Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2008, 10:07   #81
Revolutie
Parlementslid
 
Revolutie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.764
Standaard

Ik pak het strategisch aan.
ik "leen" de auto van mijn moeder.
__________________
Noch doen, noch eer en wert vernomen
Revolutie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 10:09   #82
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als ik alles wat u schrijft met aandacht lees, merk ik heel duidelijk dat u geen gezin heeft en ook niet het minste aanvoelen heeft hoe het er in een gezin allemaal aan toe kan gaan. U gaat uit van een heel maak- en planbaar leven, maar alwie kinderen in huis heeft, weet dat het wel heel anders kan draaien. Toen onze jongste op een zaterdag door het raam viel en daarbij ernstig verwond werd, waren we maar al te blij dat er in de garage een wagen stond. Op nog geen kwartier waren we aldus in de spoedafdeling van het ziekenhuis. Gelukkig! Geen enkele urgentiearts, ambulance, MUG... had dit gehaald.

En neen, een kindje van twee maanden kan heus nog niet op de fiets. Een mens is dus maar al te gelukkig wanneer er een wagen is waarmee men naar de plaatselijke afdeling van Kind en Gezin kan, of waarmee men voor een dringend onderzoek naar de kinderarts kan gaan.

Kortom, beste vriend, u kent niet het leven van iemand die met een kroostrijk gezin op het platteland woont. U weet hoegenaamd niet welk een zegen het dan is een wagen ter beschikking te hebben.

En laat ik u alvast even op het hart drukken: wij rijden heel veel kilometers af met de fiets, zelfs meer dan met de wagen. Alleen zijn we in dat opzicht geen fanatici met meterslange kleppen op.

en wat vind je dan van mensen die hun kinderen van en naar school brengen met de wagen ?????? ook al wonen ze op nog geen km van die school ???????

in sommige gevallen is ne wagen idd wel gemakkelijk , maar voor de meeste mensen is de wagen een pure verslaving !!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 13:52   #83
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als ik alles wat u schrijft met aandacht lees, merk ik heel duidelijk dat u geen gezin heeft en ook niet het minste aanvoelen heeft hoe het er in een gezin allemaal aan toe kan gaan. U gaat uit van een heel maak- en planbaar leven, maar alwie kinderen in huis heeft, weet dat het wel heel anders kan draaien. Toen onze jongste op een zaterdag door het raam viel en daarbij ernstig verwond werd, waren we maar al te blij dat er in de garage een wagen stond. Op nog geen kwartier waren we aldus in de spoedafdeling van het ziekenhuis. Gelukkig! Geen enkele urgentiearts, ambulance, MUG... had dit gehaald.

En neen, een kindje van twee maanden kan heus nog niet op de fiets. Een mens is dus maar al te gelukkig wanneer er een wagen is waarmee men naar de plaatselijke afdeling van Kind en Gezin kan, of waarmee men voor een dringend onderzoek naar de kinderarts kan gaan.

Kortom, beste vriend, u kent niet het leven van iemand die met een kroostrijk gezin op het platteland woont. U weet hoegenaamd niet welk een zegen het dan is een wagen ter beschikking te hebben.

En laat ik u alvast even op het hart drukken: wij rijden heel veel kilometers af met de fiets, zelfs meer dan met de wagen. Alleen zijn we in dat opzicht geen fanatici met meterslange kleppen op.
Ik heb op zich niets tegen een wagen ... als hij nuttig en beredeneerd gebruikt wordt (wat vaak helaas niet het geval is). In het voorbeeld dat u opnoemt is gebruik uiteraard te rechtvaardigen. En als u veel met de fiets rijdt, chapeau, er moesten er veel meer zoals u zijn. Het is echter een gegeven dat mensen er te makkelijk van uitgaan dat alle volwassenen een auto ter beschikking hebben of ergens met de auto zijn. Gisteren nog ergens de weg gevraagd en kreeg als antwoord: 'volgt u mij, ik zal voorrijden'. Toen ik zei dat ik te voet was (na bus) en niet met de auto, keek dat individu me aan alsof ik van Mars kwam. Gelukkig was die persoon dan zo joviaal om mij met z'n auto mee te nemen en me ergens af te zetten, als hij toch z'n auto gebruikt mag ik er toch mee van genieten ?

