Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 25 februari 2006, 19:20   #81
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
In christenlanden was het zelfs verboden protestant te zijn, laat staan moslim. Protestanten en Joden werden vervolgd en vermoord door de inquisitie. Vele protestanten zijn omgekomen op brandstapels. Zelfs ontkennen dat de wereld plat was kon je fataal worden.

Dat vroeger in islamitische landen Joden en christenen extra belastingen moesten betalen wilt niet zeggen dat dat nu nog steeds zo is. Net zoals dat nu protestanten niet meer op de brandstapels gegooid worden. In Turkije bijvoorbeeld hoeven christenen en Joden geen extra belastingen te betalen.
Je hebt blijkbaar wat problemen met het "nu" en "het verleden"... Wat in het verleden gebeurd is, is voorbij, gedaan, geschiedenis. De tijd van de inquisitie aanhalen ivm met feiten die "nu" gebeuren is zinloos. Voor de moslims is het precies of de middeleeuwen en het "nu", dat is hetzelfde...
En inderdaad... nu moeten de christenen en de joden geen belastingen meer betalen aan de moslims in Turkije. Als dat niet prachtig is...
Als ze straks in de EU zitten zullen ze ons genoeg kosten, nietwaar?
andev is offline  
Oud 25 februari 2006, 20:01   #82
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar wat problemen met het "nu" en "het verleden"... Wat in het verleden gebeurd is, is voorbij, gedaan, geschiedenis. De tijd van de inquisitie aanhalen ivm met feiten die "nu" gebeuren is zinloos. Voor de moslims is het precies of de middeleeuwen en het "nu", dat is hetzelfde...
En inderdaad... nu moeten de christenen en de joden geen belastingen meer betalen aan de moslims in Turkije. Als dat niet prachtig is...
Als ze straks in de EU zitten zullen ze ons genoeg kosten, nietwaar?
Je moet wel het bericht lezen dat ik aangehaald heb. Harald beweert dat christenen en joden extra belastingen moeten betalen. Vandaag de dag gebeurt dat in geen enkel islamitisch land. In het verleden werd in het Ottomaanse rijk extra belastingen geind bij Joden en christenen. Dit is verleden tijd, net zoals het op de brandstapels gooien van heksen en protestanten ook verleden tijd is.
Turkse Nederlander is offline  
Oud 25 februari 2006, 22:51   #83
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Waarom heeft de VS atoombommen nodig? Waarom heeft Rusland atoombommen nodig? Waarom heeft China atoombommen nodig? Ze zijn nodig als afschrikkingsmiddel. We weten nog niet zeker of Iran atoombommen wilt bemachtigen, maar als ze ze toch willen bemachtigen willen ze op die manier een invasie voorkomen.
de VS heeft één maal 2 atoombommen gesmeten , op een land dat anders tot de laatste man( en vrouw) zou gevochten hebben, en daarna nooit meer op geen enkel ander vijandig land.Russen en Chinezen hebben nog nooit atoombommen op tegenstanders gesmeten, maar ik ben vrijwel zeker, dat als de gevaarlijke krankzinnigen die in Iran aan de macht zijn een atoombom kunnen vervaardigen, zij er dan ook snel gebruik van zullen maken, en dit wel tégen het westen, waartoe wij behoren...alle middellen moeten dus gebruikt worden om hun te beletten deze technologie te beheersen.
carlgustaaf is offline  
Oud 26 februari 2006, 11:38   #84
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de VS heeft één maal 2 atoombommen gesmeten , op een land dat anders tot de laatste man( en vrouw) zou gevochten hebben, en daarna nooit meer op geen enkel ander vijandig land.Russen en Chinezen hebben nog nooit atoombommen op tegenstanders gesmeten, maar ik ben vrijwel zeker, dat als de gevaarlijke krankzinnigen die in Iran aan de macht zijn een atoombom kunnen vervaardigen, zij er dan ook snel gebruik van zullen maken, en dit wel tégen het westen, waartoe wij behoren...alle middellen moeten dus gebruikt worden om hun te beletten deze technologie te beheersen.
Als Iran atoombommen gebruikt zal het land binnen 10 seconden van de kaart geveegd worden. Ze zijn niet stom hoor.
Turkse Nederlander is offline  
Oud 26 februari 2006, 12:41   #85
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Je moet wel het bericht lezen dat ik aangehaald heb. Harald beweert dat christenen en joden extra belastingen moeten betalen. Vandaag de dag gebeurt dat in geen enkel islamitisch land. In het verleden werd in het Ottomaanse rijk extra belastingen geind bij Joden en christenen. Dit is verleden tijd, net zoals het op de brandstapels gooien van heksen en protestanten ook verleden tijd is.
De speciale belastingen voor Joden en christenen staan in de koran. Deze belastingen kunnen dus niet worden afgeschaft. De inning ervan in het Ottomaanse Rijk werd stopgezet onder druk van de Europese mogendheden.
Herinvoeren van de inning en lid worden van de EU gaan niet samen.

