Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2006, 14:30   #81
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
feremans, nu stelt u mij teleur u doet u voor als zijnde intelligent, zou dan toch denken dat u vroeger punten hebt behaald op school op het vak begrijpend lezen. Of zou u op dit vak geflest zijn? (Voor de zekerheid met geflest bedoel ik gezakt, gebuist enz. Voor het geval ge het weer niet goed moest begrepen hebben).
Voor spelling he!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 14:38   #82
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Voor spelling he!
proficiat, toch wel geslaagd in aandachtig lezen, begon al te twijfelen Nu nog begrijpend en het komt zeker in orde.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 14:39   #83
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Voor spelling he!
Goed, fere! Twee fouten in een zin van drie woorden.

Moet zijn: Voor spelling, hè!

Laatst gewijzigd door Duym : 1 oktober 2006 om 14:40.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 14:40   #84
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Laitem Bekijk bericht
Mensen kunnen veranderen en verstandiger worden in de loop der jaren. Misschien iets om te onthouden
Inderdaad mensen kunnen veranderen. Ik wil best aannemen dat FDW zijn criminele jeugdverleden heeft afgezwaaid maar als FDW dat kan kan een criminele allochtoon dat ook.

Het spijtige aan het blok is dat er niets is veranderd tussen wat ze vroeger zeiden en nu. Nu wordt het gewoon wat mooier gepolijst om veroordelingen te ontlopen. Voor het criminele verleden van het VB moet je echt geen decennia terug gaan.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:16   #85
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Niemand ontkent het grote aantal slachtoffers dat er in WOII zijn gevallen buiten de vernietigingskampen van de nazi's. Er is dan ook geen enkele reden om daarvoor wetten op te stellen. Die slachtoffers zijn ook niet gevallen door bewuste uitroeingsprogramma's voor bepaalde bevolkingsgroepen. Dat ligt wel even anders voor die 6 miljoen. Die zijn doelbewust omgebracht en dat werd en wordt jammer genoeg wel ontkend door de nazi's en hun sympathisanten. Je vraagt je inderdaad af waarom daar wetten voor nodig zijn. Maar sommige mensen gaan in hun haat blijkbaar zover dat ze feiten willen ontkennen...
Je hebt gelijk Edina. Niemand ontkent de 77 miljoen slachtoffers die WOII buiten de joodse populatie tot gevolg heeft.

Enfin, sommigen willen dat wel ontkennen, net zoals sommigen de slachtoffers van het Stalinistisch regime willen ontkennen.

Ik heb er geen enkel probleem mee om de zes miljoen doelbewuste doden te erkennen: mensen die omwille van hun religie, hun zijn of hun sexuele geaardheid werden omgebracht.
In feite zullen dat er meer zijn dan zes miljoen.

Maar ik begrijp niet waarom U de 77 miljoen anderen dan zomaar wil veralgemenen? Wat ligt daaraan aan UW basis? Was dat verantwoord?

Perdone: ik heb het zelfs niet over de honderd miljoen die Stalin naar het eeuwige paradijs heeft gestuurd omdat die mensen niet "politically correct" bleken te zijn.

blijkbaar is dat ook voor U een soort van "fait divers" of van "let bygones by bygones"?

Ik eer de Joodse gemeenschap dat ze hun genocide hebben kunnen plaatsen in de historie.

Raar genoeg hebben anderen niet die vorm van samenhorigheid kunnen opbrengen om gelijkaardige genocides blijvend aan de kaak te kunnen stellen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:37   #86
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Inderdaad mensen kunnen veranderen. Ik wil best aannemen dat FDW zijn criminele jeugdverleden heeft afgezwaaid maar als FDW dat kan kan een criminele allochtoon dat ook.
Filip heeft geen strafblad, nooit gehad! Als we dat konden zeggen van de meeste allochtonen, dan was het vreemdelingenbeleid geen hoofdpunt voor het Vlaams Belang.

Laatst gewijzigd door Duym : 1 oktober 2006 om 16:37.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:16   #87
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Goed, fere! Twee fouten in een zin van drie woorden.

Moet zijn: Voor spelling, hè!
Zie je wel dat ik er voor gebuisd ben, voor spelling
Heb dan ook dyslexie hé!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:46   #88
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Inderdaad mensen kunnen veranderen. Ik wil best aannemen dat FDW zijn criminele jeugdverleden heeft afgezwaaid maar als FDW dat kan kan een criminele allochtoon dat ook.

Het spijtige aan het blok is dat er niets is veranderd tussen wat ze vroeger zeiden en nu. Nu wordt het gewoon wat mooier gepolijst om veroordelingen te ontlopen. Voor het criminele verleden van het VB moet je echt geen decennia terug gaan.
Hear ! Hear!

