Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2004, 14:23   #81
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Waar vliegen die vliegtuigen dan over als ze opstijgen? over Vlaanderen of niet soms.
maar de ket wil zijn deel er niet van!
Ik zie dit nog slecht eindigen jongen, heel slecht
1. in brussel wonen heel weinig DHL-werknemers
2. in de oostrand en noordrand wonen veel minder mensen
3. brussel heeft geen belang bij de pakjes, ze zenden ze wel via leipzig als het moet

als vlaanderen de lusten wil, moet het ook de lasten ook aanvaarden
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:28   #82
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10


wat een ontzettende onzin
Komende van iemand die nog niet eens in Belgie woont, beschouw ik uw mening eigenlijk niet als belangrijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
hadden die aanvaard dat als je wil verdienen aan nachtvluchten, je die nachtvluchten effectief moet laten plaatsvinden, dan was er geen probleem geweest
Nogmaals, bewijs maar eens dat de omwonenden aan de basis van dit probleem liggen, maar dat kan je niet. Lokale verenigingen zoals wakker tervuren en consoorten bestonden al sinds de jaren 80. Het in 2003 ontstane probleem kan je moeilijk op hen of op de omwonenden afschuiven. Feit is dat meneer piket uit brussel het dossier bleef dwarsliggen, zelfs toen er op federaal gebied een consensus was bereikt. Dat zijn feiten die hier in Belgie uitvoerig in de krant hebben gestaan.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik vind het ronduit lachwekkend dat sommige vlamingen de schuld bij brussel willen schuiven
vooral geen kritiek leveren op eigen "volk" he
Mispoes, hoewel ik de hoofdverantwoordelijkheid blijf bij brussel leggen, dient ELKE betrokken regering eens diep in eigen borst te kijken eer ze nog eens hun bek opendoen.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:30   #83
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
1. in brussel wonen heel weinig DHL-werknemers
2. in de oostrand en noordrand wonen veel minder mensen
3. brussel heeft geen belang bij de pakjes, ze zenden ze wel via leipzig als het moet

als vlaanderen de lusten wil, moet het ook de lasten ook aanvaarden
Als dat je redenering is...
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:33   #84
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Komende van iemand die nog niet eens in Belgie woont, beschouw ik uw mening eigenlijk niet als belangrijk.

Nogmaals, bewijs maar eens dat de omwonenden aan de basis van dit probleem liggen, maar dat kan je niet. Lokale verenigingen zoals wakker tervuren en consoorten bestonden al sinds de jaren 80. Het in 2003 ontstane probleem kan je moeilijk op hen of op de omwonenden afschuiven. Feit is dat meneer piket uit brussel het dossier bleef dwarsliggen, zelfs toen er op federaal gebied een consensus was bereikt. Dat zijn feiten die hier in Belgie uitvoerig in de krant hebben gestaan.



Mispoes, hoewel ik de hoofdverantwoordelijkheid blijf bij brussel leggen, dient ELKE betrokken regering eens diep in eigen borst te kijken eer ze nog eens hun bek opendoen.
Waarom bij Brussel? Jij vindt dus dat Brussel nachtvluchten moet aanvaarden waar het niks aan heeft? Dan moet Vlaanderen ook maar aanvaarden dat Brussel verder uitbreidt in Vlaanderen, he, dat is ook goed voor de jobs.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:34   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10


wat een ontzettende onzin
hadden die aanvaard dat als je wil verdienen aan nachtvluchten, je die nachtvluchten effectief moet laten plaatsvinden, dan was er geen probleem geweest


ik vind het ronduit lachwekkend dat sommige vlamingen de schuld bij brussel willen schuiven
vooral geen kritiek leveren op eigen "volk" he
Zeg ik niet dat ze al die zeikerds van die actiecomitekes nu maar eens goe met hun kloten moeten hebben... Bertjen Ansjauvis, had ook wat meer haar op zijn tanden moeten hebben ipv het citaat : "Eindelijk ben ik van dat klotedossier vanaf,... " teken van onbekwaamheid hé Bertjen, ga jij die mensen nu onderhouden ...

