Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2015, 06:26   #81
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Als er maar geschrapt kan worden, het is sowieso de bedoeling van de mens uit het verhaal te schrijven.
Dan een leefloon van den ocmw en zwartwerken he. Lol Ocmw leefloon is permanent en controle vrij.

Laatst gewijzigd door Peche : 3 juni 2015 om 06:27.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:28   #82
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Dat is gewoon economie Peche, normaal doen.
Normaal doen vereist knappe voorbeelden. Evolutie, je past je aan op je omgeving om te overleven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:30   #83
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Normaal doen vereist knappe voorbeelden. Evolutie, je past je aan op je omgeving om te overleven.
Ja Peche, dat aanpassen lukt goed, nu iedereen ziek in hetzelfde bedje.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:31   #84
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dan een leefloon van den ocmw en zwartwerken he. Lol Ocmw leefloon is permanent en controle vrij.
Dat valt allemaal weg in de toekomst Peche
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:34   #85
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen uit het ziekenhuis lopen en er een imperium naast bouwen.
Belziek is niets wat ik vertegenwoordig. En wat ik vertegenwoordig ga ik gewoon lekker zijn en uiten. Waar het me ook moge brengen.

Vroeger moesten mensen zich ook naar de wet schikken of ze werden levend verbrand. Maar het volk heeft altijd beter geweten, vandaag is dat niets anders.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:37   #86
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Dat valt allemaal weg in de toekomst Peche
We zien het gelukkig aankomen. En we zijn ons bewust van de kracht van Niets. Nu bewuster worden om er pragmatisch mee om te gaan.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:42   #87
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We zien het gelukkig aankomen. En we zijn ons bewust van de kracht van Niets. Nu bewuster worden om er pragmatisch mee om te gaan.
Straks blijft er niets over Peche, alleen nog een machine met robotten waarover ooit het idee bestond dat het mensen met gevoelens waren. Het was een grote vergissing, het zijn slechts de verlengstukken van diegenen die zich God wanen.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:43   #88
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen uit het ziekenhuis lopen en er een imperium naast bouwen. Belziek is niets wat ik vertegenwoordig. En wat ik vertegenwoordig ga ik gewoon lekker zijn en uiten. Waar het me ook moge brengen. Vroeger moesten mensen zich ook naar de wet schikken of ze werden levend verbrand. Maar het volk heeft altijd beter geweten, vandaag is dat niets anders.
Belziek is al lang dood en zelfs dat gaat men hervormen, hoeveel erger kan je het nog maken?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:46   #89
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Straks blijft er niets over Peche, alleen nog een machine met robotten waarover ooit het idee bestond dat het mensen met gevoelens waren. Het was een grote vergissing, het zijn slechts de verlengstukken van diegenen die zich God wanen.
Hoezo niets over? Tis juist dat wat we nodig hebben om tot significante innovatie te Leiden. Geld is maar een middel. Een middel om dingen te kopen die gratis geproduceerd worden.

Zaad grond water licht wind. Magie echt zuivere magie. Hier en nu.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 06:48   #90
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Belziek is al lang dood en zelfs dat gaat men hervormen, hoeveel erger kan je het nog maken?
Geloof mij belziek is niet dood en wijst harder dan ooit. Na het wijze drukken ze je met je neus op de feiten en draaien ze de verantwoordelijkheid in onze schoenen. Deze regering was goed voor 1 ding. Er schiet geen frut van mijn geweten over.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:14   #91
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Geloof mij belziek is niet dood en wijst harder dan ooit. Na het wijze drukken ze je met je neus op de feiten en draaien ze de verantwoordelijkheid in onze schoenen. Deze regering was goed voor 1 ding. Er schiet geen frut van mijn geweten over.
Wees niet naïef Peche, Belziek is dood tenzij nog wat stuiptrekkingen om de schijn hoog te houden. Er zijn er natuurlijk nog altijd die daar geloof aan hechten, het geeft slechts de bevestiging van de auto-immuniteit waaraan ze lijden.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:17   #92
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hoezo niets over? Tis juist dat wat we nodig hebben om tot significante innovatie te Leiden. Geld is maar een middel. Een middel om dingen te kopen die gratis geproduceerd worden. Zaad grond water licht wind. Magie echt zuivere magie. Hier en nu.
Mensen zijn uiterst vergeetachtig Peche, men weet zelfs niet meer wat een mens uiteindelijk is en waar dat woord vandaan komt. Zie maar, de magie van de mens die niet meer tot twee kan tellen?
Citaat:
Het woord "mens" (Duits Mensch, Zweeds människa, Deens menneske) is een variant van "man" (Duits Mann, Engels man), die uiteindelijk teruggaat op een Indo-Europese stam *man-: "denken" of *ma-: "meten". Deze stam treft men aan in Latijn mens, mentis: "geest, verstand" (vergelijk Engels mind), memoria: "geheugen, herinnering", Grieks menos: "geest", mnèmè: "geheugen", Sanskriet man-: "denken, geest", Russisch mnit' "menen, denken". Het Iraanse woord voor "ik" (voornaamwoord) is man. In het Oudindisch bestaat tevens Manu: "(oer-)mens", modern Hindi manusha: "mens, man". Deze oerbetekenis kreeg de wetenschappelijke naam Homo sapiens (Latijn: "verstandige" of "wijze" mens).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mens

