Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 september 2018, 09:35   #81
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nee.

En ik bedoel echt "nee."

Ik kwam thuis en er stond een pot water te koken, waarin ze een pak gehakt deed.
Toen ik vroeg wat ze aan het doen was zei ze, "vlees aan het bakken om spaghetti te maken."
Nog erger dan ons Marie van Durbuy die mosselen in een pot water kapt dus
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:35   #82
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.394
Standaard

Bedenking: wat heeft de drugsmaffia eraan dat ze contacten hebben met een gemeenteraadslid van de oppositie?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:41   #83
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dank u voor de smaakvolle tekst naar het forum toe want ik heb mij daar echt met platgelachen.

5 families maar whoehahahahahhahahha!

Héél Borgerhout bedoelde ze zeker?

19 jarige met grote BMW, Mercedes, Audi, Range Rover gaat er dan geen lichtje branden?
5 Marokkaanse families, dat is mss 2000 man hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:43   #84
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Was jij geen lid van een moto club ? Voor die mannen steek ik alleszins mijn handen niet in het vuur
Je bedoelt dat de schoofzak niet te vertrouwen is omdat hij lid is van een motoclub? Of is het omdat je niet wil geweten hebben dat De Wever wel eens gelijk zou kunnen hebben?

Ik vind degenen die drughandel, en dus ook drugsgebruik, op allerhande manieren goed praten, o.a. door te beweren dat de drugmaffia de economie doet draaien, véél onbetrouwbaarder dan leden van een onschuldige motoclub.
Maar jij gaat er, uiteraard, van uit dat de schoofzak lid is van de Hells Angels?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:48   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Bedenking: wat heeft de drugsmaffia eraan dat ze contacten hebben met een gemeenteraadslid van de oppositie?
Je bedoelt dat de drugsmaffia er belang bij heeft om contacten te hebben met gemeenteraadsleden van de N-VA?

Andere bedenking: waarom valt de oppositie De Wever aan die nog maar één legislatuur burgemeester is, maar zwijgt ze als vermoord over de eigen rol die ze een kleine eeuw in Antwerpen speelde? Of juist NIET speelde?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 september 2018 om 09:48.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:52   #86
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zo kan ik er nog wel een paar noemen ...
Waarop wacht je?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:56   #87
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat de schoofzak niet te vertrouwen is omdat hij lid is van een motoclub? Of is het omdat je niet wil geweten hebben dat De Wever wel eens gelijk zou kunnen hebben?

Ik vind degenen die drughandel, en dus ook drugsgebruik, op allerhande manieren goed praten, o.a. door te beweren dat de drugmaffia de economie doet draaien, véél onbetrouwbaarder dan leden van een onschuldige motoclub.
Maar jij gaat er, uiteraard, van uit dat de schoofzak lid is van de Hells Angels?
Je kunt natuurlijk ook ongelijk hebben hoor.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:01   #88
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.394
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat de drugsmaffia er belang bij heeft om contacten te hebben met gemeenteraadsleden van de N-VA?

Andere bedenking: waarom valt de oppositie De Wever aan die nog maar één legislatuur burgemeester is, maar zwijgt ze als vermoord over de eigen rol die ze een kleine eeuw in Antwerpen speelde? Of juist NIET speelde?
Eerlijk gezegd zie ik niet in wat ze hebben aan eender welk gemeenteraadslid. Maar het is nu eenmaal BDW die heeft gezegd dat hij zijn hand niet in het vuur steekt voor bepaalde raadsleden.

Waar de maffia wel wat aan heeft zijn schepenen, politiemensen, havenarbeiders, ambtenaren van de douane.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:04   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Rest de vraag waarom het ene wettelijk is en het andere niet ? Op wat is dat in feite gestoeld ?
Op de sociale openbare geintegreerdheid van die drug of niet. In de jaren 20 hebben de Amerikanen geprobeerd om alcohol te verbieden, en dat is een bijzonder lucratieve maffieuze operatie geweest. Maar je kan moeilijk "evident moreel" overkomen door de sociaal aanvaarde hard drug alcohol te verbieden. Daar is niet veel mee te winnen, behalve als je je wil verrijken met een *nieuwe* maffia. Het probleem is dat teveel mensen openbaar "niet beschaamd zijn" om een pint te pakken.