Ik weet een goei alle leden van de actiekomiteekes, noordrand, westrand, brussel, en ansjauvis gaan den dop van die mensen betalen via een extra taks die rechtsreeks van hun loon wordt afgehouden. Goe voorstel hé, !
Herr Flick is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:35   #86
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Als dat je redenering is...
de lasten voor brussel zijn me duidelijk
de lusten niet: geen jobs, beetje meer belastingsinkomsten I guess maar peanuts vergeleken met wat het zelf realiseert, wat precies is zo goed aan DHL-nachvluchten voor brussel?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:36   #87
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Zeg ik niet dat ze al die zeikerds van die actiecomitekes nu maar eens goe met hun kloten moeten hebben... Bertjen Ansjauvis, had ook wat meer haar op zijn tanden moeten hebben ipv het citaat : "Eindelijk ben ik van dat klotedossier vanaf,... " teken van onbekwaamheid hé Bertjen, ga jij die mensen nu onderhouden ...

Ik weet een goei alle leden van de actiekomiteekes, noordrand, westrand, brussel, en ansjauvis gaan den dop van die mensen betalen via een extra taks die rechtsreeks van hun loon wordt afgehouden. Goe voorstel hé, !
voila
laat belgie eens geregeerd worden door dergelijk gedachtengoed ipv kinderachtige communautaire spellekes
het zal rap gedaan zijn met al dat gezever, de bleiters en hun sympathisanten zullen 2 maal nadenken vooraleer ze hun job op het spel zetten
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:42   #88
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Waarom bij Brussel? Jij vindt dus dat Brussel nachtvluchten moet aanvaarden waar het niks aan heeft? Dan moet Vlaanderen ook maar aanvaarden dat Brussel verder uitbreidt in Vlaanderen, he, dat is ook goed voor de jobs.
Wilde gij nu echt nie snappen, dat Brussel een groot deel van die pakskes genereerd !

Wat denkte gij dat er op een gemiddelde werkdag opgestuurd en ontvangen wordt door bedrijven als :

P&G , Toyota Europe, HP, IBM, SAS Radison, Erickson, Microsoft, Oracle, Sonny, Mercedes, BMW, Land-Rover, VW-Group, Europese Commisie, Europees Parlement, NAVO, diverse ministeries, enz... allemaal multinationals of grote bedrijven met een zetel in of in de directe omgeving van Brussel.

Willen we dat allemaal eens voor uw deur komen afkappen, ik denk dat ge 3 dagen vandoen hebt om het allemaal weg te scheppen... En dat is nog maar een fractie van al de bedrijven die een vestiging hebben in Brussel of de rand.

Moet ik de camionettekes en vrachtwagens eens tellen van DHL die ik elke dag vanuit centrum Brussel richting Zaventem zie bollen.
Herr Flick is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:42   #89
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 22 september 2004
Locatie: ver weg
Berichten: 785
Standaard

Logisch einde van Belgisch geklungel.
Alle partijen en regeringen zullen wel boter op hun hoofd hebben in dit dossier, maar ik vraag me toch af wat de klojo Ansjoo die de vorige minister van verkeer was uitgevreten heeft. Als hij ook maar enigszins een beetje competent was, zou er toch reeds maanden een dossier bestaan met de vragen van DHL. Het lijkt er nu sterk dat er eerst op het laatste nippertje onderhandelt werd door de verschillende regeringen die dit land arm is, en dat als de onderhandelingen gedaan waren zij de heren en vrouwen politici aan DHL gaan vragen wat ze nu juist wilden.
Het gepruts toont duidelijk aan dat België als staat finaal afgedaan heeft, niemand kan het verantwoorden dat er 6 verschillende regeringen nodig zijn voor iets meer dan 10miljoen mensen ( vele grootsteden hebben meer inwoners).
Nu hebben we 1 regering voor 1.6miljoen mensen ( wat ons ergens in het lijstje van Euiropese landen onder de Baltische staten brengt), in het onafhankelijke Vlaanderen zal er 1 regering zijn voor 6Miljoen Vlamingen, een hele verbetering en we zullen internationaal eindelijk terug iets te betekenen hebben.
CutTheCrap is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:43   #90
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
de lasten voor brussel zijn me duidelijk
de lusten niet: geen jobs, beetje meer belastingsinkomsten I guess maar peanuts vergeleken met wat het zelf realiseert, wat precies is zo goed aan DHL-nachvluchten voor brussel?
Kom hier wonen, dan begrijp je het misschien.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:44   #91
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Wilde gij nu echt nie snappen, dat Brussel een groot deel van die pakskes genereerd !