mvg

Harald.
Harald is offline  
Oud 26 februari 2006, 13:39   #86
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Zal waarschijnlijk niet lang duren, vermits sommigen het ondertussen als hun plicht zien om in naam vd vrije meningsuiting moslims te provoceren.

En dat hebben moslims natuurlijk aan zichzelf te danken, door het allemaal zo op te blazen.

Las ik toch wel:

En dat hebben moslims natuurlijk aan zichzelf te danken, door zichzelf zo op te blazen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 februari 2006, 13:56   #87
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Je moet wel het bericht lezen dat ik aangehaald heb. Harald beweert dat christenen en joden extra belastingen moeten betalen. Vandaag de dag gebeurt dat in geen enkel islamitisch land. In het verleden werd in het Ottomaanse rijk extra belastingen geind bij Joden en christenen. Dit is verleden tijd, net zoals het op de brandstapels gooien van heksen en protestanten ook verleden tijd is.
Met dat verschil dat het betalen van die Jazyah taks weldegelijk in de koran verplicht staat! Kan op elk moment dus terug uit de kast worden gehaald eens de moslims in de meerderheid zijn.

Bovendien vergeet men nog dat de o zo geroemde godsdienstvrijheid van islam er ook in voorziet dat "ongelovigen", "afgodendienaars" gewoon nit mee mogen spelen, wegens ineens kopje kleiner te maken!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 februari 2006 om 13:58.
circe is offline  
Oud 26 februari 2006, 21:55   #88
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Met dat verschil dat het betalen van die Jazyah taks weldegelijk in de koran verplicht staat! Kan op elk moment dus terug uit de kast worden gehaald eens de moslims in de meerderheid zijn.

Bovendien vergeet men nog dat de o zo geroemde godsdienstvrijheid van islam er ook in voorziet dat "ongelovigen", "afgodendienaars" gewoon nit mee mogen spelen, wegens ineens kopje kleiner te maken!
Maar we betalen toch de Jazyah-belasting!De verschillende uitkeringen (dop, kindergeld, ziekenkas enz.) worden door de hier levende moslims als een leefloon ,waar zij recht op hebben, beschouwt.Als een belasting die wij hun moeten uitbetalen, zoals het dhimmis betaamt...
carlgustaaf is offline  
Oud 26 februari 2006, 21:58   #89
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Met dat verschil dat het betalen van die Jazyah taks weldegelijk in de koran verplicht staat! Kan op elk moment dus terug uit de kast worden gehaald eens de moslims in de meerderheid zijn.
Tel het aantal landen waar de moslims in de meerderheid zijn, en tel dan het aantal landen waarin die Jazyah taks bestaat. Conclusie?

Uit de nek leuteren is altijd gemakkelijker dan harde feiten, nietwaar?
Flippend Rund is offline  
Oud 27 februari 2006, 11:20   #90
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Tel het aantal landen waar de moslims in de meerderheid zijn, en tel dan het aantal landen waarin die Jazyah taks bestaat. Conclusie?

Uit de nek leuteren is altijd gemakkelijker dan harde feiten, nietwaar?
Zoals reeds in een vorige quote vermeld: de "taks" bestaat nu uit het zomaar uitbetalen van leefloon, kinderbijslag et tuti quanti aan de moslims die zich hier zomaar komen vestigen. Als dank kun je rekenen op hun achterlijke minachting. (... en het refreintje niet vergeten: ze zijn niet allemaal zo, we weten het - maar het zijn er ondertussen al veel te veel)
andev is offline  
Oud 28 februari 2006, 06:46   #91
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Als Iran atoombommen gebruikt zal het land binnen 10 seconden van de kaart geveegd worden. Ze zijn niet stom hoor.
vind je?Wel, ik zou daar mijn leven niet willen op verwedden.Als die jongens te zeer in het nauw gedreven worden, zullen ze best een bommetje gebruiken denk ik. Moslim- kamikazes laten zichzelf wel ontploffen zowat elke dag...Trouwens , als die atoombommen bezitten kunnen ze er ook terrorristische organisaties mee uitrusten, handel drijven in dat soort wapens...of gewoon weggeven aan bondgenoten.Nee nee, hoe minder atoomkracht die islamietische sabelslepers hebben , hoe beter.
carlgustaaf is offline  
Oud 28 februari 2006, 07:00   #92
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Tel het aantal landen waar de moslims in de meerderheid zijn, en tel dan het aantal landen waarin die Jazyah taks bestaat. Conclusie?

Uit de nek leuteren is altijd gemakkelijker dan harde feiten, nietwaar?
zoals gewoonlijk komt het forum-rund zijn moslimvriendjes verdedigen.Kunt niet lezen zeker?België betaalt de Jazyah-taks wel degelijk: de sociale voorzieningen, waar onze voorouders zo hard voor moeten vechten hebben, worden daarvoor gebruikt.Het concept "sociale voorzieningen" bestaat niet bij de moslims, bij hun geldt eerder het motto van het frans Vreemdelingen Legioen: "Marche ou Crêve".En als zij zich hier vestigen en dat alles kadoo krijgen, stellen ze zich voor, dat dit als Jazyah-taks bedoeld is, als een eerbetoon van de minderwaardige dhimmis, aan de respektverdienende moslims die zij zijn.Hetwelk dan ineens hun grenzeloze arrogantie en neerbuigende minachting tegenover hun weldoeners verklaart.En hun verbazing als wij weigeren ons ook aan de rest van de islamietische gebruiken te onderwerpen: het beleven van onze kultuur komt bij hen over als een dhimmi-opstand.Als een gebrek aan respekt.
carlgustaaf is offline  
Oud 28 februari 2006, 08:34   #93
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Als Iran atoombommen gebruikt zal het land binnen 10 seconden van de kaart geveegd worden. Ze zijn niet stom hoor.

Dat denkt gij met uw door de westerse mietjesmaatschappij geïnfecteerde hersens...

Dat betekend automatisch voor elke man 70 maagden en een ticketje naar het paradijs, dus zijn ze wel degelijk wel zo stom om het te doen.

Trouwens ze zullen zelf nog durven denken, van ah ze gaan toch nie durven terugslaan.
Herr Flick is offline  
Oud 28 februari 2006, 08:38   #94
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Tel het aantal landen waar de moslims in de meerderheid zijn, en tel dan het aantal landen waarin die Jazyah taks bestaat. Conclusie?

Uit de nek leuteren is altijd gemakkelijker dan harde feiten, nietwaar?

Tel dan ook in die landen het steeds verder achteruitgaand aantal joden en christenen.

Niet omdat ze zich bekeren maar uitgemoord of weggepest worden...
Herr Flick is offline  
Oud 28 februari 2006, 08:50   #95
oeps
Schepen
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Wat een onzin. Jij laat zien dat jij er totaal geen #@$% vanaf weet. Christus is ook een profeet en hij mag volgens de islam, net zoals Mohammed, niet afgebeeld worden. Dit is uit respect voor hem. De islam kent overigens respect voor christenen en joden. Moslims mogen hen niets aandoen zolang ze de moslims niets aandoen.
Even serieus, Turk, ik twijfel nu weer. Ik heb vernomen dat er in Arabische en Iraanse kranten bijvoorbeeld cartoons van Jezus met dollartekens in de ogen zijn verschenen, en dat joden en christenen regelmatig op een uiterst haatdragende manier worden afgebeeld. Maar als ik jouw reactie lees, dan moet ik begrijpen dat moslims Jezus wel met respect zouden bejegenen.

Voor mij is dit een belangrijk punt, vermits moslims aanspraak maken op vrijwaring van Mohammed-bespotting, en ik die slechts wens te verlenen als de moslims zelf andere religies respecteren. (Is toch een begrijpelijk standpunt of niet ?)

