Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 december 2002, 19:17   #81
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De meesten willen de Piano hier zo rap mogelijk buiten, denk ik.
Bedankt Knuppeltrees, nu weet ik tenminste duidelijk hoe je d'r over denkt, en weet je wat? Ik blijf nog wat
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:19   #82
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie bedoel je met "jullie" en waarvoor wil je bewijzen?
De rest die hier vind dat ons instrumentje ( piano dus ) racistisch zou zijn, daarover wil ik bewijzen.

Thomas
Als iemand het normaal vindt dat allochtonen en vrouwen voorrang moeten krijgen omdat ze allochtoon en/of vrouw zijn, ook al zijn ze minder bekwaam dan autochtonen en mannen.
Dat lieg je, dat heb ik nooit gezegd. Gelijkwaardigheid en gelijke rechten is niet hetzelfde als voorrang krijgen, dat is er zelfs het tegenovergestelde van.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:21   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De meesten willen de Piano hier zo rap mogelijk buiten, denk ik.
Bedankt Knuppeltrees, nu weet ik tenminste duidelijk hoe je d'r over denkt, en weet je wat? Ik blijf nog wat
Ben ik een Trees omdat ik denk te hebben gemerkt wat een heleboel mensen hier denken, Piano?

Vindt je het trouwens leuk op de wei waar je toevallig terecht kwam?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:21   #84
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
The Piano was ooit lid van het Vlaams Blok.

Ik snap goed dat het feit dat hij een Kroatische vrouw heeft alles extra moeilijk maakt maar voor zover ik weet zijn de Kroaten ook geen doetjes.
Nog TWEE leugens!
Ik ben nooit lid geweest van het Vlaams Blok maar wél van de Vlaamse Volkspartij van Lode Claes, en ben opgestappt nog voordat het Blok bestond.

En twee: mijn vrouw is Georgische en geen Kroatische.

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:23   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Sorry voor de enorme vergissingen...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:24   #86
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De meesten willen de Piano hier zo rap mogelijk buiten, denk ik.
Bedankt Knuppeltrees, nu weet ik tenminste duidelijk hoe je d'r over denkt, en weet je wat? Ik blijf nog wat
Ben ik een Trees omdat ik denk te hebben gemerkt wat een heleboel mensen hier denken, Piano?

Vindt je het trouwens leuk op de wei waar je toevallig terecht kwam?
Welke wei, jouw racistische wei vol bruine stinkende koeiedrek? Nee bedankt, ik hou van een groene wei
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:26   #87
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Sorry voor de enorme vergissingen...
Rot op sukkel !

Als je mij onderuit wil halen moet je vooral GEEN leugens aan elkaar breien, want van leugens daar laad ik mijn batterijen aan op. Dat zou je toch al moeten weten.

En met jouw locale volksheld Jos Verhulst reken ik op mijn manier af. Ik antwoord aan wie en wanneer ik dat wil, ga thuis dictator spelen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:42   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Heb je nog niet gemerkt dat je verplaatst werd naar de koetjes en kalfjes, lieverd?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:49   #89
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Heb je nog niet gemerkt dat je verplaatst werd naar de koetjes en kalfjes, lieverd?
Op PI-forum had ik dit ding al lang in de vuilbak laten kieperen, tegenwoordig noemen ze dat daar "De Schandpaal-het RIOOL van dit forum", moesten ze hier ook maar eens doen, heb jij ook weer een leuk plekje gevonden om je frustraties weg te kotsen
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 19:51   #90
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie bedoel je met "jullie" en waarvoor wil je bewijzen?
De rest die hier vind dat ons instrumentje ( piano dus ) racistisch zou zijn, daarover wil ik bewijzen.

Thomas
Hieronder het citaat dat mijns insziens het standpunt van de piano samenvat:

http://www.politics.be/phpBB/viewtop...r=asc&start=15

“Grappig wel dat iemand zoals jij die zich tegen het Gelijke Kansenbeleid richt mij als racist bestempeld. Blijkbaar heb je niet eens door dat ik ook niet gelukkig ben met dat quota-gedoe. Net zoals ik ook niet gelukkig ben met het proces tav van die 3 vzw's die het Vlaams Blok boven water houden. Ik beschouw beiden als een noodzakelijk kwaad, en zoals ik al eerder zei: in een goedwerkende demokratie was dit allemaal overbodig geweest. Nu moeten we die Gelijke Kansen afdwingen en ik heb er alle begrip voor dat dat bij velen ergenis opwekt, maar dat is nu eenmaal het politieke spel. “

Piano is dus voor ‘gelijke kansen’, wat iets anders is dan gelijke rechten.

Iemand die voor gelijke rechten is, wil recht op arbeid voor iedereen.

