Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 15 november 2013, 13:07   #81
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat maakt het dan allemaal goed.

Hieronder een foto van hoe het eruit zag na de Russische 'interventie', met naar schatting 100.000 doden in 20 maanden tijd.


Some 100,000 people are thought to have died in the 20-month war in 1994 . BRON

Lijkt een beetje op Syrië de dag van vandaag.

Punt is dat Rusland zelf een mega overtreder is van mensenrechten, zelf een kampioen is in het platbombarderen van uitgestrekte gebieden bevolkt met burgers, is een nagenoeg onvoorwaardelijke vriend van Assad's Syrië, inclusief het leveren van de wapens waarmee Assad nu massaal moordt. Dus wanneer de President van dat land Assad aanmaant om hiermee te stoppen, dan kan het tellen.

Alle verdraaiingen en off topic vergelijkingen met andere landen/conflicten ten spijt.
Dat klopt allemaal. Maar je gespeelde verontwaardiging is erg hypocriet omdat je op dit forum heel duidelijk hebt gemaakt dat die vermoorde Syriërs en Tsjetsjenen je niet kon schelen en dat je het zelfs vermakelijk vond dat er moslims stierven.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 15 november 2013, 13:09   #82
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...en-aan-voedsel

Kijk nou eens, Assad heeft het zo goed voor met het volk.

We love Assad !
Nietzsche is offline  
Oud 15 november 2013, 13:09   #83
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wel, ja, maar dat is ook typisch bij het doorvoeren van algemene principes. Aangezien het algemene principe geldig is en niemand enig tegenargument heeft, gaat men zeggen: ja, maar wij zijn te specifiek, bij ons is het niet van toepassing. Ik heb dat argument duizend keer gehoord in het bedrijfsleven en het is in de politiek even ongeloofwaardig.
Ik ben te specifiek en dus jouw argument is hier niet van toepassing.

Ik maak een onderscheid volgens volksaard. Er zit dus wel degelijk een systeem in mijn denken en ik zit geen ad hoc uitzonderingen te maken om mijn visie te lappen.
Een correctere visie zou zijn om mij van racisme te beschuldigen. Dat zou dichter bij de waarheid zijn dan zeggen dat ik uitzonderingen aanmaak.



Citaat:
Lees Lenin's boek hé. Ik heb nog nooit enig tegenargument gehoord van gelijk wie, en ik bestudeer dit onderwerp toch al meer dan twintig jaar.
Lenin zelf, he. Daden spreken luider dan woorden. Een boek is maar een boek. Als je leest wat ik 3 jaar geleden op het forum uitkraamde...


Citaat:
Namen woren ge-Oekraieniseerd, net als ze enkele generaties ge-Russificeerd werden. Het is zoals met het metrostation De Brouckère in Brussel. Die man die heette De Brouckere maar liet zijn naam verfransen tot De Brouckère. Erg belachelijk als je het mij vraagt. Vandaag zouden we daar terug De Brouckere van moeten maken.

Er is in Oekraiene echter zoveel gebeurd de laatste honderd jaar dat ik mij kan voorstellen dat de Oekraieners totaal niet meer weten waaraan of waaraf.
Mee eens hoor. Nogmaals, ik sprak niet over onderdrukking op de manier waarop de oera-Patrioten dit doen. Ik constateer enkel dat er een volkomen begrijpelijk maar niet geheel rechtvaardig afwerpen is van alles wat Russisch is in een paar ex-Russische staten. De grote schuldige hierbij is Rusland zelf, en de Russische staat, die geen moer geeft om Russen in het buitenland.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 13:11   #84
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
tomm wel hoor.

Maar jij bent dan ook een witte Rus.
Ik zou mij aansluiten bij von Ungern-Sternberg tijdens de Burgeroorlog
six is offline  
Oud 15 november 2013, 13:12   #85
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het valt mij telkens op dat veel mensen die Pro Assad zijn de misdaden van het Syrische regime gewoonweg ontkennen. Ik vraag mij af wat daar achter zit.

Neem bijvoorbeeld dit, allemaal propaganda ofzo?:

http://www.savethechildren.nl/Upload...%20MARCH-1.PDF
War is hell.

Enkel Amerikanen schilderen een propere, bijna gezellige oorlog af. Zo van, lekker broederlijk doen met corned beef en peuken van Lucky Strike in de loopgraven. De verwondingen en het levensgevaar, dat hoort bij de sfeer, als je gaat bergbeklimmen loop je ook gevaar.

Zo zorgen zij ervoor dat ALLE andere landen plots oorlogsmisdadiger worden.