Dus hoe zit het nu, wat is de praktijk ? Jij kent waarschijnlijk de Turkse media, worden Jezus of de paus daar wel eens bespot ? En in hoeverre worden hindoeisme en jodendom wel of niet gerespecteerd ?
Jezus is blijkbaar in de Islam ook een profeet, maar hoe zit het met het respect voor heiligen die alleen voor niet-moslims belangrijk zijn ?

Ik heb onverrichterzake gezocht naar de gewraakte Arabische cartoons, dus mijn mening over de hypocrysie van de moslims staat weer een beetje op losse schroeven. Misschien kun jij het beeld weer iets helderder maken en ik hoop op een eerlijke reactie.
oeps is offline  
Oud 28 februari 2006, 10:43   #96
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Ik heb onverrichterzake gezocht naar de gewraakte Arabische cartoons
Allez nog maar eens, kijk en huiver bij zoveel schandalige spotternij http://www.brusselsjournal.com/node/698 halverwege de pagina.
circe is offline  
Oud 28 februari 2006, 15:00   #97
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Zal waarschijnlijk niet lang duren, vermits sommigen het ondertussen als hun plicht zien om in naam vd vrije meningsuiting moslims te provoceren.

En dat hebben moslims natuurlijk aan zichzelf te danken, door het allemaal zo op te blazen.

Na de scheldpartijen van Pim Fortuyn, van Lepen, en hier op Politics.be, de koranverzen op een bloot wijf van Van Gogh, die op een minderjarig lebisch koppeltje zangeresjes uit Rusland, Tuta, Tatu of zoiets, en nu dit, is er niet genoeg geweest?

Uiterstrechts zijn gewoon kleine kinderen die zich in 't publiek willen aftrekken: Zou je hem laten doen zo je zoontje dat deed en het vrijheid van meningsuiting" noemen? Dan is potenrammen en homobashing ook "vrijheid van meningsuiting". Dan was het antisemitisme van de nazis ook "vrijheid van meningsuiting".

Die tekenaar gaf toe te willen provoveren, en leurde al twee of drie jaar met zijn rommel, en niemand wou de bucht publiceren maar toen Rasmussen het vervelend kreeg omdat een proces voorkwam, waarin deense militairen met harde bewijzen riskeerden veroordeeld te worden voor mishandelingen van krijgsgevangenen in Irak, met instructies van hun oversten in Denemarken, d�*n was het een idee om ze te publiceren, om de druk van de openbare opinie in Denemarken te verlichten.
Ze werden dus gepubliceerd om een locaal schandaal uit de publieke arena te verdringen, maar in de eenentwintigste eeuw blijft zoiets natuurlijk niet binnen de grenzen. De franse pro-Sarkozy pers begon ze te publiceren, en de anderen wilden niet achterblijven ($$$$€€€€€€) De britse pers weigerde ze om deontologische redenen.
Genoeg?
TE VEEL!!!

Volgens jouw redenering zouden joden het antisemitisme en homos het potenrammen ook aan zichzelf te danken hebben!

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 februari 2006 om 15:04.
filosoof is offline  
Oud 28 februari 2006, 15:07   #98
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Allez nog maar eens, kijk en huiver bij zoveel schandalige spotternij ://www.brusselsjournal
Niet toevallig het stukje site van Belien!
filosoof is offline  
Oud 28 februari 2006, 15:17   #99
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeps Bekijk bericht
Even serieus, Turk, ik twijfel nu weer. Ik heb vernomen dat er in Arabische en Iraanse kranten bijvoorbeeld cartoons van Jezus met dollartekens in de ogen zijn verschenen, en dat joden en christenen regelmatig op een uiterst haatdragende manier worden afgebeeld. Maar als ik jouw reactie lees, dan moet ik begrijpen dat moslims Jezus wel met respect zouden bejegenen.

Voor mij is dit een belangrijk punt, vermits moslims aanspraak maken op vrijwaring van Mohammed-bespotting, en ik die slechts wens te verlenen als de moslims zelf andere religies respecteren. (Is toch een begrijpelijk standpunt of niet ?)

Dus hoe zit het nu, wat is de praktijk ? Jij kent waarschijnlijk de Turkse media, worden Jezus of de paus daar wel eens bespot ? En in hoeverre worden hindoeisme en jodendom wel of niet gerespecteerd ?
Jezus is blijkbaar in de Islam ook een profeet, maar hoe zit het met het respect voor heiligen die alleen voor niet-moslims belangrijk zijn ?

