Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2021, 16:42   #81
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Juist ja
Mijn ouders zijn op een gegeven moment gestopt met nadenken en herkauwen sindsdien alleen nog maar wat ze dachten toen ze nog konden denken. Maar ze beseffen dat helemaal niet.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 16:46   #82
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 7.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat vond je van de huiszoekingen in Molenbeek eind maart begin april 2016? Waarschijnlijk schandalig aangezien je geen hypocriet bent natuurlijk.
Een irrelevante weervraag telkens als men met de mond vol tanden staat, een beproefde afleidingstacktiek.
Blijf eens bij de les.
Je antwoordt niet of ze zwaarbewapend en onwettig jouw voordeur mogen intrappen om je als terrorist op te pakken voor bedreigingen op een forum naar mensen die steun verlenen aan een criticus op de staat voor diezelfde ongeoorloofde praktijken voor een vermeende medische crisis dat er nooit was.
Volg je nog?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 16:46   #83
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.436
Standaard

Kan iemand mij nog even duidelijk het verschil uitleggen tussen een moslimterrorist en een extreem-rechts terrorist en waarom de ene moet afgemaakt worden + een bom op zijn land van herkomst moet gesmeten worden en de andere een held is?

Duidelijk de belangrijke verschillen staven met bullet points wordt geapprecieerd.

Gelieve minstens 10 argumenten op te sommen.

Bedankt.
__________________
Etymologie van het woord Omvolking
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 16:56   #84
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 7.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Volgens mij doen alle regimes zulke zaken, indien dit nodig is in een pandemie.
Dan hoort ook de noodzaak van maatregelen voor een medische crisis (als ze de definitie van pandemie niet weer veranderen) aangetoond te worden door wetenschappelijk bewezen feiten en dat is helemaal niet gebeurd.
Er is en was nooit een dodelijke dreiging vastgesteld voor de volksgezondheid.

Dus hoe noem je dan toch beperkende noodmaatregelen nemen als het niet nodig is? Machtsmisbruik misschien?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 16:57   #85
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Een irrelevante weervraag telkens als men met de mond vol tanden staat, een beproefde afleidingstacktiek.
Blijf eens bij de les.
Je antwoordt niet of ze zwaarbewapend en onwettig jouw voordeur mogen intrappen om je als terrorist op te pakken voor bedreigingen op een forum naar mensen die steun verlenen aan een criticus op de staat voor diezelfde ongeoorloofde praktijken voor een vermeende medische crisis dat er nooit was.
Volg je nog?
Als ik zeg dat ik iemand ga doden of iemand die tot aan de tanden bewapend bedreigingen uit naar de staat verheerlijk, dan vorm ik een reële bedreiging voor de maatschappij mag de Staatsveiligheid mijn deur intrappen en mij meenemen naar het bureau ja. Waarom niet, mensen zoals Saslah ABdeslam/Jurgen Conings, twee identieke individuen met volgens mij 99,999999999999999999% dezelfde gedachtegang moeten hetzelfde aangepakt worden.

Trouwens: Iemand die zegt dat hij zichtzelf van kant gaat maken en vervolgens in een Limburgs bos gaat kakken kan ik moeilijk een criticus noemen.

Er is inderdaad geen medische crisis. Toch knappe acteurs in die woonzorgcentra vorig jaar. Op die leeftijd nog zo goed alsof kunnen doen dat ze dood gaan.
__________________
Etymologie van het woord Omvolking
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 17:03   #86
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat vond je van de huiszoekingen in Molenbeek eind maart begin april 2016? Waarschijnlijk schandalig aangezien je geen hypocriet bent natuurlijk.
Rekening houdend met de gebeurtenissen van 22 maart, waren die huiszoekingen achteraf peanuts.
Het was niet de goesting die bij Jambon ontbrak om Molenbeek binnenste buiten te keren, maar ik ga er vanuit dat de toenmalige MR-burgemeester Schepmans gaan bleiten is bij partijgenoot Michel om de huiszoekingen eerder "low profile" te houden. En voor zulke grootschalige operaties zal de toezegging vd "kern" nodig zijn.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 18:23   #87
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 7.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als ik zeg dat ik iemand ga doden of iemand die tot aan de tanden bewapend bedreigingen uit naar de staat verheerlijk, dan vorm ik een reële bedreiging voor de maatschappij mag de Staatsveiligheid mijn deur intrappen en mij meenemen naar het bureau ja.
Waarom niet, mensen zoals Saslah ABdeslam/Jurgen Conings, twee identieke individuen met volgens mij 99,999999999999999999% dezelfde gedachtegang moeten hetzelfde aangepakt worden.

