Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 januari 2014, 23:19   #81
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.874
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Of ze totaal vrij zijn van die mannelijke angst en of ze totaal volwassen zijn geworden en het vrouwelijk deel van zichzelf als evenwaardig als het mannelijke deel kunnen zien, betwijfel ik, zelfs voor de atheïsten, want wordt de ondergeschiktheid van de vrouw niet als natuurlijk uitgelegd en dus als een wetenschappelijk bewezen feit?

Namaste Marie Deanen,

Mbt ondergeschiktheid van de vrouw tov de man in de islam, hier het volgende wat ik las en zelf meemaakte door mijn islamitische achtergronden:

De Koran schrijft duidelijk voor dat de vrouw fysiek zwakker is en dus het voorrecht krijgt om beschermd te worden door de fysiek sterkere en groter gebouwde moslimmannen, mits zij zich onderwerpt aan de wil van Allah, de niqaab draagt, zich kuis gedraagt, en gehoorzaamheid en onderworpenheid betoont tov haar mannelijke familie leden en haar eigen moslimman. Hierom moet de vrouw zich onderwerpen aan de macht van Islam in elk islamitisch land en absoluut niet rebelleren, op straffe des doods.

Maar, let op Marie:
ook in het hindoeisme is de vrouw ondergeschikt tov de man dus hindoeisme wijkt op dit punt bijna niet af van islam in de praktijk, maar liegt gewoon beter.

Voor mij als hindoe wetenschapper is alles gewoon heel natuurlijk, de vrouw kan geen man zijn, omdat zij nou eenmaal geen sperma levert en niet hoeft te presteren in bed, dus biologisch is zij echt ondergeschikt. Vrouwen denken echt totaal anders dan mannen en willen ook anders gewaardeerd worden als zij ergens functioneren. Het is onmogelijk om van een vrouw een manwijf te maken of om haar een penis en ballen aan te naaien om haar mannelijker te maken. Vrouwen zijn vrouwen.

OF vrouwen menselijker en humaner zijn is wel duidelijk. Vrouwen zijn socialer dan mannen en empathiser en sociaal gezien is de vrouw eerder rijp en intelligenter.

dewanand
hindoe fundamentalist
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 11:42   #82
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Namaste Marie Deanen,

Mbt ondergeschiktheid van de vrouw tov de man in de islam, hier het volgende wat ik las en zelf meemaakte door mijn islamitische achtergronden:

De Koran schrijft duidelijk voor dat de vrouw fysiek zwakker is en dus het voorrecht krijgt om beschermd te worden door de fysiek sterkere en groter gebouwde moslimmannen, mits zij zich onderwerpt aan de wil van Allah, de niqaab draagt, zich kuis gedraagt, en gehoorzaamheid en onderworpenheid betoont tov haar mannelijke familie leden en haar eigen moslimman. Hierom moet de vrouw zich onderwerpen aan de macht van Islam in elk islamitisch land en absoluut niet rebelleren, op straffe des doods.

Maar, let op Marie:
ook in het hindoeisme is de vrouw ondergeschikt tov de man dus hindoeisme wijkt op dit punt bijna niet af van islam in de praktijk, maar liegt gewoon beter.

Voor mij als hindoe wetenschapper is alles gewoon heel natuurlijk, de vrouw kan geen man zijn, omdat zij nou eenmaal geen sperma levert en niet hoeft te presteren in bed, dus biologisch is zij echt ondergeschikt. Vrouwen denken echt totaal anders dan mannen en willen ook anders gewaardeerd worden als zij ergens functioneren. Het is onmogelijk om van een vrouw een manwijf te maken of om haar een penis en ballen aan te naaien om haar mannelijker te maken. Vrouwen zijn vrouwen.

