![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jeronimo : 3 januari 2008 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Sorry, ik verklaar me nader! Ze pluimen ons langs alle kanten, in alle vormen en maten, via een bestendige opdracht bij je bank bijvoorbeeld. De term leefloon wordt daar doodleuk vervangen door "huishuur". Als leefloner ben je gewoon het doorgeefluik. Van leven is geen sprake, en van loon nog minder.
Langs de ene kant is er veel poeha over die halve euro meer, terwijl je huishuur in stilte met een veelvoud daarvan opslaat. Laatst gewijzigd door DannyS : 3 januari 2008 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind gewoon dat mensen die niet werken daar niet voor beloond moeten worden. Eén van die groepen zijn (sommige) leefloners... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() En de verzuchting van de man hierboven, die 35 jaar lang heeft afgedragen aan sociale zekerheid, om dan vast te stellen dat zoiets niet bestaat? Ben je dan niet bang dat die je een verdiende mep rond je oren gaat verkopen, snotter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Die Europese richtlijn dat een opvoedende tik niet mag is nog niet geratifiseerd, en zeker niet als het kind reeds pappie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Allez, beslis dat dan maar zelf. Je penis is in ieder geval gemmiddeld kleiner dan die van de armeluizen die vroeger solidair waren met hun lotgenoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() waar kan ik de trein vinden naar de gaskamers ? want de dood door vergassing is minder erg dan dood gaan van kou of honger - dus als u zo vriendelijk wil zijn mij de weg te willen wijzen naar een minder pijnlijke en snellere dood dan zal ik u heel dankbaar zijn mvg kobaf ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 januari 2008 om 02:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
al eens bij stil gestaan dat die leefloners het grootste gedeelte van hun leefloon bovendien terug moeten afstaan aan die rijken ( via huur ) - en dat zij dus in feite uw geld krijgen waar u zo hard voor werkte terwijl de armen niet meer voldoende overhouden om te leven - ja om eventueel te gaan werken als ze de kans krijgen waarom durft u wel tegen armen zagen maar niet tegen rijken ? waarom wel tegen kleintjes en niet tegen de groten ? dat u moet betalen voor mij is een constructie van de rijken een constructie die ze zullen kunnen blijven staande houden bovendien zolang dommerikken en kortzichtigaards de armen de schuld blijven geven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 januari 2008 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps ik kreeg je sms hoor maar kon niet terugbellen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 januari 2008 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Jeronimo;Vindt u het dan normaal dat mensen die wèl werken hun geld moeten afstaan aan mensen die niet eens willen werken (zoals sommige leefloners)
Ja hoor, ik heb daar persoonlijk ook geen enkel probleem mee. Dat noemt nu eenmaal SOCIALE ZEKERHEID. Dat is dan ook een verzekering voor werkende mensen zoals ik. Laatst gewijzigd door cookie@vws : 4 januari 2008 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |