![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant. Ondertussen duiken her en der brieven op aan de ministers van zowel 8 jarige Marokkaantjes die ineens schitterend en foutloos Nederlands kunnen spreken en schrijven, als 10 jarige éénpaspoortige nederlandertjes.
Dit komt van de 10-jarig Safa ![]() en deze komt van een kaaskoppie: Citaat:
Nou, wat een racist is dat kaaskoppie toch !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 maart 2014 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hele wereld deelt immers toch ook zijn land niet met mij ? Welke rechten kan ik opeisen in Marrokko ? Of Congo ? Turkije ? Chakamakka ? Ik zal het u zeggen : GEEN ! Dus hier moet dat net hetzelfde zijn : een vreemdeling hoort hier geen rechten te hebben, behalve dan zijn recht op doorreizen, of een kort verblijf overeengekomen door een visa. Eventueel een arbeidscontract met voorafgesproken duur voor de uitzonderlijk nuttige gast-arbeiders. De bittere realiteit is natuurlijk anders...Ons land is uitverkocht door de gewetenloze en corrupte politici. Laatst gewijzigd door meneer : 29 maart 2014 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus de Fransen mogen ongestoord uw staancaravan in Frankrijk met de grond gelijkmaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Frankrijk zijn Belgen geen vreemdelingen, we maken immers deel uit van de E.U. Je mag daar gaan wonen, gaan werken, en eventueel een woning of een buitenverblijf aanschaffen. Is geen probleem. ![]() Of ben je niet op de hoogte van de huidige wetgeving ? Nu, ik heb het inderdaad niet goed genoeg uitgelegd voor jou : met vreemdelingen bedoel ik natuurlijk niet onze Europese broeders en kozijnen ( Rom's uitgezonderd want die zijn afkomstig van elders ), maar enkel die mensen die afkomstig zijn van buiten het Europese continent. Duidelijk genoeg zo, jongetje ? Want anders moet je vooral niet aarzelen hoor, de vriendelijke meneer zal het nog eens uitleggen voor jou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste Europeanen zullen jou dan weer een zuigend en boertig Vlaams kankerflikkertje vinden. Kijk maar eens wat Europeanen in Brussel zeggen over Vlamen. Daar schijten ze op.... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 maart 2014 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wie mij in het échte leven kankerflikkertje noemt , daar al dan niet " Vlaams" en/of " boertig " bijvoegend kan een mossel op zijn bakkes krijgen, ook daar voel mij niet te beroerd voor. ![]() Zulke dingen komen trouwens raar of zelden voor, je moet je geen zorgen maken. Tot slot, de andere Europese volkeren beschouw ik dus wel degelijk als " broeder-volkeren ", wat ook jouw mening daarover mag zijn. Laatst gewijzigd door meneer : 29 maart 2014 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kwam geen Marokkaan aan te pas Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 maart 2014 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 |
Banneling
|
![]() Ik heb niets tegen EEN Europese Unie, maar wél iets tegen DE HUIDIGE E.U.
In het begin was ik resoluut pro-Europa, vandaag heb ik gezien hoe het tot een Europa voor het patronaat geworden is, met corrupte politici in dienst van de multinationals en andere grote bedrijven allerhande... Dat de andere Europese landen broeder-volkeren zijn is en blijft echter nog steeds mijn overtuiging. Het is hetgeen men " de elite " noemt die niet deugt. Het is ook deze elite die er schuld aan is dat de immigranten hier steeds talrijker aanwezig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ga nu maar verder de schoenen poetsen van je geliefde mocro-réppers, inplaats van hier onzin te braken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nooit grappig om met iemands geaardheid of ziekte (of gecombineerd) te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo krijgt men bvb strafpunten op dit forum als men iemand beledigt. Maar goed ook hé, je kan je voorstellen wat de mensen hier allemaal tegen u zouden zeggen anders ! Geliefd zoals je hier bent ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat je hier nog niet zolang meeloopt:
Hoe de Europese "broedervolken" over Vlaams ongedierte (in woorden van jouw broeders) denken had je gewoon hier kunnen lezen. Franstalige Belgen http://forum.politics.be/showthread.php?t=183466 expats: http://forum.politics.be/showthread.php?t=124032 |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is 't woord "kankerflikkertje" typisch in gebruik bij Marokkanen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de blanke afstammelingen van de Europeanen die zich in Amerika, Zuid Afrika en Australië gevestigd hebben... |
|
![]() |
![]() |