OF vrouwen menselijker en humaner zijn is wel duidelijk. Vrouwen zijn socialer dan mannen en empathiser en sociaal gezien is de vrouw eerder rijp en intelligenter.

dewanand
hindoe fundamentalist
U heeft het duidelijk gesteld: ontneem de manaap zijn penis en zijn ballen en zijn rijk is uitgespeeld. Toch wel een bekrompen individu, die steunend op zo weinig zich de meester van het heelal waant?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 11:44   #83
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
U heeft het duidelijk gesteld: ontneem de manaap zijn penis en zijn ballen en zijn rijk is uitgespeeld. Toch wel een bekrompen individu, die steunend op zo weinig zich de meester van het heelal waant?
U heeft iets met penissen e?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 12:11   #84
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
U heeft iets met penissen e?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisnijd

Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 12:27   #85
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Ik kan alleen maar herhalen:
U heeft het duidelijk gesteld: ontneem de manaap zijn penis en zijn ballen en zijn rijk is uitgespeeld. Toch wel een bekrompen individu, die steunend op zo weinig zich de meester van het heelal waant?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 19:08   #86
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik kan alleen maar herhalen:
U heeft het duidelijk gesteld: ontneem de manaap zijn penis en zijn ballen en zijn rijk is uitgespeeld. Toch wel een bekrompen individu, die steunend op zo weinig zich de meester van het heelal waant?
Vergeet de manlijke hersenen niet.

Het is wel vreemd als een vrouw alleen maar naar beneden kijkt naar wat er tussen de benen hangt.

Neen, lieve zuster, er is meer aan de man dan alleen maar dat.


Laatst gewijzigd door harriechristus : 2 januari 2014 om 19:08.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 19:17   #87
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik kan alleen maar herhalen:
U heeft het duidelijk gesteld: ontneem de manaap zijn penis en zijn ballen en zijn rijk is uitgespeeld. Toch wel een bekrompen individu, die steunend op zo weinig zich de meester van het heelal waant?
Duidelijk een geval van penisnijditis met sterk lesbische neiging.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 19:48   #88
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Vergeet de manlijke hersenen niet.

Het is wel vreemd als een vrouw alleen maar naar beneden kijkt naar wat er tussen de benen hangt.

Neen, lieve zuster, er is meer aan de man dan alleen maar dat.

Blij het te horen, spijtig dat de mannen het zelfs dikwijls vergeten dat ze meer zijn dan alleen maar wat er tussen hun benen hangt.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 20:00   #89
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Blij het te horen, spijtig dat de mannen het zelfs dikwijls vergeten dat ze meer zijn dan alleen maar wat er tussen hun benen hangt.
Je maakt me misselijk, écht !
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 20:36   #90
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Je maakt me misselijk, écht !
Sorry, dat is niet de bedoeling; maar bedenk dat vele vrouwen moeten overleven in een omgeving waar ze, als vrouw, totaal geen rechten hebben omdat de mannelijke helft van de samenleving er heilig van overtuigd is dat alleen hij een volwaardige mens is en de vrouw enkel een aanhangsel om hem te dienen en te plezieren. In dat besef af en toe wat prikjes uitdelen kan dan ook geen kwaad.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 20:39   #91
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Sorry, dat is niet de bedoeling; maar bedenk dat vele vrouwen moeten overleven in een omgeving waar ze, als vrouw, totaal geen rechten hebben omdat de mannelijke helft van de samenleving er heilig van overtuigd is dat alleen hij een volwaardige mens is en de vrouw enkel een aanhangsel om hem te dienen en te plezieren. In dat besef af en toe wat prikjes uitdelen kan dan ook geen kwaad.
Ga je gal elders spuwen.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 20:46   #92
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Ga je gal elders spuwen.
Is er een betere plaats dan daar waar men eraan twijfelt of God van vrouwen houdt?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 20:53   #93
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Sorry, dat is niet de bedoeling; maar bedenk dat vele vrouwen moeten overleven in een omgeving waar ze, als vrouw, totaal geen rechten hebben omdat de mannelijke helft van de samenleving er heilig van overtuigd is dat alleen hij een volwaardige mens is en de vrouw enkel een aanhangsel om hem te dienen en te plezieren. In dat besef af en toe wat prikjes uitdelen kan dan ook geen kwaad.
Moslima geworden?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 20:54   #94
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Sorry, dat is niet de bedoeling; maar bedenk dat vele vrouwen moeten overleven in een omgeving waar ze, als vrouw, totaal geen rechten hebben omdat de mannelijke helft van de samenleving er heilig van overtuigd is dat alleen hij een volwaardige mens is en de vrouw enkel een aanhangsel om hem te dienen en te plezieren. In dat besef af en toe wat prikjes uitdelen kan dan ook geen kwaad.
Wat prikjes uitdelen?
Dan toch penisnijd?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 21:31   #95
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Is er een betere plaats dan daar waar men eraan twijfelt of God van vrouwen houdt?
Zielepoot.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 21:51   #96
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Ach, laat de man maar brullen gelijk 'n aap. Een iewat dominante vrouw zal hem in de slaapkamer toch laten piepen als een muis.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 22:40   #97
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.874
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Sorry, dat is niet de bedoeling; maar bedenk dat vele vrouwen moeten overleven in een omgeving waar ze, als vrouw, totaal geen rechten hebben omdat de mannelijke helft van de samenleving er heilig van overtuigd is dat alleen hij een volwaardige mens is en de vrouw enkel een aanhangsel om hem te dienen en te plezieren. In dat besef af en toe wat prikjes uitdelen kan dan ook geen kwaad.

