Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 4 mei 2012, 14:53   #81
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Txiki. K&K is nooit mijn favoriet geweest. Ik kom op dit forum om eens een mening te verkondigen, te weten wat een ander er van vindt. Het subforum Maatschappij is voor mij de perfecte discussieplaats.

Die felle discussies over gelul wie wel of niet welkom zijn, en waar je naar verwijst en blijkbaar ernsig moeten worden genomen, hebben mij nooit echt geïnteresseerd. Ik ga van de veronderstelling uit dat wie het meent, en dit ook ondertussen heeft bewezen, dus wel een plaats heeft in dit virtueel-politics-wereldje.

Ik stel enkel vast. En dat is dat wie met goeie intententies zich uitslooft wel het onderspit mag delven voor het populistisch goedkoop discours. Met name: Alboreto, Artisjok en Suqar.
maar het forumreglement mag toch toegepast worden, hoop ik? je weet wel, dat reglement dat zegt dat klacht neerleggen tegen dit forum gelijk staat met verbanning.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:54   #82
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Txiki. K&K is nooit mijn favoriet geweest. Ik kom op dit forum om eens een mening te verkondigen, te weten wat een ander er van vindt. Het subforum Maatschappij is voor mij de perfecte discussieplaats.

Die felle discussies over gelul wie wel of niet welkom zijn, en waar je naar verwijst en blijkbaar ernsig moeten worden genomen, hebben mij nooit echt geïnteresseerd. Ik ga van de veronderstelling uit dat wie het meent, en dit ook ondertussen heeft bewezen, dus wel een plaats heeft in dit virtueel-politics-wereldje.

Ik stel enkel vast. En dat is dat wie met goeie intententies zich uitslooft wel het onderspit mag delven voor het populistisch goedkoop discours. Met name: Alboreto, Artisjok en Suqar.
Ok. Respectabele houding.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:55   #83
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik hoop dat ze enkel geband zijn voor de klacht bij het CGKR en niet voor de beledigingen die op dat ander forum zijn gezet.
Vlijmscherp. Waarom zou dit forum zich daar mee moeten bezighouden ? Zo vlijmscherp is je redenering niet hoor.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:58   #84
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ok. Respectabele houding.
Gemeend en van harte bedankt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2012 om 14:58.
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:58   #85
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Vlijmscherp. Waarom zou dit forum zich daar mee moeten bezighouden ? Zo vlijmscherp is je redenering niet hoor.
het staat in het reglement?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 4 mei 2012, 14:58   #86
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Chinaski,

Dit is zeer laag bij de grond. Een forummoderatie die zich bezighoudt met wat op een ander forum zogezegd wordt besproken. De discussies op andere fora worden dus als argument gebruikt om mensen buiten te sluiten. Ik vind dit kortweg zielig.

Je verliest met je beslissing een pak kwaliteit. Je kan er hoogstens je populistisch gehalte mee verhogen. Hoe lang dit ook moge duren. Tegen dan is de huidige moderatie zich van geen kwaad bewust.

En ja. In Nederland op Maroc en Marokko zijn ze wel iets breeddenkender.

En zoals je ook bewijst, een weldenkend mens moet schuiven voor de doordeweekse populist.

Mijn mening over politics zal ik dan ook, als het moet, elders bespreken.

Vriendelijke groeten, en veel succes.

Rudy
Waarom blijf jij hier eigenlijk nog rondhangen als je zoveel kritiek hebt? Ik ken maar weinig mensen die hier zoveel posts hebben in suggesties en mededeling als jij. Een eigen forum starten behoort ook tot de mogelijkheden he
Savatage is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:04   #87
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Zijn jullie hier nu nog aan het ruzie maken?
En allemaal omdat sommigen een klein pietje hebben?

Erg hoor.
giserke is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:07   #88
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zijn jullie hier nu nog aan het ruzie maken?
En allemaal omdat sommigen een klein pietje hebben?

