Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2004, 17:53   #81
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Filosoof heeft er blijkbaar geen enkel probleem mee dat 9-jarige meisjes met een 52jarige in bed moeten duikelen - als ze maar "geregeld" zijn!

Beetje sexuele fantasieren Filo?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 19:21   #82
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Filosoof heeft er blijkbaar geen enkel probleem mee dat 9-jarige meisjes met een 52jarige in bed moeten duikelen - als ze maar "geregeld" zijn!

Beetje sexuele fantasieren Filo?
Ik stelde dus dat wat aangehaald werd in tegenstelling is met de leer.


Daarnaast, wat heeft jouw fixatie met MIJ te maken?
Je onderschrift over Pitcairn:
"[font=Comic Sans MS]
Citaat:
[font=Comic Sans MS]NOTES FOR VISITORS TO PITCAIRN ISLAND:
[/font]Intending residents and short term visitors should be willing to fit in with the life-style of the community and would be expected to comply with the customs of the island as conscience allows. [font=Comic Sans MS]NOTES FOR VISITORS TO PITCAIRN ISLAND:
[/font]Intending residents and short term visitors should be willing to fit in with the life-style of the community and would be expected to comply with the customs of the island as conscience allows.
[/font]

[font=Comic Sans MS]Herinner je je niet waarvoor jouw Pitcairn nog recent in het nieuws kwam? [/font]

[font=Comic Sans MS]Dus wel degelijk een Michelle Martin fantazietje van jou?[/font]

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2004 om 19:26.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 19:47   #83
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Nee Filosoof, ik moet je teleurstellen. Mijn onderschrift over Pitcairn stond er al maanden voordat die rechtspraak gebeurde.
Uiteraard plaatste ik die vooral omwille van hun "willing to fit in with the life-style of the community " gehalte en zeker niet omwille van ginder gangbare sexuele praktijken die in mijn ogen even laakbaar zijn als die van mohammed. Het verschil is wel dat voor moslims er ofwel geen vuiltje aan de lucht is als hun profeet een negenjarige penetreerde, ofwel weten ze geeneens dat het in hun heilige boeken staat.

Op Pitcairn zijn er wel nog wat andere dingen gebeurd die het daglicht beter niet aanschouwen! Heb je al de site goed bekeken trouwens? Leuke informatie.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 20:06   #84
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Nee Filosoof, ik moet je teleurstellen. Mijn onderschrift over Pitcairn stond er al maanden voordat die rechtspraak gebeurde.
Uiteraard plaatste ik die vooral omwille van hun "willing to fit in with the life-style of the community " gehalte en zeker niet omwille van ginder gangbare sexuele praktijken die in mijn ogen even laakbaar zijn als die van mohammed. Het verschil is wel dat voor moslims er ofwel geen vuiltje aan de lucht is als hun profeet een negenjarige penetreerde, ofwel weten ze geeneens dat het in hun heilige boeken staat.

Op Pitcairn zijn er wel nog wat andere dingen gebeurd die het daglicht beter niet aanschouwen! Heb je al de site goed bekeken trouwens? Leuke informatie.
Dank je, ik ken de geschiedenis vh eiland nog wel van vroeger, (Fletcher Christian etc)maar wat jij dus moslims hier ten onrechte verwijt, gewoon bij wijze van racistische stemmingmakerij, een citaat uit de Koran, (terwijl er in de bijbel ook dergelijke zaken staan) was dus tot justitie recent ingreep, een gewoonte op het eiland waarvan jij een politiek statement als voorbeeld citeert...

Je kiest je voorbeelden wel héél ongelukkig, of hoe blind en dom haat kan zijn...!

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 oktober 2004 om 20:07.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be