Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 22 mei 2006, 07:11   #81
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Dat u als VB-er problemen hebt met de Belgische wetten, verwondert mij niet. U bent dan ook voor een gewapend bestuur.
Ik heb helemaal geen problemen met "Belgische wetten"; wel echter met "muilkorfwetten". En tot slot, ik ben geenszins voor "een gewapend bestuur" wat daar nu ook onder moge verstaan worden.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 22 mei 2006, 10:16   #82
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik heb helemaal geen problemen met "Belgische wetten"; wel echter met "muilkorfwetten". En tot slot, ik ben geenszins voor "een gewapend bestuur" wat daar nu ook onder moge verstaan worden.
De bende van de Dewinter Cowboys: met castreermessen en geweren voor winkeliers. Met een sheriff. Zonder niggers.
ericferemans is offline  
Oud 22 mei 2006, 13:39   #83
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De bende van de Dewinter Cowboys: met castreermessen en geweren voor winkeliers. Met een sheriff. Zonder niggers.
Is het electorale castratie-angst of een bijwerking van een bepaald hersenverruimend product dat er verantwoordelijk voor is dat sommigen hier cowboy en sherrifs met geweren en castreermessen zien rondlopen?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 22 mei 2006, 16:15   #84
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik heb helemaal geen problemen met "Belgische wetten"; wel echter met "muilkorfwetten". En tot slot, ik ben geenszins voor "een gewapend bestuur" wat daar nu ook onder moge verstaan worden.
Wablieft ????!! Gij zijt tegen een gewapend bestuur ?!!??? Hoe durft gij de fuhrer zomaar tegenspreken !!
Jampie is offline  
Oud 22 mei 2006, 20:27   #85
VB'er
Vreemdeling
 
VB'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2005
Berichten: 71
Stuur een bericht via Instant Messenger naar VB'er
Standaard

No dictator, no problem! Verhofstadt moet stoppen, democratie eerst!

http://www.deblauwvoet.be.tt
VB'er is offline  
Oud 22 mei 2006, 21:03   #86
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, daarom heeft men de wetten zodanig aangepast tot die op het Vlaams Blok toepasbaar waren en, bij een rechtsgang, niet anders kon leiden dan tot een veroordeling. Hier heeft men dus wetten gemaakt om een politieke tegenstander te nekken (tevergeefs echter).
Welke wetten zijn er dan wel aangepast? Hoe luidden die aanvankelijk? En hoeluidden ze na de aanpassing? Wat hebben zij met "het woordenboek" te maken?
drosophila is offline  
Oud 23 mei 2006, 07:59   #87
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Blijkbaar weet u dan niet waarom men de talentellingen niet aanvaardde. Ik heb het reeds aangestipt: tijdens de laatste talentellingen werden er ontelbare onregelmatigheden vastgesteld. Het regende klachten bij het ministerie van Binnenlandse Zaken. De teneur was steeds dezelfde: Fransgezinde en -talige gemeentebesturen deden er alles aan om in de Brusselse en faciliteitengemeenten Franstalige meerderheden te krijgen. Uiteindelijk besloot de toenmalige minister van BZ de hele zaak te laten onderzoeken. De overgrote meerderheid van de klachten werd als terecht bestempeld.

Men stelde vast dat in meerdere Brusselse gemeenten de secretaris op bevel van de burgemeester de formulieren aan de Franstalige kant had gedagtekend en voorzien van een gemeentestempel. Dit was tegen de regels: stempel als dagtekening mochten pas nadien worden aangebracht aan de taalzijde die door de burger was ingevuld. Hierdoor werden meerdere formulieren in het Frans ingevuld. In Brussel-Stad werden burgers die zich eentalig Nederlands hadden verklaard onder druk gezet om hun verklaring te herzien. Daartoe werd de plaatselijke politie op pad gestuurd. In Edingen liet de burgervader de ongeletterden door een politieagent invullen en die noteerde systematisch dat de betrokkenen Franstalig waren. En dit is nog maar een greep uit de vele vaststellingen die de bevoegde commissie deed. Daarom was er vanuit de Vlamingen (en niet alleen de "vlaam nationalisten" (sic) zoals u verkeerdelijk beweert) veel protest tegen die laatste taaltellingen. Uiteindelijk besloot men na jaren van duwen en trekken die resultaten maar te publiceren, maar de wettelijk voorziene gevolgen van de taalresultaten niet toe te passen.

