Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2008, 18:43   #81
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter
 
Weiße Rose's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 2.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
-Vader jaren ondergedoken want "links" geweest,
-tante gedeporteerd, want "joods"
-schoonvader gedeporteerd, want kon al werken
-twee grootvaders geV-bomd (en er in gebleven, familie tegelijk geruineerd)

kom me vooral niet beweren dat er iets positief was...

my ass!!
Idd, zo is mijn grootvader tevens ooit bijna overreden door Duitse tanks, die op de vlucht waren voor de Ieren (Irish National Garde) en de Engelsen.

Dan is er in mijn dorp nog een schuilkelder "schoongeveegd" door Duitse soldaten. 2 hele families zogoed als helemaal uitgemoord.

Tevens hebben de Duitsers vele burgers gefusileerd vanwege het uithangen van de Belgische vlag. Deze waren buitengehangen nadat mijn dorp was bevrijdt door de Ieren en Engelsen. Doch, keerden een Duitse eenheid terug en vermoorden willekeurig vele onschuldige burgers.

Niet bepaald hoffelijk en beleefd, maar natuurlijk kunnen we niet alle Duitsers over dezelfde kam scheren.

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 4 december 2008 om 18:44.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 18:45   #82
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
-Vader jaren ondergedoken want "links" geweest,
-tante gedeporteerd, want "joods"
-schoonvader gedeporteerd, want kon al werken
-twee grootvaders geV-bomd (en er in gebleven, familie tegelijk geruineerd)

kom me vooral niet beweren dat er iets positief was...

my ass!!
Hoe treurig Maar zo te zien en te lezen is het dan toch nog allemaal goed gekomen met hun nakomeling. Deze is een begaafd verhaaltjes verteller en een zeer goeie, hij gelooft ze zelf precies ook.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 18:48   #83
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Idd, zo is mijn grootvader tevens ooit bijna overreden door Duitse tanks, die op de vlucht waren voor de Ieren (Irish National Garde) en de Engelsen.

Dan is er in mijn dorp nog een schuilkelder "schoongeveegd" door Duitse soldaten. 2 hele families zogoed als helemaal uitgemoord.

Tevens hebben de Duitsers vele burgers gefusileerd vanwege het uithangen van de Belgische vlag. Deze waren buitengehangen nadat mijn dorp was bevrijdt door de Ieren en Engelsen. Doch, keerden een Duitse eenheid terug en vermoorden willekeurig vele onschuldige burgers.

Niet bepaald hoffelijk en beleefd, maar natuurlijk kunnen we niet alle Duitsers over dezelfde kam scheren.
Misschien kan u de naam van het dorp even vermelden?
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 18:50   #84
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=Weiße Rose;3840995]Idd, zo is mijn grootvader tevens ooit bijna overreden door Duitse tanks, die op de vlucht waren voor de Ieren (Irish National Garde) en de Engelsen.

Dan is er in mijn dorp nog een schuilkelder "schoongeveegd" door Duitse soldaten. 2 hele families zogoed als helemaal uitgemoord.

Tevens hebben de Duitsers vele burgers gefusileerd vanwege het uithangen van de Belgische vlag. Deze waren buitengehangen nadat mijn dorp was bevrijdt door de Ieren en Engelsen. Doch, keerden een Duitse eenheid terug en vermoorden willekeurig vele onschuldige burgers.

Citaat:
Niet bepaald hoffelijk en beleefd, maar natuurlijk kunnen we niet alle Duitsers over dezelfde kam scheren.[/
QUOTE] Misschien dat men nu eens kan reageren op de misdaad tegenover duizenden Duitse vrouwen en jonge meisjes. Misschien eens reageren op vrouwen die zelfmoord pleegde door verdrinking, door uit het raam te springen, volledige gezinnen die zelfmoord pleegde uit angst voor het naderende ongedierte uit het oosten en die getuige waren geweest van deze hun daden. Misschien daar eens op reageren witte roos.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 4 december 2008 om 18:56.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 19:05   #85
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Idd, zo is mijn grootvader tevens ooit bijna overreden door Duitse tanks, die op de vlucht waren voor de Ieren (Irish National Garde) en de Engelsen.

