![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij ze toch nog maar even wat langer openhouden...
Gaan de Groenen voor de bijl? Eurocommissaris maant aan tot langere looptijden kerncentrales Grüne geraten unter die Räder: EU-Kommissar mahnt längere AKW-Laufzeiten an
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje alsof de bouwers van een kathedraal in de middeleeuwen zouden zeggen "dit gebouw staat er minstens voor 200 jaar", en dan komen er anderen af met te zeggen dat kathedralen niet langer dan 200 jaar mogen meegaan, want de bouwers hebben gezegd dat ze maar voor 200 jaar gebouwd waren, en nadien niet meer bruikbaar zijn. En gaan eisen dat kathedralen die 200 jaar bereiken, dringend afgebroken moeten worden. Ik vraag mij af of diezelfde groenen ook vinden dat we systematisch alle huishoud apparatuur in de vuilbak moeten gooien wanneer hun initiele garantieperiode van bvb 2 jaar afgelopen is. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 juli 2022 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 7 juli 2022 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Staatssecretaris
|
![]() Waterstofgas mengen met CO2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Staatssecretaris
|
![]() Productie en afval van biogas is vervuilende dan gewoon winnen van aardgas na boring.
Laatst gewijzigd door Deo : 8 juli 2022 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Staatssecretaris
|
![]() Synergas is ook vervanging van aardgas, dus ook groen.
Laatst gewijzigd door Deo : 8 juli 2022 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je daar mee bereiken? Alleen mits de juiste catalyst, druk en temperatuur zou je daar CH4 van kunnen maken, en nog iets anders, waarschijnlijk waterdamp.
Natuurlijk, moeder natuur doet dat ook al, met Chlorofyl....
![]() |
#971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tinne Van der Straeten “werkt aan akkoord” met Engie over verlenging kerncentrales voor nationale feestdag
De levensduurverlenging van de twee kernreactoren Doel en Tihange.
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Parijs ziet hier een licentie om geld te drukken, of de ideale manier om van de kosten van de ontmanteling af te geraken. "Er is nog geen werkbare afspraak met de Belgische overheid, we onderhandelen verder."
![]() |
![]() |
#973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Twitter door Wim Demyer
De pensioenplannen zijn eigenlijk een niet-gefinancierd basisinkomen aan het introduceren voor mensen die een beetje gewerkt hebben. Is er dan niemand wakker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Twitter door Herman Wellens
Zwitserland start terug een kerncentrale op. Het kan dus, volgens sommigen. Natuurlijk kan dat iedereen weet dat. Het enige dat moet gebeuren is psychopaat "Tinne" weg te krijgen van haar obsessie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werner Janssens op Twitter:
Klimaatwappies die rondzeulen met T-shirts "nog 1098 dagen". Mooi, mogen we dan nu rustig naar het einde toeleven en er nog alles uithalen wat er uit te halen valt zonder gestoord te worden? #klimaathysterie #klimaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gejank via Twitter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat Twitter?
Iets waar Musk met in de 'problemen' geraakt is? Of was dat een kwalijke overname geweest??? p.s. Ik gebruik het niet Twitter, META of andere onzin.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 juli 2022 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100 Jahre retour mit den Grünen – Wärmehallen sind wieder da!
Uit de tekst: Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag hier ook...
Van Elon Musk moeten de Duitse kerncentrales blijven leveren. Een politieke beslissing zou voldoende zijn. Citaat:
En Vladimirs gas is niet meer zo zeker... ![]() Begin maart heeft Musk reeds een uitspraak gedaan dat Europa hun kerncentrales veel langer moeten openhouden en desnoods opdrijven. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 20 juli 2022 om 21:01. |
||
![]() |
![]() |