Feit is en blijft dat in de faciliteitengemeenten in de Vlaamse Rand geen enkele gemeente een Franstalige meerderheid haalde. Dit ondanks de vastgestelde manipulatie. M.a.w. uw eigen gedaas over "eigen mening" is belachelijk. De cijfers zijn duidelijk. Ondanks de Franstalige pogingen om de cijfers op te poetsen, slaagde men er nog niet in een Franstalige meerderheid te hebben.
och dat is nu weer eens typisch voor u...
u dramt maar door over een onpreciesheid in de tijd die in feite onbelangrijk is ...
voor u is dat een element om degene die niet met u akkoord is voor leugenaar en nog meer onfraais uit te maken...

waarom niet zo belangrijk:
ddarvoor hebt u al uw teksten en studies van geleerde mensen niet nodig...
enkel de mening van mensen die in de rand al altijd gewoond hebben of die niet extremistisch denken. Ik ken de mensen van Sint-Genesius-Rode goed en die bezorgen mij de elementen voor mijn mening terzake...
het zijn mensen die door de komst van de kapitaalkrachtige franstaligen er dik op vooruit gegaan zijn, zowel economisch las in het dagdagelijks leven... een die al dat van buitenuit georchestreerd vlaams nationalistisch gezwam meer dan beu zijn... en dat zijn er heel veel, zoniet de meerderheid...
en voor die mensen is al dat heisa scheppen al lang minder van tel dan een goed samenleven...
wat niet wil zeggen dat er geen ontevredenen zijn... verre van... maar in het algemeen ....
u kan dat als dazen bestempelen maar ook daar ligt een reden waarom de mensen die werkelijk daar iets bijbrengen meer stemmen oogsten... al zijn het franstalige lijsten... de er volgens uw eenzijdige interpretatie van de wetten niet zouden mogen zijn...
ook zal het zeverprobleem BHV daar niets aan veranderen, want de eigen mensen zullen dan wel lijsten indienen in het gesprlitst arrondissement die beantwoorden aan hun verzuchtingen en niet aan de extremistische bemoeienissen...
nu democratie heet daar dan de stemmen van de inwoners volgen, met democratische en niet extremistische middelen... en niet wat het zou moeten zijn door wetten die u daar wel belangrijk vindt en niet politiek in het leven geroepen... want de "taalwetten" en het territorialiteitsprincipe zijn ook gekomen om aan druk van extremisten te beantwoorden... dus politiek gestoeld...

het is misschien wel dazen in uw ogen, maar een realitiet...

en bewijst de eenzijdige interpretatie van wetten die daar anders zou zijn als wanneer ze u niet zinnen...

de meest democratische partij: het VB... laat me schaterlachen... al zint dat schaterlachen u niet...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline  
Oud 23 mei 2006, 10:40   #88
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 10 mei 2005
Berichten: 2.115
Standaard

