Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2007, 14:18   #81
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Volledig akkoord, maar nog eens, ik denk dat dit soort overwegingen onvoldoende zwaar weegt om ertoe te beslissen niet in te grijpen. De politie moet zich niet laten afschrikken door moeilijke opdrachten. Dit soort manifestaties zou in ons land gewoonweg niet zomaar mogen doorgaan.

Nu is het natuurlijk wel een heel stuk makkelijker als je gewoon de hele organisatie kunt verbieden en vanuit dat verbod preventief optreden, dus van die kant begrijp ik het standpunt van Bart Somers, maar langs de andere kant zal het buiten de wet stellen van de organiserende vereniging het organiseren van die concerten niet kunnen verhinderen, dus ook met een gewijzigde wetgeving blijft er nood aan repressief optreden.



Mee eens dat het demoniseren van een vereniging deze voor labiele personen alleen maar aantrekkelijker maakt, omdat het hun gebrek aan een eigen identiteit opvult met een sterke (negatieve) groepsidentiteit.

Maar ik zou toch erg voorzichtig zijn met het interpreteren van dit gedrag als puberaal en aanstellerig. Uit persoonlijke ervaring kan ik getuigen dat bepaalde personen in die middens (welliswaar een minderheid) echt een fundamenteel geloof koesteren in al die onzin, en niet zomaar deel uitmaken van zo'n vereniging vanuit een drang naar aandacht. Er is een duidelijk verschil te merken tussen de meelopers en de ideologen.

Knappe film trouwens "Der Untergang".
1. Aangezien er in de rechtspraak staat dat een vereniging eerst moet veroordeeld worden om verboden te worden, zal je nooit beletten dat allerlei neporganisaties ontstaan die gewoon hetzelfde doen. Daarom vergelijk ik dit met Duitsland. Stel je voor dat een burgemeester bij ieder vermoeden een manifestatie verbied dreig je wel in willekeur te vervallen en zo dreigt een goede zaak zichzelf de nek om te wringen.

2. Er zal altijd zo'n kern zijn, maar zoals bij zoveel van dat soort groepjes kunnen ze niks zonder hun meelopers. Door het weghouden van die meelopers isoleer je het probleem tot zijn echte en beheersbare proportie.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 17:00   #82
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Compleet naast de kwestie. Dat er geen gewelddaden gebeurd zijn is goed nieuws maar doet niets af aan het racistische karakter van dat concert. En ook al zou het incident in die snackbar volledig op rekening te schrijven zijn van die allochtonen, dan nog doet dit nog niets af aan het racistische karakter van dat concert.
Het racistisch karakter bestond er in dat 'nu' Nederlandse meisjes zijn getrakteerd op allochtoons geweld, dit is even racistisch als het omgekeerde. Dat 'u' dit niet graag hoort doet niets ter zaken moet ermee leren leven dat het hier gaat om geweld tegen blanke medemensen door allochtonen (dus kleurlingen). Moest het nu anders zijn geweest was er weer sprake van zinloos geweld, racistisch geweld enz.

Dat u problemen hebt met personen die niet aan 'uw samenlevingsprofiel' voldoen heb ik al kunnen merken. Maar dit neemt niet weg dat u geweld gepleegd door allochtonen moet proberen te vergoeilijken iets waar u wel een poging voor onderneemt met uw zin 'en ook al zou het incident in die snackbar volledig op rekening te schrijven zijn van die allochtonen'.

Wat blijkt uit uw reactie is, dat het een spijtige zaak is dat er geen rechts geweld is gekomen waar volgens mijn bescheiden mening 'u' en aanhangsel zo had naar uitgekeken en had verwacht daar dit volledig in uw politieke miskraam had gespeeld. Dus blijf nu nog maar even jammeren 'het was toch een racistisch concert' zult wel gehoor vinden bij bepaalde personen. Dus succes.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 17:15   #83
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Die zijn er zeker nu ook al. En waarschijnlijk zullen die de labiele elementen in die groeperingen zo bewerken dat van zodra er ook maar een risico is, die mannen op andere wetgeving (bendevorming, wapendracht, private militie) gepakt kunnen worden.

Ik denk niet dat de politie zit te wachten op een open veldslag met een paar honderd dronken skinheads omdat ze er per sé een dertigtal man van tussen willen halen. Of wat zou je denken van een veldslag op een kerkhof?