Dan is er in mijn dorp nog een schuilkelder "schoongeveegd" door Duitse soldaten. 2 hele families zogoed als helemaal uitgemoord.

Tevens hebben de Duitsers vele burgers gefusileerd vanwege het uithangen van de Belgische vlag. Deze waren buitengehangen nadat mijn dorp was bevrijdt door de Ieren en Engelsen. Doch, keerden een Duitse eenheid terug en vermoorden willekeurig vele onschuldige burgers.

Niet bepaald hoffelijk en beleefd, maar natuurlijk kunnen we niet alle Duitsers over dezelfde kam scheren.
En zo zijn er dan weer verhalen van de slag bij Geel punt. Geel was zognaamd bevrijd en de straten werden overwoekerd door hetgeen zich helden noemde, de witte. In de tuinen van de woningen zaten de Duitsers die alle taferelen konden gadeslaan hoe men omging met de vermoedelijke zwarte, hoe men vrouwen/meisjes behandelde die een oogske hadden laten vallen op een Duitse militair enz. Burgers die in de kelder zaten verscholen die deze helde taferelen niet 100% betrouwde werden door Duitse militaire weggeleid om niet verwikkeld te raken in de naderende slag. Dit zijn verhalen eveneens vertelt door oogetuige, dus verhalen over goede Duitse militaire dit in tegenstelling tot de belgische landgenoten en dorpsgenoten die zich patriot noemde.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 19:11   #86
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Hoe treurig Maar zo te zien en te lezen is het dan toch nog allemaal goed gekomen met hun nakomeling. Deze is een begaafd verhaaltjes verteller en een zeer goeie, hij gelooft ze zelf precies ook.
De verleiding van het negationisme is precies zeer groot...

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 december 2008 om 19:11.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 19:17   #87
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De verleiding van het negationisme is precies zeer groot...
Minder groot precies dan de verleiding van fabels en leugens, wat denkt u. Oeps, sorry, leugens en leugenaar kan worden vertaald in een "persoonlijk" aanval. Dus ik zal het houden op verteller van fabels en bedreven in het rondbazuinen van ON-waarheden. Verder nog iets waar ik u kan mee feliciteren?
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 20:10   #88
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter
 
Weiße Rose's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 2.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Misschien kan u de naam van het dorp even vermelden?
Lommel
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 20:14   #89
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter
 
Weiße Rose's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 2.379
Standaard

[quote=ERLICH;3841012]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Idd, zo is mijn grootvader tevens ooit bijna overreden door Duitse tanks, die op de vlucht waren voor de Ieren (Irish National Garde) en de Engelsen.

Dan is er in mijn dorp nog een schuilkelder "schoongeveegd" door Duitse soldaten. 2 hele families zogoed als helemaal uitgemoord.

Tevens hebben de Duitsers vele burgers gefusileerd vanwege het uithangen van de Belgische vlag. Deze waren buitengehangen nadat mijn dorp was bevrijdt door de Ieren en Engelsen. Doch, keerden een Duitse eenheid terug en vermoorden willekeurig vele onschuldige burgers.

QUOTE] Misschien dat men nu eens kan reageren op de misdaad tegenover duizenden Duitse vrouwen en jonge meisjes. Misschien eens reageren op vrouwen die zelfmoord pleegde door verdrinking, door uit het raam te springen, volledige gezinnen die zelfmoord pleegde uit angst voor het naderende ongedierte uit het oosten en die getuige waren geweest van deze hun daden. Misschien daar eens op reageren witte roos.
Ik ontken al die dingen niet. De geallieerden hebben ook hun misdaden begaan, maar moet ik daarom de Duitse misdaden (die veel mee voorkwamen) ontkennen en wegmoffelen? U denkt werkelijk dat alle Duitse soldaten engeltjes waren? Mijn grootouders hebben de oolog meegemaakt, en ik verzeker je, dat was geen fijne periode. De Duitsers waren vaak evenveel "beest" als de Sovjet-legers.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 20:22   #90
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter
 