En hun droom van steeds meer volk op de been te krijgen zal vandaag ook wel een flinkse hap gekregen hebben.
Gedaan met te beweren dat de Vlamingen xenofoob zijn: dit was een manifest enthousiaste getuigenis van de wrevel die niet de vreemdelingen maar de volksvreemde Vlamingen opwekken: de vreemdelinghaters.

En nu nog de politici die hun werk doen en de zwartzakjes van jantje geven: het wordt een PRACHTJAAR!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:00   #89
sodoirt
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Mag ik vragen aan alle "normale" mensen op dit forum om eensgezind discussies over "al dan niet Jood" te voeren met fascisten?

Jood zijn is een overtuiging. Een godsdienst.
Pleas: stop it!
Dank U.
Dat is de theorie van de marxisten en andere slinksen om het joodse volk niet te erkennen en hen ook geen staat te gunnen. Het bewijst dat jij al volledig gebrainwashd bent en je maar uit je nek aan het lullen bent wat je met een comunistische soeplepel naar binnen gegoten werd.
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 11:22   #90
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Dat is de theorie van de marxisten en andere slinksen om het joodse volk niet te erkennen en hen ook geen staat te gunnen. Het bewijst dat jij al volledig gebrainwashd bent en je maar uit je nek aan het lullen bent wat je met een comunistische soeplepel naar binnen gegoten werd.
Alaba: me woorden in de mond leggen, me dan marxist noemen, dan mij afschieten: intellectueel iets te oneerlijk, laat ons ronduit stellen van de pot gerukt.
Waar heb ik ooit gezegd dat Isreël geen staat is? Ik had het over de Joden, als vervolgde godsdients!
Of ga je nu beweren dat er geen verschil is tussen Jood (Israëliet) en Israëlier?
Dit soort grapjes zet JOU in een kamp, niet mij!
Zionisme is naar mijn gedacht niet bij alle Joden een grote waarde, noch een onderdeel van het Joodse geloof...
DImmen hoor, gast!
Er zijn ook al fanatici geweest die in Uganda of in Argentinië een Joodse staat gingen oprichten hé? Geloof mij maar: Mij voor marxist uitmaken is even slim als zeggen dat CHristus geen Jood was...

Laatst gewijzigd door ericferemans : 2 oktober 2006 om 11:26.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2006, 16:48   #91
sodoirt
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Alaba: me woorden in de mond leggen, me dan marxist noemen, dan mij afschieten: intellectueel iets te oneerlijk, laat ons ronduit stellen van de pot gerukt.
Waar heb ik ooit gezegd dat Isreël geen staat is? Ik had het over de Joden, als vervolgde godsdients!
Of ga je nu beweren dat er geen verschil is tussen Jood (Israëliet) en Israëlier?
Dit soort grapjes zet JOU in een kamp, niet mij!
Zionisme is naar mijn gedacht niet bij alle Joden een grote waarde, noch een onderdeel van het Joodse geloof...
DImmen hoor, gast!
Er zijn ook al fanatici geweest die in Uganda of in Argentinië een Joodse staat gingen oprichten hé? Geloof mij maar: Mij voor marxist uitmaken is even slim als zeggen dat CHristus geen Jood was...
Ik leg jou geen woorden in je mond. dat doe je zelf beter dan wie ook. Jij wil het jodendom tot een godsdienst beperken en dat is de huidige marxistische theorie van de racisten van de belgische pvda. Daarmee ontken jij evenals die trouwe volgelingen van de massamoordenaar Stalin dat er een joods volk bestaat waarvan niet elk lid een gelovige jood is! Wie zijn wij en dat racistisch gedoe van de pvda om over anderen te oordelen? Het zijn toch ook aan de extremistische eskimos te beweren dat er geen Vlaams volk bestaat. Daar kunnen de Vlamingen best zelf over beslissen!
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 00:58   #92
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Een 86 jarige van onder het stof halen met oude koeien om een onbewezen point tegen het VB te voeren. Hoe laag gaat het nog vallen?
Deoorlog was toen maar enkele jaren voorbij, en vers in ieders geheugen: Hoe laag kan men vallen?Zo laag..

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 januari 2007 om 01:00.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 12:29   #93
Zyp
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.508
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Een 86 jarige van onder het stof halen met oude koeien om een onbewezen point tegen het VB te voeren. Hoe laag gaat het nog vallen?
Als er iemand is die vergelijking kan en mag maken zijn dat mensen die ze allebei hebben beleefd, zoals deze vrouw... WOII en het vb...

