Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2013, 15:32   #81
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De christelijke feestdagen zijn - in tegenstelling tot de islamitische of links politiek correcte feestdagen - hier al eeuwenlang ingebed in het maatschappelijke leven. Zeker voor de industrialisatie maakten de grote zonnewenden en hun afgeleiden (wat nu de christelijke feesten geworden zijn) deel uit van ieders leven en op die kadans werd de volledige maatschappij georganizeerd.

Net zoals men ooit die oude keltische feesten heeft omgedoopt tot christelijke feesten, kan men deze evengoed seculier vieren, of zelfs terug naar de oorspronkelijke betekenis terugkeren (midwinterfeest, lentefeest, oogstfeest... etc.).

In een homogene maatschappij viert men idd. dezelfde feesten. Daarom dat multicultuur totaal niet werkt en enkel een naastelkaarleving tot gevolg heeft. Zo worden de steden gekoloniseerd en groeien deze uit tot islamitische getto's (zoals Dyab Abou Jahjah zo graag heeft, want in Libanon had je ook de islamitische, joodse en christelijke getto's en zo vond ie het best).

Multicultuur bestaat niet: ofwel heeft men een totaal individualistische maatschappij zonder "gemeenschappelijke" rituelen, normen en waarden, ofwel leeft men in een maatschappij waar het verkeersreglement zowel rechts- als links rijden toelaat.
Voil�*, jij legt het beter uit.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 16:10   #82
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Moslims opgelet! Op het marokkaanse forum marokko.nl wordt op indringende wijze verwittigd tegen kerst-invloeden in de peuter en kleutertuinen! Houd uw kinderen daarvan weg! Laat ze niet in aanraking komen met deze heidense liedjes, versieringen en geschenkjes. Niks van dit alles! het is een feest van de kafir en dus te mijden.

Ik laat hier even zelf een moslimmoeder aan het woord. En zij zal het wel weten neem ik aan:
http://forums.marokko.nl/showthread....#post120726146

Citaat:
Ik wordt hier echt verdrietig van..

Wij Islamieten die onze mooie geloof opzij zetten om aan zulke dagen mee te doen.. Moge Allah mij en jullie allemaal leiden.. Ameen

Kerstviering wil zeggen dat je mee doet aan het feest dat zegt dat Jezus de zoon is van God. Ik neem aan dat elke moslim sourat Ichlaas kent. Allah heeft geen zoon noch een vader!

Hebben jullie ooit een niet-moslim gezien die met offerfeest een schaap slacht en bij jou op bezoek komt met gebak of z'n vlees met je deelt?

Waar gaat dit toch heen lieve zusters? Denk aub na over waar je mee bezig bent.. Hef jullie hoofden omhoog en wees trots met je geloof de islam. Zeg gewoon bij jullie kinderen op school dat je dat niet viert vanuit geloofsovertuiging en daar hebben ze meestal wel begrip voor. Als ze dat niet hebben pech voor hun. Wij moeten maar 1 tevreden stellen en dat is Allah en geen kafier.
nog een bezorgde moeder zegt:

Citaat:
Mijn dochter zit nu zelf ook al bijna 2 jaar op de peuterspeelzaal en ik weet heel goed hoe het daar allemaal loopt.. Jou peuter legt nu zijn basis.. Hij/zij slaat alles op er worden liedjes gezongen bij zo een ochtend en voorgelezen en bij de kerstboom.. Kinderen vanaf 2,5 jaar horen vooral verwijderd te worden van dit alles. Nu al op zo een jonge leeftijd soubhanaAllah omringt worden met bid3as en kafier gewoonten zo een kind z'n zuivere Fitrah wordt zo verpest door de eigen ouders soubhanaAllah.

Zo een kind hoort omringt en verblijdt te worden tijdens onze feestdagen en Koran en anasheed in plaats van kerstliederen zingen tijdens een Kerstontbijt waar mama hem naar toe heeft gebracht en het nog stimuleert..
Deze moeder kon nog net op tijd haar kind uit die verdorven peuterschool halen, maar toch waren ze haar al voor geweest en hebben ze haar kind toch kunnen hersenspoelen met kerstliedjes!
Citaat:
Vorige jaar was voor mij de eerste keer, eerste kind en wist nog niet hoe dat allemaal in elkaar zat. Toen heb ik met de peuterleidster afgesproken dat ze op 5 december en met de kerstviering/Kerstontbijt er niet zal zijn. Ik heb et gewoon allemaal rustig uitgelegd en ze begreep het wel..
Maar later merkte ik dat mijn dochtertje toch thuis met Sinterklaas en kerstliederen kwam omdat ze dat natuurlijk buiten de feestdagen allemaal voorbereiden enso.. Dus had dit jaar voorgenomen haar de maand december gewoon niet te brengen naar de psz.. Heb dat op de peuterspeelzaal weer aangekaart. Gewoon echt nergens omheen gedraaid gewoon straight to te point op een rustige manier uitgelegd.
en tenslotte deze moeder die haar opvoedingstaak héél ernstig ter harte neemt:
Citaat:
die van mij hebben het morgen avond. ik hou ze gewoon thuis. ze huilen en smeken de hele tijd, maar NEE is NEE.
alsof hun ook met ons feesten mee doen
ik word niet goed van, eerst sinterklaas dan kerst

prachtige opvoeding! doe zo verder! geen sint! geen kerst! enkel gekeelde bloederige schapen! Wat een verrijking.[/quote]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 17:31   #83
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Moslims opgelet! Op het marokkaanse forum marokko.nl wordt op indringende wijze verwittigd tegen kerst-invloeden in de peuter en kleutertuinen! Houd uw kinderen daarvan weg! Laat ze niet in aanraking komen met deze heidense liedjes, versieringen en geschenkjes. Niks van dit alles! het is een feest van de kafir en dus te mijden.

Ik laat hier even zelf een moslimmoeder aan het woord. En zij zal het wel weten neem ik aan:
http://forums.marokko.nl/showthread....#post120726146



nog een bezorgde moeder zegt:



Deze moeder kon nog net op tijd haar kind uit die verdorven peuterschool halen, maar toch waren ze haar al voor geweest en hebben ze haar kind toch kunnen hersenspoelen met kerstliedjes!


en tenslotte deze moeder die haar opvoedingstaak héél ernstig ter harte neemt:



prachtige opvoeding! doe zo verder! geen sint! geen kerst! enkel gekeelde bloederige schapen! Wat een verrijking.
Duidelijk uitgelegd waarom die mensensoort niet thuishoort in ons land!
Laat ze in alle vrijheid van hun Allah en zijn gedoe genieten, maar dan wel in hun zandbak ver weg en niet in onze sociale en andere woningen + leven op onze kosten, want daar hebben ze geen enkele moeite mee! Onze plaatselijke multicul-landverraders leggen ze verder wel al hun "rechten" uit...
Waar is men toch aan begonnen!!!

Laatst gewijzigd door andev : 21 december 2013 om 17:32.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 19:37   #84
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Moslims opgelet! Op het marokkaanse forum marokko.nl wordt op indringende wijze verwittigd tegen kerst-invloeden in de peuter en kleutertuinen! Houd uw kinderen daarvan weg! Laat ze niet in aanraking komen met deze heidense liedjes, versieringen en geschenkjes. Niks van dit alles! het is een feest van de kafir en dus te mijden.

Ik laat hier even zelf een moslimmoeder aan het woord. En zij zal het wel weten neem ik aan:
http://forums.marokko.nl/showthread....#post120726146



nog een bezorgde moeder zegt:



Deze moeder kon nog net op tijd haar kind uit die verdorven peuterschool halen, maar toch waren ze haar al voor geweest en hebben ze haar kind toch kunnen hersenspoelen met kerstliedjes!


en tenslotte deze moeder die haar opvoedingstaak héél ernstig ter harte neemt:



prachtige opvoeding! doe zo verder! geen sint! geen kerst! enkel gekeelde bloederige schapen! Wat een verrijking.
[/quote]

Die vrouwen mogen van mij het vliegtuig op. Als je niet weet waar je leeft, dan kan je overal leven, denk ik maar.

En op die manier worden die kinderen in de war gebracht. Op school positieve attitude en thuis afstoten en veroordelen van het positieve op school.
Het recept voor schizofrenie bij ne kleine.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 21 december 2013 om 19:40.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 20:09   #85
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Het is heel leerrijk om zich eens te registreren op zo'n islamitisch forum. Heb ik al verschillende keren gedaan. Maar doe vooral geen poging om enige normale posting te plaatsen met enige doodnormale mening, want dan wordt je stante pede gebanned.

Verrijking en vrijheid van mening heet zoiets.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 21:27   #86
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is heel leerrijk om zich eens te registreren op zo'n islamitisch forum. Heb ik al verschillende keren gedaan. Maar doe vooral geen poging om enige normale posting te plaatsen met enige doodnormale mening, want dan wordt je stante pede gebanned.