Trouwens: Iemand die zegt dat hij zichtzelf van kant gaat maken en vervolgens in een Limburgs bos gaat kakken kan ik moeilijk een criticus noemen.

Er is inderdaad geen medische crisis. Toch knappe acteurs in die woonzorgcentra vorig jaar. Op die leeftijd nog zo goed alsof kunnen doen dat ze dood gaan.
Met elkeen die zover van de realiteit afstaat door niet eens meer het verschil te kunnen maken tussen een veroordeelde terrorist die daadwerkelijk mensen opblies en een gemaakte terreurverdachte die nog helemaal niks gedaan heeft behalve een briefke met kritiek schrijven, is proberen een zinnige discussie te voeren tijdverlies.

Het is belachelijk en verwerpelijk om een crimineel en een burger/militair op een lijn te zetten door als zelfverklaarde psychiater de gedachtengangen en intenties denken te kunnen doorgronden en dan ook nog voorbarige conclusies te trekken die kant noch wal raken.

Afgezien daarvan zijn intussen al overduidelijk de leugens en het nepnieuws omtrent deze vermeende terreurverdachte door de msm ontmaskerd maar die heb je dan vast gemist:
Citaat:
Er werd de voorbije dagen al stevig wat gespeculeerd.

De klopjacht op Jurgen Conings is inmiddels al een week aan de gang.
.....
Thans zijn er mensen die nieuwe deuren, nieuwe poorten en nieuwe gsm’s moeten kopen, nadat speurders op nogal hardhandige wijze de militair bij hen kwam zoeken, het kot afbraken en allerlei zaken in beslag namen, maar ook dat heeft voorlopig nog niks opgeleverd.

Jurgen Conings wordt bestempeld als een levensgevaarlijke terrorist.
De grootste misdaad die hij echter tot hiertoe pleegde: een vracht oorlogswapens ontvreemden.

Ook al wordt daarover, volgens iemand die het – gezien haar eigen militaire achtergrond – zou kunnen weten, over overdreven: “In het munitiedepot van Leopoldsburg kan je als munitieverantwoordelijke van de eenheid, slechts toegang krijgen tot één bunker, namelijk die van de kleine munitie.
Law’s, granaten, .50-munitie zijn daar niet gestockeerd.
Die dien je zes weken op voorhand te bestellen, en kan je pas na afspraak afhalen.

De zogenaamde raketwerpers die hij meehad, waren tactische raketwerpers, die dus dienen om les te geven en die dus inderdaad in het wapenmagazijn liggen waartoe hij toegang had, maar die totaal ongevaarlijk zijn.
...
Stilaan komen de leugens van msm toch allemaal weer uit.
Speurders lijken wel brutale ss-ers met vernielzucht.
En de speculanten die jurgen vals betichtten van terrorisme en hier tekeer gaan als een duivel in een wijwatervat, mogen zich vanaf nu met schaamrode kaken op ander fake nieuws van de msm leugenpers richten.

