Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2023, 12:09   #81
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Günter lijkt me een mannennaam.
Hij bedoelde: hij is ook een minderheid van 1.

Ik ben ook zo een minderheid. En gij ook. Enfin, niet helemaal. Jullie zijn allemaal een grote meerderheid tegen mij, minderheid van 1. En Gunter ziet dat ook zo, maar dan met ZIJN minderheid van 1.

Als er hier 1 echt onderdrukte minderheid is, dan is het ik wel.

(en Gunter vindt hetzelfde).

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2023 om 12:10.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 14:24   #82
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hij bedoelde: hij is ook een minderheid van 1.

Ik ben ook zo een minderheid. En gij ook. Enfin, niet helemaal. Jullie zijn allemaal een grote meerderheid tegen mij, minderheid van 1. En Gunter ziet dat ook zo, maar dan met ZIJN minderheid van 1.

Als er hier 1 echt onderdrukte minderheid is, dan is het ik wel.

(en Gunter vindt hetzelfde).
Inderdaad.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 16:55   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Neen. Het gaat over het feit dat mannen geen vrouwen kunnen worden, en vice versa. De chromosomen waarmee ge geboren wordt, hoe verkeerd gerangschikt dan ook, blijft ge houden.
Dat staat vast, tot via de wetenschappelijke methode mijn punt gefalsifieerd wordt.
Homo’s kunnen alleen mannen zijn en lesbiennes alleen vrouwen.

Of hebt gij ooit gehoord van iemand met het syndroom van down die daar van “genezen” is? Hallo, ik ben Jan, ik ben een transmongool…

De rest is sekte-indoctrinatie, en dat moeten wij niet respecteren, dat moeten wij met alle macht bestrijden.

En het is indoctrinatie, want, net zoals bij uw absoluut dodelijke snotvalling, iedereen wordt dat trans-verhaaltje in de strot geduwd, waar ge ook kijkt.
Biologisch heb je gelijk.
Maar maatschappelijk gesproken, heb je ongelijk.
De definities veranderen.

Mag jij blijven knorren zoveel je wilt, nog 10 jaar en 99 procent van de bevolking begrijpt de oude definities zelfs niet meer.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 17:01   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wou toch twee zaken willen zeggen:
- hoe komt dat dat ze in sommige van die landen zo saai-ouderwets-bemoeierig zijn? Volgens mij omdat de paters en de nonnekes ze teveel kalotenkloterij ingepeperd hebben.

- landen die de mensenrechten, zoals wij (wij, superieure beschaving) ze zien, moeten daar WEL op aangesproken worden. Zo'n dingen mogen wij niet accepteren, zelfs al kunnen we er uiteindelijk niet zoveel aan doen. Dat is wellicht een eigenschap van mij die mij ook fan maakt van gemeenschapspartijen.
titel: Achter de antihomowetten in Afrika zitten fundamentalistische christenen uit de VS en Europa
https://www.standaard.be/cnt/dmf20230607_95956286
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 17:06   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
titel: Achter de antihomowetten in Afrika zitten fundamentalistische christenen uit de VS en Europa
https://www.standaard.be/cnt/dmf20230607_95956286
Het is zeer woke om weeral de blanken op te solferen met de schuld van het niet-woke zijn bij de negerkes he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 17:14   #86
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.575
Standaard

Uiteraard. Een zwarte zou zoiets nooit doen. Dat daar witte kolonialen achter zitten hoeft zelfs niet gevraagd te worden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 19:36   #87
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
titel: Achter de antihomowetten in Afrika zitten fundamentalistische christenen uit de VS en Europa
https://www.standaard.be/cnt/dmf20230607_95956286
"Wij wokers behandelen zwarten alsof ze een lagere intelligentie hebben dan witten."

Zou wel ironisch zijn, indien woke-ideologie zodanig doorschiet dat de herkolonisatie door Europa van Afrika terug wordt geambieerd.

Laatst gewijzigd door Weyland : 9 juni 2023 om 19:37.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2023, 09:51   #88
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Biologisch heb je gelijk.
Maar maatschappelijk gesproken, heb je ongelijk.
De definities veranderen.

