Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 januari 2009, 16:48   #81
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Erg voor Morel,mijn stem had en heeft ze altijd
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 16:49   #82
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Mogelijk is hij een royalistische rijkswachter.
De naam zegt het hé RIJKS - WACHTER
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 16:53   #83
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De naam zegt het hé RIJKS - WACHTER
Ja maar het zou ook kunnen dat hij royaal rijk wordt van het wachten voor de paleispoort.

Laatst gewijzigd door system : 29 januari 2009 om 16:54.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 16:54   #84
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ja maar het zou ook kunnen dat hij royaal rijk wordt van het wachten voor de paleispoort.
Royaal-rijk gaat een eerlijke Rijkswachter nooit worden......
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 16:55   #85
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Royaal-rijk gaat een eerlijke Rijkswachter nooit worden......
Neen dat is zo. En toch is een goede rijkswacht nodig. Men kapt te veel op die mensen.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:00   #86
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neen dat is zo. En toch is een goede rijkswacht nodig. Men kapt te veel op die mensen.
Bestaat de Rijkswacht nog wel ?

Ze hebben de Politie en de Rijkswacht toch samengevoegd ?

De Diane bestaat wel nog.

Verwarren we de Paleiswacht niet met de Rijkswacht ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:03   #87
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bestaat de Rijkswacht nog wel ?

Ze hebben de Politie en de Rijkswacht toch samengevoegd ?

De Diane bestaat wel nog.

Verwarren we de Paleiswacht niet met de Rijkswacht ?
Natuurlijk, maar dat was maar een manier van spreken.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:05   #88
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Natuurlijk, maar dat was maar een manier van spreken.
Hebt u ook nog iets te vertellen over Marie-Rose Morel? Even off topic gaan kan geen kwaad, maar dit kleutergespam is overdreven.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 29 januari 2009 om 17:05.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:08   #89
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Hebt u ook nog iets te vertellen over Marie-Rose Morel? Even off topic gaan kan geen kwaad, maar dit kleutergespam is overdreven.
Als Schotenaar kan Ik U tal van burgers aanwijzen die Morel geholpen heeft
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:15   #90
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Hebt u ook nog iets te vertellen over Marie-Rose Morel? Even off topic gaan kan geen kwaad, maar dit kleutergespam is overdreven.
Wat is er te vertellen over Marie Rose Morel. Een zeer tragische zaak natuurlijk. Brute pech. En maar hopen. Meer is er niet over te vertellen, helaas. Maar ja, er zijn zoveel vrouwen die kanker hebben, vooral borstkanker. En die hebben niet het genoegen dat men zoveel aandacht besteedt aan hun ziekte zoals men hier doet met Marie Rose Morel. Die vrouwen lijden in de anonimiteit.

Laatst gewijzigd door system : 29 januari 2009 om 17:19.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:21   #91
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Klopt, er zijn genoeg anonieme mensen die hetzelfde overkomt.

Zoals ik al zei, ik wens haar volledig herstel.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:22   #92
Blauwzwart
Burgemeester
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wat is er te vertellen over Marie Rose Morel. Een zeer tragische zaak natuurlijk. Brute pech. Meer is er niet over te vertellen, helaas. Maar ja, er zijn zoveel vrouwen die kanker hebben, vooral borstkanker. En die hebben niet het genoegen dat men zoveel aandacht besteedt aan hen zoals men hier doet met Marie Rose Morel. Die vrouwen lijden in de anonimiteit.

Wat is dat nu voor zever ? Er trouwen dagelijks mensen, maar als Freya VDB trouwt is dat groot nieuws. Als Fabiola in het ziekenhuis ligt is dat toch ook nieuws terwijl er zoveel mensen in het ziekenhuis liggen.

Alleen al voor iedereen die ooit het bolletje achter Marie-Rose haar naam gekleurd heeft is dit wetenswaardig nieuws en dus mag de pers daarover berichten. Niemand betwist dat onbekenden die in stilte lijden evenwaardig zijn aan bekenden die ziek zijn, maar dat is nu eenmaal het gevolg van een zekere bekendheid.