Verrijking en vrijheid van mening heet zoiets.
Deed dat wel eens in het verleden met namen als Darwin, Shaitan, Aisha , ...
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 21:28   #87
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
En, uwe maat al gevraagd welke school dat was?
Buiten een onnozelaar ben je blijkbaar ook analfabeet.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 00:16   #88
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
Deed dat wel eens in het verleden met namen als Darwin, Shaitan, Aisha , ...
dan heb je het vast niet lang uitgehouden.

Ik heb het het langste uitgehouden als "dahlia", een bekeerlingske dat in een polygaam imam huwelijk ging stappen met een man met vrouw en twee kinderen. Liep echt lekker, ze vonden het prima. Ik mocht verder blijven studeren en omdat ik dan toch thuis zat kon ik op de kindjes letten terwijl mijn man met vrouw 1 op weekend gingen enzo.

Viel echter door de mand in de "waar ga jij op verlof" topic. Na de dertig berichtjes dat ze naar Marokko gingen.... schreef ik dat ik voor mijn huwelijk nog een keer met een vriendin naar de Malediven zou trekken. En dat geloofden ze niet meer.... poef! ban!

Blijkbaar is voor die suikermoslima's een verlof op de Malediven veel onwaarschijnlijker dan een vrijwillig polygaam huwelijk .

Ik ga me toch nog eens registreren denk ik. Lol verzekerd.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2013 om 00:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 01:58   #89
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dan heb je het vast niet lang uitgehouden.

Ik heb het het langste uitgehouden als "dahlia", een bekeerlingske dat in een polygaam imam huwelijk ging stappen met een man met vrouw en twee kinderen. Liep echt lekker, ze vonden het prima. Ik mocht verder blijven studeren en omdat ik dan toch thuis zat kon ik op de kindjes letten terwijl mijn man met vrouw 1 op weekend gingen enzo.

Viel echter door de mand in de "waar ga jij op verlof" topic. Na de dertig berichtjes dat ze naar Marokko gingen.... schreef ik dat ik voor mijn huwelijk nog een keer met een vriendin naar de Malediven zou trekken. En dat geloofden ze niet meer.... poef! ban!

Blijkbaar is voor die suikermoslima's een verlof op de Malediven veel onwaarschijnlijker dan een vrijwillig polygaam huwelijk .

Ik ga me toch nog eens registreren denk ik. Lol verzekerd.

OMG
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 09:46   #90
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ja juist, jullie maken er telkens bij, mensen verdelen en tegen elkaar opzetten is de hoofdtaak van N-VA.

Hoe kon ik dat vergeten.
De toenmalige politieke partijen hebben toch zelf beslist om te splitsen in een franstalige/nederlandstalige partij ?
Wat heeft de N-VA daar mee te maken.
Ach het aloude gezwets van subocaj

Ik wil de eerste politieker van een tjeven, sossen, liberaale partij nog eens horen zeggen dat men terug 1 partij moet worden !
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 10:19   #91
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Buiten een onnozelaar ben je blijkbaar ook analfabeet.
Ach, persoonlijke aanvalletjes, hoe lief. En een duidelijk teken dat je niet recht in je schoenen staat.

Je wil dus de naam van de school in kwestie niet geven. Je wil dus niet dat je verhaal op eender welke manier geverifieerd zou kunnen worden.

Het verhaal is dus naar alle waarschijnlijkheid dikke onzin.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 10:19   #92
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Het staat je vrij om de draad te verlaten vriend. Ik verplicht je tot niets.

Bovendien heb ik geen reden om te twijfelen aan mijn vriend.
Een topic openen met "ik-heb-van-een-vriend-gehoord-dat... is nu éénmaal vragen om moeilijkheden.

W�*t precies begrijp je niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wij gaan niet ergens anders lullen.

Wij hebben hier een gewoonte om zeer stevig te lullen en malkander om de oren te slaan met onze politieke eigen gedachten,
maar wel steeds op basis van zaken die ergens minimaal gecheckt kunnen worden.
Lijkt me nochtans vrij duidelijk.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 10:22   #93
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Het is toch zeer eenvoudig om gewoon de naam van de school en het dorp te vermelden?
Dan hoeft die "ik heb een vriend" daar zelfs niet aan te pas te komen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 11:20   #94
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ach, persoonlijke aanvalletjes, hoe lief. En een duidelijk teken dat je niet recht in je schoenen staat.

Je wil dus de naam van de school in kwestie niet geven. Je wil dus niet dat je verhaal op eender welke manier geverifieerd zou kunnen worden.