Maar sociaal niet zo *openbaar* ingeburgerde drugs zoals cocaine zijn veel gemakkelijker als target te gebruiken om "moreel over te komen". Veel mensen durven openbaar verdedigen dat ze graag een glas bier of wijn drinken. Niet willen drinken komt zelfs een beetje asociaal over. Maar ken jij veel mensen die heel erg openbaar stellen dat ze graag cocaine gebruiken en hier openlijk bijval bij krijgen ? Komt het openbaar asociaal over om te zeggen dat je geen cocaine snuift ?

Dat is dus een goed target. Je kan "moreel, wijs, ... " overkomen door de oorlog te verklaren aan cocaine. En dat is wat telt. Dat het ook nog eens een maffia in de hand werkt en dus een goeie vijand geeft om te doen alsof je erop wil kloppen, is ook mooi meegenomen. Meestal komt het sociaal niet "positief" over om zich als cocaine handelaar te profileren, die eerlijk zijn cocaine aan gebruikers aan de man brengt. Het is dus een gemakkelijk slachtoffer van "moreel goed klinkende gevechtstaal". Maar zich profileren als een eerlijke bier of wijn verkoper komt niet over als "slechte mens". U daartegen keren als politiek figuur is veel minder gegarandeerd vol succes.

Citaat:
Hoe kun je nu het ene promoten en het andere vervolgen ? Is het aan een overheid om het menu te bepalen van wat je mag eten drinken of roken of snuiven ? Ik ken mensen die doodziek worden van Alcohol .....waarom mogen die dan niks anders drinken om mee te doen met de zattepraat
Geen enkele overweging van de overheid (en dus van politici) heeft enige oprechte goede bedoeling voor welke gezondheidsoverweging dan ook. Het gaat om posturen die populair kunnen zijn op electoraal vlak, en om posturen die macht over anderen kunnen vergroten. Daar zit geen "gezondheidslogica" achter, hoewel per toeval sommige zulke posturen ook overeen kunnen komen met een maatregel die toevallig gezond is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:06   #90
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dank u voor de smaakvolle tekst naar het forum toe want ik heb mij daar echt met platgelachen.

5 families maar whoehahahahahhahahha!

Héél Borgerhout bedoelde ze zeker?
Jamaar in die culturen is iedereen familie van iedereen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:09   #91
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat de drugsmaffia er belang bij heeft om contacten te hebben met gemeenteraadsleden van de N-VA?

Andere bedenking: waarom valt de oppositie De Wever aan die nog maar één legislatuur burgemeester is, maar zwijgt ze als vermoord over de eigen rol die ze een kleine eeuw in Antwerpen speelde? Of juist NIET speelde?

Ik vind uw bedenking ook maar bedenkelijk. Ik wist niet dat de CD&V in de oppositie zat in Antwerpen.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:10   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik vind degenen die drughandel, en dus ook drugsgebruik, op allerhande manieren goed praten, o.a. door te beweren dat de drugmaffia de economie doet draaien, véél onbetrouwbaarder dan leden van een onschuldige motoclub.
De drugsmaffia doet vooral de staat goed draaien. Het geeft de staat een heel pak macht, en mogelijkheden om mensen via het gerecht klein te krijgen. Zonder drugsmaffia zou de staat maar in kleine schoentjes staan. Veel minder criminelen om te vervolgen, veel minder onveiligheid, veel minder noodzaak aan rechtspraak, gevangenissen, veel minder redenen om liberticide wetten erdoor te drukken, en hoe draai je een politieke tegenstander in 't gevang als je niet kan doen alsof hij een drugshandelaar is (met de nodige uitgevonden bewijzen) ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:10   #93
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.179
Standaard