Misschien hebben andere forumleden zin in oeverloze herhalingen en uitleg met tekeningskes tot in den treure voor wie achterop hinkt, maar ik verspil mijn tijd daar niet aan.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 05:39   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Kan iemand mij nog even duidelijk het verschil uitleggen tussen een moslimterrorist en een extreem-rechts terrorist en waarom de ene moet afgemaakt worden + een bom op zijn land van herkomst moet gesmeten worden en de andere een held is?
Omdat de ene ons als vijand heeft, en de andere tegen onze vijanden vecht.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 05:41   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als ik zeg dat ik iemand ga doden of iemand die tot aan de tanden bewapend bedreigingen uit naar de staat verheerlijk, dan vorm ik een reële bedreiging voor de maatschappij mag de Staatsveiligheid mijn deur intrappen en mij meenemen naar het bureau ja. Waarom niet, mensen zoals Saslah ABdeslam/Jurgen Conings, twee identieke individuen met volgens mij 99,999999999999999999% dezelfde gedachtegang moeten hetzelfde aangepakt worden.
Maar dan denkt gij dus dat iedereen uw vriend is, en ge geen vijanden hebt die ge zou moeten uitroeien ?

Het is toch totaal afhankelijk of de geviseerde uw vriend of uw vijand is ? Wie mee uw vijanden viseert, dat is toch iemand die "goed" is, en wie uw vrienden viseert, dat is toch een vijand ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 18:02   #90
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dan hoort ook de noodzaak van maatregelen voor een medische crisis (als ze de definitie van pandemie niet weer veranderen) aangetoond te worden door wetenschappelijk bewezen feiten en dat is helemaal niet gebeurd.
Het was wel bewezen. Niet in het minste door de toestanden in de Italiaanse ziekenhuizen.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dus hoe noem je dan toch beperkende noodmaatregelen nemen als het niet nodig is? Machtsmisbruik misschien?
Niet alle maatregelen waren 100 procent ok, maar toch wel 95.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 18:31   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het was wel bewezen. Niet in het minste door de toestanden in de Italiaanse ziekenhuizen.
De toestand in ziekenhuizen betreft de meerderheid van de gemeenschap niet he. Trouwens, het bewijs is daar: het was zogezegd helemaal uit de hand gelopen in Italie, en toch is de grote meerderheid van de Italianen nog in leven he. Maw, de grote meerderheid van de Italianen waren daardoor helemaal niet getroffen.

Er is zelfs een grotere fractie Belgen doodgegaan, dan Italianen. Maar beide groepen zijn piep piep kleine minderheden die geen rol van betekenis speelden in het bestaan van de Italiaanse of Belgische maatschappij. Maw, die worden niet gemist he. De maatschappij kan totaal verder zonder hen.

Geen grote problemen bij het vrachtverkeer omdat een flinke fractie chauffeurs is doodgevallen. Of die ziekenhuizen nu een probleem hadden of niet. Geen grote problemen bij de warenhuizen, of die ziekenhuizen nu een probleem hadden of niet. Geen grote problemen op de boerderijen, of die ziekenhuizen nu een probleem hadden of niet.

Ik heb dat al gezegd, schaf de ziekenhuizen af, en schiet iedereen direct dood die een ziekenhuis nodig zou hebben, en de maatschappij blijft grotendeels normaal verder draaien, want het betreft, opnieuw, slechts een piepkleine minderheid die totaal gemist kan worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 18:31   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet alle maatregelen waren 100 procent ok, maar toch wel 95.
In tegendeel. 99% van de mensen die de maatregelen hebben ondergaan, hadden geen enkel probleem gehad met corona, en hadden dus niks te winnen, en veel te verliezen, met die maatregelen. Hoe noemt ge dat, de overgrote meerderheid zwaar hindernissen opleggen voor het voordeel van een piepklein kliekje ?

Die maatregelen hebben in totaal 4 miljoen levensjaren vernietigd, iets wat helemaal niet kon veroorzaakt worden door corona. Nog niet 10 keer minder kon veroorzaakt worden door corona.

