Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2008, 10:07   #81
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
mja, de geschiedenis van de B.U.B. lezende kan je niets anders dan besluiten dat er daar meer dan één is die -op zijn zachtst gezegd- de boel naar beneden heeft getrokken.
Idd, de inbreng van Bruno mag ook niet onderschat worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:31   #82
Rob Roy
Minister
 
Rob Roy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Locatie: De Schotse Highlands
Berichten: 3.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kan er iemand mij uitleggen wat er zo boeiend is (ontelbare threads) aan deze groupuscule????
Leedvermaak, vrees ik. Het is een beetje een wraak voor het valsspelen van de Belgicisten, nl. hun permanente nazificering van de Vlaamse Beweging.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:35   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
En wat mag die andere nick dan geweest zijn?
Ik heb nooit onder een andere naam dan BCD gepost.
Je avatar verraadt anders heel wat.

[/quote]Ik weet niet of het 'er in lopen' is, ik denk dat het eerder vaststellen is dat er geen samenwerking is, maar zelfs tegenwerking.[/quote]

Wie het wilde weten kon al van in het prille begin vaststellen dat de bub een clubje van kleine Francomannetjes was die het leiderschap van de super-Franco becritiseerden. Ook al gebeurde dat in het prille begin binnenskamers, het was overduidelijk dat we met een clubje onrealistische populisten, arrivisten, showmannen en dictatortjes in spé te doen hadden. Dat maak je niet goed met een royale portie idealisme.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:46   #84
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kan er iemand mij uitleggen wat er zo boeiend is (ontelbare threads) aan deze groupuscule????
Hoge amusementswaarde.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:47   #85
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Idd, de inbreng van Bruno mag ook niet onderschat worden.
Ach ja, Bruno... De verhaaltjes die ik over hem heb gehoord schilderen hem niet bepaald af als stabiel.
Toch de grote vijand van Kim?
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:51   #86
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Idd, de inbreng van Bruno mag ook niet onderschat worden.
Het is niet eerlijk om Bruno alle schuld te geven. Patriot deelde (en deelt?) immers royaal lief en leed met Bruno sinds deze zich nog Tacitus noemde. Bruno mag dan kort geleden de vuile bubwas hebben buitengehangen, Patriot deed het hem voor toen hij de eerste keer de deur achter zich dichttrok. Zelfs d�*t deed hij samen met Bruno.

Ruben kan je evenmin veel verwijten. De grote oorzaak van het mislukken van de bub ligt aan een 'partijleider' die de Francofone droom van een Franstalig Vlaanderen in een (eindelijk!) eengemaakt Belgique weigert los te laten, maar deze met een aan waanzin grenzend fanatisme blijf nastreven. Hans gedraagt zich als de spreekwoordelijke rat in de val die wéét dat ze langzaam maar zeker zal verzuipen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 maart 2008 om 10:52.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:55   #87
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is niet eerlijk om Bruno alle schuld te geven. Patriot deelde (en deelt?) immers royaal lief en leed met Bruno sinds deze zich nog Tacitus noemde. Bruno mag dan kort geleden de vuile bubwas hebben buitengehangen, Patriot deed het hem voor toen hij de eerste keer de deur achter zich dichttrok. Zelfs d�*t deed hij samen met Bruno.

Ruben kan je evenmin veel verwijten. De grote oorzaak van het mislukken van de bub ligt aan een 'partijleider' die de Francofone droom van een Franstalig Vlaanderen in een (eindelijk!) eengemaakt Belgique weigert los te laten, maar deze met een aan waanzin grenzend fanatisme blijf nastreven. Hans gedraagt zich als de spreekwoordelijke rat in de val die wéét dat ze langzaam maar zeker zal verzuipen.
misschien, maar Bruno had het ook over Mahiat, die ook niet bepaald een koosjere typ was.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 maart 2008 om 10:57.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 10:58   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
misschien, maar Bruno had het ook over de Mahiats, die ook niet bepaald koosjere typen waren.
Jep.
Maar die was er ook enkel dankzij de steun van Meester Hans.
Enkel wie Hans niet naar de dictatoriale ogen kijkt vliegt eruit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:14   #89
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

De meest zinnige bijdrage aan deze draad heeft met deze draad eigenlijk niet eens iets te maken:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Het staat ook op de site van De Morgen en op VRTNIEUWS. Enfin als men de sites afgaat heeft men echt de indruk dat er maar één journlalist is in België ergens achter een scherm bij Belga.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:40   #90
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
misschien, maar Bruno had het ook over Mahiat, die ook niet bepaald een koosjere typ was.
Ik ken de Mahiats, er klopt maar weinig van de beschrijving die Bruno hen geeft. Het zijn stuk voor stuk warme en eerlijke mensen, zo vind je er maar weinig tegenwoordig.

Bruno zou beter eens de hand in eigen boezem steken alvorens anderen met een beschuldigende vinger te wijzen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:41   #91
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Toch de grote vijand van Kim?
Goh, vijand zou ik hem niet noemen maar het is inderdaad zo dat we mekaar niet kunnen luchten. En daar heb ik zo m'n redenen voor. Hij ook waarschijnlijk
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:46   #92
forzaflandria
Parlementslid
 
forzaflandria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2008
Locatie: Overzees Vlaanderen
Berichten: 1.860
Standaard

Vernieuwde BUB op naar monsterscore van 0,11 percent.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:52   #93
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is niet eerlijk om Bruno alle schuld te geven. Patriot deelde (en deelt?) immers royaal lief en leed met Bruno sinds deze zich nog Tacitus noemde. Bruno mag dan kort geleden de vuile bubwas hebben buitengehangen, Patriot deed het hem voor toen hij de eerste keer de deur achter zich dichttrok. Zelfs d�*t deed hij samen met Bruno.
Dat is nu net waarom je de bal mis slaat, je kent misschien de forummer Patriot! maar je kent duidelijk de persoon Bob niet.