Tot zover de war on drugs.
De diepvries is bijna vol
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:15   #94
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Tot zover de war on drugs.
De diepvries is bijna vol
welk alternatief stel jij voor mss?

als enige land ter wereld cocaïne legaliseren mss?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:17   #95
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.058
Standaard

1. Wat een bordeel is dat daar in Antwerpen zeg. 1 op de 6 politiekers waarschijnlijk betrokken in de drughandel.

2. Wat een onozelaars zijn dat daar in Antwerpen. Politici van de OPPOSITIE omkopen

3. Wat een brave mensen zijn die Antwerpse NVA'ers. Een voorbeeld voor ons allemaal.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:18   #96
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.394
Standaard

De douane is in heel het verhaal van cocaïnehandel essentieel. De douane valt onder de verantwoordelijkheid van de minister van Financiën.

De politie is uiteraard ook van essentieel belang. Die opereert onder de politieke verantwoordelijkheid van Binnenlandse Zaken.

De haven kan in de eigen organisatie en personeelsselectie ook een beleid voeren en wordt beheerd door de Vlaamse overheid en het stadsbestuur van Antwerpen.

Maar onze Vermagerde Leider wijst op infiltraties bij gemeenteraadsleden van de oppositie.

Eén grote scheet om het eigen falen te maskeren.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:20   #97
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
1. Wat een bordeel is dat daar in Antwerpen zeg. 1 op de 6 politiekers waarschijnlijk betrokken in de drughandel.

2. Wat een onozelaars zijn dat daar in Antwerpen. Politici van de OPPOSITIE omkopen

3. Wat een brave mensen zijn die Antwerpse NVA'ers. Een voorbeeld voor ons allemaal.
alweer heeft Nederland daar cijfers over.

in Rotterdam werd 1 op 6 raadsleden reeds benaderd door drugmaffia. Waarom denk jij dat de werkwijze van de drugsmaffia in Antwerpen anders zou zijn?

Laatst gewijzigd door Anna List : 4 september 2018 om 10:25.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:21   #98
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Volgens De Wever zou Kris Peeters in de zak van de maffia zitten:

http://newsmonkey.be/article/90601
Ach, dat bedoelt Peeters altijd met netwerken.
Maffiose netwerken.
Altijd al raar gevonden dat hij het nooit had over studeren, discipline kweken, betrouwbaar zijn, gezond leven, ... neen, als het gaat over werken of ondernemen komt er altijd maar één woord uit z'n gladde bakkes : netwerken.
Peeters staat volgens mij aan het hoofd van één van de grootste maffiose netwerken van het land, een netwerk met zeer vele subnetwerken waaronder vermoedelijk ook enkele cocaïne-netwerken. De Wever en vander Paal staan vermoedelijk aan het hoofd van een concurrerend netwerk
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 september 2018 om 10:22.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:24   #99
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alweer heeft Nederland daar cijfers over.

in Rotterdam werd 1 op 7 raadsleden reeds benaderd door drugmaffia. Waarom denk jij dat de werkwijze van de drugsmaffia in Antwerpen anders zou zijn?
Wat ik denk dat weet ik alleen.

De Grote Leider moet met namen afkomen als hij zo'n beweringen doet. Anders is hij gewoon een viswijf.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:28   #100
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat ik denk dat weet ik alleen.

De Grote Leider moet met namen afkomen als hij zo'n beweringen doet. Anders is hij gewoon een viswijf.
daarom dat ik ernaar vroeg wat jij daarover denkt, in NL werd 1 op 6 van de raadsleden naar eigen zeggen op een of andere manier gecontacteerd door de drugmaffia, denk jij dat de drugmaffia in België anders werkt? en zo ja, welke aanwijzingen zie jij daarvoor?

de grote leider heeft namen genoemd : Kris Peeters bezoekt een viswinkel van een veroordeelde drugs, mensen en wapenhandelaar en ziet daar geen graten in!
anderen zeggen dat Kris zijne vis stinkt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be