Laatst gewijzigd door six : 15 november 2013 om 13:16.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 13:15   #86
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
War is hell.

Enkel Amerikanen schilderen een propere, bijna gezellige oorlog af. Zo zorgen zij ervoor dat ALLE andere landen plots oorlogsmisdadiger worden.
Ik heb niets maar dan ook niets met de Amerikanen te maken.

Ik toon hier alleen aan dat het regime/ politieke leiders van Syrië wel degelijk net zulke slechten dingen als de nihilistische Jihadisten .

En dat het dus helemaal nergens op slaat om Assad virtueel anaal te fistfucken.
Nietzsche is offline  
Oud 15 november 2013, 13:17   #87
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

En dat het dus helemaal nergens op slaat om Assad virtueel anaal te fistfucken.
Dr. Assad is oftalmoloog, geen proctoloog.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 13:19   #88
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat klopt allemaal.
Ja, Du-uh.

Citaat:
Maar je gespeelde verontwaardiging is erg hypocriet
Absoluut niet. Ik heb altijd mijn boosheid getoond tijdens het conflict in Tjetjenië. Daar stierven tienduizenden mensen en geen haan die kraaide, noch in de media, laat staan de VN.

Idem dito in Syrië, ik klaag die gruwelijke moordpartijen van in het begin af, zowel de massamoord door Assad's leger als de ongekende gruwel van bepaalde extremistische moslimgroepen.

Citaat:
... omdat je op dit forum heel duidelijk hebt gemaakt dat die vermoorde Syriërs en Tsjetsjenen je niet kon schelen ...
Dat heb ik nooit geschreven.

Citaat:
... en dat je het zelfs vermakelijk vond dat er moslims stierven.
Vermakelijk?

Soit, het feit dat zelfs u mij geen ongelijk kan geven in dit gruwelverhaal is al een een overwinning.

De rest zuigt u uit uw duim. Met andere woorden, u moet wel op iets gaan schieten, dan maar op de pianist.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 15 november 2013 om 13:20.
Antoon is offline  
Oud 15 november 2013, 13:20   #89
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Ik ben te specifiek en dus jouw argument is hier niet van toepassing.
Zie je wel.

Citaat:
Ik maak een onderscheid volgens volksaard. Er zit dus wel degelijk een systeem in mijn denken en ik zit geen ad hoc uitzonderingen te maken om mijn visie te lappen.
Een correctere visie zou zijn om mij van racisme te beschuldigen. Dat zou dichter bij de waarheid zijn dan zeggen dat ik uitzonderingen aanmaak.
Dat kan ik niet omdat je je racistische theorie niet hebt vermeld. Je hebt gewoon een uitzondering gemaakt: ja maar bij ons in de Kaukasus gaat het er anders aan toe.

Als je dat dan zou willen schragen met een algemene theorie over Lemuriërs die geen vrijheid verdragen en met harde hand dienen geregeerd, dan zou ik je in de categorie van pseudowetenschappelijke quatsch plaatsen, maar dat is wel een categorie die veel lager is dan de ad hoc'ers. Bij de ad hoc'ers heb je nog de grote meerderheid van respectabele wetenschappers. Bij de kwakzalvers heb je weliswaar ook intelligente mensen, maar ze gebruiken hun intelligentie zeker niet voor een zoektocht naar de waarheid, maar eerder om de leugen en de onwaarheid subtiel te verkleden.

Citaat:
Lenin zelf, he. Daden spreken luider dan woorden. Een boek is maar een boek. Als je leest wat ik 3 jaar geleden op het forum uitkraamde...
Jij bent dan ook Lenin niet. De gevolgen van Lenin's zondigen tegen zijn eigen stelregels bewijst er de geldigheid nog meer van.

Citaat:
Mee eens hoor. Nogmaals, ik sprak niet over onderdrukking op de manier waarop de oera-Patrioten dit doen. Ik constateer enkel dat er een volkomen begrijpelijk maar niet geheel rechtvaardig afwerpen is van alles wat Russisch is in een paar ex-Russische staten. De grote schuldige hierbij is Rusland zelf, en de Russische staat, die geen moer geeft om Russen in het buitenland.
Wie wind zaait, zal storm oogsten. Men heeft daar zo lelijk huisgehouden, dus is het normaal dat men op een bepaald moment de rekening gepresenteerd krijgt. Een aanrader is het genocide-museum in Vilnius, in de oude folterkamers die door nazi's en Sovjets gebruikt werden. Zeer verhelderend. Zet je ook ff neer in de cellen en probeer je voor te stellen dat je daar opgesloten zit. Een onvergetelijke ervaring.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 15 november 2013, 13:20   #90
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Dr. Assad is oftalmoloog, geen proctoloog.
Aha, dood en verderf is gezellig en grappig.

