Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2004, 09:06   #81
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
voor homo-huwelijk, niet tegen multicul ... die hoort bij het Blok ...
pompidom, zoals ze gisteren NOG maar eens heeft gezegd is ze niet voor het homo'huwelijk' wel is iets in de aard van een samenlevingscontract mogelijk en logisch. (wat ook het blok standpunt is )

Trouwens, vergeet ook niet dat ze getrouwd is met een cardioloog, die mensen hebben de neiging veel geld te verdienen. (met recht en rede)
waarom heeft het Blok dan ALTIJD tegen elke vorm van gelijkberechtiging of samenlevingscontract gestemd ?

hypocrisie ten top ...
__________________
www.beneliga.tk
lievendr is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:07   #82
neruda
Banneling
 
 
neruda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 1.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de verzuurde mensen bij NVA verwijten Morel haar overstap voor een postje bij het Vlaams Blok... maar over het kartel met CD&V geen kwaad woord a.u.b.

Logisch toch ?!

Luc Alloo was de duivel tegenover een blond engeltje... soms figuurlijk en soms letterlijk... van ambetant tot zelfs veelvuldig irritant door zijn veelvuldig onderbreken. Een VRT-journalist waardig, erger nog, hij heeft zelfs eigenschappen van "polsmoel en besmet"... gewoon ergerlijk bij momenten.

Chapeau voor Morel voor haar engelengeduld... na een spelletje "mens erger je niet" of "pesten"
Voor de laatste keer, wij verwijten haar niet haar overstap! Wij verwijten haar de talloze leugens, en het verraad van vrienden uit haar omgeving. Want ik kan u verzekeren het zijn niet alleen mensen van de N-VA die ze belogen en bedrogen heeft!

Laten we eerlijk zijn mensen..zoals in goeie Yankee-taal zouden we zeggen..[size=6]'She is a real bitch !'[/size]... het typisch symbool in onze maatschappij van verraad , zelfzucht en zonder geweten...
Het VB komt telkens met Het paard van Troy ...deze 'bitch' IS de paard van Troy , die zich voordoet als softy maar de EVIL herself is....van deze teef gaan we later nog horen..watch it !
heb geen sympathie voor het blok maar heb meer respect voor Annemans dan deze heimelijk verschijnsel....
neruda is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:13   #83
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane

Tja, misschien kan u zich dan beter eens afvragen wie hier de vriendschap heeft opgegeven? En ja Blokkers, voor een POSTJE!
Euhh ik ben een ex-Vlaams Blokker hoor, ik ben in 2002 uit het VB gestapt en ik zetel nu als compleet onafhankelijk districtsraadslid. Ik heb ook zo'n 4-tal ex-fractieleden die ik al meer dan 20 jaar ken die mij nu niet meer wensen te kennen omdat ik het 'VB-huis' heb verlaten, daarom dat ik nu zo reageer op de kleinzielige houding van Bart de Wever t.o.v M.R Morel.
Ik zou nekeer willen weten hoe u zou reageren, als u een vriendin had die plots u tegen de schandpaal probeert te hangen met de ene leugen na de andere.
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:14   #84
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater

Bewijzen?
de feiten spreken toch voor zich ?
Ik ben ook voor homohuwelijk (Morel niet trouwens, dus cut the crap), maar toch stem ik overtuigd Vlaams Blok.

Reden: het CORDON SANITAIRE. ALs je onbevooroordeeld luistert dan merk je dat dit ook de hoofdreden is bij Marie-Rose. In die zin vertolkt ze perfect wat ik voel. Zij krijgt mijn stem zeker.


Ik begrijp best dat men bij de N-VA neit gelukkig is met deze situatie. Men is een sterk kandidaat kwijt. Maar dat men daarom privé-oorlogjes op tv moet uitvechten is enkel amusant voor de N-VA-sympathisant, maar des te onbegrijpelijker voor de gewone kijker. Daarom: de N-VA heeft hier slecht gescoord.
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:15   #85
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

Voor de laatste keer, wij verwijten haar niet haar overstap! Wij verwijten haar de talloze leugens, en het verraad van vrienden uit haar omgeving. Want ik kan u verzekeren het zijn niet alleen mensen van de N-VA die ze belogen en bedrogen heeft!