Mag jij blijven knorren zoveel je wilt, nog 10 jaar en 99 procent van de bevolking begrijpt de oude definities zelfs niet meer.
Biologie heeft voorrang op "goesting" om u eigen anders te noemen dan ge zijt.

Of gaan we de inquisitie terug invoeren?

Maar ge hebt gelijk dat de religieuze indoctrinatie erg moeilijk te bestrijden zal zijn. 't Is daarom dat ik NOOIT of te nimmer zal toegeven aan "de goesting" om u eigen anders te noemen dan ge zijt. Bring it on, woke-religieuzen!

Als we morgen "mannen" een andere naam geven, dan NOG verandert dat NIKS GEEN KLOTEN (pun intended) aan de biologie.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2023, 12:09   #89
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

De nieuwe definitie van m/v/... heeft veel te maken met beleefdheid en respect voor de andere.

Twee heel ouderwetse begrippen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2023, 13:21   #90
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De nieuwe definitie van m/v/... heeft veel te maken met beleefdheid en respect voor de andere.

Twee heel ouderwetse begrippen.
Het heeft vooral veel te maken met het willen respecteren van onwereldse waanzin. Dat hebben fanatieke religies meestal met elkaar gemeen.

Het probleem om fanatieke waanzin te willen respecteren door bestaande concepten uit te hollen, is dat men dan gans de intellectuele structuur die steunde op die bestaande concepten naar de vaantjes helpt, en die intellectuele structuur op zich maakt verder deel uit van het begrijpen van de werkelijke wereld. Kortom, men ontneemt mensen de mogelijkheid om nog veel van de werkelijkheid te begrijpen.

Stel dat de ouderwetse concepten "boven" en "onder" op dezelfde wijze ontdaan worden van betekenis in het kader van onwerkelijke waanzin. Welnu, er gaan veel "eenvoudige" concepten en begrippen verloren als "boven" en "onder" ontdaan werden van hun betekenis. Proberen niet uit een raam te vallen is dan niet meer mogelijk bijvoorbeeld. Niet verzuipen onder water is dan niet meer mogelijk. Een huis bouwen of een lift maken is dan niet meer mogelijk. Het onderscheid tussen plafond en vloer is dan weg.

De gigantische gevolgen van het ontdoen van elementaire (dus ouderwetse) concepten waarop enorm veel kennis is gebaseerd, van hun zin en betekenis worden nog niet ten volle geapprecieerd.

Wat men hier doet is de essentie van het seksuele voortplanten ontdoen van enig begrip bijvoorbeeld. Niemand gaat nog begrijpen hoe men aan kippeneieren zou kunnen komen, of hoe men nieuwe koeien moet fabriceren.
Laat staan mensenkinderen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juni 2023 om 13:23.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2023, 14:03   #91
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wat men hier doet is de essentie van het seksuele voortplanten ontdoen van enig begrip bijvoorbeeld. Niemand gaat nog begrijpen hoe men aan kippeneieren zou kunnen komen, of hoe men nieuwe koeien moet fabriceren. Laat staan mensenkinderen.
Daarom is er zo'n grote behoefte aan ervaren leidsmensen zoals monniken, pastoors en nonnen.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles

Laatst gewijzigd door fcal : 10 juni 2023 om 14:04.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2023, 14:31   #92
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Biologisch heb je gelijk.
Maar maatschappelijk gesproken, heb je ongelijk.
De definities veranderen.

Mag jij blijven knorren zoveel je wilt, nog 10 jaar en 99 procent van de bevolking begrijpt de oude definities zelfs niet meer.
Aanvaarden van andermans seksuele voorkeuren en fetisjen is niet hetzelfde als die tot norm verheffen. XY, penis=man, XX, vagina=vrouw, XXY=hermafrodiet. Voor het overige is er sprake van fetisjen, zelfhaat, body dysmorphia enz..
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 10 juni 2023 om 14:32.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2023, 12:13   #93
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De nieuwe definitie van m/v/... heeft veel te maken met beleefdheid en respect voor de andere.

Twee heel ouderwetse begrippen.
Een man een man noemen is onbeleefd?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2023, 12:28   #94
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Daarom is er zo'n grote behoefte aan ervaren leidsmensen zoals monniken, pastoors en nonnen.
Neen, de ene religieuze fanaticus inruilen voor de andere gaat de zaak niet oplossen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be