![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9921 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9922 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9923 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.willthomas.net/Chemtrails/index.htm ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9924 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Condensatiesporen kunnen inderdaad uren blijven hangen. Hangt onder andere van de temperatuur en luchtvochtigheid op die hoogte af.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
![]() |
![]() |
![]() |
#9925 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de Guardian gaf in 2002 al het antwoord. Tussen 1940 en 1979 sproeiden de Britten alles wat maar in hen opkwam over de bevolking heen. Die weermannen/vrouwen zien enkel spoken.... Guardian dat was vroegen nu zijn ze braaf en doen dit niet meer...
![]() |
![]() |
#9926 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel, dat bewijs zou ik dan willen zien. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 17 oktober 2006 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9927 |
Gouverneur
|
![]() Testen uitgevoerd in het kader van de 'bio warfare' in Oklahoma City in 2003, gassen verspreid in de lucht;
http://ju2003.pnl.gov/pdfs/J-URBAN-Q&A-sheet6-10-03.pdf komt van; http://www.checktheevidence.com/arti...m%20trails.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#9928 |
Gouverneur
|
![]() Het schermen met esoterische "kennis" is sinds mensenheugnis een hobby van slecht geïnformeerde goedgelovigen (zij geloven daar echt in) èn van charlatans (zij geloven er niet in, maar verdienen er veel geld mee).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9929 |
Gouverneur
|
![]() Anderzijds meen ik mij te herinneren dat het precies Exodus was die ooit in deze thread volhield dat de NWO-elite zelf aanhangers zijn van New Age en andere esoterische toestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9930 |
Gouverneur
|
![]() Sommige NWO-discussies zijn te lang om er nog iets in op te zoeken, daarom begin ik er een nieuwe,
met de vraag: Stel dat er een conspirerende NWO-elite bestaat (of heeft bestaan) - is dat een clubje dat in esoterische theorieën en mysteries gelooft, of zijn het precies de believers die proberen de zogenaamde NWO te ontmaskeren (zoals Exodus en Pindar) die met alle soorten esoterische "kennis" dwepen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9931 |
Burgemeester
|
![]() allemaal paranoia vrees ik...
er zal mss wel veel (niet geweten) onderhandeld worden door wereldleiders en rijke vrienden, maar een orde...
![]() |
#9932 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Soms denk ik dat voor deze mensen het internet als bron van informatie eerder een vloek is dan een zegen. Ze zijn niet in staat om aan bronnenkritiek te doen, en stellen zich nooit de vraag wie wat waar en waarom heeft geschreven, en met welke bedoelingen. Maar ja, je kan moeilijk internet verbieden voor iedereen zonder een diploma geschiedenis, pol en soc of psychologie (en dan nog). Iemand heeft ooit gezegd "er is niets zo gevaarlijk als een klein beetje kennis", en daar is iets van waar. Behalve het internet is er natuurlijk ook een neiging bij mensen om op zoek te gaan naar het mysterieuze, het spirituele, het esotherische. Deze neiging bestaat al sinds het het ontstaan van de mensheid, en ondanks alle prestaties van agnostische wetenschappers, blijkt ze onuitroeibaar. Ik heb al interessante artikels gelezen van Amerikaanse wetenschappers die beweren dat deze spirituele neiging eigenlijk een soort hersenafwijking is. Maar met dat argument zal je niet veel discussies winnen of vrienden maken, vrees ik. Zelf heb ik het geluk gehad om volkomen atheistisch opgevoed te zijn, en daarom heb ik geen last van dergelijke neigingen. Ik geloof dat het eerder een kwestie van "nurture" is dan van "nature".
![]() |
![]() |
#9933 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar al die esoterische en occulte poespas die de NWO-believers daarrond verkopen is - ik citeer Frank Loosveld: "Zever! Gezever!" Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 17 oktober 2006 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9934 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het imperialistisch kapitalistisch is, daar kan ik nog inkomen. Maar liberaal?
![]() |
![]() |
![]() |
#9935 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben ook atheïst, maar self made (uit traditioneel katholieke omgeving). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9936 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wereldwijde vrijhandel, ten bate van de sterksten op de markt, is het doel. Maar u mag dat voor mijn part gerust "imperialistisch kapitalisme" noemen. Ik heb het hier wel over economisch (neo)liberalisme. Daarnaast is er op individuele vlak ook een ethisch progressief liberalisme, waar u misschien eerst aan denkt als u dat woord hoort of leest. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 17 oktober 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9937 | |
|
![]() Citaat:
Militia groepen beginnen opzetten helpt geen bal, gewoon de info verspreiden. De NWO rekent juist op extreme emoties, men wil de mensen meesleuren in angst, primaire emoties manipuleren om alle zielen die op deze planeet rondlopen als psychologische slaaf te hebben. Als je je daaraan toegeeft aan extreme reacties heb je het niet begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9938 | ||
|
![]() Citaat:
In sommige geheime genootschappen praktiseert men remote viewing, out of body experiences en alle meer "occulte" zaken die subtiel zijn en aan het dagelijkse oog onstnappen. Maar deze zaken bestaan echt. Informeer je eens over Lucis Trust en de U.N, en de link met de esoterische genootschappen en personen zoals Blavatsky: Citaat:
http://www.conspiracyarchive.com/NewAge/Lucis_Trust.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#9939 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zijn echter wel voorstander van een wereldwijde handel ten bate van en onder controle van de staat en de rijke vazallen die de staat aanhangen omdat het in de huidige economische situatie makkelijker is om een sterke speler in de markt te zijn door de staat te plezieren dan om een sterke speler te zijn omwille van de diensten of goederen die aangeboden worden aan het publiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#9940 | |
|
![]() Citaat:
Buiten het feit dat zij erin geloven zijn er naar mijn mening ook esoterische aspecten aan de NWO, en aan onze realiteit op zich. Je kan de NWO perfect bekijken op het vlak van een politieke samenzwering, en dat is ze ook. Maar dit is maar één niveau. Je hebt verschillende niveau's zoals de lagen van een ui die elkaar omvatten. Wij leven in een fysische universum, en met een maatschappij met structuren en mensen, en om bepaalde zaken te bewerkstelligen in het geheim moeten er samenzweringen gebeuren, geld versluisd worden binnen die structuren, afspraken gemaakt worden enzovoort. Er komt geen "hocus-pocus" aan te pas in te letterlijke zin van het woord. De esoterie zit op een hoger niveau.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 oktober 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |