Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Bekijk resultaten enquête: Waar zit de Jürgen?
Hij is dood, zelfmoord, op een verborgen plek, onvindbaar 2 18,18%
Hij si dood, zelfmoord, kwestie van tijd om zijn lichaam aan te treffen 1 9,09%
Hij leeft nog ergens in de bossen 2 18,18%
Hij leeft nog, ergens bij vrienden in een schuilplaats in Vlaanderen 0 0%
t zelfde, maar een schuilplaats in de Ardennen 0 0%
't zelfde, maar een schuilplaats in het buitenland 6 54,55%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2021, 13:16   #81
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Gaan ze al onder het reserve wiel gekeken hebben ? misschien zit de Jurgen daar wel onder verstopt.
Misschien zat hij achter het stuur ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 13:20   #82
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Misschien zat hij achter het stuur ?
god ja, dat is het, ... ze hebben heel dien auto onderste boven gehaald, en achter t stuur zijn ze vergeten kijken, ....

maar ja die leek in zijn camouflage kostuum ook zo goed op de rest.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 13:59   #83
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incognito Bekijk bericht
Na dat ze daar al 5x zijn gaan zoeken in het Dilserbos, hebben ze gisteren opeens een rugzak met munitie gevonden in de buurt vd auto...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06...tocht-conings/

Dit verhaal stonk al van in het begin maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden.
Ik vind dat niet belachelijk. Maar ik ben dan ook al in dat bos geweest. Ik heb daar een halve eeuw geleden een ganse zomervakantie rond gecrost (o.a. verstopper gespeeld, in dat nationaal park in een (ver) verleden bosbessen geplukt., beheerswerken uitgevoerd, 's winters geschaatst, in vennen gezwommen. Ik doorkruis dat tegenwoordig bijna wekelijks met de fiets.

Gij ook?
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:07   #84
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik vind dat niet belachelijk. Maar ik ben dan ook al in dat bos geweest. Ik heb daar een halve eeuw geleden een ganse zomervakantie rond gecrost (o.a. verstopper gespeeld, in dat nationaal park in een (ver) verleden bosbessen geplukt., beheerswerken uitgevoerd, 's winters geschaatst, in vennen gezwommen. Ik doorkruis dat tegenwoordig bijna wekelijks met de fiets.

Gij ook?
Je kent het bos dus goed, stel dat er daar ene verscholen zit, zou je dat dan niet opmerken als frequente passant ?

Je zou toch merken dat er bepaalde "wildpaden" bijgekomen zijn ?

Zelf al zit de Jurgen in een gat onder de grond 2 km van de dichts bijzijnde dreef, midden in het bos, dan is de kans niet onbestaande dat hij op 3 weken tijd op iemand opbotst. Hij heeft nog altijd sjans dat het warm is, dat hij geen vuur moet maken. De moment dat hij dat moet doen is hij de jaak.

ook als hij gaat zoeken achter eten, want bessen groeien meestal op de bosrand.

3 weken in een bos zitten is ook 3 weken moeten eten, u warm houden en kakken en pissen he, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:10   #85
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Je kent het bos dus goed, stel dat er daar ene verscholen zit, zou je dat dan niet opmerken als frequente passant ?

Je zou toch merken dat er bepaalde "wildpaden" bijgekomen zijn ?

Zelf al zit de Jurgen in een gat onder de grond 2 km van de dichts bijzijnde dreef, midden in het bos, dan is de kans niet onbestaande dat hij op 3 weken tijd op iemand opbotst. Hij heeft nog altijd sjans dat het warm is, dat hij geen vuur moet maken. De moment dat hij dat moet doen is hij de jaak.

ook als hij gaat zoeken achter eten, want bessen groeien meestal op de bosrand.

3 weken in een bos zitten is ook 3 weken moeten eten, u warm houden en kakken en pissen he, ...
Neen Er zijn plaatsen waar bijna nooit iemand komt.

BTW er is daar jachtmunitie ,gevonden. Lijkt me niet abnormaal. Daar wordt op evers gejaagd.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:12   #86
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Neen Er zijn plaatsen waar bijna nooit iemand komt.