Wat denkte gij dat er op een gemiddelde werkdag opgestuurd en ontvangen wordt door bedrijven als :

P&G , Toyota Europe, HP, IBM, SAS Radison, Erickson, Microsoft, Oracle, Sonny, Mercedes, BMW, Land-Rover, VW-Group, Europese Commisie, Europees Parlement, NAVO, diverse ministeries, enz... allemaal multinationals of grote bedrijven met een zetel in of in de directe omgeving van Brussel.

Willen we dat allemaal eens voor uw deur komen afkappen, ik denk dat ge 3 dagen vandoen hebt om het allemaal weg te scheppen... En dat is nog maar een fractie van al de bedrijven die een vestiging hebben in Brussel of de rand.

Moet ik de camionettekes en vrachtwagens eens tellen van DHL die ik elke dag vanuit centrum Brussel richting Zaventem zie bollen.
Doet geen moeite, de jongen zijn intellect is volgens mij te beperkt om de realiteiten in te zien...
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:45   #92
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Logisch einde van Belgisch geklungel.
Alle partijen en regeringen zullen wel boter op hun hoofd hebben in dit dossier, maar ik vraag me toch af wat de klojo Ansjoo die de vorige minister van verkeer was uitgevreten heeft. Als hij ook maar enigszins een beetje competent was, zou er toch reeds maanden een dossier bestaan met de vragen van DHL. Het lijkt er nu sterk dat er eerst op het laatste nippertje onderhandelt werd door de verschillende regeringen die dit land arm is, en dat als de onderhandelingen gedaan waren zij de heren en vrouwen politici aan DHL gaan vragen wat ze nu juist wilden.
Het gepruts toont duidelijk aan dat België als staat finaal afgedaan heeft, niemand kan het verantwoorden dat er 6 verschillende regeringen nodig zijn voor iets meer dan 10miljoen mensen ( vele grootsteden hebben meer inwoners).
Nu hebben we 1 regering voor 1.6miljoen mensen ( wat ons ergens in het lijstje van Euiropese landen onder de Baltische staten brengt), in het onafhankelijke Vlaanderen zal er 1 regering zijn voor 6Miljoen Vlamingen, een hele verbetering en we zullen internationaal eindelijk terug iets te betekenen hebben.
Pas op, het schoonste is dat alle heren uit alle regeringen er nog in slagen ook om de schuld af te schuiven op een paar buurtcomités.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:47   #93
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Waarom bij Brussel? Jij vindt dus dat Brussel nachtvluchten moet aanvaarden waar het niks aan heeft? Dan moet Vlaanderen ook maar aanvaarden dat Brussel verder uitbreidt in Vlaanderen, he, dat is ook goed voor de jobs.
Weet je wat, als we toch in die richting denken, kunnen wij vanuit vlaanderen tol heffen op alle verkeer van en naar brussel. En wie zei er hier dat we in de 21e eeuw leven??
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 14:58   #94
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
1. in brussel wonen heel weinig DHL-werknemers
2. in de oostrand en noordrand wonen veel minder mensen
3. brussel heeft geen belang bij de pakjes, ze zenden ze wel via leipzig als het moet

als vlaanderen de lusten wil, moet het ook de lasten ook aanvaarden
Als uwen boterham maar goed belegd is,de rest kan oprotten zeker.
Brussel ligt waarschijnlijk niet in Belgie?
Het zijn mensen zoals u die ons naar een scheiding duwen,egoistisch en zelfvoldaan,zij die nu nog niet overtuigt zijn van het belang van jobs in onze samenleving,maar notabene zelf een goede job hebben zoals u waarschijnlijk ergeren me mateloos.
Ik wens u s'nacht veel jeuk en een korte arm ,zodat ge niet kunt krabben.
doornroosje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 15:01   #95
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Wilde gij nu echt nie snappen, dat Brussel een groot deel van die pakskes genereerd !