Mensen met een auto bezien ons soms (de autolozen) als sukkels, totale lozers. Die mentaliteit moet veranderen. Bovendien, mensen forceren zich soms inderdaad in een autoverslaving door 50 of 100 km van hun werk te gaan wonen, of in het groen in een elitaire 'suburb'. Maar doe je het dan niet wat jezelf aan? Kan je geen genoegen nemen met in de buurt van je werk te gaan wonen of in de buurt van een treinstation of bushalte?
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:10   #84
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Mensen met een auto bezien ons soms (de autolozen) als sukkels, totale lozers. Die mentaliteit moet veranderen. Bovendien, mensen forceren zich soms inderdaad in een autoverslaving door 50 of 100 km van hun werk te gaan wonen, of in het groen in een elitaire 'suburb'. Maar doe je het dan niet wat jezelf aan? Kan je geen genoegen nemen met in de buurt van je werk te gaan wonen of in de buurt van een treinstation of bushalte?
Zoals ik een paar posts terug al zei is dat voor een gezin niet gemakkelijk. Ik denk niet dat het voor de meeste koppels mogelijk is om alle 2 binnen redelijke termijn een job te vinden die aanleunt tegen hun capaciteiten en opleiding en bovendien slechts op max 5-10km van hun woning gelocaliseerd is.

Ook na een ontslag zal het niet hebben van een auto het een stuk moeilijker maken om een nieuwe job te vinden.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:22   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
en wat vind je dan van mensen die hun kinderen van en naar school brengen met de wagen ?????? ook al wonen ze op nog geen km van die school ???????

in sommige gevallen is ne wagen idd wel gemakkelijk , maar voor de meeste mensen is de wagen een pure verslaving !!!
Ook niet gebarsten van de eerste dooddoener, zie ik. "... voor de meeste mensen ... " Waar haalt u dat? Als ik naar mijn leerlingen kijk, dan komt het grootste deel met de fiets.

En trouwens, het gaat hier niet over die paar enkelingen die de auto van stal halen om drie kilometer verder hun kind aan de schoolpoort af te zetten, of die uitzonderingen die 's zondags een straat verder met de wagen rijden om hun pistolets of boterkoeken te halen. Er zijn heel wat mensen die op een verantwoordelijke manier van de auto gebruik maken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:25   #86
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Gelukkig was die persoon dan zo joviaal om mij met z'n auto mee te nemen en me ergens af te zetten, als hij toch z'n auto gebruikt mag ik er toch mee van genieten ?
't Maatschappelijk gebeuren bestaat niet louter uit een eenrichtingsverkeer. Naar aloude traditie is dat "do ut des" en omgekeerd. Als jij van anderen verlangt dat ze hun auto delen, mag men gerust ook aannemen dat jij op een bepaald moment ook het omgekeerde gebaar eens stelt. Of mogen we je houding hier als een sterke vorm van egoïsme brandmerken?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:28   #87
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Mensen met een auto bezien ons soms (de autolozen) als sukkels, totale lozers. Die mentaliteit moet veranderen. Bovendien, mensen forceren zich soms inderdaad in een autoverslaving door 50 of 100 km van hun werk te gaan wonen, of in het groen in een elitaire 'suburb'. Maar doe je het dan niet wat jezelf aan? Kan je geen genoegen nemen met in de buurt van je werk te gaan wonen of in de buurt van een treinstation of bushalte?
Ook hier stel ik vast dat je gewoon vanuit jezelf denkt en het eigen ik blijkbaar niet weet te overstijgen. Heel wat andere factoren bepalen immers waar een mens en diens gezin gaat wonen. Er kunnen gerechtvaardige famiale of gezinsgebonden redenen zijn, maar ook financiële (in bepaalde streken is het nu eenmaal stukken duurder) of sociale.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:29   #88
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook niet gebarsten van de eerste dooddoener, zie ik. "... voor de meeste mensen ... " Waar haalt u dat? Als ik naar mijn leerlingen kijk, dan komt het grootste deel met de fiets.

En trouwens, het gaat hier niet over die paar enkelingen die de auto van stal halen om drie kilometer verder hun kind aan de schoolpoort af te zetten, of die uitzonderingen die 's zondags een straat verder met de wagen rijden om hun pistolets of boterkoeken te halen. Er zijn heel wat mensen die op een verantwoordelijke manier van de auto gebruik maken.

toch dat van die kinderen afhalen van school zie ik hier dagelijks , en niet door de ouders van enkele kinderen uit de buurt !!!! , evenals op zondag rap effe naar de bakker met de wagen .... rap eerst effe bellen zodat ze de anderen dan nog is kunnen voorsteken in de winkel of nog anderen die hunne wagen nemen om met de hond te gaan wandelen

echt verantwoord wagen gebruik ..............
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:36   #89
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke Bekijk bericht
Het is mischien zo, dat u 1 van de weinige bent, die niet neerkijken op een iemand zonder een auto, maar het gros van de autobezitters doen dit wel, en dit is iets dat u eigenlijk niet kunt weten, want u bent in het bezit van een auto...in ieder geval zijn er enkelingen die blijkbaar wel begrijpen wat ik bedoel...vanmiddag waren we er op t werk tijdens de pauze weer over aan het discusieren...was er vandaag iemand die zegt, als je geen auto hebt, ben je beperkt in je vrije bewegingsruimte...je moet het dikwijls es horen wat een nonsens men uitkraamd jegens iemand die geen wagen heeft, je zult nogal ogen gaan trekken man, maar bon toen die persoon dit zei, zijn er wel andere 3 (autobezitters) die wakker geschoten zijn en meteen begrepen wat ik bedoel...en ik zal nog es herhalen, als een auto op een bepaalde manier nodzaak is, dan respecteer ik dit ook...maar als de autobezitter op een gegeven momment zo afhankelijk is geworden van zijn vervoermiddel, moet men niet meteen gaan denken dat iedereen die geen wagen heeft steeds afhankelijk is van hen...
Om met het begin te beginnen: ik moet u gewoon tegenspreken. Tot mijn vijfentwintigste jaar beschikte ik niet over een wagen. Nooit heb ik enige neerbuigende houding ondervonden, wel vaak verwondering en ongeloof. Toen ik mijn eerste wagen aanschafte, was dat gewoon uit pure noodzaak.

Nog steeds is het zo dat mijn vrouw en ik bepalen welke verplaatsing we met welke middelen doen. Op geen enkele wijze zie ik ons als een slaaf van koning en keizer auto. Ik denk trouwens dat de reden waarom veel mensen snel en graag naar de auto grijpen, gewoon te zoeken is in de inherente neiging tot luiheid van de mens. Waarom immers vijf kilometer tegen wind en in de regen met de fiets rijden, als je warm en droog in de wagen zit?

Tijd is evenwel een factor die ik heel goed kan begrijpen. Ik stem met mensen in die stellen dat ze het openbaar vervoer niet wensen te nemen omdat het hun veel te veel tijd afneemt. Als je de keuze hebt tussen dagelijks drie uur bus of een uurtje auto, lijkt me de keuze heel gauw gemaakt. Die twee uur die je wint, kan je immers investeren in je familieleven. En d�*t primeert uiteindelijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:37   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
toch dat van die kinderen afhalen van school zie ik hier dagelijks , en niet door de ouders van enkele kinderen uit de buurt !!!! , evenals op zondag rap effe naar de bakker met de wagen .... rap eerst effe bellen zodat ze de anderen dan nog is kunnen voorsteken in de winkel of nog anderen die hunne wagen nemen om met de hond te gaan wandelen

echt verantwoord wagen gebruik ..............
Ongetwijfeld komt dit voor, maar ik praat dergelijk gedrag niet goed. Alleen is het ieders verantwoordelijkheid. Als mensen iedere maand veel geld willen uitgeven aan brandstof, tja, dat is hun keuze (en ook aan onderhoud, want door korte ritten verslijt de motor nu eenmaal vlugger).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:40   #91
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
trouwens mensen met veel kinderen kunnen ook veel goedkoper lenen dan mensen zonder kinderen , en kost dit de staat zoveel extra ???????
Mensen met kinderen besteden ook een heel grote hap van hun budget aan die kinderen. Daar kinderen de toekomst uitmaken van een maatschappij, lijkt het mij maar normaal dat die maatschappij dat ook honoreert.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:56   #92
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mensen met kinderen besteden ook een heel grote hap van hun budget aan die kinderen. Daar kinderen de toekomst uitmaken van een maatschappij, lijkt het mij maar normaal dat die maatschappij dat ook honoreert.

da's een andere discutie , maar dient daarvoor het kindergeld niet ????
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 14:59   #93
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke Bekijk bericht
nuances, het is puur wat u zegt, en ik gebruik dit enkel als voorbeeld, maar bon op deze ogenblik kan ik nu al een dozijn voorbeelden oprakelen...

ik schreef haast niet uit te houden zonder al te veel in te boeten op keuzevrijheid

u maakte daarvan dat ik schreef ...niet uit te houden...

dat noemde ik eufemistisch alle nuance eruit halen, maar eigenlijk is het meer, u verdraaide gewoon mijn woorden bovendien liegt u er hier nu nog eens over ook.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 15:07   #94
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
da's een andere discutie , maar dient daarvoor het kindergeld niet ????
U heeft schijnbaar geen kinderen... Kindergeld stelt in België gewoonweg niets voor in het geheel van de kosten die een kind met zich meebrengt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 15:16   #95
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U heeft schijnbaar geen kinderen... Kindergeld stelt in België gewoonweg niets voor in het geheel van de kosten die een kind met zich meebrengt.
tja , effe off topic , wie wilt er kinderen ........... ? antwoord op men vraag aan ne collega op't werk .... waarom moet jij netto een pak meer verdienen als ik ??? collega ; ah met da geld kan ik amper men drie kids opvoeden , we moeten er soms nog geld bij insteken !!!!!!! , mijn volgende vraag was dus , en je kindergeld ?? collega ; da's om te sparen en de kinderen ne serieuze spaarpot kado te doen !!!!!!!!!


besluit , ik moet dus mee betalen voor de spaarpot van diene zen kinderen !!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 17:06   #96
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
tja , effe off topic , wie wilt er kinderen ........... ? antwoord op men vraag aan ne collega op't werk .... waarom moet jij netto een pak meer verdienen als ik ??? collega ; ah met da geld kan ik amper men drie kids opvoeden , we moeten er soms nog geld bij insteken !!!!!!! , mijn volgende vraag was dus , en je kindergeld ?? collega ; da's om te sparen en de kinderen ne serieuze spaarpot kado te doen !!!!!!!!!


besluit , ik moet dus mee betalen voor de spaarpot van diene zen kinderen !!!
Welja, mij lijkt het volkomen normaal dat alle leden van de gemeenschap bijdragen tot het instandhouden van die gemeenschap. En een gemeenschap kan alleen blijven als er kinderen zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 17:25   #97
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Welja, mij lijkt het volkomen normaal dat alle leden van de gemeenschap bijdragen tot het instandhouden van die gemeenschap. En een gemeenschap kan alleen blijven als er kinderen zijn.

bijdragen ok , van mij laten profiteren .... niet ok !!!!!!


in een normale situatie zijn mensen met kinderen met 2 , dus normaal ook 2 inkomens !!!! in deze tijd da alles zo duur is kan ne alleenstaande bijna niet deftig overleven zonder oftewel een dikke pré , of weekendwerk , of een 2 de job !!!!


vind wel dat de maatschapij moet instaan voor de opleiding ( school enz. ) van kinderen , maar verder hoeft da niet te gaan !!!


trouwens ik ben idd alleenstaande zonder kinderen , en als ik later sterf gaat alles naar vadertje dief ( heu staat ) , awel bij mij krijgen ze niks !!!! ik ga later in thailand wonen , zodra men familliale situatie dat toelaat
en laat men geld daar !!!!!!

Laatst gewijzigd door pibo® : 23 februari 2008 om 17:25.
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 17:57   #98
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
bijdragen ok , van mij laten profiteren .... niet ok !!!!!!


in een normale situatie zijn mensen met kinderen met 2 , dus normaal ook 2 inkomens !!!! in deze tijd da alles zo duur is kan ne alleenstaande bijna niet deftig overleven zonder oftewel een dikke pré , of weekendwerk , of een 2 de job !!!!


vind wel dat de maatschapij moet instaan voor de opleiding ( school enz. ) van kinderen , maar verder hoeft da niet te gaan !!!


trouwens ik ben idd alleenstaande zonder kinderen , en als ik later sterf gaat alles naar vadertje dief ( heu staat ) , awel bij mij krijgen ze niks !!!! ik ga later in thailand wonen , zodra men familliale situatie dat toelaat
en laat men geld daar !!!!!!
Echt, u beseft in geen kilometers welke bedragen er nodig zijn om een gezin met twee kinderen (laat staan dat er meer zijn) draaiende te houden. U als alleenstaande zit er comfortabel bij.

Ik zie trouwens niet in waarom u die "dus" bovenhaalt. Met twee, "dus" twee inkomens. Hoezo? In mijn vriendenkring ken ik gezinnen met drie, vier kinderen waar de moeder huisvrouw is, waardoor er dus maar een enkel inkomen is. Ook in ons gezin zal dat zo zijn zodra ons derde kindje er is.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 17:58   #99
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
trouwens ik ben idd alleenstaande zonder kinderen , en als ik later sterf gaat alles naar vadertje dief ( heu staat ) , awel bij mij krijgen ze niks !!!! ik ga later in thailand wonen , zodra men familliale situatie dat toelaat
en laat men geld daar !!!!!!
Mij is trouwens een raadsel waarom u nu al niet vertrekt. Immers, hier is het volgens u toch maar allemaal kommer en kwel.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2008, 18:10   #100
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mij is trouwens een raadsel waarom u nu al niet vertrekt. Immers, hier is het volgens u toch maar allemaal kommer en kwel.

ik heb hier nog directe famillie , men ouders leven nog ( gelukkig ! ) en heb nog een grootmoeder , voor de rest van de "famillie" , gelijk nonkels , tantes en verder blijf ik niet !!!!!

men ouders zijn altijd goed voor me geweest , en nu ze een dagje ouder worden laat ik hen niet in de steek !!!!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be