Ik heb onverrichterzake gezocht naar de gewraakte Arabische cartoons, dus mijn mening over de hypocrysie van de moslims staat weer een beetje op losse schroeven. Misschien kun jij het beeld weer iets helderder maken en ik hoop op een eerlijke reactie.
Turk heeft gelijk...Lees de Koran zélf, ipv van te vertellen wat je hoorde van één of ander die meent te weten dat wat hij van een derde hoorde juist is...
begin hier, wikipedia zul je wel snappen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prophets_of_Islam
Beneden heb je de lijst van propheten en Isa (=Jezus) staat er wel degelijk bij
hier vind je verwijzingen in de Koran:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prophet...8A.D8.B3.D9.89

Jesus, Jesus of Nazareth or Jesus the Nazarene (8-4 BC/BCE – 29-36 AD/CE)[1], is the central figure of Christianity, in which context he is known as Jesus Christ (from Greek Ιησούς Χριστός) with "Christ" being a title meaning "Anointed One" or "Messiah". The main sources regarding Jesus' life and teachings are the four canonical Gospels of the New Testament, which are generally agreed to have been written decades after his death.

A large majority of critical Bible scholars and historians hold that Jesus was a Jewish Galilean preacher and healer who was at odds with the Jewish religious authorities (Sadducees and Pharisees), and who was crucified outside of Jerusalem during the rule of the Roman governor Pontius Pilate.[2] However, citing a lack of extant contemporaneous documents making reference to him, a small minority question the historicity of Jesus.[3]

Most Christians affirm the Nicene Creed and believe that Jesus is both the Son of God and God made incarnate, sent to provide reconciliation with God by atoning for the sins of humanity, and that acceptance of Jesus as Saviour saves one from the penalties of sin (John 3:16). Christians generally believe that Jesus was born of a virgin, crucified and buried, resurrected on the third day of death, and ascended into Heaven where he resides with God the Father until the Second Coming. Other Christians, however, do not recognize the Nicene Creed as the correct interpretation of Scripture. Most Christians also believe that Jesus fulfilled Bible prophecy.

In Islam, Jesus (called Isa) is considered one of God's most beloved and important prophets, a bringer of divine scripture, and also the Messiah. Muslims, however, do not share the Christian belief in the crucifixion or divinity of Jesus. Islam teaches that Jesus is alive in heaven and will return to the earth as Messiah in the company of the Mahdi once the earth has become full of sin and injustice.

Het theologisch verschil tussen katholicisme ea christelijke godsdientsen en de islam draait dus vooral rond
-wat in Nikéa werd gesteld(325 NC)...en
-de erkenning van de teksten van sint Hiëronymus. en
-de pausen en hun kerk
Onze katholieken (en de simpele imams) horen dat niet graag, maar er valt niet onderuit te geraken

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 februari 2006 om 15:43.
filosoof is offline  
Oud 28 februari 2006, 15:22   #100
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zoals gewoonlijk komt het forum-rund zijn moslimvriendjes verdedigen.Kunt niet lezen zeker?België betaalt de Jazyah-taks wel degelijk: de sociale voorzieningen, waar onze voorouders zo hard voor moeten vechten hebben, worden daarvoor gebruikt.Het concept "sociale voorzieningen" bestaat niet bij de moslims, bij hun geldt eerder het motto van het frans Vreemdelingen Legioen: "Marche ou Crêve".En als zij zich hier vestigen en dat alles kadoo krijgen, stellen ze zich voor, dat dit als Jazyah-taks bedoeld is, als een eerbetoon van de minderwaardige dhimmis, aan de respektverdienende moslims die zij zijn.Hetwelk dan ineens hun grenzeloze arrogantie en neerbuigende minachting tegenover hun weldoeners verklaart.En hun verbazing als wij weigeren ons ook aan de rest van de islamietische gebruiken te onderwerpen: het beleven van onze kultuur komt bij hen over als een dhimmi-opstand.Als een gebrek aan respekt.
Ik denk als u al de taks( loontax, belasting op onroerende goederen, verzekering (huis,auto,famillie) ,btw, tax op roerende goederen, belasting op spaargeld enz enz...) die u moet betalen samen telt dat het uitgerekend driedubbel meer zal zijn dan een gewoon Jizyah-tax. Zijn de vlamingen dan dhimmi's in eigen land ??? Denk maar is goed overna...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be