Wat denkte gij dat er op een gemiddelde werkdag opgestuurd en ontvangen wordt door bedrijven als :

P&G , Toyota Europe, HP, IBM, SAS Radison, Erickson, Microsoft, Oracle, Sonny, Mercedes, BMW, Land-Rover, VW-Group, Europese Commisie, Europees Parlement, NAVO, diverse ministeries, enz... allemaal multinationals of grote bedrijven met een zetel in of in de directe omgeving van Brussel.

Willen we dat allemaal eens voor uw deur komen afkappen, ik denk dat ge 3 dagen vandoen hebt om het allemaal weg te scheppen... En dat is nog maar een fractie van al de bedrijven die een vestiging hebben in Brussel of de rand.

Moet ik de camionettekes en vrachtwagens eens tellen van DHL die ik elke dag vanuit centrum Brussel richting Zaventem zie bollen.
komaan, alsof je daarvoor een europese hub nodig hebt
en indien wel, waarom hebben parijs of londen die dan niet? of zenden die geen pakjes?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 21 oktober 2004 om 15:06.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 15:03   #96
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Als uwen boterham maar goed belegd is,de rest kan oprotten zeker.
Brussel ligt waarschijnlijk niet in Belgie?
Het zijn mensen zoals u die ons naar een scheiding duwen,egoistisch en zelfvoldaan,zij die nu nog niet overtuigt zijn van het belang van jobs in onze samenleving,maar notabene zelf een goede job hebben zoals u waarschijnlijk ergeren me mateloos.
Ik wens u s'nacht veel jeuk en een korte arm ,zodat ge niet kunt krabben.
ik ben al veel langer overtuigd van het belang van jobs dan sinds wanneer het de hype werd in vlaaderen
ik begrijp dan bv ook niet waarom de mensen die het meest belang hebben bij nachtvluchten DHL hebben weggejaagd, of waarom Vlaanderen bv. niet toelaat dat brussel zich uitbreidt
als er iets jobs zou creeren, is het wel een uitbreiding van brussel
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 15:04   #97
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Weet je wat, als we toch in die richting denken, kunnen wij vanuit vlaanderen tol heffen op alle verkeer van en naar brussel. En wie zei er hier dat we in de 21e eeuw leven??
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

SCHITTEREND

dat wil mij vertellen dat we in de 21ste eeuw leven, en in de zin ervoor introduceert hij een protectionistische maatregel uit de vorige eeuw
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 21 oktober 2004 om 15:06.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 15:07   #98
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 22 september 2004
Locatie: ver weg
Berichten: 785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ben al veel langer overtuigd van het belang van jobs dan sinds wanneer het de hype werd in vlaaderen
ik begrijp dan bv ook niet waarom de mensen die het meest belang hebben bij nachtvluchten DHL hebben weggejaagd, of waarom Vlaanderen bv. niet toelaat dat brussel zich uitbreidt
als er iets jobs zou creeren, is het wel een uitbreiding van brussel
Leg dat eens uit dat er jobs gaan bijkomen als Brussel uitbreidt.
CutTheCrap is offline  
Oud 21 oktober 2004, 15:13   #99
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ben al veel langer overtuigd van het belang van jobs dan sinds wanneer het de hype werd in vlaaderen
ik begrijp dan bv ook niet waarom de mensen die het meest belang hebben bij nachtvluchten DHL hebben weggejaagd, of waarom Vlaanderen bv. niet toelaat dat brussel zich uitbreidt
als er iets jobs zou creeren, is het wel een uitbreiding van brussel
En als Brussel uitbreidt,mogen ze er dan over vliegen?
doornroosje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 15:15   #100
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Als uwen boterham maar goed belegd is,de rest kan oprotten zeker.
Brussel ligt waarschijnlijk niet in Belgie?
Het zijn mensen zoals u die ons naar een scheiding duwen,egoistisch en zelfvoldaan,zij die nu nog niet overtuigt zijn van het belang van jobs in onze samenleving,maar notabene zelf een goede job hebben zoals u waarschijnlijk ergeren me mateloos.
Ik wens u s'nacht veel jeuk en een korte arm ,zodat ge niet kunt krabben.
Dito.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be