“Steenbok66” Schreef: “het zijn mensen die door de komst van de kapitaalkrachtige franstaligen er dik op vooruit gegaan zijn, zowel economisch las in het dagdagelijks leven... een die al dat van buitenuit georchestreerd vlaams nationalistisch gezwam meer dan beu zijn... en dat zijn er heel veel, zoniet de meerderheid...”
Dat de Franstaligen het Vlaams Belang niet zinnen, heeft te maken met het transfer probleem van Vlaanderen naar de walen, miljoenen euro’s Vlaams geld gaan naar de walen om hen in leven te houden en dit probleem kaart het Vlaams Belang aan en terecht meen ik. Dat Vlaanderen meer welvarender is dan Wallonië is duidelijk te zien aan de verwaarloosde infrastructuur in Wallonië en veel te weinig bedrijven die er in actie zijn. Het is duidelijk dat Wallonië geld nodig heeft van … van wie?... De schrik dat die geld transfers zouden gestopt worden, laat de PS met den homo op kop een ongehoord Franstalig nationalistisch gezwam horen en dat is de meerderheid van de Vlamingen beu. Zou het niet rechtvaardiger zijn als de Walen ons zouden willen vertellen wat er met dit transfer geld gebeurd, maar niets daarvan wij moeten volgens jullie Vlaams geld blijven pompen in een bodemloze put en maar blijven luisteren naar jullie NON

“Steenbok66” Schreef: “en voor die mensen is al dat heisa scheppen al lang minder van tel dan een goed samenleven...wat niet wil zeggen dat er geen ontevredenen zijn... verre van... maar in het algemeen ....”
Goed samenleven van Walen en Vlamingen is zolang een utopie tot de walen hun NON zullen laten vallen en willen discuteren over de samenlevingsproblemen die ons land teisteren in verband met de vreemdelingen, in verband met de verfransing van sommige gemeenten in en rond het Brusselse, in verband met de veiligheid, in verband met de geld transfers, in verband met de “muilkorfwetten”, in verband met de splitsing van Brussel – Halle – Vilvoorde, enz… enz… We moeten praten met elkaar en niet zoals de walen nu doen steeds maar de terechte vragen van ons, Vlamingen, beantwoorden met “NON” want dit is bevolkingsgroepen bewust tegen mekaar opzetten met als enig doel uitbuiting van Vlaanderen en de politieke macht betonneren om zoveel als mogelijk Vlaams belastinggeld te kunnen stelen.
Wat voor zever vertelt u, dat in een gesplitst arrondissement in Nederlandstalig gebied, de Franstalige lijsten zouden gaan indienen. Waarom zouden ze dat wel doen? want het brengt hun toch niets meer op, want de verfransing is dan gestopt juist door die splitsing, die de Franstaligen niet zien zitten natuurlijk!! Wat begrijpelijk is maar zeer ondemocratisch…

“Steenbok66” Schreef: “nu democratie heet daar dan de stemmen van de inwoners volgen, met democratische en niet extremistische middelen... en niet wat het zou moeten zijn door wetten die u daar wel belangrijk vindt en niet politiek in het leven geroepen... want de "taalwetten" en het territorialiteitsprincipe zijn ook gekomen om aan druk van extremisten te beantwoorden... dus politiek gestoeld...”
Mag ik er u aan herinneren dat we niet leven in een democratie, maar in een particratie. Waar is er al ooit geluisterd naar de stemmende bevolking? Noem mij eens één voorstel op dat ingediend is geweest door een bevolkingsgroep? Waar we nu kunnen van zeggen dat het in één wet gegoten is!! De taalwetten zijn ontstaan om het Waals extremisme te ondersteunen, ontworpen dus door Franstaligen om hun de legimiteit te geven om bepaalde delen van Vlaanderen te kunnen verfransen. Dat de Vlaamse Politiekers dit toegelaten hebben is onbegrijpelijk en onvergefelijk!! Dat het Vlaams Belang dit dan aankaart, er iets willen aan veranderen, noemen de walen dan racistisch natuurlijk!!