Ik vind dat soort opmerkingen zoals die van u dan ook altijd verdacht, een omfloerste manier om uw antipathie te uiten. Dat is in dergelijke situaties nooit op zijn plaats. En BV of niet, wie met uitgezaaide kanker zit staat sowieso voor een individuele eenzame lijdensweg want je moet er toch alleen door. Ik denk dat niemand jaloers moet zijn als je zo de pers haalt zeker ?

Respect voor Marie-Rose, ik hou haar aan haar belofte van te zullen vechten en de ziekte te overwinnen. Veel sterkte en we leven met je mee meid.
__________________
Brugge

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 29 januari 2009 om 17:24.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:23   #93
Experiment
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2009
Berichten: 296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wat is er te vertellen over Marie Rose Morel. Een zeer tragische zaak natuurlijk. Brute pech. Meer is er niet over te vertellen, helaas. Maar ja, er zijn zoveel vrouwen die kanker hebben, vooral borstkanker. En die hebben niet het genoegen dat men zoveel aandacht besteedt aan hen als Marie Rose Morel. Die lijden in de anonimiteit.
Hier sé, den verdraagzamen medemens laat de obscure kant van zijn hoogdravende moraal zien. Steek uw tricolore onderbroek maar terug onder dat hemdje, want zo'n remspoor op dat kanariegeel is echt geen zicht...

Het is hier bij mijn weten politics.be, een website waar alles wat enigszins naar politiek kan ruiken, bediscussieerd wordt. Dit hoort daar dus zeker bij volgens mij, aangezien het om een unieke figuur in de Vlaamse politiek gaat. En niet haar ziekte, maar de manier waarop ze jaren bejegend en vernederd is geweest omwille van haar politieke overtuigingen, DAT is de clou van't spel. Daar worden de mensen ongemakkelijk van, zeker uw soort omdat het echt 110% zin heeft om eens goed te kunnen fulmineren tegen alles wat naar Vlaams ruikt. Well, wake up and smell the coffee: gij zijt ook een flamin'ke, een flappi, nen bosch, juist gelijk de rest van ons.
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:24   #94
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Wat is dat nu voor zever ? Er trouwen dagelijks mensen, maar als Freya VDB trouwt is dat groot nieuws. Als Fabiola in het ziekenhuis ligt is dat toch ook nieuws terwijl er zoveel mensen in het ziekenhuis liggen.

Alleen al voor iedereen die ooit het bolletje achter Marie-Rose haar naam gekleurd heeft is dit wetenswaardig nieuws en dus mag de pers daarover berichten. Niemand betwist dat onbekenden die in stilte lijden evenwaardig zijn aan bekenden die ziek zijn, maar dat is nu eenmaal het gevolg van een zekere bekendheid.

Ik vind dat soort opmerkingen zoals die van u dan ook altijd verdacht, een omfloerste manier om uw antipathie te uiten. Dat is in dergelijke situaties nooit op zijn plaats. En BV of niet, wie met uitgezaaide kanker zit staat sowieso voor een individuele eenzame lijdensweg want je moet er toch alleen door.

Respect voor Marie-Rose, ik hou haar aan haar belofte van te zullen vechten en de ziekte te overwinnen. Veel sterkte en we leven met je mee meid.
Ik heb nooit een bolletje achter haar naam rood gekleurd.

Ik zal dat ook nooit doen.

Wat niet wegneemt dat ik als mens met haar meevoel.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:29   #95
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht
Hier sé, den verdraagzamen medemens laat de obscure kant van zijn hoogdravende moraal zien. Steek uw tricolore onderbroek maar terug onder dat hemdje, want zo'n remspoor op dat kanariegeel is echt geen zicht...