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 18:37.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 18:48   #93
wagner.666
Minister
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 3.085
Standaard

Voor alle onwetenden, niet-beter-wetenden, niet-beter-willen-wetenden, doelbewuste leugenaars en sfeerscheppers:

Een Trip Flare is geen explosief en is niet bedoeld om te doden of te verwonden, maar is een pyrotechnisch signalisatiemechanisme. Velen, waaronder ikzelf, hebben vlak naast Trip Flares gelegen toen die afgingen, zonder enige schade aan onszelf, uitrusting of kledij. Nogmaals: het is een signalisatiemechanisme dat goedgekeurd is voor gebruik onder dezelfde conventies die het gebruik van Antipersoneelsmijnen en Apers ‘boobytraps’ verbieden, wat getuige van het feit dat een Trip Flare geen bedreiging voor mensen vormt.

Indien een Trip Flare zich buiten een voertuig bevindt is het ónmogelijk dat die zaken in een voertuig zou ontsteken. Indien hij zich in de wagen bevond en INDIEN de veiligheid verwijderd was, dan bestaat de KANS (geen zekerheid) dat enige tijd (lees: minuut/minuten) na ontsteking de binnenkant van de wagen vuur gevat zou hebben… Tijd genoeg voor iedereen om na ontsteking rustig en ongedeerd weg te wandelen… In zulks geval zou men nog een theorie ‘sporen wissen’ kunnen opperen, die ik niet noodzakelijk zou afstrijden. Dit voorstellen als een poging om mensen te verwonden of doden is, net als het voorstellen als een situatie ‘draadje aanraken – BOEM’, echter een (bewust?) foutieve voorstelling.

En dan nog:

- Militaire munities en explosieven zijn behoorlijk stabiel. Ze zijn gemaakt voor de oorlog en alle daarbij horende ontberingen, en ontploffen heus niet bij de minste temperatuurschommelingen.

- Vuurwapen munitie die ontsteekt buiten de kamer van een wapen, is vrij ongevaarlijk. Het is pas wanneer een patroon gekamerd is, dat de drukontwikkeling gekanaliseerd wordt en het projectiel voldoende snelheid / kracht kan ontwikkelen om een werkelijk gevaar te vormen. Fysica mensen.


- Er gaat hardnekkig de ronde dat de Atk-wapens type LAW m72 waarover al meer dan een week gemekkerd wordt geen HEAT modellen waren, maar oefen-/ instructiemodellen. In dat geval waren / zijn deze sowieso quasi onschadelijk. Enige duidelijkheid daarover wordt blijkbaar angstvallig vermeden…

…Net zoals er angstvallig gezwegen wordt over de inhoud van de zgn. ‘brief aan de politiediensten’, net zoals men netjes zwijgt over de waarheid omtrent de ‘extreemrechtse dreiging waardoor het gebouw van DPG media ontruimt moest worden’ (intussen gaf de NL politie in de NL pers toe dat er geen sprake was van ‘extreemrechts’, ook niet van een geloofwaardige dreiging, en stelden zij dat ze niemand gearresteerd hebben en ook geen verder onderzoek gaan doen in deze zaak…).

Deze zaak stinkt alle kanten uit; de verdwijning van J. wordt misbruikt om schaduwbelangen te dienen door sfeerschepperij, doelbewuste misleiding en regelrechte leugens die keer op keer herhaald worden omdat men weet dat een algemeen aanvaarde leugen als ‘waarheid’ kan doorgaan…

De staat laat de media een sfeertje scheppen, om dan dat sfeertje te gebruiken om de voeten te vegen aan burgerrechten en haar eigen machtsmonopolie (tastbaar en ontastbaar) en totalitaire ideologie te verstevigen. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd, noch zal het de laatste zijn.

Dit bericht mag gedeeld worden, opdat waarheid en vrijheid mogen zegevieren over bedrog en tirannie.

TB
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 19:34   #94
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Nieuw plan: Mensen die Jürgen steunen en dus eigenlijk nog minder waard zijn dan iemand die zich kwijlend en bloedgeil afrukt in de uitgescheten diarree van Marc Dutroux hetzelfde berechten als terroristen zelf.

Het zal rap gedaan zijn met die onzin.

Deze gevaren voor de maatschappij moeten met een ijzeren hand aangepakt worden.

Bestaat er een wet om deze zware criminelen op te sporen eventueel via het internet en te berechten zodat ze nooit meer vrij in de maatschappij rondlopen en onze kinderen en onze maatschappij verneuken?

Wat is de beste aanpak? Ik zou zeggen, we hebben de namen al van de steunpagina op facebook, da's al een begin. Maar die mensen allemaal in voorhechtenis steken zal geen lachtertje zijn. En de gevangenissen voor zware criminelen en terreurverdachten zitten al zo vol.

Een plan van aanpak dringt zich dus op!
Groot Lawaai Jef Hoeyberghs was er ook alweer bij vandaag bij het betogingkje van sympathisanten van dief Jürgen Conings. Ga maar met zo mannen naar de oorlog, ge hebt hem al verloren vóór hij begonnen is.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2021 om 19:35.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 19:52   #95
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 46.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Groot Lawaai Jef Hoeyberghs was er ook alweer bij vandaag bij het betogingkje van sympathisanten van dief Jürgen Conings. Ga maar met zo mannen naar de oorlog, ge hebt hem al verloren vóór hij begonnen is.
Foutje. Even bijstellen. Naar verluidt, was Hoeyberghs niet zozeer op de betoging om Conings te steunen. Maar wel om te protesteren tegen de Coronamaatregelen. Just is just. De waarheid heeft zo zijn rechten.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 21:38   #96
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Voor alle onwetenden, niet-beter-wetenden, niet-beter-willen-wetenden, doelbewuste leugenaars en sfeerscheppers:

Een Trip Flare is geen explosief en is niet bedoeld om te doden of te verwonden,
....
Heeft hij dien trip flare gekocht in een vuurwerkwinkel of gepikt bij zijn werkgever?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 05:19   #97
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als ik zeg dat ik iemand ga doden... dan vorm ik een reële bedreiging voor de maatschappij
Waarom zou je mensen die macht uitoefenen zonder een democratisch mandaat niet mogen doden?

Caesar had zijn Brutus, Charles I zijn Cromwell, en Marc Van Ranst... kan daar maar best lering uit trekken.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 06:04   #98
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als ik zeg dat ik iemand ga doden of iemand die tot aan de tanden bewapend bedreigingen uit naar de staat verheerlijk, dan vorm ik een reële bedreiging voor de maatschappij
Tenzij die iemand of die staat zelf een bedreiging vormt voor de maatschappij he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 06:06   #99
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Foutje. Even bijstellen. Naar verluidt, was Hoeyberghs niet zozeer op de betoging om Conings te steunen. Maar wel om te protesteren tegen de Coronamaatregelen. Just is just. De waarheid heeft zo zijn rechten.
Maar dat is dan ook de voornaamste reden om Conings te steunen natuurlijk. Je kan zeggen: "even bijstellen: zij die de Amerikanen steunden, waren daar niet omdat ze Amerikaans geweld leuk vonden, maar om te protesteren tegen de nazi bezetting".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 19:51   #100
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Kan iemand mij nog even duidelijk het verschil uitleggen tussen een moslimterrorist en een extreem-rechts terrorist en waarom de ene moet afgemaakt worden + een bom op zijn land van herkomst moet gesmeten worden en de andere een held is?

Duidelijk de belangrijke verschillen staven met bullet points wordt geapprecieerd.

Gelieve minstens 10 argumenten op te sommen.

Bedankt.
Moslimterroristen terroriseren burgers omdat ze te laf en te incapabel zijn om nazi's te treffen.
Conings terroriseert nazi's.

Conings is daarmee 1000 maal efficienter en richt 1000 maal minder "collateral damage" aan.

Simpele zaken hebben simpele argumentatie.

Astublieft.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be