Laten we eerlijk zijn mensen..zoals in goeie Yankee-taal zouden we zeggen..[size=6]'She is a real bitch !'[/size]... het typisch symbool in onze maatschappij van verraad , zelfzucht en zonder geweten...
Het VB komt telkens met Het paard van Troy ...deze 'bitch' IS de paard van Troy , die zich voordoet als softy maar de EVIL herself is....van deze teef gaan we later nog horen..watch it !
heb geen sympathie voor het blok maar heb meer respect voor Annemans dan deze heimelijk verschijnsel....
Hey, zo'n gore taal. Past niet bij een persoon met een astronomisch hoog IQ.
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:24   #86
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
de feiten spreken toch voor zich ?
Ik ben ook voor homohuwelijk (Morel niet trouwens, dus cut the crap), maar toch stem ik overtuigd Vlaams Blok.
- MRM was toen ze bij de N-VA zat, VOOR het homohuwelijk, dit heeft ze overboord gegooid toen ze bij het Blok zat.

Citaat:
Reden: het CORDON SANITAIRE. ALs je onbevooroordeeld luistert dan merk je dat dit ook de hoofdreden is bij Marie-Rose. In die zin vertolkt ze perfect wat ik voel. Zij krijgt mijn stem zeker.
Dus uw enige motivatie is het CS ongeacht het partijprogramma? en niet voor meer Vlaamse autonomie, en beter beleid? of is dat maar bijzaak?
Weet u wat ze dit noemen? Meeloperij!

Citaat:
Ik begrijp best dat men bij de N-VA niet gelukkig is met deze situatie. Men is een sterk kandidaat kwijt. Maar dat men daarom privé-oorlogjes op tv moet uitvechten is enkel amusant voor de N-VA- sympathisant, maar des te onbegrijpelijker voor de gewone kijker. Daarom: de N-VA heeft hier slecht gescoord.
Ik ben op het werk een paar Blok militanten tegen gekomen die niet konden geloven wat Morel daar allemaal stond uit te kakelen. De afkeer bij veel mensen van het Blok is gisteren zeker bevestigd geweest!
Want mensen weten nu welke leugens ze elke dag zit te verspreiden. Haar integriteit is voorgoed naar de maan, en ze weet dit zeer goed!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:33   #87
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Haar vrienden en medewerkers waren zeer galant: een goe maske, maar voor stemmen, hola neen... Zegt alles.
Rechtlijnigheid bij dat vals loensend mens is ver te zoeken. Maar goed, Mormel moet zelf maar met haar geweten in het reine komen, who cares ?
Eén zaak weet ik zeker: ik kan mijn geluk niet op tijdig afstand te hebben genomen van een partij die ongeloofwaardige overlopers-tafelspringers binnen neemt, en er Vlaanderen mee afdwijlt om haar voor te stellen aan de achterban op alle meetings. En hiervoor trouwe oudgedienden opzij zet. Dat signaal is belangrijker dan het onnozel wicht, ze zal haar ondraaglijk lichtheid nog wel openbaren. Een beetje geduld.
Het schijnt dat dat geluk wederkerig is!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:37   #88
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de verzuurde mensen bij NVA verwijten Morel haar overstap voor een postje bij het Vlaams Blok... maar over het kartel met CD&V geen kwaad woord a.u.b.

Logisch toch ?!

Luc Alloo was de duivel tegenover een blond engeltje... soms figuurlijk en soms letterlijk... van ambetant tot zelfs veelvuldig irritant door zijn veelvuldig onderbreken. Een VRT-journalist waardig, erger nog, hij heeft zelfs eigenschappen van "polsmoel en besmet"... gewoon ergerlijk bij momenten.