Weiße Rose's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 2.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En zo zijn er dan weer verhalen van de slag bij Geel punt. Geel was zognaamd bevrijd en de straten werden overwoekerd door hetgeen zich helden noemde, de witte. In de tuinen van de woningen zaten de Duitsers die alle taferelen konden gadeslaan hoe men omging met de vermoedelijke zwarte, hoe men vrouwen/meisjes behandelde die een oogske hadden laten vallen op een Duitse militair enz. Burgers die in de kelder zaten verscholen die deze helde taferelen niet 100% betrouwde werden door Duitse militaire weggeleid om niet verwikkeld te raken in de naderende slag. Dit zijn verhalen eveneens vertelt door oogetuige, dus verhalen over goede Duitse militaire dit in tegenstelling tot de belgische landgenoten en dorpsgenoten die zich patriot noemde.
Wat wilt u hiermee zeggen? Wederom dat de Duitsers engeltjes waren? Er zijn zeker goede Duitse soldaten geweest. Maar om nu te zeggen dat de Duitsers beter waren dan onze eigen Belgische verzetstrijders vind ik wel radicaal. De 'witten' streden uit vaderlandsliefde, tegen de bezetter.

Het is trouwens logisch dat de 'zwarten' en verraders werden gestraft na de oorlog. De bevolking wilde gerechtigheid na jarenlang leed en pijn door de Duitse bezetter!
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 20:24   #91
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter
 
Weiße Rose's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 2.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Minder groot precies dan de verleiding van fabels en leugens, wat denkt u. Oeps, sorry, leugens en leugenaar kan worden vertaald in een "persoonlijk" aanval. Dus ik zal het houden op verteller van fabels en bedreven in het rondbazuinen van ON-waarheden. Verder nog iets waar ik u kan mee feliciteren?
Dus u beweerd dat ik leugens vertel? Het Negationisme steunt op zijn leugens. Wat ik vertel zijn getuigenissen, en zeker geen leugens!
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 10:01   #92
Vaandeldrager
Schepen
 
Vaandeldrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Locatie: Nederland-Vlaanderen
Berichten: 498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
B.S. dus:
is het daarom dat "jodinnenbordelen" werden georganizeerd door de Duitse kampcommandanten voor hun manschappen?
Over zaken verdraaien gesproken... Jozef Oztyn zijn reactie hierover doet meer recht aan de werkelijkheid.
__________________
Immotus nec iners
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 13:37   #93
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Zo heeft mijn grootvader ooit een hondje moeten wurgen, omdat de Duitsers hen anders zouden ontdekt hebben door het geblaf.
Waarom moesten ze zich dan verstoppen voor de Duitsers ?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 14:19   #94
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter
 
Weiße Rose's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 2.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Waarom moesten ze zich dan verstoppen voor de Duitsers ?
Met de bevrijding van Lommel, door de Ieren en Engelsen, hadden vele burgers de Belgische vlag uitgehangen. Toen de Ieren en Engelsen weer verdertrokken, is een Duitse eenheid opnieuw Lommel binnengevallen en hebben ze verschillende razzia's uitgevoerd. Mijn grootvader en verschillende andere mensen hebben zich toen verstopt in een kelder. De Duitsers hebben die dag verschillende onschuldige burgers vermoord, uit wraak voor het uithangen van de belgische vlag. Vandaar dat mijn grootvader en vele andere mensen zich toen hebben moeten verstoppen.

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 5 december 2008 om 14:20.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 17:09   #95
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose;3841193 [QUOTE
De Duitsers waren vaak evenveel "beest" als de Sovjet-legers.
Ik wens u succes met de verhalen verteld door uw grootouders. Misschien dat uw grootouders ook even de bronnen kunnen geven waar de Duitse militaire dezelfde daden zouden hebben gesteld tegenover weerloze vrouwen en meisjes. Misschien ook wat het lot was van Duitse militaire die in sovjet krijgsgevangenschap terecht kwamen. Men blaast graag Duitse daden op tot gruweldaden terwijl men geen probleem heeft met gruweldaden begaan door hetgeen zich noemt bevrijders te minimaliseren.