Nietzsche is offline  
Oud 15 november 2013, 13:22   #91
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

"Pianist" was een woord voor mensen die radio-oorlog voerden bij de inlichtingendiensten (de encryptietypmachines bedienen werd vergeleken met piano spelen), vaak met als doel desinformatie verspreiden.

Dus ja, schieten op de pianist is in dit geval een goed idee.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 13:22   #92
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ja, Du-uh.



Absoluut niet. Ik heb altijd mijn boosheid getoond tijdens het conflict in Tjetjenië. Daar stierven tienduizenden mensen en geen haan die kraaide, noch in de media, laat staan de VN.

Idem dito in Syrië, ik klaag die gruwelijke moordpartijen van in het begin af, zowel de massamoord door Assad's leger als de ongekende gruwel van bepaalde extremistische moslimgroepen.



Dat heb ik nooit geschreven.



Vermakelijk?

Soit, het feit dat zelfs u mij geen ongelijk kan geven in dit gruwelverhaal is al een een overwinning.

De rest zuigt u uit uw duim. Met andere woorden, u moet wel op iets gaan schieten, dan maar op de pianist.
Zelfs ik? Ik ben altijd tegen militaire dictatuur geweest. Maar jij hebt je hier wel degelijk vrolijk gemaakt over Syrië. Of ga je nu plots beweren dat je voor de bevrijding van die bevolkingen bent? En dat je een humanist bent die ook de oorlogen in Vietnam en Algerije veroordeelt?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 15 november 2013, 13:38   #93
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Dat kan ik niet omdat je je racistische theorie niet hebt vermeld. Je hebt gewoon een uitzondering gemaakt: ja maar bij ons in de Kaukasus gaat het er anders aan toe.

Als je dat dan zou willen schragen met een algemene theorie over Lemuriërs die geen vrijheid verdragen en met harde hand dienen geregeerd, dan zou ik je in de categorie van pseudowetenschappelijke quatsch plaatsen, maar dat is wel een categorie die veel lager is dan de ad hoc'ers. Bij de ad hoc'ers heb je nog de grote meerderheid van respectabele wetenschappers. Bij de kwakzalvers heb je weliswaar ook intelligente mensen, maar ze gebruiken hun intelligentie zeker niet voor een zoektocht naar de waarheid, maar eerder om de leugen en de onwaarheid subtiel te verkleden.

Goed, ik ga dan ook cliche's beginnen hanteren: Marxistische analisten ontkennen het belang van volksaard volledig.
Zo hebben wij een gemeenschappelijke kameraad wiens kennis van de Stalintijd zuiver is gebaseerd op officiele partij-communiques en die de veroordelingen voor sabotage door Stalins regime echt ziet als legitieme veroordelingen.

Nu goed, je kunt ontkennen dat de zeer specifieke geografische positie van de volkeren in de Noord-Kaukasus een bepaalde cultuur heeft geschapen die niet te zien is bij pakweg de Turkmenen of de Oezbeken. Je kunt ook gaan ontkennen dat aanslepende histories van bloedwraak de Tsjetsjeense interne politiek tot op het heden regeren.
Je kunt het bestaan van de adaten ook ontkennen. Ontken wat imam Sjamil schreef.

Door je enkel op Marxistische klassenanalyse te baseren gooi je een hele reeks parameters weg die overduidelijk een sterke invloed hebben.


Zie je, ik kan ook veralgemenen. Uiteraard zal je, als je enige doel het "ontmaskeren" is van andermans discours, steeds reducties plegen.





Citaat:
Jij bent dan ook Lenin niet. De gevolgen van Lenin's zondigen tegen zijn eigen stelregels bewijst er de geldigheid nog meer van.
Of ook niet. Het feit dat zijn eigen regels plots moesten worden doorbroken betekent dat er een situatie ontstond die ofwel dringender was, ofwel niet voorspeld, ofwel hadden de regels een heel ander doel.