Het is hier bij mijn weten politics.be, een website waar alles wat enigszins naar politiek kan ruiken, bediscussieerd wordt. Dit hoort daar dus zeker bij volgens mij, aangezien het om een unieke figuur in de Vlaamse politiek gaat. En niet haar ziekte, maar de manier waarop ze jaren bejegend en vernederd is geweest omwille van haar politieke overtuigingen, DAT is de clou van't spel. Daar worden de mensen ongemakkelijk van, zeker uw soort omdat het echt 110% zin heeft om eens goed te kunnen fulmineren tegen alles wat naar Vlaams ruikt. Well, wake up and smell the coffee: gij zijt ook een flamin'ke, een flappi, nen bosch, juist gelijk de rest van ons.

Dat is allemaal volledig naast de kwestie. Er is helemaal niets unieks aan Marie Rose Morel. Marie Rose Morel is een politica zoals vele vele andere politica en die het ongeluk gehad heeft kanker te krijgen. Zoals Erika Thijs van de CD&V. Die kwam ook geregeld in het nieuws met haar ziekte. En op de Tv, en in de kranten en noem maar op. Het is natuurlijk een persoonlijk drama. En elke zinnig mens hoopt dat een kankerpatiënt moge genezen, wie dat ook moge zijn. Maar zo zijn er vele vele vrouwen die zich in dezelfde toestand bevinden als Marie Rose Morel. Alleen, daar spreekt men nooit over. En die lijden in stilte, in de anonimiteit.

Laatst gewijzigd door system : 29 januari 2009 om 17:42.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:31   #96
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Royaal-rijk gaat een eerlijke Rijkswachter nooit worden......
Zou hij ook niet kunnen hé aangezien een rijkswachter niet meer bestaat. Alléz de naam rijkswachter dan.

U weet toch dat er ooit politie hervormingen zijn geweest in dit land. Nu spreekt men van Federale en Lokale politiediensten. Niet dat het er toe doet, maar sjust is sjust.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:33   #97
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Ik vind dat soort opmerkingen zoals die van u dan ook altijd verdacht, een omfloerste manier om uw antipathie te uiten. Dat is in dergelijke situaties nooit op zijn plaats.
U moet dat begrijpen; van iemand waarvan het levensdoel bestaat uit het hartsgrondig verachten van Vlaams-nationalisten, moet men niet teveel empathie verwachten.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:37   #98
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Ik wens haar als mens uiteraard het beste. Maar ik kan er toch niet aan doen dat ik ergens iets vreemds vind hieraan... het zou niet de eerste keer zijn dat een politica kanker aanhaalt om uit de spots te verdwijnen en om dan, een aantal maanden later, genezen verklaard, plots weer ten tonele verschijnt in een nieuwe, ogenschijnlijk meer bedaarde, rol. Mar�*a San Gil van de Spaanse PP is daar een voorbeeld van.
Hopelijk is Morel zó cynisch niet en is mijn achterdocht totaal onterecht.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:38   #99
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat volledig naast de kwestie. Er is helemaal niets unieks aan Marie Rose Morel. Marie Rose Morel is een politica zoals vele vele andere politica en die het ongeluk gehad heeft kanker te krijgen. En dat is natuurlijk een persoonlijk drama. En elke zinnig mens hoopt dat een kankerpatiënt moge genezen, wie dat ook moge zijn. Maar zo zijn er vele vele vrouwen die zich in dezelfde toestand bevinden als Marie Rose Morel. Alleen, daar spreekt men nooit over. En die lijden in stilte, in de anonimiteit.
Hetzelfde wanneer één van de monarchisten zijn kopke komt te leggen, drama �* volanté terwijl er zovele burgers (nuttige) hun kopeke komen te leggen en daar spreekt men ook niet over nietwaar.

Of wanneer deze worden opgenomen in een hospitaal, media �* volanté enz.

Toen men een M.R Morel door het slijk sleurde, had u toen enig bezwaar tegen de media aandacht die ze kreeg? Toen hoefde stilte niet, toen kon het niet luidruchtig genoeg zijn nietwaar.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 17:43   #100
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht
Mathildah. Kan mooi lachen en plein public, maar heb al gehoord van rijkswachters van't koninklijk paleis dat het de smerigste teef van heel de familie klepkens is.
"Noblesse oblige"
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be