Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2009, 20:05   #81
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
En nog maar eens onzin. Als je kritiek hebt op het VB, geef dan deftige kritiek in plaats van leugens en dwaze slogans.
Op de VB site staat dit natuurlijk niet meer. Onder dwang heeft het VB haar programma danig aangepast. Naar buiten toe lijkt het Vlaams Belang een heel normale partij innerlijk straalt ze wel iets heel anders uit.

Ik mag niets zeggen, maar ik heb al samengewerkt met Belangers, ik wil de woorden niet herhalen als ze bezig zijn over de andersgekleurde medemensen.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 20:08   #82
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Op de VB site staat dit natuurlijk niet meer. Onder dwang heeft het VB haar programma danig aangepast. Naar buiten toe lijkt het Vlaams Belang een heel normale partij innerlijk straalt ze wel iets heel anders uit.

Ik mag niets zeggen, maar ik heb al samengewerkt met Belangers, ik wil de woorden niet herhalen als ze bezig zijn over de andersgekleurde medemensen.
Als jij zelf over Nederlanders bezig bent, hoef ik het anders ook geen tweede keer meer te horen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 20:14   #83
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
kwestie van duidelijkheid naar de kiezer toe en "on topic" te blijven,
wat is juist of onjuist in die lijst?
Afschaffing werkloosheidsuitkeringen, verbranding Koran, afschaffing vakbonden, internetcensuur, geen solidariteit,...

De lijst is gewoonweg belachelijk en compleet onjuist. Dat u dit niet doorhebt, toont aan dat u geen jota van politiek afweet.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 20:15   #84
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Afschaffing werkloosheidsuitkeringen, verbranding Koran, afschaffing vakbonden, internetcensuur, geen solidariteit,...

De lijst is gewoonweg belachelijk en compleet onjuist. Dat u dit niet doorhebt, toont aan dat u geen jota van politiek afweet.
Volgens mij is het eentje van de VRT.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 20:21   #85
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Afschaffing werkloosheidsuitkeringen, verbranding Koran, afschaffing vakbonden, internetcensuur, geen solidariteit,...

De lijst is gewoonweg belachelijk en compleet onjuist. Dat u dit niet doorhebt, toont aan dat u geen jota van politiek afweet.
dus men wilt er blijkbaar er geen leden meer bij,met zo'n klantonvriendelijke service
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 22:10   #86
Jarno
Parlementsvoorzitter
 
Jarno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 september 2006
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Grove leugens? Welk punt?

Kan jij een citaat uit de site van Blokwatch geven dat bewijst dat ze "vaak met de waarheid een loopje nemen"?
De meest recente die ik mij herinner is die over de NSV!-Hasselt doop, maar ik zal nog eens een lijstje opstellen, als ik me binnenkort eens verveel en niets beters te doen heb.
__________________
"Het hele probleem met de wereld is dat dwazen en fanatici altijd zo zeker van zichzelf zijn, en wijze mensen toch zo vol van twijfel."
Bertrand RUSSEL
Jarno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 22:51   #87
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
De meest recente die ik mij herinner is die over de NSV!-Hasselt doop, maar ik zal nog eens een lijstje opstellen, als ik me binnenkort eens verveel en niets beters te doen heb.
Ik wil graag het letterlijk citaat en de link naar de pagina.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 23:29   #88
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Er is slechts 1 ding dat me interesseert en waarom het VB mijn stem krijgt. Die partij is de enigste die vindt dat er genoeg islamieten in Europa zijn. Een migratiestop vanuit die landen moet er komen.

Op andere punten ben ik dan eerder een liberaal.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 23:36   #89
peace.police
Burger
 
peace.police's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Locatie: gent
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar peace.police
Standaard

waarom zijn er teveel islamieten?
kortzichtige belgen zijn er teveel...
of ben jij een islamietje...
peace.police is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 23:43   #90
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace.police Bekijk bericht
waarom zijn er teveel islamieten?
kortzichtige belgen zijn er teveel...
of ben jij een islamietje...
O.a. omdat de meerderheid van hen een partner gaan zoeken in het land van herkomst, die mee naar hier brengen, zij de taal niet machtig is, bijgevolg niets bijdraagt buiten het kinderfabriek-deel en er op die manier nooit van integratie sprake kan zijn gezien er voortdurend een nieuwe golf ongeintegreerden binnenkomt. Verder is dat een geloof dat beter belijd wordt in landen die al eeuwen onder de islam-knoet leven. Zolang ze een kleine minderheid zijn, is het niet erg maar ik vrees dat een groei falikant zal aflopen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 08:21   #91
Félicien Bwanatongo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 augustus 2008
Berichten: 1.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Op de VB site staat dit natuurlijk niet meer. Onder dwang heeft het VB haar programma danig aangepast. Naar buiten toe lijkt het Vlaams Belang een heel normale partij innerlijk straalt ze wel iets heel anders uit.