Nee jong, officieel bestaat B&H in Duitsland niet maar heb je de Freie Kameradschaften die in de praktijk hetzelfde doen. Je sluit gewoon je ogen voor het probleem en integendeel: je bevestigt ze alleen maar in wat ze vandaag geloven.
Dat het bepaalde strekkingen niets maakt om een veldslag op een kerkhof te voeren is gebleken in 1988. Toen is er op het vernoemde kerkhof een veldslag geweest, niet tegen skinheads maar gericht tegen bejaarde die in de maand november zich hadden voorgenomen een krans neer te leggen voor hun gesneuvelde kameraden. Het gespuis was toen opgetrommeld door het AFF in Nederland en Duitsland onder personen van de kraakbeweging en ander (s)linkse progressievelingen. Is toen de rijkswacht met het waterkanon aan te pas moeten komen om die meute af te koelen.

Het jaar erop is deze kranslegging verboden door de geachte (s)linkse burgervader van Lommel aangezien het weer zou kunnen ontaarde in geweld, want de (s)linkse stormtroepen van het AFF hadden zich toen ook weer verzameld. En boden dus de (s)linkse burgervader de dankbare reden om deze kranslegging te verbieden. Dus niet door rechts geweld, maar door het zoveelste (s)links geweld en wij moeten die soort hun klaagzang blijven aanhoren. Vrij simpel niets of niemand kan deze soort van geweld afhouden, geen kerkhof of geen bejaarden.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 18:26   #84
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dat het bepaalde strekkingen niets maakt om een veldslag op een kerkhof te voeren is gebleken in 1988. Toen is er op het vernoemde kerkhof een veldslag geweest, niet tegen skinheads maar gericht tegen bejaarde die in de maand november zich hadden voorgenomen een krans neer te leggen voor hun gesneuvelde kameraden. Het gespuis was toen opgetrommeld door het AFF in Nederland en Duitsland onder personen van de kraakbeweging en ander (s)linkse progressievelingen. Is toen de rijkswacht met het waterkanon aan te pas moeten komen om die meute af te koelen.

Het jaar erop is deze kranslegging verboden door de geachte (s)linkse burgervader van Lommel aangezien het weer zou kunnen ontaarde in geweld, want de (s)linkse stormtroepen van het AFF hadden zich toen ook weer verzameld. En boden dus de (s)linkse burgervader de dankbare reden om deze kranslegging te verbieden. Dus niet door rechts geweld, maar door het zoveelste (s)links geweld en wij moeten die soort hun klaagzang blijven aanhoren. Vrij simpel niets of niemand kan deze soort van geweld afhouden, geen kerkhof of geen bejaarden.
Ho maar Erlich, ik verdedig het AFF zeker niet. Maar ik sta ook los van B&H. Ik weet van die historie af. En 't is inderdaad een pure schande geweest.

Feit is wel dat van het AFF bijna niks meer overblijft dan een weblog.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 19:36   #85
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

toch wel ongelooflijk dat men nu zelfs al een feest wil gaan verbieden
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 19:41   #86
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
toch wel ongelooflijk dat men nu zelfs al een feest wil gaan verbieden

Een feest van mensen die joden- en vreemdelingenhaat verkondigen en die een leider vereren die miljoenen mensen de dood heeft ingejaagd.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 19:41   #87
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de opkomst van zulk gedachtengoed is evenredig met het steeds talrijker worden van immigranten.Val de wortel van het probleem aan, inplaats van het symptoom.Die concerten verbieden zal tot niets leiden, behalve dat ze ondergronds zullen verder gaan, en de toeschouwers radikaliseren.Want tot nu toe blijft het bij muziek maken, en hun haat uitschreeuwen.Mankeren enkel een paar martelaars in het gevang, om "schone kuis" te houden in die kringen: de meelopers zullen verdwijnen, maar degenen die dan toch doorgaan, zullen voor niets meer terugdeinzen.Ze zijn toch al in de illegaliteit.
En zeg niet dat ik onzin vertel.Waarom hangen ze de mensen niet meer op als ze een brood gestolen hebben (en gepakt worden)?Omdat iemand die uit honger gaat stelen, dan ook niet meer voor een moord terugschrikt, met die enkele diefstal riskeert hij toch al zijn vel.
Hier gaat het net hetzelfde.Trouwens, waarom denkt ge dat er vandaag nog (weer) neo-nazis bestaan? Omdat die jongens en meisjes door en door slecht zijn, zo opgevoed werden door hun ouders? Mischien is het genetisch?Nee toch.Als zulke extreme ideologieën succes hebben, is dat enkel een symptoom, van hoe slecht onze jeugd zich wel voelt bij wat er hier en nu gebeurt:een massale immigratie, en die eerder slecht verloopt! Dat zit er scheef.En al wie eerlijk is tegenover zichzelf , kan niet anders als dat toegeven.
Jongelui die naar dergelijke concerten trekken zijn in feite eerder te beklagen volgens mij...Hun wereld is aan het inéénstorten, en het enige dat ze kunnen doen is machteloos toekijken...of naar concertjes gaan om de ellende een paar uur te vergeten.
Juiste analyse van de zaak.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 19:46   #88
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
toch wel ongelooflijk dat men nu zelfs al een feest wil gaan verbieden
Een feest ter ere van iemand die mensen als insecten uitroeide verbieden, is de logica zelve.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 19:50   #89
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een feest ter ere van iemand die mensen als insecten uitroeide verbieden, is de logica zelve.
Tja, er zijn nog gekken die met Manson dwepen, met Dutroux, ... de menselijke geest is toch iets ziek.