Indien u zich geroepen voelt te reageren, gelieve zich niet te verschuilen achter kampverhalen zoals het hier bij sommige de gewoonte is om hun gelijk te kunnen halen aangezien ze geen poot hebben om op te staan.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 17:13   #96
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Met de bevrijding van Lommel, door de Ieren en Engelsen, hadden vele burgers de Belgische vlag uitgehangen. Toen de Ieren en Engelsen weer verdertrokken, is een Duitse eenheid opnieuw Lommel binnengevallen en hebben ze verschillende razzia's uitgevoerd. Mijn grootvader en verschillende andere mensen hebben zich toen verstopt in een kelder. De Duitsers hebben die dag verschillende onschuldige burgers vermoord, uit wraak voor het uithangen van de belgische vlag. Vandaar dat mijn grootvader en vele andere mensen zich toen hebben moeten verstoppen.
Kunt u misschien op die verschillende onschuldige burgers een getal plakken? En hoeveel van die zogenaamde onschuldige burgers waren zoals men ze noemt, "helden van het laatste uur" die tegen de lamp liepen en er misschien vanuit gingen dat men deze terugtrekkende militaire wel een hak kon zetten zonder teveel risico te lopen.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 17:15   #97
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Dus u beweerd dat ik leugens vertel? Het Negationisme steunt op zijn leugens. Wat ik vertel zijn getuigenissen, en zeker geen leugens!
Noemt u filosoof? deze reactie was op filo. Anderzijds, kent u het gezegde "wie het schoenje past trekke het aan".

Tevens moet ik u feliscteren, u hebt ook al het woordje "negationisme" gevonden zie ik. Moet er nu iemand angst hebben? Een Persoon die zich misschien democraat noemt en van zulk woordje gebruik maakt, schande.:
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 5 december 2008 om 17:20.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 17:16   #98
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Indien u zich geroepen voelt te reageren, gelieve zich niet te verschuilen achter kampverhalen zoals het hier bij sommige de gewoonte is om hun gelijk te kunnen halen aangezien ze geen poot hebben om op te staan.
Stop aub met het onverdedigbare te verdedigen. Geloof je niet in het bestaan en de gruwel van de concentratiekampen, koop eens een biljetje Auschwitz of Dachau: nu zijn er H/T biljetten, tijdens de bezetting alleen enkelrichting.

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 december 2008 om 17:21.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 17:32   #99
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Stop aub met het onverdedigbare te verdedigen. Geloof je niet in het bestaan en de gruwel van de concentratiekampen, koop eens een biljetje Auschwitz of Dachau: nu zijn er H/T biljetten, tidens de bezetting alleen enkelrichting.
Droomt u nu echt met dit naar voren te schuiven dat men een reactie gaat geven van iets erover? Heb al één keer ondervonden hoe bepaald schorem wanneer ze hun verhaaltjes niet kunnen waar maken naar dit onderwerp grijpen in de hoop, weg tegenstand. Zou zeggen, stop met dromen knul want uw spelleke gaat deze keer niet op.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2008, 17:41   #100
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Wat wilt u hiermee zeggen? Wederom dat de Duitsers engeltjes waren? Er zijn zeker goede Duitse soldaten geweest. Maar om nu te zeggen dat de Duitsers beter waren dan onze eigen Belgische verzetstrijders vind ik wel radicaal. De 'witten' streden uit vaderlandsliefde, tegen de bezetter.

Het is trouwens logisch dat de 'zwarten' en verraders werden gestraft na de oorlog. De bevolking wilde gerechtigheid na jarenlang leed en pijn door de Duitse bezetter!
Personen die acter struiken en kanten moordaanslagen pleegde zijn natuulijk geen helden, zijn gewoon criminelen. Aangezien u Lommel aanhaalt, hebt u toch zeker wel het boek gelezen 'Tereur in Limburg" waar de daden in het lang en breed staan uitgelegt van hetgeen u hier wil verkopen als helden.

Dat men zwarte strafte, heeft men niet mee gewacht tot na de oorlog, lees het vernoemde boek er eens op na. Kunt eens aan uw grootouders vragen of ze dat boek ook eens willen lezen. Vrouwen te Breendonk in een lijkist leggen en er sigaretten op uitdoven omdat ze een oogje hadden laten vallen op en Duitse militair, prachtige helden nietwaar. Vrouwen publiek ontkleden, verkrachten en kaalscheren, prachtige helden nietwaar. Een Kind doodslagen met een matteklopper in de armen van de moeder en het kind dan van de brug het water inkipperen, prachtige helden nietwaar. Dus witte roos, spaar mij uw verhalen en deze van uw zogezegde helden.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 5 december 2008 om 17:41.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be