ik wacht ...
Je mag nog lang wachten.
Wanneer je bewijzen krijgt, aanvaard je ze toch niet, dan wil je andere of meer bewijzen.
Oud 4 december 2011, 21:28   #979
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Je mag nog lang wachten.
Wanneer je bewijzen krijgt, aanvaard je ze toch niet, dan wil je andere of meer bewijzen.
Probeer het toch maar eens.
Als je gelijk hebt, kan dat helemaal niet zo moeilijk zijn.
Oud 4 december 2011, 21:33   #980
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Probeer het toch maar eens.
Als je gelijk hebt, kan dat helemaal niet zo moeilijk zijn.
Waarom zou ik proberen, wanneer je ongelijk wordt aangetoond, kan jij dat niet erkennen.
http://forum.politics.be/showthread....81#post5841181
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be