Seg, waarom mogen we wel Napoleon op een sokkel zetten, Jul Cezaar en andere seriemoordenaars of mensen die moesten moorden om hun beleid, maar mag dat met die ene nu juist niet?
Ik geloof dat die twee die ik hier opsomde, wel meer kwaad in onze regionen hebben aangericht, terwijl die ene verbodene, geholpen werd door het bestuur van onze regionen.

Klets gewoon verder uit jullie nek. De ene dictatorfreak is blijkbaar niet gesteld op de andere.

Zo kunnen we bezig blijven.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 19:58   #90
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een feest ter ere van iemand die mensen als insecten uitroeide verbieden, is de logica zelve.
Er zijn er zelfs die voor deze persoon een standbeeld vragen, of nog niet gelezen op dit forum dat er iemand pleit voor een standbeeld voor 'stalin'. Zou toch moeten kunnen, ze hebben in brussel al een laan waar dit gedrocht zijn naam in is verwerkt waarom geen standbeeld. Kunnen de (s)linkse zondag's gaan bijzitten en met heimwee terugdenkend aan hun roemrijk verleden in de schaduw van hun 'vaderke' zich gemeenschappelijk laten onder schijten door de duiven. Hopelijk plaatsen ze dat beeld in de welriekende dreef.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 20:02   #91
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Er zijn er zelfs die voor deze persoon een standbeeld vragen, of nog niet gelezen op dit forum dat er iemand pleit voor een standbeeld voor 'stalin'. Zou toch moeten kunnen, ze hebben in brussel al een laan waar dit gedrocht zijn naam in is verwerkt waarom geen standbeeld. Kunnen de (s)linkse zondag's gaan bijzitten en met heimwee terugdenkend aan hun roemrijk verleden in de schaduw van hun 'vaderke' zich gemeenschappelijk laten onder schijten door de duiven. Hopelijk plaatsen ze dat beeld in de welriekende dreef.
Hoe meer beelden hoe meer vreugd.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 20:03   #92
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Ho maar Erlich, ik verdedig het AFF zeker niet. Maar ik sta ook los van B&H. Ik weet van die historie af. En 't is inderdaad een pure schande geweest.

Feit is wel dat van het AFF bijna niks meer overblijft dan een weblog.
Kan zijn, maar de symphatisanten ervan gaan dan toch rustig verder in hun concert van haat en leugens zelfs hier op het forum, maar mag geen namen noemen want dan is het 'knip'.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 20:07   #93
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Hoe meer beelden hoe meer vreugd.
Vindt ik ook. Maar ze begrijpen het niet, die duiven moet toch ergens kunnen zitten en wat is er nu schoner dat een communist om op te sch....!

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 maart 2007 om 20:07.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 20:15   #94
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Vindt ik ook. Maar ze begrijpen het niet, die duiven moet toch ergens kunnen zitten en wat is er nu schoner dat een communist om op te sch....!
Juist en de communisten kunnen zich verheugen dat dezelfde beestjes ook geen onderscheid maken tussen hun vadertje en Hitler of Mussolini.