Ik mag niets zeggen, maar ik heb al samengewerkt met Belangers, ik wil de woorden niet herhalen als ze bezig zijn over de andersgekleurde medemensen.

Het heeft er ook nooit op gestaan m'n beste. Wat individuele VB'ers denken en zeggen staat los van wat die partij zegt in haar programma's.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 08:23   #92
Félicien Bwanatongo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 augustus 2008
Berichten: 1.573
Standaard

Overigens heeft de openingsposter van deze draad wel gelijk door te stellen dat bijlange niet alle VB'ers hun partijprogramma kennen. Ik heb het deze week nog gemerkt in een discussie met een VB-mandataris.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 08:45   #93
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Afschaffing werkloosheidsuitkeringen, verbranding Koran, afschaffing vakbonden, internetcensuur, geen solidariteit,...

De lijst is gewoonweg belachelijk en compleet onjuist. Dat u dit niet doorhebt, toont aan dat u geen jota van politiek afweet.
Afschaffing van werkloosheidsuitkeringen durven ze natuurlijk niet letterlijk zeggen, de werkloosheid beperken en het minimumloon afschaffen, zijn stappen in die richting.

De Koran willen ze wel verbieden.

De vakbonden willen ze wel afschaffen, samen met het stakingsrecht.

Internetcensuur heb ik niet gelezen in het lijstje, controle op internetgebruik wel.

Solidariteit, enkel onder de rijken van het eigen volk, noem ik geen solidariteit.

Compleet onjuist is de lijst niet, wel duidelijke taal, iets wat het VB zelf niet meer durfde gebruiken, omdat hun programma "aanvaardbaar" moest zijn.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 08:49   #94
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Als jij zelf over Nederlanders bezig bent, hoef ik het anders ook geen tweede keer meer te horen.


Ik ben niet rasistisch naar de Nederlanders toe, ik ben gewoon ervaringsdeskundige.

Momenteel is er in het Genks ziekenhuis een lange wachtlijst indien je geoppereerd moet worden, hoe komt dit denk je?

Inderdaad door de Nederlanders die naar hier komen. Bouwen wij daarvoor onze ziekenhuizen?

Momenteel is er in Maaseik een tekort aan schoolmogelijkheden (leraren tekort), er moet naarstig bijgebouwd worden, hoe komt dit denk je?

Inderdaad, heel veel Nederlanders komen hun broek verslijten op onze schoolbanken. Iets dat de overheid zeer veel geld kost.

Als je dit aankaart ben je rascist?
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 08:59   #95
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Overigens heeft de openingsposter van deze draad wel gelijk door te stellen dat bijlange niet alle VB'ers hun partijprogramma kennen. Ik heb het deze week nog gemerkt in een discussie met een VB-mandataris.
En ook niet alle NSA-leden kennen het NSA programma.

Ongewoon is het niet en nu eerlijk zijn. Wie kent het programma van de partij waarop ie stemt volledig en van buiten?
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 09:02   #96
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Kennen SPAERS hun progamma?
Zelfde met de andere partijen,welke mensen hebben interesse in een partijprogramma?
Zeker LDD zouden de gewone burgers moeten leren kennen!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 09:38   #97
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik ben niet rasistisch naar de Nederlanders toe, ik ben gewoon ervaringsdeskundige.

Momenteel is er in het Genks ziekenhuis een lange wachtlijst indien je geoppereerd moet worden, hoe komt dit denk je?

Inderdaad door de Nederlanders die naar hier komen. Bouwen wij daarvoor onze ziekenhuizen?

Momenteel is er in Maaseik een tekort aan schoolmogelijkheden (leraren tekort), er moet naarstig bijgebouwd worden, hoe komt dit denk je?

Inderdaad, heel veel Nederlanders komen hun broek verslijten op onze schoolbanken. Iets dat de overheid zeer veel geld kost.

Als je dit aankaart ben je rascist?
Vervang in jouw post het woord 'Nederlander' door 'Marokkaan' en lees dan nog eens wat je geschreven hebt. Je doet dan net hetgeen je VB'ers verwijt. En dan zwijg ik nog over alle posts op dit forum waarin je véél verder ging dan dat. Waneer je naar Nederlands-Limburg ging, zou je je eigen eten meenemen omdat het eten dat ze daar serveren niet te vreten is, de posts waarin je lacherig het 'ollands' accent van een Nederlander nabootste... soms is het goed om mensen als jij eens een spiegel voor de neus te houden, want je bent er zo gewend aan geraakt dat je het normaal vind. Probeer hier op dit forum eens te zeggen dat je je eigen eten meeneemt naar Marokko omdat je de troep ginds niet te vreten vindt of schrijf een halve draad vol gebrekkig Nederlands in een poging een Marokkaan na te bootsen... ik zou niet in jouw plaats willen zijn, want je lag er hier al lang uit op dit forum. Maar je weet zelf maar al te goed hoever je kunt gaan en je weet even goed dat 'racisme tegen den ollander' getolereerd wordt, nietwaar? Je bent zelf geen haar beter dan hetgeen je dénkt te bestrijden, man.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 februari 2009 om 09:56.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 10:03   #98
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Het programma van het vlaams belang is niet moeilijk:

* Vreemdelingen buiten
* Terugkeer Illegalen
* Veilig Vlaanderen ,zelfs prostitutie wordt verboden
* Veilig Internet: let op wat u op zoekt op't internet, wij kijken mee!
* Afschaffing werkloosheidsuitkeringen
* Afschaffing vakbonden
* Gezinsbeleid: afschaffing homo-rechten,homo huwelijk
* Als werknemer geen enkele inspraak op de werkvloer (hongerloon)
* Islam wordt strafbaar en koran wordt verbrand
* Vlaamse zenders,vlaamse produkten,vlaamse denkwijze
* Geen solidariteit met niemand,zeker tegen niet-vlamingen
* Vlaams belang jongeren: een gevaarlijke groepering,extra conservatief
* enz enz...

Open je ogen voor vlaams belang ze sluit
U door haat ingegeven onzin is ronduit belachelijk, probeer eens een publicatie te lezen, en lees het zoals het er staat, niet wat u er probeert van te maken.
Dat van horen zeggen gezever toch.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 10:04   #99
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Want als zelfs Morel het al niet kent...

http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ4Nq5H4
Er zijn heel weinig politici die heel het programma van hun partij kennen.

De meeste weten zelfs niet eens waarvoor hun partij en zijn strekking staat.

Daarbij komt dat de enige partij waar haar politici tenminste eerlijk zijn en de basisstrekking van hun partij kennen, net het VB is.


Daarnaast weet elke politicus die voor het VB opkomt, op voorhand dat hij/zijn nooit een ministerpost zal geraken.

En het programmapunt waar heel de discussie over draait, is het verschil tussen het woord vreemdeling en de bedoelde mensen met" niet Belg zijnde.".

Iemand die hier reeds 5 generaties is, maar nog steeds achter de nationaliteit van 6 generaties geleden loopt en weigert de taal van zijn geboorte en leef regio aan te leren, kan je moeilijk een geschikt persoon voor een sociaal hoge functie noemen. En heeft dus van zichzelf een vreemdeling gemaakt.

Het is trouwens een progammapunt dat je zelfs terugvind in de grondwet van de USA, wie president of minister wil worden in die unie der staten, moet daar geboren zijn uit ouders die de Amerikaanse nationaliteit hebben en mag geen andere nationaliteit dragen of hebben gehad.
Deze bepaling gaat zelfs verder in de USA grondwet. Ze geld ook voor alle rechters, topfunctie binnen de federale instellingen, leidende functie bij politiecorpsen.
Verder mag er volgens de grondwet enkel iemand een functie bij overheidsdiensten bekleden die de Amerikaanse nationaliteit bezit en zijn oude nationaliteit heeft opgegeven.

Wie niet aan deze voorwaarden voldoet, kan binnen de USA enkel een adviserende functie bekleden, maar nooit een uitvoerende of leidende functie en mag geen politieke functie uitvoeren.

Dit is een grondwettelijke bepaling in de USA, het land waarvan iedereen loopt te roepen dat het een land van mogelijkheden is, een toonbeeld van democratie.

Maar als een partij zoals het VB om dezelfde bepalingen vraagt voor functie bij de Vlaamse of Belgische of zelfs Europese overheidsdiensten, word die partij als racistisch bestempeld.


Het word nu eigenlijk hoogtijd dat de Europeaan zich eindelijk gaat ontdoen van zijn vals schuldgevoel voor wat er tussen 1936-1945 door een moe getergerd volk is gedaan geweest. Indien de Europeaan dit niet doet en niet eindelijk zijn ooglappen gaat afleggen, dan zijn er voor Europa slechts 2 toekomsten mogelijk, of een verdwijning van de Europese cultuur en de Europese maatschappij, of een 4de totale oorlog in Europa op 200 jaar tijd.
De zoveelste genocide wegens geloofs en goddienstovertuigingen in Europa, sinds het Christdom als de goddienst van Europa is geworden.
De zoveelste veldslag tussen Christenen en Molsims, sinds het onstaan van de Islam.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2009, 10:06   #100
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is er zever? Dat dat in het programma staat?
Lees het programma van het VB er dan op na.
Of is het programma van het VB zever?

Als er op de site van blokwatch zever staat, kan je dit hier citeren?
We kunnen de zever die op blokwatch staat niet citeren, er zou niet genoeg plaats op deze server zijn.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be