BTW er is daar jachtmunitie ,gevonden. Lijkt me niet abnormaal. Daar wordt op evers gejaagd.
wat ik al dacht ene die zijn tas met patronen kwijt is geraakt (die gaat da wel mogen uitleggen als zijne naam in dat chakoske zit )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:28   #87
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Neen Er zijn plaatsen waar bijna nooit iemand komt.

BTW er is daar jachtmunitie ,gevonden. Lijkt me niet abnormaal. Daar wordt op evers gejaagd.


En als ze hem nu daar dood vinden, zogezegd zelfmoord, dan vindt jij dat normaal dat een speurhond die niet gevonden zou hebben? Of heeft hij zelf een graf gegraven en een constructie gemaakt als hij de trekker overhaalt, hij zich zelf zou begraven?

Of dat zijn lijk al half opgegeten is door de beesten als ze hem vinden zou ook normaal zijn?
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:43   #88
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Een aanwijzing dat JC niet van plan was om meteen zelf uit het leven te stappen: Hij had naar verluidt in de week voorafgaand aan zijn verdwijning het maximale bedrag in schijven van zijn bankrekening opgevraagd, namelijk 3.000 euro.

Dat doe je niet als je in een bevlieging zinnens bent om wild in het rond te gaan schieten en dan zelfmoord te plegen of te wachten tot je door de politie bent omsingeld en je dan dood te vechten...

Nee, dat geldbedrag laat uitschijnen dat hij er lang voordien heeft over nagedacht en zich heeft voorbereid op een event: bijvoorbeeld de terugkeer van MVR naar het dagelijkse leven, of... de start van een bepaalde mediagenieke gebeurtenis waar JC maximaal alle aandacht van de wereld naar zich toe kan trekken door juist dan over te gaan tot een aanslag.

Mogelijke doelwitten zijn dan:

- De komst van Joe Biden naar Brussel. (extra plausibel omdat JC zichzelf allicht associeert met het maatschappijkritische Trump kamp)

-De start van het Europees Kampioenschap Voetbal.

Wat denken jullie over deze mogelijkheid?

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 10 juni 2021 om 14:44.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:53   #89
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Volgens mij zit hij bij de Franse legionaires.
Onmogelijk te vinden.



https://www.legion-recrute.com/en

Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 juni 2021 om 14:54.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:53   #90
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En als ze hem nu daar dood vinden, zogezegd zelfmoord, dan vindt jij dat normaal dat een speurhond die niet gevonden zou hebben? Of heeft hij zelf een graf gegraven en een constructie gemaakt als hij de trekker overhaalt, hij zich zelf zou begraven?

Of dat zijn lijk al half opgegeten is door de beesten als ze hem vinden zou ook normaal zijn?
Hoe ver kunnen speurhonden ruiken? Hij verdween in buurt van het heuvelsven als die over water ging, kunnen honden dan zijn spoor volgen?

Ik denk dat de verbeelding van sommigen serieus op hol geslagen is.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:55   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Nee, dat geldbedrag laat uitschijnen dat hij er lang voordien heeft over nagedacht en zich heeft voorbereid op een event: bijvoorbeeld de terugkeer van MVR naar het dagelijkse leven, of... de start van een bepaalde mediagenieke gebeurtenis waar JC maximaal alle aandacht van de wereld naar zich toe kan trekken door juist dan over te gaan tot een aanslag.
Maar je moet toch totaal betoeterd zijn om aan te kondigen dat je "iets" gaat doen, lang voor je het van plan bent om te doen, zodat je al je bewegingsvrijheid kwijt bent en de kans heel groot is dat je ondertussen gehinderd zal worden om te doen wat je wilde doen he.

Citaat:
18. All warfare is based on deception.

[The truth of this pithy and profound saying will be admitted by every soldier. Col. Henderson tells us that Wellington, great in so many military qualities, was especially distinguished by "the extraordinary skill with which he concealed his movements and deceived both friend and foe."]

19. Hence, when able to attack, we must seem unable; when using our forces, we must seem inactive; when we are near, we must make the enemy believe we are far away; when far away, we must make him believe we are near.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:56   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hoe ver kunnen speurhonden ruiken? Hij verdween in buurt van het heuvelsven als die over water ging, kunnen honden dan zijn spoor volgen?
Aan de andere kant van 't water kan je dan zijn spoor niet terugvinden ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 14:59   #93
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Aan de andere kant van 't water kan je dan zijn spoor niet terugvinden ?
Niet als hij in een onderwatertent zit. Dan is hij ook veilig voor de infrarood helicopter. Hij kan dan ook overleven op vis en waterplanten. Voila, case solved.