Maar ieder onderhoudt wel zijn eigen beelden.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 21:00   #95
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Een feest van mensen die joden- en vreemdelingenhaat verkondigen en die een leider vereren die miljoenen mensen de dood heeft ingejaagd.
Daar moet ge voor getikt zijn, dat klopt.
Maar om het toch eens in een andere context te plaatsen. Nog niet zo heel lang geleden heeft de president van Iran (dat land dat volop aan een atoomwapen aan het werken is) de uitspraak gedaan dat "Den holocaust niets meer dan een Westers sprookje is". En als ge het mij vraagt vind ik dit toch stukken gevaarlijker.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 21:21   #96
Doki
Parlementsvoorzitter
 
Doki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 2.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Het racistisch karakter bestond er in dat 'nu' Nederlandse meisjes zijn getrakteerd op allochtoons geweld, dit is even racistisch als het omgekeerde. Dat 'u' dit niet graag hoort doet niets ter zaken moet ermee leren leven dat het hier gaat om geweld tegen blanke medemensen door allochtonen (dus kleurlingen). Moest het nu anders zijn geweest was er weer sprake van zinloos geweld, racistisch geweld enz.

Dat u problemen hebt met personen die niet aan 'uw samenlevingsprofiel' voldoen heb ik al kunnen merken. Maar dit neemt niet weg dat u geweld gepleegd door allochtonen moet proberen te vergoeilijken iets waar u wel een poging voor onderneemt met uw zin 'en ook al zou het incident in die snackbar volledig op rekening te schrijven zijn van die allochtonen'.

Wat blijkt uit uw reactie is, dat het een spijtige zaak is dat er geen rechts geweld is gekomen waar volgens mijn bescheiden mening 'u' en aanhangsel zo had naar uitgekeken en had verwacht daar dit volledig in uw politieke miskraam had gespeeld. Dus blijf nu nog maar even jammeren 'het was toch een racistisch concert' zult wel gehoor vinden bij bepaalde personen. Dus succes.
Uw pogingen om de aandacht af te leiden van de kern van de zaak, namelijk dat er in ons land een feestje doorgaat van mensen die openlijk haat en moord promoten, zijn nogal mager en ze slaan ook nergens op. Het is niet door te wijzen naar andere vormen van geweld dat neo-nazisme daardoor plots aanvaardbaar wordt.

U neemt het op voor lieden die moord op grote schaal promoten, dringt de draagwijdte van zulk een standpunt ten volle tot u door?
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 22:29   #97
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Wat ik niet begrijp is dat die jongens en meisjes ernstig genomen worden. Zo'n dom gedrag groeit er toch uit als die wat ouder worden.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 22:36   #98
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

De verdediging van de vrijheid van vereniging en de vrijheid van meningsuiting houdt geenszins enige 'steun' of 'goedkeuring' in van de ingenomen standpunten / meningen. Dewael stuurt aan op een bijzonder gevaarlijk precedent.

Overigens, er zijn m.i. meer voordelen aan het niet-verbieden dan aan het botweg buiten de wet stellen van dergelijke verenigingen. Het laat nl. toe precies te identificeren wie de deelnemers zijn, hun doen en laten te monitoren en desgevallend in te grijpen wanneer er manifest strafbare feiten worden gepleegd. Niets zo gevaarlijk als kleine splintergroepjes die zich 'ondergronds' wat zitten op te fokken. Als er al heibel van komt, dan komt die meestal uit die hoek.

En zoals HAMC hier al meldde: het groeit er meestal uiteindelijk vanzelf weer uit.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 22:39   #99
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
De verdediging van de vrijheid van vereniging en de vrijheid van meningsuiting houdt geenszins enige 'steun' of 'goedkeuring' in van de ingenomen standpunten / meningen. Dewael stuurt aan op een bijzonder gevaarlijk precedent.

Overigens, er zijn m.i. meer voordelen aan het niet-verbieden dan aan het botweg buiten de wet stellen van dergelijke verenigingen. Het laat nl. toe precies te identificeren wie de deelnemers zijn, hun doen en laten te monitoren en desgevallend in te grijpen wanneer er manifest strafbare feiten worden gepleegd. Niets zo gevaarlijk als kleine splintergroepjes die zich 'ondergronds' wat zitten op te fokken. Als er al heibel van komt, dan komt die meestal uit die hoek.

En zoals HAMC hier al meldde: het groeit er meestal uiteindelijk vanzelf weer uit.
Als je denkt dat het allemaal broekventjes van 14 jaar zijn (in hun hoofd misschien wel) , ben je wel heel naïef.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 22:47   #100
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Als je denkt dat het allemaal broekventjes van 14 jaar zijn (in hun hoofd misschien wel) , ben je wel heel naïef.
Nee, d'r zitten ook een hoop ouwe knarren en losers van middelbare leeftijd tussen. Dat klopt... Reden te meer om ze netjes te fichieren, niet?

Het écht gevaarlijke gespuis laat zich bovendien niet zien in die lawaaieringe bralpartijen. Maar dat wist je wschl. zelf ook al...
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be