[SIZE="3"]<<< Wij leven in België NIET in een democratie maar in één particratie, want de huidige grondwet laat dit niet toe, laat dat duidelijk zijn.
Waar politieke partijen over alles beslissen en ook beslissingen kunnen doorvoeren tegen de wil van de bevolking in en hun verkiezingsbeloften kunnen breken.
Want bij de volgende verkiezingen zijn het toch terug dezelfden, waar de bevolking mag (moet) voor kiezen.
Uiteindelijk is het de bevolking die de wetten moeten volgen en belastingen moeten betalen en dus moet de democratie ingevoerd worden, waar de bevolking het laatste woord heeft en niet de politiekers, en ook welke wetten er gestemd worden en waar ons belastinggeld naartoe gaat!! >>>
[/SIZE]
MisterXYZ is offline  
Oud 23 mei 2006, 11:19   #89
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
want de "taalwetten" en het territorialiteitsprincipe zijn ook gekomen om aan druk van extremisten te beantwoorden... dus politiek gestoeld...
U begint werkelijk alle pedalen te verzielen. Taalwetten en het territorialiteitsbeginsel zijn dus uitingen van extremisme... Hoe belachelijk kun je toch jezelf maken!

Frankrijk past het territorialiteitsbeginsel heel strikt toe als het op taal aankomt. Frankrijk, een extremistisch land?

Ierland kent ook het territorialiteitsbeginsel voor de Ierse taal. In de zogenaamde Gaeltacht zijn Engelse opschriften VERBODEN en moet iedereen die er zich wil vestigen kunnen bewijzen dat hij het Iers goed beheerst.

Finland heeft voor de Zweedstalige eilanden een strikt territorialiteitsbeginsel ingevoerd voor de taalwetten. Enkel Zweeds is er de taal. Fins mag niet gebruikt worden door de overheid.

En ook volgende landen hebben territorialiteit aan de taalwetgeving gekoppeld: Zwitserland, Italië, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken... Volgens u dus allemaal extremistische landen.

Arme man. De werkelijkheid gaat echt aan u voorbij!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 23 mei 2006, 11:26   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
de meest democratische partij: het VB... laat me schaterlachen... al zint dat schaterlachen u niet...
U mag gerust lachen. Alleen zal dat wel groen lachen worden. Uw VLD zal rake klappen krijgen. Wees daar maar gerust van!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:11   #91
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U mag gerust lachen. Alleen zal dat wel groen lachen worden. Uw VLD zal rake klappen krijgen. Wees daar maar gerust van!
dat hebben we gisteravond in Koppen gezien hoe uw aanhangers in uw geliefd Waregem afhaken omdat ze het VB niet Vlaams Nationalistisch meer vinden maar ronduit het racisme de bovenhand haalt... en dat vanallerlei erbij gesleurd wordt om maar stemmen te halen van marginale groepen...
en dat dan nog in het café met de naam van de botte klauwen van de leeuw... uw VN clublokaal...

"le début de la fin..."

en wat de VLD betreft...
maar goed dat de racisten verdwijnen uit de partij...
het is duidelijk dat het verschil tussen 2003 en 2004 racistische stemmen waren van mensen die enkel stemden wegens migrantenstemrecht waar ze niet het verschil konden maken tussen dingen die deel uitmaken van regeerprogramma's en andere...

en wat de echte liberalen in de VLD betreft... die zijn maar al te blij dat de toeloop van anderen dan liberalen verkeerd was...
de VLD komt terug naar haar echte liberale aanhang van circa 17 �* 18 percent...
racisten en groenen horen bij ons niet meer thuis...
het experiment van verruiming is voor ons liberalen ten einde...
en maar goed zo...

wij zijn wel tevreden dat wij het hebben mogen doen gedurende volgend jaar acht jaar en zo hebben kunnen een goed beleid voeren...

maar de luchtbel van het VB dat een mini tsunami zou teweegbrengen zoals sommigen hier schreven... ook die is voorbij...
en maar goed ook...
en dan blijven er nog zo'n 15 �* 20 percent over... een percentage dat overeenstemt met het samenraapsel van nationalisten, racisten, skinheads, ex-VNV-stoottroepen en nog wat aanhangsels...

en dat is ook in lijn met wat elders in Europa de extremisten vertegenwoordigen...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 24 mei 2006 om 11:12.
Steenbok66 is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:17   #92
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

VLD met 17 a 18 % als normale grootte klopt ongeveer met wat je zegt: een economische-liberale partij. Die "V" was een begin jaren 90 experiment om een grote brok VU op te slorpen. Dat "had" idd zijn hoogtepunt in 2003.