Namaste Marie Daenen,

Ik begrijp je volkomen, en ben het met je eens. Het overleven als meisje in een harde, wrede mannenwereld is erg pijnlijk en ik vraag mij vaak af hoe een meisje het beleefd als zij zich ervan bewust wordt dat zij net 9 jaar is of iets ouder, 14 en ontdekt dat de hele wereld uit mannen met lange, bungelende penissen bestaat. Vaak leren jonge meisjes van elkaar wat een penis is en dat dat plasdingetje tussen de benen van alle mannen hangt.

Ik vind het niet gepast dat sommige gasten hier Marie al direct stigmatiseren en links over Penisnijd posten, hartstikke fout is dit. Wat is MANzijn? Manzijn is meer dan een pik met balletjes hebben, manzijn zit in je hoofd en niet in je broek, maar manzijn is ook cultureel en religieus bepaald.

In India is manzijn en mannelijk gedrag totaal anders gedefinieerd dan in blank/arisch Nederland.

Manzijn is relatief afhankelijk van het vrouwzijn en andersom en dit las ik al heel lang geleden in oude boeken.

Marie heeft het recht om haar mening te geven over het Manzijn in deze topic vind ik en ze moet eens zelf meer vertellen hoe zij als intelligente en hoogopgeleide meid denkt over de man, de lange lul en zijn balletjes. Ik heb zelf een obsessie voor grote, hete, wijd uitgerekte super vagina's en hier gaan veel teksten van mij ook gewoon over, het is mijn transseksuele alter ego kan je zeggen, ook in mijn fantasieen. De andere sekse is letterlijk het andere uiteinde van onze kosmos, zoals het Hindoeisme het uitlegt: de Shiv/shaktie dans van onze micro kosmos dus in ons hoofd en dat doen wij met been en heupbewegingen in slaapkamers. Hindoeistische teksten wijden heel erg uit hierover omdat Brahman zelf zich in twee geslachten deelde en zo Shiva, de man en Shaktie, de vrouw liet ontstaan op hetzelfde moment. Totaal anders dan in de bijbel en koran kan je zeggen. Hierom zie ik een meisje, een vrouw of een Hoer of hindoehoer echt totaal anders dan een lange, grootgeschapen, blanke christelijke heteroseksuele man.

Marie leg hier eens meer uit hoe je denkt over de lange, dikke, harde penissen en of je er ervaring mee hebt of er een obsessie voor hebt. Voel je er liefde voor of juist HAAT?

Wieroe is nogal kleingeschapen, net 1,5 cm als zielige, lage kaste koeliekat en hij is gecastreerd, dus als je van een klein ding houdt mag je daten met hem. Likken met zijn ruwe tong kan hij wel goed.

dewanand en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 2 januari 2014 om 22:43. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 22:51   #98
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Namaste Marie Daenen,

Ik begrijp je volkomen, en ben het met je eens. Het overleven als meisje in een harde, wrede mannenwereld is erg pijnlijk en ik vraag mij vaak af hoe een meisje het beleefd als zij zich ervan bewust wordt dat zij net 9 jaar is of iets ouder, 14 en ontdekt dat de hele wereld uit mannen met lange, bungelende penissen bestaat. Vaak leren jonge meisjes van elkaar wat een penis is en dat dat plasdingetje tussen de benen van alle mannen hangt.