Laatst gewijzigd door tandem : 3 juni 2015 om 07:18.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:26   #93
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Mensen zijn uiterst vergeetachtig Peche, men weet zelfs niet meer wat een mens uiteindelijk is en waar dat woord vandaan komt. Zie maar, de magie van de mens die niet meer tot twee kan tellen?
Neen de mens legt de verantwoordelijkheid bij een ander en is daarbij zo lui geworden dat er tot 100 mensen nodig zijn om één ontbijt op tafel te toveren voor 1 iemand.
De magie wordt verkeerd gebruikt, maar er is genoeg om deftig vuurwerk te leveren. Als er niets meer overschiet, zullen we pas beseffen hoeveel er is.

Dus leren omgaan met de middelen om betere magie te leveren he.
En hoe doen we dat? Zelf onze toverstok op te pakken en niet de stylo in het stemhokje.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:29   #94
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Wees niet naïef Peche, Belziek is dood tenzij nog wat stuiptrekkingen om de schijn hoog te houden. Er zijn er natuurlijk nog altijd die daar geloof aan hechten, het geeft slechts de bevestiging van de auto-immuniteit waaraan ze lijden.
De instituten ervan staan nog rechtop, en werken zéér ijverig hun staat te dienen zoals zij denken dat het nu betaamt.
Ik geloof in het bestaan van Belziek, maar ik geloof niet in het doel ervan.
Ik hecht geen bal geloof nog aan onze sociale diensten. De sociale zekerheid is maar goed voor één ding, uitkering opstrijken. Al de rest schaffen ze beter af, werkt toch niet naar behoren en is schijn zodat het ene potje het andere dekt.
En de naïeveling loopt daarbij het kotteke van de muur, maar mijn ogen zijn intussen wel open
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:33   #95
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
De instituten ervan staan nog rechtop, en werken zéér ijverig hun staat te dienen zoals zij denken dat het nu betaamt. Ik geloof in het bestaan van Belziek, maar ik geloof niet in het doel ervan. Ik hecht geen bal geloof nog aan onze sociale diensten. De sociale zekerheid is maar goed voor één ding, uitkering opstrijken. Al de rest schaffen ze beter af, werkt toch niet naar behoren en is schijn zodat het ene potje het andere dekt. En de naïeveling loopt daarbij het kotteke van de muur, maar mijn ogen zijn intussen wel open
En wat heb je nu uiteindelijk gezegd? België heeft een doelstelling die alles ten gronde richt? Nog net niet dood dan?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:37   #96
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen de mens legt de verantwoordelijkheid bij een ander en is daarbij zo lui geworden dat er tot 100 mensen nodig zijn om één ontbijt op tafel te toveren voor 1 iemand. De magie wordt verkeerd gebruikt, maar er is genoeg om deftig vuurwerk te leveren. Als er niets meer overschiet, zullen we pas beseffen hoeveel er is. Dus leren omgaan met de middelen om betere magie te leveren he. En hoe doen we dat? Zelf onze toverstok op te pakken en niet de stylo in het stemhokje.
Wel Peche, ik heb het eerder al eens gezegd, stap even binnen bij die verantwoordelijken en vraag om co-creatieve samenwerking. Het resultaat zal zijn dat jij blijk geeft van verantwoordelijkheidszin maar dat je echt niet welkom bent met je gezever. En sterker, men zal je met al hun machtsmiddelen zelfs tegenwerken, vraagt men ons dan om allemaal terroristen te worden?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:38   #97
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
En wat heb je nu uiteindelijk gezegd? België heeft een doelstelling die alles ten gronde richt? Nog net niet dood dan?
De illusie werkt nog en heeft invloed op mijn doen en laten.
Geld is toch ook een fictief werkend middel?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:42   #98
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Wel Peche, ik heb het eerder al eens gezegd, stap even binnen bij die verantwoordelijken en vraag om co-creatieve samenwerking. Het resultaat zal zijn dat jij blijk geeft van verantwoordelijkheidszin maar dat je echt niet welkom bent met je gezever. En sterker, men zal je met al hun machtsmiddelen zelfs tegenwerken, vraagt men ons dan om allemaal terroristen te worden?
En ik zeg het je nogmaals: ik geloof niet in de werking van instituten.
Ze werken wel, maar niet in het voordeel van de Average Joe he?
Dat is zoals ik naar vakbonden ging in het verleden en zij het doorspeelde aan mijn werkgever. Andere zaken administratief afhandelen en resultaat, Peche int zak gezet voor meer dan tiendduizend euro.
Peche nummerkes trekken, uren wachten, niets resultaat.

Ik werk liever met mensen samen dan met instanties...
Waarom zou men er tegen zijn als mensen constructief hun leven gaan inplannen op de middelen die ze zelf kunnen voorzien?
Praten werkt, maar zaaien werkt beter he?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:51   #99
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Peche, op mijn co-creatieve samenwerking mag je ook steeds rekenen!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2015, 07:53   #100
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Hebt ge een grote tuin? Ik zoek adoptieouders voor paar planten.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be