Iemand die voor ‘gelijke kansen’ is, wil dat iedereen op de kapitalistische arbeidsmarkt een ‘gelijke kans’ maakt om aan de bak te komen.
Mensen moeten in de rat race ten dienste van het globale kapitaal elkaar beconcurreren, en die concurrentie moet dan zogezegd ‘eerlijk’ zijn.
Daarom richt de particratie ook een centrum op voor ‘gelijke kansen’, en niet voor ‘gelijke rechten’. Het verschil is immens. Het gaat om het verschil tussen globaal kapitalisme en een menswaardig economisch stelsel.

Iemand die voor democratie is, aanvaardt het ‘politieke spel’ niet. Die wil de particratie vervangen door democratie. Piano aanvaardt het ‘politieke spel’ wel. Dat ‘politieke spel’ moet volgens hem, het onrecht dat werkloosheid is, op dwingende wijze ‘eerlijk’ over de rassen of etniciteiten verdelen. Dat kan je natuurlijk maar doen, wanneer je consequent rassentellingen doorvoert.

Piano heeft nog niet in detail onthuld, hoe hij die tellingen wil houden. Hij heeft wel al gesuggereerd, dat ‘halfbloeden’ voor een halve allochtoon moeten tellen, maar zich echt duidelijk uitspreken doet hij niet:

Door die quota te stellen begeven die partijen zich inderdaad op glad ijs, want het betekent natuurlijk dat ze de koppen moeten gaan tellen. Zoveel van dit, zoveel van dat.... en die halfbloeden zullen ze maar een 1/2 punt geven vermoed ik want daar heeft niemand het geeneens over gehad. Trouwens, waarom ook geen quota geeist naargelang het land van origine? Zoveel Marokkanen/Turken, maar er zijn ook nog de nieuwkomers van de 14 overige landen van de EU, plus een tiental dat er zit aan te komen? Zouden ze zelf wel beseffen waaraan ze zijn begonnen? Ik geloof het nooit.

Piano vindt duidelijk die tellingen niet leuk, maar tegelijk vindt hij ze duidelijk wel nodig: een ‘noodzakelijk kwaad’ dus. Dus ook die halve allochtonen (of een of ander door hem te verzinnen alternatief) zijn in zijn ogen uiteindelijk een ‘noodzakelijk kwaad’; ik zie niet in hoe hij aan die conclusie kan ontsnappen. Ik twijfel er niet aan dat vele nazi’s in de jaren dertig het gedoe met de ‘Halbjuden’ ook een ‘noodzakelijk kwaad’ vonden, en hun argument was ook hetzelfde: er waren onevenredig veel joden (zoals hier: onevenredig veel autochtonen) op leidinggevende en academische posten enz. Ach... Bah...

[size=2]Als Halbjude wurde jene Person bezeichnet, unter deren vier Großeltern sich zwei Juden befanden. Nach dem Reichsbürgergesetz galten Mischlinge 1. Grades als Juden, wenn sie bei dessen Erlaß der jüdischen Religionsgemeinschaft angehörten oder danach in sie aufgenommen wurden.
Halbjuden wurden auch wie Juden behandelt, wenn sie bei Erlaß des Reichsbürgergesetzes mit einem Juden verheiratet waren oder sich danach mit einem Juden verheirateten. Mischlinge 1. Grades wurden auch dann als Juden angesehen, wenn sie einer Ehe entstammten, die nach dem Blutschutzgesetz verboten war und dennoch geschlossen wurde oder wenn sie aus einer außerehelichen Beziehung mit einem Juden hervorgingen[/size].
http://www.wsg-hist.uni-linz.ac.at/A...segesetze.html
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:01   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Heb je nog niet gemerkt dat je verplaatst werd naar de koetjes en kalfjes, lieverd?
Op PI-forum had ik dit ding al lang in de vuilbak laten kieperen, tegenwoordig noemen ze dat daar "De Schandpaal-het RIOOL van dit forum", moesten ze hier ook maar eens doen, heb jij ook weer een leuk plekje gevonden om je frustraties weg te kotsen
Wat je zegt ben je zelf.
Wijze kinderpraat...

Ik amuseer me trouwens rot bij de koetjes en kalfjes.
Jij toch ook?

Of amuseerde jij je beter bij de schandpaal.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:13   #92
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Kijk,

ik vind het vrij lelijk van jullie ( en vooral van diene zorro ) om zo een onderwerp op te richten om thepiano racistisch te noemen. Dit vind ik gewoon weg zwak, iedereen heeft een mening, indien deze mening naar het racistische neigt is dat ook een mening. Onze Jah Jah is nog honderd keren meer racistisch en jullie gaan hier beginnen zeveren over ochottekes thepiano die racistisch zou zijn.

