![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9941 |
Minister
|
![]() Dan heb ik veel bewondering voor u. Voor mij is het gemakkelijk om atheist te zijn, dat kwam vanzelf. Ik kan daar niet trots op zijn. Voor mensen die op eigen krachten tot een onafhankelijk denken komen, heb ik veel respect.
![]() |
#9942 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent het daar mee oneens? Waarom? De feiten spreken voor zich, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9943 | ||
|
![]() Citaat:
Als je de feiten ernstig en open minded (maar niet kritiekloos) bestudeert zie je dat ze bestaan. Ik was vroeger atheist en ben het nog steeds. Ik geloof er niet in omdat ik er wil in geloven, maar omdat de feiten mij overtuigd hebben. Hadden de feiten er niet geweest, had ik het nooit geloofd. Ik ben ervan overtuigd dat dit de realiteit is. Ik geloof niet in een God in de religieuze zin van het woord. ik geloof wel in de scheppende kracht van een levend universum of bewustzijn. Bewustzijn is de basis van alles, niet het materiele , want dat is een reflectie ervan. Wij leven in een wereld waar er een enorme polariteit is door de aard ervan. Hier moeten wezens andere wezens doden om te kunnen overleven, of om gezonder te zijn. Hier heeft men inderdaad het kwade.... of wat wij beschouwen als het kwade. Mensen die als kanonnvoer afgeschoten worden, de gruwelijkste wreedheden, maar ook liefde , ethiek en menselijkheid. Je hebt een elite die kinderen foltert en verkracht , mensen die baby's op barbeque's leggen, maar je hebt ook goeie zaken. Dit bestaan op aarde kenmerkt zich door zijn polariteit, en de zielen die hier incarneren kiezen hiervoor om sneller te leren, omdat de condities hier nogal hard kunenn zijn en eht menselijke bestaan voor extremen kan zorgen. Een ziel vergeet overigens bij de geboorte waar hij vandaag komt en vormt een unieke persoonlijkheid door samen te smelten met het brein van het bewustzijn in het lichaam van de mens. Dus zielen kunnen ook vermengd en meegesleurd geraken in kwaadaardige daden. Men zegt dat de aarde een harde leerschool is. Iedereen heeft in deze realiteit de totale vrije keuze, dit is een kenmerk van onze realiteit, een soort van experiment. Een entiteit kan er perfect voor kiezen om de weg van de "kwaardaardigheid" te bewandelen. Sommigen beweren dat de menselijke samenleving onder controle is van deze "kwaadaardige" krachten. Hier volgens een bron die zichzelf Ra noemt: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9944 |
Minister
|
![]() Mijn beste exodus, ik schreef dus dat sommige Amerikaanse wetenschappers dit beweerden, niet dat ik dit beweer. Ik dacht dat mijn volgende zinnen dat duidelijk maakten. Aangezien ik meer waarde hecht aan de invloed van omgevingsfactoren en opvoeding (nature) en minder belang hecht aan genetische verklaringsodellen, ben ik het dus niet eens met die wetenschappers. Ik vond het wel een interessant artikel, omdat deze discussie mij boeit. Ik hou er van om dingen te lezen die mijn eigen ideeën tegenspreken en op de proef stellen.
![]() |
#9945 | |
|
![]() De E.U wil weer haar controle vergroten. Nu zouden we moeten licenties nodig hebben om video's up te loaden, zelfs al is een het een persoonlijke zelf gemaakte home video of een politieke documentaire over de NWO zoals er vele zijn. Dit is duidelijk weer een stap naar de consolidatie van macht en het afblokkenvan dissedente stemmen. Stap voor stap, beetje bij beetje een big brother control grid opleggen en de weg naar de NWO verderleggen.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 oktober 2006 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9950 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tsja Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9951 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9952 | |
Banneling
|
![]() godverdegetver!!!!
Citaat:
lees hier verder Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9953 | |
Banneling
|
![]() wakker worden!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9954 | |
|
![]() Een bericht voor de disbelievers: Political Conspiracy's really do happen!
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9955 |
|
![]() Scene uit de film "a Scanner Darkly" waar Alex Jones protesteert en wordt gekidnapt door black-ops.
http://www.prisonplanet.com/articles...6kidnapped.htm
![]() |
![]() |
#9956 | |
|
![]() Hier nog een lang maar zeer interessant stuk over de Nazi's en hun occulte achtergrond en de esoterische kennis die ze leenden van allerhande geheime genootschappen zoals de Theosofisten, en het invloed dat die esoterie had op hun handelen:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze thread is niets anders meer dan dagelijkse copy/paste door Pindar en Exodus.
Weten jullie wel waar een forum voor dient? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9958 |
|
![]() Hitler zijn grote fout was dat hij zijn satanisme verborgen hield.
Als ge uw succes te danken hebt aan Satan en ge ontkent da publiekelijk, dan keert het zich tegen u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9960 |
|
![]() ![]() Amerika zal ook zo tenonder gaan. Langzamerhand waarschijnlijk, omdat het en ingewikkelder systeem achter zit. Maar zeker. Laatst gewijzigd door Bhairav : 19 oktober 2006 om 08:54. |
![]() |
![]() |