Citaat:
Wie wind zaait, zal storm oogsten. Men heeft daar zo lelijk huisgehouden, dus is het normaal dat men op een bepaald moment de rekening gepresenteerd krijgt. Een aanrader is het genocide-museum in Vilnius, in de oude folterkamers die door nazi's en Sovjets gebruikt werden. Zeer verhelderend. Zet je ook ff neer in de cellen en probeer je voor te stellen dat je daar opgesloten zit. Een onvergetelijke ervaring.
O nee, dat museum. Jij bent uiteraard van mening dat Litouwen een onafhankelijke staat was voordat de Soviets het kwamen veroveren.
Iedereen was slachtoffer van de repressies, en er zijn heus betere dingen om de sfeer van de jaren 30 te pakken dan dat stukje Atlantistische propaganda. Ik denk dat je wel ietsje beter weet dan de Stalinterreur te reduceren tot een aanslag op niet-Russische volkeren. Wees dan ineens consequent en spreek over Georgische integristen in de Russische politiek.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 13:42   #94
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Als je oprechte interesse zou hebben dan kan ik je een schets geven van hoe de situatie eruit zou zien in pakweg de jaren 20-30 moest men een grotere autonomie geven aan Noord-Kaukasus. Dit zonder te zeggen wat wel of niet rechtvaardig zou zijn. De situatie daar is even goed gekend en even goed omschreven als de Oekraiense onafhankelijkheidsstrijd tijdens dezelfde jaren.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 14:19   #95
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Russische huurlingen in Syrië:







Waarschijnlijk dit gasten die vechten op vrijwillige basis. Uit verschillende redenen.

1: Voor het geld.

2: Maar ook omdat Russen nu eenmaal geen fan zijn van islamitische rebellen.
Nietzsche is offline  
Oud 15 november 2013, 14:22   #96
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Er zitten veel Noord-Kaukasische Salafi's daar.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 14:25   #97
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Er zitten veel Noord-Kaukasische Salafi's daar.
Klopt, ben benieuwd of die Russen daar nog voor serieuze opschudding kunnen zorgen.

Het is wel vreemd dat dit soort nieuws helemaal niet de MSM komt.
Nietzsche is offline  
Oud 15 november 2013, 14:47   #98
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Zelfs ik? Ik ben altijd tegen militaire dictatuur geweest.
Ik toch ook? Of hebt u mij ooit een dictatuur zien verheerlijken? Ik ben de eerste die de dictaturen met de vinger wijs. Of ze nu in het Verre Oosten, in de Moslimwereld of in Zuid-Amerika te vinden zijn. Maar wanneer ik dictaturen veroordeel die akkoorden hebben met de VS, dan begint men mij daarover aan te zeuren, off topic. En wanneer het gaat over dictaturen die eerder bij de tegenstanders van de VS horen, dan komt men mij zeggen dat ik hypocriet ben omdat ik alleen dictaturen veroordeel die tegen de VS zouden zijn.

En u doet hier blijkbaar niet anders.

Citaat:
Maar jij hebt je hier wel degelijk vrolijk gemaakt over Syrië. Of ga je nu plots beweren dat je voor de bevrijding van die bevolkingen bent?
Ik heb mij nergens, van in het begin van dat conflict, ooit uitgesproken met 'vrolijkheid'. Ik heb van dag één van het bloedbad van Assad's leger via bombardementen met raketten op vreedzame massabetogingen mijn verontwaardiging getoond, en kreeg als verwijt dat ik met de extremistische moslimrebellen mee heulde. Ik heb ook de gruwel van die rebellen veroordeeld, en toen kreeg ik het verwijt dat de Amerikanen hen steunen.

Het enige waar ik op hoop, en dat heb ik eindeloos herhaald, is dat het hoogtijd is dat de Moslimwereld democratiseert, maar dat het blijkbaar onmogelijk is, want ze slachten mekaar af dat het niet schoon is. Wanneer een Moslimland dan eens democratisch mag kiezen, dan kiezen ze voor extremistische moslims (cfr Hamas, cfr Morsi, etc...). De enige alternatieven voor die 'gekozen' extremistische moslimleiders zijn dan weer gruwel dictators, zoals Assad of Saddam Hussein. Dat heb ik geschreven.

Uw stelling over mij is dus in het beste geval een serieuze foutieve inschatting van u, in het slechtste geval een zware leugen.

Citaat:
En dat je een humanist bent die ook de oorlogen in Vietnam en Algerije veroordeelt?
Dit is totaal off topic maar wel een discussie waard in een andere draad. Hetgeen ik alvast wil meegeven is dat ik de oorlogen in Vietnam en Algerije in ieder geval nooit en nergens heb goedgepraat.

Hou dus op met uw laster.
__________________
Antoon is offline  
Oud 15 november 2013, 14:48   #99
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Arme Antoon. Zo misbegrepen.
six is offline  
Oud 15 november 2013, 14:51   #100
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Arme Antoon. Zo misbegrepen.
Ik dacht wel dat u hier geen interessant antwoord op zou hebben. Ik hoopte dat u zich zou onthouden en niet laten kennen, eens te meer.

Maar mijn antwoord was wel voor Kallikles.
__________________
Antoon is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be