Chapeau voor Morel voor haar engelengeduld... na een spelletje "mens erger je niet" of "pesten"
Voor de laatste keer, wij verwijten haar niet haar overstap! Wij verwijten haar de talloze leugens, en het verraad van vrienden uit haar omgeving. Want ik kan u verzekeren het zijn niet alleen mensen van de N-VA die ze belogen en bedrogen heeft!
Giserke, ik heb bijna 30 jaar in de politiek gezeten... Vrienden maak je daar niet hoor! Wel verlies je meestal je vroegere vrienden!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:51   #89
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko
Citaat:
Eugene schreef:
Zo, ik zal nog maar eens iets posten alhoewel ik de meerwaarde van enig forum niet meer inzie. Ik post dit gewoon uit verontwaardiging die ik nu heb voor de man die normaal mijn stem zou krijgen bij de komende verkiezingen, nl Bart De Wever. Als Vlaams Nationalist en ex-Vlaams Blok mandataris had ik besloten om eender hoe Vlaams Nationalistisch te stemmen maar wat ik daarstraks van Bart De Wever hoorde deed mij verstomd staan. Ik begrijp best dat je in iets of iemand ontgoocheld kan zijn maar voor de politiek een misschien wel meer dan 20-jarige vriendschap opgeven is zielig en dus kan Bart de Wever bij mij de pot op. Ik zal wel voor ‘de partij voor de beesten stemmen’, we spreken niet voor niks over het mensDOM en het dierenRIJK!!! Voor de rest…arm Vlaanderen, we zullen het nooit leren denk ik !!!.
Groot gelijk, Eugène. Gefrustreerd verzuurd en onverdraagzaam. Ook de reactie van Luc Alloo na het debat was beneden alle peil. Zijn scoop viel in het water. Boekjes dicht en zonder een woord stapte hij op. Als aan politiek doen "persoonlijke vrienden" door het slijk halen betekent, kan hij het voor mijn part ook schudden. Ik had medelijden met Morel. Ze wist dat het een moeilijke keuze was die haar niet in dank zou worden afgenomen, maar dat had ze zeker niet verwacht van de "verdraagzamen", toch bleef ze correct. Dat zijn geen onderwerpen die over de tv moeten uitgevochten worden, maar ook zeer laag van die duivelse advocaat. Ik hoop dat ze de moed nog vindt door te gaan en haar nog een mooie toekomst is weggelegd. Vlaanderen heeft nood aan moedige mensen.
Ocharme toch.


Wel , ik weet 1 ding.

Bart krijgt mijn stem.

Hij is tenminste NIET ACHTERBAKS EN ZEGT WAT ER OP ZIJN LEVER LIGT.

Jullie hebben klaarblijkelijk allemaal liever een bende schijnheilige zeveraars die het allemaal voor het geld doen.



En voor die van het VB, rot op met jullie foldertjes waar jullie niets anders proberen in te doen dan N-VA sympathisanten te ronselen.


Een bende hypocriete zeveraars zijn jullie, die nog liever iemand verdedigen die liegt en rond de pot draait voor het geld dan iemand die tenminste altijd de waarheid zegt.

Bart, proficiat, het wordt tijd dat de schijnheiligaards eens op hun plaats worden gezet.
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:55   #90
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel. Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes, mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:57   #91
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel.[size=7] Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes[/size], mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
LOL.

Blind zijn jullie, geloof maar verder in de one-liners van het Blok.
Moet rustgevend zijn, blindelings kunnen geloven in zinnetjes die een kleuter kan maken.
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 09:59   #92
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel. Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes, mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
Vraag eens Morel haar artikeltjes op toen ze zat na te trappen op de N-VA met leugens
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:02   #93
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel.[size=7] Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes[/size], mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
LOL.

Blind zijn jullie, geloof maar verder in de one-liners van het Blok.
Moet rustgevend zijn, blindelings kunnen geloven in zinnetjes die een kleuter kan maken.
Tja, als ge niet zelf wilt/kunt nadenken, dan is het te begrijpen dat ge achter een opportunist als De Wever staat. Typsich voor links, dat irrationeel gedrag.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:03   #94
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

[quote="giserke"]
Citaat:
- MRM was toen ze bij de N-VA zat, VOOR het homohuwelijk, dit heeft ze overboord gegooid toen ze bij het Blok zat.


Dus uw enige motivatie is het CS ongeacht het partijprogramma? en niet voor meer Vlaamse autonomie, en beter beleid? of is dat maar bijzaak?
Weet u wat ze dit noemen? Meeloperij!



Ik ben op het werk een paar Blok militanten tegen gekomen die niet konden geloven wat Morel daar allemaal stond uit te kakelen. De afkeer bij veel mensen van het Blok is gisteren zeker bevestigd geweest!
Want mensen weten nu welke leugens ze elke dag zit te verspreiden. Haar integriteit is voorgoed naar de maan, en ze weet dit zeer goed!
Dat laatste durf ik sterk te betwijfelen, ma soit. Mijn hoofdreden is inderdaad het cordon sanitaire en de manier waarop die partij behandeld wordt. Vlaams onafhankelijkheid is ook een grote motivatie. Dat jij dit meeloperij noemt, raakt mijn koude kleren niet. Ik noem het een principe. Meeloperij noem ik die mensen die uit onwetendheid op traditionele partijen stemmen.
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:06   #95
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle

LOL.