Laatst gewijzigd door Erra555 : 10 juni 2021 om 15:00.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 15:00   #94
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Niet als hij in een onderwatertent zit. Dan is hij ineens ook veilig voor de infrarood helicopter. Hij kan dan ook overleven op vis en waterplanten. Voila, case solved.
Dju toch, da's ne lepe gast
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 15:20   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hoe ver kunnen speurhonden ruiken? Hij verdween in buurt van het heuvelsven als die over water ging, kunnen honden dan zijn spoor volgen?

Ik denk dat de verbeelding van sommigen serieus op hol geslagen is.
Speurhonden kunnen sporen ruiken tot waar ze ophouden.

Ze hebben nu een zak met kogels gevonden die "recent zou zijn weggegooid" vlakbij de plaats waar hij zijn auto achterliet.
Straffe kost. Jurgen die even terugkeert om zijn tas met kogels even te komen weggooien terwijl honderden "speurders" al wekenlang intensief naar hem zoeken. En geen (speur) hond die het in het snuitje had.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 15:42   #96
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.188
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Neen Er zijn plaatsen waar bijna nooit iemand komt.

BTW er is daar jachtmunitie ,gevonden. Lijkt me niet abnormaal. Daar wordt op evers gejaagd.
Dat dacht ik ook. Er zijn hier blijkbaar mensen die nog nooit een bos van dichtbij gezien hebben. Ze denken dat een bos er uit ziet als een stadspark.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 15:50   #97
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Speurhonden kunnen sporen ruiken tot waar ze ophouden.

Ze hebben nu een zak met kogels gevonden die "recent zou zijn weggegooid" vlakbij de plaats waar hij zijn auto achterliet.
Straffe kost. Jurgen die even terugkeert om zijn tas met kogels even te komen weggooien terwijl honderden "speurders" al wekenlang intensief naar hem zoeken. En geen (speur) hond die het in het snuitje had.

Maar ze kunnen dat natuurlijk ook terug oppakken aan de andere kant van de rivier.

Maar dat ze die zak met kogels vinden past netjes in de theorie van sommige hier. Dit is zogezegd het teken, dat ze nog eens dat bos moeten uitpluizen en dan gaan ze eindelijk het half opgegeten lijk vinden. Ze zullen hem herkennen aan restanten van de kledij en misschien zijn gebit.
De kogelhuls zal daar dan ook nog wel liggen, die hebben de zwijntjes laten liggen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 16:00   #98
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Dat is toch intriestig dat de cel Verdwijningen van de federale politie niet systematisch beroep kan doen op de hoge expertise van meerdere medeforummers hier.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 16:22   #99
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Even terzijde: als ze hem levend pakken, dan is er een kans dat hij voor een assisenhof moet verschijnen.
Vb. in Limburg.
Stel je voor dat daar 50 procent kans is dat alle juryleden nva- of vb-stemmers zijn.

Of zouden ze hem voor de krijgsraad kunnen brengen, omdat hij militair was? Daar kunnen ze hem roosteren.
Sommige Japanse soldaten zaten 30 jaar na WOII nog steeds verstopt op één of ander Filipijns eiland.
Witte Kaproen is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 16:53   #100
Incognito
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 september 2020
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik vind dat niet belachelijk. Maar ik ben dan ook al in dat bos geweest. Ik heb daar een halve eeuw geleden een ganse zomervakantie rond gecrost (o.a. verstopper gespeeld, in dat nationaal park in een (ver) verleden bosbessen geplukt., beheerswerken uitgevoerd, 's winters geschaatst, in vennen gezwommen. Ik doorkruis dat tegenwoordig bijna wekelijks met de fiets.

Gij ook?
Ik zit meerdere keren per week daar in de buurt te lopen/mtb'en. Het is daarom dat ik kan zeggen dat dit belachelijk is. Met zo een machtsvertoning en 5x nodig hebben om iets te vinden.
Het Nationaal Park is groot naar Vlaamse normen maar in het buitenland lachen ze hiermee.
In de States heb je parken van 10000-15000 km2, daar kan je verdwijnen. Maar hier op ocharme 120km2... Laat me niet lachen.
Incognito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be