Geef gewoon toe, ze zegt niet UW goesting, en dan is het niet goed...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 23:08   #94
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Een 86 jarige van onder het stof halen met oude koeien om een onbewezen point tegen het VB te voeren. Hoe laag gaat het nog vallen?
De vraag is: hoe laag ga JIJ nog vallen??
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 02:23   #95
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De vraag is: hoe laag ga JIJ nog vallen??
Hopelijk niet even laag als jij.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 02:24   #96
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Deoorlog was toen maar enkele jaren voorbij, en vers in ieders geheugen: Hoe laag kan men vallen?Zo laag..
Nog lager zijn de hypocrieten die de middelen van die mensen hebben afgekeken om hen te vervolgen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 02:28   #97
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
Als er iemand is die vergelijking kan en mag maken zijn dat mensen die ze allebei hebben beleefd, zoals deze vrouw... WOII en het vb...

Geef gewoon toe, ze zegt niet UW goesting, en dan is het niet goed...
Ik ken nog mensen die WO ll hebben meegemaakt en die stemmen VB omdat ze echt geen link zien. Blijkbaar is deze zeer subjectief.

Jullie mogen het niet met mij eens zijn, maar jullie behandelen mij zoals Hitler de Joden behandelde, enkel omdat ik jullie niet naar de mond praat, maar mijn eigen mening heb.
Als jullie daar jaloers op zijn, leer dan voor jullie eigen denken. Leer dan de waarheid onder ogen zien en hou dan op met als kerstekindertjes hier verwijten en scheldpartijen te verkopen.
Nee, daar overtuig je mij niet mee van jullie mening, eerder van het tegendeel.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 02:34   #98
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

LEUGENS REGINE BEER

* Zij beweerdt dat ze gedurende 6 maand zakken van 50 kg gevuld met meel moest sleuren terwijl ze nauwelijks 40 kg woog.

Iemand die amper 40 kg weegt zie ik niet in staat om 50 kg op te heffen.

* Tijdens haar verblijf werd ze 3 maal ernstig ziek. Dan is de vraag waarom ze niet naar de gaskamer is gestuurd. Bovendien genas ze 3 keer in het ziekenhuis ondanks de omstandigheden daar.

Sorry, ik geloof niet als je zwaar ziek was in een concentratiekamp, zou genezen laat staan overleven.

* Bovendien is Regine Beer net zo joods als Mohamed cristen is. ALs ze joods was, waarom zijn haar zussen en moeder niet opgepakt laat staan gedeporteerd. In bepaalde intervieuws antwoorde ze dat de Duitsers aan haar armen konden zien dat ze joods was. Sorry, dit is echt te gek voor woorden. Zelfs de Duitser waren niet zo stom om iemands afstamming te bepalen op armen laat staan gezicht of lichaam. De echte bepaling van jood zijn, gebeurde via afstamming van de bloedlijn tot de derde graad.

De echte reden waarom Regine opgepakt werd, staat zelfs in haar boek blz 40.
CITAAT BOEK BLZ 40: "Mogelijk hadden de Duitsers ook weet van mijn incidentele activiteiten bij de weerstand"

Nogmaals een feit dat de linkse gangsters elke leugen gebruiken om aan de macht blijven en om hun tegenstanders te demoniseren.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 03:50   #99
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Inderdaad mensen kunnen veranderen. Ik wil best aannemen dat FDW zijn criminele jeugdverleden heeft afgezwaaid maar als FDW dat kan kan een criminele allochtoon dat ook.

Het spijtige aan het blok is dat er niets is veranderd tussen wat ze vroeger zeiden en nu. Nu wordt het gewoon wat mooier gepolijst om veroordelingen te ontlopen. Voor het criminele verleden van het VB moet je echt geen decennia terug gaan.
Wat noem je "crimineel"?

In Nederland kwam/komt criminaliteit overwegend van links (RaRA, Ziedende Bintjes, Lekker/Wakker-dier, Volkert).

Heeft De Winter wel eens iemand doodgeschoten, bedrijven en benzinepompen in brand gestoken? Bommen gelegd? Of heb je "begrip" voor zulke "aksies" zolang ze maar van links komen?
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2007, 04:00   #100
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Laitem Bekijk bericht
En de SPa heeft overduidelijk AMADA en andere communistische verledens die openlijk uitkwamen voor hun steun aan Moskou. Een regime dat vele miljoenen doden op hun geweten heeft. Zo is er van iedere partij wel iets te zeggen. Mensen kunnen veranderen en verstandiger worden in de loop der jaren. Misschien iets om te onthouden
AMADA was sterk tégen Moskou, mijn beste... AMADA steunde Peking! Bovendien is AMADA de voorloper van de PVDA en niet van de SP.A ...

Het VB komt structureel voort uit een door Hitler gefinancierde beweging, die actief met de nazi's heeft gecollaboreerd. Het VB heeft die erfenis nooit afgezweerd, en in het "vreemdelingenstandpunt" van het VB weerklinkt de oude ideologie, zij het afgezwakt, nog voort.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be