Thomas
Kijk eens kameraad, als je de discussie niet eens leest moet je ook niet al je wijsheid erover komen uitstrooien, want dat is namelijk gewoonweg zwak.
Blijkbaar meen je dat IK The Piano als racistisch zou bestempeld hebben. Fout! Dat zou je geweten hebben als je mijn openingsposting gelezen zou hebben, maar dat was waarschijnlijk te veel moeite? Ik heb slechts een quote van "The Piano" genomen waarin hij schrijft dat alleen racisten mensen indelen in groepen van ethnie, afkomst of sekse.
Toen heb ik een tweede uitspraak genomen van hem, waarin hij oproept allochtoon of vrouw te stemmen. Hij deelt de politici dus in op grond van afkomst én sekse en bepaalt afhankelijk daarvan zijn stemkeuze en raadt anderen aan hetzelfde te doen.
Ik zeg dus helemaal niet dat The Piano een racist is. In tegenstelling tot the Piano hou ik mij niet bezig met mensen als in het hysterische te beschuldigen van lidmaatschap van bepaalde partijen of zogenaamd racistische denkbeelden.
The Piano is volgens ZIJN EIGEN PERSOONLIJKE definitie een racist. Hij heeft echter nagelaten dat te signaleren, dus deed ik dat maar in zijn plaats. Is dat een persoonlijke aanval? Nee, want The Piano kan er toch niets tegen hebben dat iemand veroordeeld worden op basis van zijn citaten? Hij doet de godganse dag niets anders met citaten van VB'ers.

Ik heb The Piano alleen geconfronteerd met zijn eigen uitspraken. Hij heeft het hier regelmatig over zijn gigantische archief van citaten van Vlaams Blok-leden en af en toe gooit hij hier ook ééntje op het forum. Wat zijn eigen uitspraken betreft, wanneer die bekend worden gemaakt en naast elkaar geplaatst worden, is het opeens een persoonlijke aanval. Weinig consequent, Piano!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:20   #93
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Mijn populariteit groeit met de dag


thePiano en Tsiko spelen de pannen van het dak!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:22   #94
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Mijn populariteit groeit met de dag


thePiano en Tsiko spelen de pannen van het dak!
Tiens tiens, geen zinnig antwoord. Wat een verrassing!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:27   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Zorroaster, dat "advies" van de Piano om op allochtone vrouwen te stemmen vind ik niet meer terug.
Hoe zou dat komen?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:33   #96
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zorroaster, dat "advies" van de Piano om op allochtone vrouwen te stemmen vind ik niet meer terug.
Hoe zou dat komen?
Hehe proest

Dat advies vind je al overal in koeien van letters terug, je moet wel blind zijn om dat niet te zien

Enfin, ik ga eten!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 20:53   #97
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zorroaster, dat "advies" van de Piano om op allochtone vrouwen te stemmen vind ik niet meer terug.
Hoe zou dat komen?
je vindt het in elk geval in mijn openingsposting die is opgebouwd uit zijn eigen citaten, waarvan hij meent dat het een persoonlijke aanval is.
Zijn eigen citaten zijn dus al persoonlijke aanvallen tegen zichzelf? Schizofrenie dus!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 21:00   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zorroaster, dat "advies" van de Piano om op allochtone vrouwen te stemmen vind ik niet meer terug.
Hoe zou dat komen?
Hehe proest

Dat advies vind je al overal in koeien van letters terug, je moet wel blind zijn om dat niet te zien

Enfin, ik ga eten!
Juist Piano. Alleen de startfase op jouw zelf begonnen topic daarover is weg.
Mag ik me nog afvragen hoe dat komt?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 21:17   #99
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zorroaster, dat "advies" van de Piano om op allochtone vrouwen te stemmen vind ik niet meer terug.
Hoe zou dat komen?
Hehe proest

Dat advies vind je al overal in koeien van letters terug, je moet wel blind zijn om dat niet te zien

Enfin, ik ga eten!
Juist Piano. Alleen de startfase op jouw zelf begonnen topic daarover is weg.
Mag ik me nog afvragen hoe dat komt?
Ik vrees dat je weer teveel aan de porto hebt gezeten Knuppel, want ik zie niks onregelmatigs. Over welke topic heb je't feitelijk want ik wordt zowat overal virtueel door het slijk gehaald en dat telkens door dezelfde Vlaams Blokse bende.

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 21:26   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Ik heb het over de topic: "Mijn stemadvies: stem allochtoon of vrouw of beide".

Als ik die topic open vind ik dat stemadvies niet terug.

En ik ben wat betreft alcohol een geheelonthouder, Piano.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be