Het verhaal is dus naar alle waarschijnlijkheid dikke onzin.
Arme Stingray, je stekel is een beetje aan het verbotten.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 11:21   #95
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is toch zeer eenvoudig om gewoon de naam van de school en het dorp te vermelden?
Dan hoeft die "ik heb een vriend" daar zelfs niet aan te pas te komen.
behalve als het hele verhaal uit zijn dikke teen komt. Verder liegen vereist dan intelligentie.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 11:46   #96
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is heel leerrijk om zich eens te registreren op zo'n islamitisch forum. Heb ik al verschillende keren gedaan. Maar doe vooral geen poging om enige normale posting te plaatsen met enige doodnormale mening, want dan wordt je stante pede gebanned.

Verrijking en vrijheid van mening heet zoiets.
Dan moet men hier die islamieten met hun gezwets ook maar bannen. Natuurlijk zullen zij dan roepen dat iedereen recht heeft op vrije meningsuiting. Alleen als het hen uitkomt natuurlijk.

Niet te geloven wat voor godsdienstwaanzin er te lezen valt op zo'n islamietenforum. Zelfs haat onder geloofsgenoten. Het wordt echt tijd dat men die allemaal terugstuurt naar hun zandbak.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 december 2013 om 12:12.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 12:57   #97
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dan moet men hier die islamieten met hun gezwets ook maar bannen. Natuurlijk zullen zij dan roepen dat iedereen recht heeft op vrije meningsuiting. Alleen als het hen uitkomt natuurlijk.

Niet te geloven wat voor godsdienstwaanzin er te lezen valt op zo'n islamietenforum. Zelfs haat onder geloofsgenoten. Het wordt echt tijd dat men die allemaal terugstuurt naar hun zandbak.
neen dat vind ik net niet. ik volg het adagium "ken uw vijand".

Daarom promoot ik het lezen van de koran, het volgen van islamitische suikerspin forums (zo weet ik wat er onder de hoofddoek speelt) en het communiceren via forums met moslims. IRL communiceren kan een gevaar voor de gezondheid zijn, dus dat laat ik aan anderen over.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 16:10   #98
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ach, persoonlijke aanvalletjes, hoe lief. En een duidelijk teken dat je niet recht in je schoenen staat.

Je wil dus de naam van de school in kwestie niet geven. Je wil dus niet dat je verhaal op eender welke manier geverifieerd zou kunnen worden.

Het verhaal is dus naar alle waarschijnlijkheid dikke onzin.
Allicht, in Oosterlo zijn twee basisscholen, 1: het MPI-oosterlo dat is buitengewoon onderwijs voor verstandelijk gehandicapten. Die instelling is Vrij gesubsidieerd onderwijs / Confessioneel katholiek. Zo katholiek als de pest.
2: Stedelijk Freinetschool 'De Steltloper'
Activiteiten deze week: 'Deze week is het aan De Vinnige Viskom (3e graad) om te stralen. In het 2e atelier maken we samen kerststukjes, kerstkoekjes, een toneel, een dansje en zingen we kerstliedjes.'
Op een forum mag men eender welke meningen verkondigen maar valse informatie behoort niet tot de vrije mening. Hier is een permanente ban verantwoord en aangewezen.
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 16:53   #99
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Allicht, in Oosterlo zijn twee basisscholen, 1: het MPI-oosterlo dat is buitengewoon onderwijs voor verstandelijk gehandicapten. Die instelling is Vrij gesubsidieerd onderwijs / Confessioneel katholiek. Zo katholiek als de pest.
2: Stedelijk Freinetschool 'De Steltloper'
Activiteiten deze week: 'Deze week is het aan De Vinnige Viskom (3e graad) om te stralen. In het 2e atelier maken we samen kerststukjes, kerstkoekjes, een toneel, een dansje en zingen we kerstliedjes.'
Op een forum mag men eender welke meningen verkondigen maar valse informatie behoort niet tot de vrije mening. Hier is een permanente ban verantwoord en aangewezen.
topicstarter had het wel over KLEUTERscholen, geen basisschool.
Nu ja, weinig waarschijnlijk dat specifiek in die kleuterklasjes dan een ban op kerst aan de orde is.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2013 om 17:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2013, 16:57   #100
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
topicstarter had het wel over KLEUTERscholen, geen basisschool.
Hoeveel kleuterscholen ken jij die niet samenhangen met een basisschool?

Ik had ook al eens de scholen in Oosterlo opgezocht, en kom ook alleen aan die twee die koppijn opnoemde.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be