Blind zijn jullie, geloof maar verder in de one-liners van het Blok.
Moet rustgevend zijn, blindelings kunnen geloven in zinnetjes die een kleuter kan maken.
Tja, als ge niet zelf wilt/kunt nadenken, dan is het te begrijpen dat ge achter een opportunist als De Wever staat. Typsich voor links, dat irrationeel gedrag.
Links ? Jongetje, stop eens met in hokjes te denken.
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:07   #96
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel. Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes, mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
Vraag eens Morel haar artikeltjes op toen ze zat na te trappen op de N-VA met leugens
En dan ? Voor Morel ga ik ook niet stemmen, ze is politiek nog "te groen" en heeft enkele foutjes gemaakt. Ze heeft ook nog geen eigen "originele" politieke kwaliteiten. Maar ze heeft wel principes en ze is (tot nu toe) eerlijk. Dus binnen een een jaar of 4-5 kan dat wel wat worden. Systeem Vervotte: eerst een paar jaren leren in het parlement.

De Wever heeft voor mij wel volledig afgedaan na gisteren.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:11   #97
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

Vraag eens Morel haar artikeltjes op toen ze zat na te trappen op de N-VA met leugens
En dan ? Voor Morel ga ik ook niet stemmen, ze is politiek nog "te groen" en heeft enkele foutjes gemaakt. Ze heeft ook nog geen eigen "originele" politieke kwaliteiten. Maar ze heeft wel principes en ze is (tot nu toe) eerlijk. Dus binnen een een jaar of 4-5 kan dat wel wat worden. Systeem Vervotte: eerst een paar jaren leren in het parlement.

De Wever heeft voor mij wel volledig afgedaan na gisteren.
Een bril en gehoorapparaat nodig ? Morel doet net NIETS anders dan liegen.
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:16   #98
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Tja, als ge niet zelf wilt/kunt nadenken, dan is het te begrijpen dat ge achter een opportunist als De Wever staat. Typsich voor links, dat irrationeel gedrag.
Links ? Jongetje, stop eens met in hokjes te denken.
Allez, gewoon dom dan. 8)

Gelieve enkel op de inhoudelijke argumenten te reageren, dan is het voor mij ook plezanter.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:20   #99
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Haar vrienden en medewerkers waren zeer galant: een goe maske, maar voor stemmen, hola neen... Zegt alles.
Rechtlijnigheid bij dat vals loensend mens is ver te zoeken. Maar goed, Mormel moet zelf maar met haar geweten in het reine komen, who cares ?
Eén zaak weet ik zeker: ik kan mijn geluk niet op tijdig afstand te hebben genomen van een partij die ongeloofwaardige overlopers-tafelspringers binnen neemt, en er Vlaanderen mee afdwijlt om haar voor te stellen aan de achterban op alle meetings. En hiervoor trouwe oudgedienden opzij zet. Dat signaal is belangrijker dan het onnozel wicht, ze zal haar ondraaglijk lichtheid nog wel openbaren. Een beetje geduld.
Er begint sleet op te komen, Lucien. U weet toch dat er in het kieshokje beslist wordt. Ik herinner me nog zo een poll van VTM waarbij net voor de stembusslag nog vlug een polleke georganiseerd werd. De zaak was geklonken, totdat het resultaat bekend werd. Was dat even schrikken. Iemand met iets of wat intelligentie gaat niet op VTM bekennen dat hij voor het VB stemt, met alle respect. Bent u toevallig pinten gaan drinken met Bart DeWever? Een duidelijk hola nee, heb ik slechts van één persoon gehoord en dan nog ging het over de vraag "heeft Morel u kunnen overtuigen voor het VB te stemmen"? Werd de uitzending in Brugge misschien ondertiteld?
Jakko is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:34   #100
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Voor de laatste keer, wij verwijten haar niet haar overstap! Wij verwijten haar de talloze leugens, en het verraad van vrienden uit haar omgeving. Want ik kan u verzekeren het zijn niet alleen mensen van de N-VA die ze belogen en bedrogen heeft!
Dat mens moet toch wel een ongelovelijke overtuigingskracht hebben dat zelfs vrienden van de NV-A voor haar gaan plakken? Die vrienden van Morel werden ook niet langer als vrienden van de NV-A beschouwd. Er klopt iets niet in het verhaaltje.
Jakko is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be