Ik vind het niet gepast dat sommige gasten hier Marie al direct stigmatiseren en links over Penisnijd posten, hartstikke fout is dit. Wat is MANzijn? Manzijn is meer dan een pik met balletjes hebben, manzijn zit in je hoofd en niet in je broek, maar manzijn is ook cultureel en religieus bepaald.

In India is manzijn en mannelijk gedrag totaal anders gedefinieerd dan in blank/arisch Nederland.

Manzijn is relatief afhankelijk van het vrouwzijn en andersom en dit las ik al heel lang geleden in oude boeken.

Marie heeft het recht om haar mening te geven over het Manzijn in deze topic vind ik en ze moet eens zelf meer vertellen hoe zij als intelligente en hoogopgeleide meid denkt over de man, de lange lul en zijn balletjes. Ik heb zelf een obsessie voor grote, hete, wijd uitgerekte super vagina's en hier gaan veel teksten van mij ook gewoon over, het is mijn transseksuele alter ego kan je zeggen, ook in mijn fantasieen. De andere sekse is letterlijk het andere uiteinde van onze kosmos, zoals het Hindoeisme het uitlegt: de Shiv/shaktie dans van onze micro kosmos dus in ons hoofd en dat doen wij met been en heupbewegingen in slaapkamers. Hindoeistische teksten wijden heel erg uit hierover omdat Brahman zelf zich in twee geslachten deelde en zo Shiva, de man en Shaktie, de vrouw liet ontstaan op hetzelfde moment. Totaal anders dan in de bijbel en koran kan je zeggen. Hierom zie ik een meisje, een vrouw of een Hoer of hindoehoer echt totaal anders dan een lange, grootgeschapen, blanke christelijke heteroseksuele man.

Marie leg hier eens meer uit hoe je denkt over de lange, dikke, harde penissen en of je er ervaring mee hebt of er een obsessie voor hebt. Voel je er liefde voor of juist HAAT?

Wieroe is nogal kleingeschapen, net 1,5 cm als zielige, lage kaste koeliekat en hij is gecastreerd, dus als je van een klein ding houdt mag je daten met hem. Likken met zijn ruwe tong kan hij wel goed.

dewanand en Wieroe
... schitterend. Echt waar.
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 23:32   #99
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Is er een betere plaats dan daar waar men eraan twijfelt of God van vrouwen houdt?



Ik denk dat het probleem zit in de bruidschat voor het huwen,
een vrouw mag ook weigeren een bruidsschat aan te nemen,
het is niet verplicht.

Het zijn de daden waar God van houd en dit is niet verbonden aan sekse of gender.

Hieromtrent is geen enkele twijfel.

De vrouw van de Farao staat bekend om haar vastberadenheid omtrent het geloof in tegenstelling tot haar man.

Hoofdstuk 66. Denkende dat iets Verboden is (A-Tahriem)

11. En Allah vergelijkt de gelovigen met de vrouw van Pharao toen zij zeide: "Mijn Heer! bouw voor mij een huis bij U in het Paradijs, verlos mij van Pharao en zijn daden en verlos mij van het onrechtvaardige volk."

12. En met Maria, de dochter van Imraan, die haar kuisheid bewaarde; Toen ademden Wij haar Onze geest in - zij geloofde in het Woord van haar Heer en Zijn Boeken en behoorde tot de gehoorzamen.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2014, 23:42   #100
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Daar zit wel wat in.



Ik bemin harriechristus......

marie daenen
Provinciaal Statenlid


Geregistreerd: 2 December 2013
Berichten: 695

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn vraag is eerder hoe kunnen de vrouwen zich terugvinden in die mannelijke goden die hen van overal worden opgedrongen



Mijn innerlijke God, de ware God heeft heel die sexuele poespas al lang overschreden. De sexualiteit, onafhankelijk van de periode, is een plus dat aan de mensheid is gegeven. Daar we 'mijn god' enkel vinden langs de innerlijke weg, sluit die weg noch het mannelijke principe, noch het vrouwelijk principe uit, noch maakt zij het ene noch het andere principe ondergeschikt.




Dit is mijn vrouw!

Laatst gewijzigd door g_z : 2 januari 2014 om 23:44.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be