Misschien moet je realiseren dat er meer is dan de virtuele wereld en dat azerty-bord dat voor u ligt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.

Laatst gewijzigd door BCD : 12 maart 2008 om 11:56.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:56   #94
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
misschien, maar Bruno had het ook over Mahiat, die ook niet bepaald een koosjere typ was.
Ja als je Bruno gelooft dan is Kim ook een Vlaams-Nationalist met hoog nazi-gehalte.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 12:01   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik ken de Mahiats, er klopt maar weinig van de beschrijving die Bruno hen geeft. Het zijn stuk voor stuk warme en eerlijke mensen, zo vind je er maar weinig tegenwoordig.

Bruno zou beter eens de hand in eigen boezem steken alvorens anderen met een beschuldigende vinger te wijzen.
Ik twijfel er niet aan dat Bruno een paar losse vijzen heeft. Hij is trouwens niet de enige bubbel. Yann en Cedric waren ook niet mis.
Dit zou dus van A tot Z verzonnen zijn?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
Het kan opmerkelijk en zelfs verwonderlijk klinken, maar ook binnen een kleine partij vormen zich algauw baronieën. De grootste baronnie was de Brusselse, waar Christian Debatty (oud-fdf) en zijn vriend, de eerder aangehaalde Alain Mahiat de plak zwaaiden. In die tijd was ik ondervoorzitter en ik heb toen – ik geef toe – een abdominabel debat gevoerd tegen NiVeaan Bart De Wever (quote BDW: “nooit, ook niet bij het Blok, ben ik zo een fanaticus tegengekomen”) en een CD&V-apparatsjik wiens naam me nu ontgaat. In een verhitte discussie die maand liet ik me bovendien ontvallen – via mail – dat al wie tegen België was, te gepasten tijde zijn straf niet zou ontlopen. Zwaenepoel vroeg (alweer per mail) aan wie ik dan zoal dacht... (die man behoorde toen tot de soort van wie je niets hoort, tot er amok gemaakt kan worden). Bon, die uitspraak was te straf, maar de Voorzitter nam het als aanleiding om mij te vervangen als ondervoorzitter door islamhater en xenofoob Alain Mahiat. Toen is de neergang van de partij m.i. begonnen.

Maar er bleef verzet, o.a. van Bob en ik, maar ook van Hans, die eigenlijk van 2003 (door zijn eigen beslissing om Alain Mahiat tot ondervoorzitter te benoemen) tot 2006 een voorzitter was, die “regeerde” bij de wil van diktaten van rechts-radicalen.

Ah ja, Alain had immers de partijbureau’s, de printers, het materiaal enz. Hoeveel keer ik niet gezegd heb die gék buiten te gooien, het mocht niet baten.

Het ergste is wanneer domme mensen de kroon der slimheid willen krijgen. Hans zegde: om Alain (in extenso: de fransiljonse racisten buiten te krijgen) gaan we allemaal een prijs moeten betalen...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 12:02   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Ja als je Bruno gelooft dan is Kim ook een Vlaams-Nationalist met hoog nazi-gehalte.
Op dat vlak verschilt Bruno dus alvast geen haar van Hans.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 12:04   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Dat is nu net waarom je de bal mis slaat, je kent misschien de forummer Patriot! maar je kent duidelijk de persoon Bob niet.

Misschien moet je realiseren dat er meer is dan de virtuele wereld en dat azerty-bord dat voor u ligt.
Je kan niet ontkennen dat Patriot zich in deze virtuele wereld gedraagt als een naiëf kind dat er maar niet in slaagt om volwassen te worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 13:05   #98
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik twijfel er niet aan dat Bruno een paar losse vijzen heeft. Hij is trouwens niet de enige bubbel. Yann en Cedric waren ook niet mis.
Dit zou dus van A tot Z verzonnen zijn?
Kijk, ik ga niet het ganse verhaal oprakelen maar is het niet verwonderlijk dat de vernoemde personen na drie jaar inzet zélf opgestapt zijn?
Als je nog eens die statuten leest dan zie je dat Hans iedereen kan benoemen en ontslaan wanneer hij dat wenst.

Drie jaar lang zou Hans gekweld zijn door deze door-en-door slechte mensen terwijl hij ze alle momenten had kunnen buitenzetten. Want vergis u niet die vijf provinciale voorzitters en twee provinciale ondervoorzitters zijn destijds zelf opgestapt.

Alain Mahiat (de ondervoorzitter) is buitengezet omdat hij 1) de statuten overtrad en niet loyaal was ten aanzien van de voorzitter 2) hij niet perfect tweetalig was (werd vervangen door Ruben) en 3) hij geen unitarist was. Waar hebben we dat nog gehoord?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 13:07   #99
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Op dat vlak verschilt Bruno dus alvast geen haar van Hans.
Je kan niemand met Bruno vergelijken, zélfs Hans niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 13:23   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Je kan niemand met Bruno vergelijken, zélfs Hans niet.
Ze noemen nochtans allebei met evenveel plezier iedereen een nazi die het niet met hen eens is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be