![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De keer dat ze de kat niet hebben tegengehouden op Zaventem, de keer dat ze hun eigen quarantaine regeltjes niet kunnen uitvoeren, de keer dat ze op facebook zitten surfen, de keer dat ze een totaal buiten proportionele schade claim eisen....doek die dienst op of mest hem op zijn minst eens degelijk uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof trouwens dat de verkoop voor consumptie niet veel later werd verboden.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Europees Commissaris
|
![]() Al uw argumenten werden hier al vroeger MET bewijs weerlegd.
U blijft ze tegen beter weten herhalen Ik kan alleen besluiten dat u geen eerlijke discussie kunt voeren. ZOT zijn van katten heeft blijkbaar neveneffecten
![]() |
#967 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog even en er is geen kat die nog praat over deze kat.
![]() |
#968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hoeft er dan ook niet meer op te reageren. Spaar uzelf de ergernis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 28 mei 2020 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eén recent voorbeeld: Citaat:
Ik heb u zelf gezegd dat FAVV geen weet had dat die kat toch hier was, tot haar baasje begon te "stoefen" op sociale media over haar "heldendaden", en zo zelf de aandacht trok. Dat is nog steeds vast te stellen als ze die dingen uit schaamte nog niet gewist heeft, maar er zijn er waarschijnlijk voldoende die het toen gezien hebben. En u kunt ook de chronologie verifiëren tussen het verschijnen van die berichten en het in actie komen van FAVV. U liegt dus gewoon
![]() |
![]() |
#972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hele wetgeving over hondsdolheid en andere besmettelijke ziekten is opgesteld door dierenartsen die hun diploma gekocht hebben?
Beestje perfect gezond? Daar zijn er ook zeer veel die perfect gezond terugkwamen van hun ski-vakantie. Elke seconde dat dat braaf beestje overleeft, is een ongeoorloofd risico.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#976 | |
Europees Commissaris
|
![]() Flauw, ik betrap u op een herhaalde leugen, en u begint over iets anders.
Maar ik wil wel eerlijk blijven dus: De constatatie dat dit diertje gezond zou zijn, kan alleen gebeurd zijn door een niet erkende dierenarts of door dierenartsen die ook de wet niet zo nauw nemen, want anders was die kat volgens de geldende wet door hem/haar/hen direct moeten overgedragen worden aan de overheid. Dus u beroept zich op medeplichtigen in deze zaak. Laat me toe om daar vragen bij te hebben mijn vermoeden is dat het WEL een erkende veearts is, aangezien die kat volgens de advocaat beschikt over een Belgisch paspoort. Eigenlijk een "vals" paspoort. En van mijn kant WEL bewijs ![]() Citaat:
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 28 mei 2020 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een geëuthanaseerde kat uitvoeren per vliegtuig (11 uur vliegen) zie ik niet zitten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze was nog zo dom om hierbij op sociale media een foto te zetten. Amaai, ga daarmee naar den oorlog. (Deze avond op Canvas rond 22u "Band of brothers). |
|
![]() |
![]() |