15 a 20% gaan bestempelen als
Citaat:
het samenraapsel van nationalisten, racisten, skinheads, ex-VNV-stoottroepen en nog wat aanhangsels...
lijkt mij een onberedeneerde uitspraak.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:25   #93
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
"le début de la fin..."
Droom verder, beste vriend. 't Is niet de eerste maal dat iemand het schip verlaat, en het zal ook niet de laatste keer zijn. Dat is nu eenmaal des mensens. Mensen gaan, mensen komen. Ondertussen blijft onze partij wel groeien. Ik zie al met belangstelling uit naar de komende federale verkiezing!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:37   #94
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U begint werkelijk alle pedalen te verzielen. Taalwetten en het territorialiteitsbeginsel zijn dus uitingen van extremisme... Hoe belachelijk kun je toch jezelf maken!

Frankrijk past het territorialiteitsbeginsel heel strikt toe als het op taal aankomt. Frankrijk, een extremistisch land?

Ierland kent ook het territorialiteitsbeginsel voor de Ierse taal. In de zogenaamde Gaeltacht zijn Engelse opschriften VERBODEN en moet iedereen die er zich wil vestigen kunnen bewijzen dat hij het Iers goed beheerst.

Finland heeft voor de Zweedstalige eilanden een strikt territorialiteitsbeginsel ingevoerd voor de taalwetten. Enkel Zweeds is er de taal. Fins mag niet gebruikt worden door de overheid.

En ook volgende landen hebben territorialiteit aan de taalwetgeving gekoppeld: Zwitserland, Italië, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken... Volgens u dus allemaal extremistische landen.

Arme man. De werkelijkheid gaat echt aan u voorbij!
u mag tegenargumenteren, maar ik voel mij bijlange geen arme man...
omdat ik terzake een eigen gevoel mag hebben...
en dat u minachtend doet is eigen aan uw ingesteldheid...
ik voel me zelfs vereerd dat u dergelijke giftige pijlen op mij richt... na leugenaar en dergelijke ook nog "arme man"...

ik heb een academisch licentiaatsdiploma en een carrière achter de rug in een grote multinational waar u enkel kan van staan kijken, was jurylid examencommissies in hogere handelsscholen en ondervoorzitter lokale raad in een grote onderwijsinstelling te Genk, daarenboven Accountant IDAC in België en Certified Accountant in de USA...
degenen die mij die mogelijkheden gaven en mij tevreden lieten op pensioen gaan denken anders over mij dan uw minachtend discours...

dus verre van een "arme man"...

en ik kijk niet minachtend neer op uw heel waarschijnlijk uitstekend gedane baan als onderwijzer, want bent heel zeker een gewetensvol pedagoog met uitgebreide kennis van uw vakgebieden... en ik heb meermaals uw belezen zijn geloofd...
jammer genoeg bent u als "fervent" verdediger van een politieke waangedachte, verblind zodat u telkens moet minschattend u uitlaten op gegevens die niet stroken met uw binnen oogkleppen geziene eigen waarheden...
en al zijn sommige dingen zeker waar...
dan moet u zeker niet zo reageren als u doet...

dat ik het "territorialiteitsbeginsel" niet zo belangrijk vind als de rechten van mensen die met groot geld aangetrokken werden... dan kan u niet mee akkoord gaan en zelfs afkeuren...
maar daarom is men nog geen leugenaar, of ...., of...., of arme man...