Erg hoor.
whiskey you're the devil
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:08   #89
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Ik heb k&k altijd voor een stuk een ander forum gevonden op zichzelf. EN dat werkt(e) goed.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:08   #90
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
whiskey you're the devil
i'm the devil
giserke is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:10   #91
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

En die met een klein pietje drinken ook nog J&B whiskey op de koop toe.
giserke is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:18   #92
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Ik heb k&k altijd voor een stuk een ander forum gevonden op zichzelf. EN dat werkt(e) goed.
2
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:48   #93
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Waarom blijf jij hier eigenlijk nog rondhangen als je zoveel kritiek hebt? Ik ken maar weinig mensen die hier zoveel posts hebben in suggesties en mededeling als jij. Een eigen forum starten behoort ook tot de mogelijkheden he
Savatage.

Wat de moderatie ook vindt of oordeelt. Je ben in mijn ogen het voorbeeld van de parasiet, iets of wie teert op een ander.

Van u heb ik nog nooit iets zinnigs gelezen.

Rudy
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 15:51   #94
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het staat in het reglement?
Je behoort dus tot de slaafse bevolking voor wie ieder reglement ten bate is van het collectief belang.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 mei 2012 om 16:02.
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 16:08   #95
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
²

Een kordate duidelijke actie. Mensen een platform aanbieden om (gratis) te komen discussiëren en dan hebben ze nog het lef om juridische acties te ondernemen omdat de posts hen niet aan staan. Vooral de ban van artisjok verheugt me, dat ellenlange getroll in diverse discussies is hopelijk gedaan nu.
Inderdaad!
Herr Oberst is offline  
Oud 4 mei 2012, 16:12   #96
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Dit incident, en deze maatregel, tonen veel aan. Namelijk dat je een studentikoze volatiele aanpak nooit ernstig mag nemen. Het machthebben overstijgt niet meer dan wat een overjarige 18-jarige in het hokje doet kruipen, uit schrik voor een fictieve meerderheidsclan.
Politics.be heeft ondertussen bewezen niet meer te bieden dan een stom facebook groepie. De meerwaarde is ver te zoeken.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 16:13   #97
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Inderdaad!
Klinkt zeer meeloperig.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 4 mei 2012, 16:21   #98
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chinaski Bekijk bericht

Anders is het gesteld als op dat andere forum acties worden besproken die wel in strijd zijn met de hier geldende regels. Zo is het ondernemen van juridische acties een grond tot onmiddellijke uitsluiting. Uiteraard staat het iedereen vrij ten volle gebruik te maken van de bestaande rechtsmiddelen, maar dat lijkt ons onverenigbaar met lidmaatschap van de politics.be-gemeenschap. Uit de berichten die ons de laatste dagen bereikt hebben leiden wij af dat dat betekent dat Artisjok, Alboreto en Filosoof hier niet kunnen blijven. Suqar lijken meegewerkt te hebben aan deze actie, maar het bewijsmateriaal tegen haar is minder sterk. Daarom hebben wij beslist de eerste drie forummers definitief te bannen, Suqar krijgt een tijdelijke ban.


Met vriendelijke forumgroet
De moderatie
Lijkt mij toch een beetje kiezen voor de gemakkelijkste oplossing, waarbij de mathematische meerderheid vd forumleden hun genoegdoening krijgen.
Pietje is offline  
Oud 4 mei 2012, 16:26   #99
Karasi
Lokaal Raadslid
 
Karasi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2012
Berichten: 373
Standaard

Suqar een tijdelijke ban?! over vriendjespolitiek gesproken
__________________
"I guess the only thing that doesn't change in life is that things change."
E.C
Karasi is offline  
Oud 4 mei 2012, 16:28   #100
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Lijkt mij toch een beetje kiezen voor de gemakkelijkste oplossing, waarbij de mathematische meerderheid vd forumleden hun genoegdoening krijgen.
Jou mening verbaast mij. Maar je hebt gelijk. De moderatie heeft gewicht voor een populistische kankerende meerderheid. Het bewijst enkel dat een moderatie de meerderheid volgt. Niet de kwaliteit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be