maar dat is een karaktertrek van uw partij en aanhengers ervan en ook van de grote voorbeelden van een halve eeuw geleden... die mij als peuterke afgetroefd hebben toen ze mijn vader onder bescherming van de moffen kwamen mishandelen en wegvoeren...
sorry hoor, als u vuil doet, dan doe ik dat ook met een episode uit mijn verleden op te halen waar de grote voorbeelden van het vlaams nationalisme excessen pleegden...

u verwijt de VLD dat ze zich op een zeker ogenblik verruimd hebben met mensen die ze dachten ook liberalen te zijn... maar later enkel ander doelen na te streven...
ik herinner mij dat uw vroegere partij collega van Waregem die gisteren in Koppen zijn verhaal deed... uit het VB gestapt is omdat het vlaamsnationalisme weggedrumd wordt door racisme en aggressiviteit van extreme aggressieve groepjes ultra rechtsen....
maar ook nu zal men daar wel een verhaaltje rond weven om te zeggen dat dit de ene of de andere ik weet nog niet wat zal zijn....

wij zien wel wat er van komt...
ik voor mijn part ben echt benieuwd...
maar geenszins bang...
want de VB luchtbel zal kapotspringen....
en ooit een verhaal van uit een somber verleden zijn...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:38   #95
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Droom verder, beste vriend. 't Is niet de eerste maal dat iemand het schip verlaat, en het zal ook niet de laatste keer zijn. Dat is nu eenmaal des mensens. Mensen gaan, mensen komen. Ondertussen blijft onze partij wel groeien. Ik zie al met belangstelling uit naar de komende federale verkiezing!
ik ook.... eveneens beste vriend...8)
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 24 mei 2006 om 11:57.
Steenbok66 is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:43   #96
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
en ooit een verhaal van uit een somber verleden zijn...
Kijk eens aan, men zal in de toekomst blijkbaar terugkijken op de regeringen Verhofstadt als "een somber verleden". Mooi zo! 8)
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:55   #97
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Kijk eens aan, men zal in de toekomst blijkbaar terugkijken op de regeringen Verhofstadt als "een somber verleden". Mooi zo! 8)
hahaha... goed uit zijn verband gerukt...

de volledige quote had moeten zijn:
[qoute]wij zien wel wat er van komt...
ik voor mijn part ben echt benieuwd...
maar geenszins bang...
want de VB luchtbel zal kapotspringen....
en ooit een verhaal van uit een somber verleden zijn.
..[/quote]
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 24 mei 2006 om 11:56.
Steenbok66 is offline  
Oud 24 mei 2006, 11:59   #98
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
VLD met 17 a 18 % als normale grootte klopt ongeveer met wat je zegt: een economische-liberale partij. Die "V" was een begin jaren 90 experiment om een grote brok VU op te slorpen. Dat "had" idd zijn hoogtepunt in 2003.

15 a 20% gaan bestempelen als


lijkt mij een onberedeneerde uitspraak.
dit laatste was misschien wat tè fel gebaseerd op de uitspraken van de ex-VB'ers gisteren in Koppen die iets gelijkaardigs zegden...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline  
Oud 24 mei 2006, 12:00   #99
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
hahaha... goed uit zijn verband gerukt...

de volledige quote had moeten zijn:
[qoute]wij zien wel wat er van komt...
ik voor mijn part ben echt benieuwd...
maar geenszins bang...
want de VB luchtbel zal kapotspringen....
en ooit een verhaal van uit een somber verleden zijn.
..

Een verleden is een tijdsperiode. In dit geval dus de periode toen Verhofstadt regeerde. En blijkbaar is het maar somber...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes

Laatst gewijzigd door Distel : 24 mei 2006 om 12:04.
Distel is offline  
Oud 24 mei 2006, 12:15   #100
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Een verleden is een tijdsperiode. In dit geval dus de periode toen Verhofstadt regeerde. En blijkbaar is het maar somber...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be